Täytyy mainita, että se mitä ite ajattelen näistä asioista henkilökohtaisesti ja että miten kadulla/piireissä ajatellaan on eri asia.frapathea wrote:Kyllä mä näkisin, että mikäli ei osaa käyttäytyä niin, ettei poliisia tarvitse sotkea mukaan, kannattais varmaan pysyä erossa yhtään mistään päätä mahdollisesti vielä enemmän sekoittavista aineista ja painua hoitoon.narcocorrido wrote:Kyllä mä näkisin niin, että jos ei pysty noudattamaan näitä sääntöjä, joista tärkein on, että poliisia ei juttuihin sotketa, niin ei pitäisi sitten koko piireissä mukana olla ollenkaan.
Esimerkiksi juuri tuo mun mainitsemani tapaus joka myi ja käytti hyväkseen lapsia. Mua ei haittaisi yhtään jos joku kyseisen paskan olisi ilmiantanut poliisille, mutta valitettavasti noissa piireissä on valtavat määrät impulssiivista/väkivaltaista, ei niin fiksua porukkaa jotka näkee asian toisella tavalla ja pitäisi sitä ihan puhtaana vasikointina.
Ja muuten, mainittavan arvoista on vielä se, että mulle selvis ton tyypin touhut vasta myöhemmässä vaiheessa(että myi/käytti hyväkseen pentuja). Jos ajatellaan, että nykyään tulis vastaava tapaus vastaan, niin voisin ehkä itekkin soittaa nimettömän puhelun, jos ei olisi muuta tapaa hoitaa hommaa.
Mutta tuollainen on hyväksyttävää vaan poikkeustapauksissa, yleisesti katsottuna, ei pitäisi sotkea ulkopuolisia mihinkään juttuihin.