Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Dexma
Moderator

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Dexma »

Aukikco wrote:
Dexma wrote:Ei saa nyt alkaa EGOILEEN!
Ei niin että toi ois ollu egoilua, sillä kyllähän mä oon vastustamaton,

mutta miksei sais alkaa egoileen? Tai no, eihän egoilemaan aleta, ego on siinä jo.
Sinällään joo. Eikait meitä ketään voi vastustaa.. tavalla tai toisella vaikutetaan.

Egoilu, on jotain egon leviämistä, joku on pienentymistä... ?
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Dexma wrote:Egoilu, on jotain egon leviämistä, joku on pienentymistä... ?
Musta on ihan tervettä että mä voin tehdä objektiivisen havainnon omasta vastustamattomuudestani. Toki mun ego voi reagoida siihen, mutta ei sen havainnon tekemiseen egoa tarvita.

Vähänniinku senkään havainnon, että mä oon huomattavan älykäs ja luova kaveri, tai sen että mulla on kusta päässä. Havaintoja vain. Ei egoa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kyllä mä aukicko taisin tajuta mitä hait takaa..

mutta sitten kun tulen esim itse YLITSE PUHUMAAN omista taidoista... niin se tuntuu siltä egoilulta, minän KOROSTAMISELTA...

ei siis sinällään muuta..

ja aukicko... oot sä aika gRRRRRRRR ;)

vastustamaton...
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Aukikco wrote:
Dexma wrote:Ei saa nyt alkaa EGOILEEN!
Ei niin että toi ois ollu egoilua, sillä kyllähän mä oon vastustamaton,

mutta miksei sais alkaa egoileen? Tai no, eihän egoilemaan aleta, ego on siinä jo.
No jos totta tossa vaan puhuit ;)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
frapathea

Post by frapathea »

Eilen söin sieniä ja koin kaikkea tosi kivaa ja siistiä.

Mutten tiedä osaanko kirjoittaa siitä. Haluisin kyllä, vaikka trippistoorit nyt on miljoonaan kertaan luettu ja nähty ja blaah. Mut haluisin silti. Mut ei varmaan tuu oikein mitään. Mut jännää oli. Mut en tiiö osaanko oikeesti kertoa sanoin. Tai että haluunko oikeesti edes.

Wouu wauuu
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

frapathea wrote:Mutten tiedä osaanko kirjoittaa siitä. Haluisin kyllä, vaikka trippistoorit nyt on miljoonaan kertaan luettu ja nähty ja blaah. Mut haluisin silti. Mut ei varmaan tuu oikein mitään. Mut jännää oli. Mut en tiiö osaanko oikeesti kertoa sanoin. Tai että haluunko oikeesti edes.
Jos haluutko, ni ehkä voit kertoa tripistä kertomatta varsinaisesti tripistä. Kertoa tavallisesta elämästä. Sä osaat sen hyvin.
frapathea

Post by frapathea »

Aukikco wrote:
frapathea wrote:Mutten tiedä osaanko kirjoittaa siitä. Haluisin kyllä, vaikka trippistoorit nyt on miljoonaan kertaan luettu ja nähty ja blaah. Mut haluisin silti. Mut ei varmaan tuu oikein mitään. Mut jännää oli. Mut en tiiö osaanko oikeesti kertoa sanoin. Tai että haluunko oikeesti edes.
Jos haluutko, ni ehkä voit kertoa tripistä kertomatta varsinaisesti tripistä. Kertoa tavallisesta elämästä. Sä osaat sen hyvin.
Itseasiassa kun oon tänään paljon keilallut niin kyllä mä haluan. Mutta en tiedä miten. Ehkä se sit tulee kun vaan kirjoitan. Ehkä se oikeesti tuleepi – ajatusten ilmaiseminen on tuntunut lähiaikoina helpommalta, myös kirjoittamisen suhteen.
lahke

Post by lahke »

hyvää maailman turhinta päivää teille kaikille :mrgreen: tänään ei tapahtunut mitään
edit: ei vaan, tänään on ollu anti-tapahtumia (vrt. anti-materia). (tämän päivän tapahtuma oli mulla turhuuden huomaaminen)

ehk tää on vähän hihhulointia tai jotain arvailua ilman mitään kunnon perusteluita, mut musta tuntuu et maailmankaikkeus aaltoilee jollain oudolla tasolla, mikä vaikuttaa kaikkeen olevaan (yhdistää).. mut se ei oo mikään sellane konkreettinen yhteys, joten se ei välttämättä vaikuta kaikkiin ihmisiin mitenkään.. en mäkään sitä huomaa, mutta voin mielikuvitella sen.

mitä on mielikuvitus? :o
"koetun ja sepitteellisen tapahtuman ero on vain eläytymiskysymys" ja "kuvitteellisia susia kannattaa pelätä". ? :D

musta tuntuu, et jotkut huomaa maailman aaltoilun ja toteuttaa tekojaan sen "ohjaamana, tai esimerkistä."

intuitio?

edit: niin lähti vähä offtopikiksi alkuperäsestä ajatuksesta, mut ni.. tänään ei tapahtunu mulla mitään, intuitio aallonpohjassa. toisinaan taas melkein tietää täsmälleen mitä "pitää" tehdä :D tänään oli mitäänsanomatonta, ..huh turhaa tätäki kirjotella, ympäripyöreetä scheissea ^^
Last edited by lahke on Wed 20 Jan 2010, 23:57, edited 2 times in total.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

lahke wrote:hyvää maailman turhinta päivää teille kaikille :mrgreen: tänään ei tapahtunut mitään
No, jos sille linjalle lähtee niin tapahtuuko koskaan?
Comadope

Post by Comadope »

Koko päivä meni pajauteltaessa ja nyt on harvinaisen kipeä olo kun tuolla ulkona tuli pompittua aika vähissä vaatteissa (pitkät jussit olisi ollut kova sana!). Mikäli aamulla on vielä kipeä olo niin jään kotiin jatkamaan savuttelua... ;)
Tosin eiköhän tämä tästä kun muutaman napin nakkasin naamaan...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mietin tässä viimeaikoina, kun elämästä on pudonnut asenteella vähän kaikki... ennen oli douppi aina helppo tien viitta.

Nykyään huomaa kumminkin, että ei ole sitä selvää tienviittaa. Ja on aika jännää tajuta, mitä mun pskologi sanoo, että "ihminen tarvitsee joskus unelmia joita ei ehkä pysty toteuttaan"

Se rajuimmista rajuin unelmakin voi myös olla tienviittana ja se kertoo paljon meille siitä, minkälaista meidän elämä VOISI OLLA, ja toimii hyvänä suuntana silloin, kun millään muulla ei ole väliä kuin unelmalla.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

lahke wrote:musta tuntuu, et jotkut huomaa maailman aaltoilun ja toteuttaa tekojaan sen "ohjaamana, tai esimerkistä."
se on flow of life, toteutan :P
back to basics rootbwoy
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Luin tieteen kuvalehdestä että liikunnan aikana aivot alkaa tuottamaan opioideja tai sen kaltaisia aineita. Sen lisäksi myös kannabinoideja.

Tulin just pistkästä aikaa reilun kilsan aamujuoksulta oxamin tenox päissäni ja kodeakin olin yöllä 150mg ottanut. ei tuntunut lähhellekään niin raskaalta kuin selvinpäin. Monta kertaa todennut, että ainakin oppareissa lenkit tuntuvat epäinhimillisen kevyiltä. 10km hölkkää tosta vain! 8)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
ferox
OD

Post by ferox »

Jeshu wrote:Luin tieteen kuvalehdestä että liikunnan aikana aivot alkaa tuottamaan opioideja tai sen kaltaisia aineita.
Tämä on tunnettu jo pitkään endorfiinihumalana, ja se tarkoittaa yksinkertaisuudessaan (siis ehkä hienosti kärjistettynä) että tuo varhaisaamujen reipas hölkkääjä hakee kuntolenkiltään ihan samoja kiksejä kuin se naapurin rapanisti. Etenkin juuri venytellessään lenkin päätteeksi siinä nistiluukun ikkunan ulkopuoleisella pihalla.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
lahke

Post by lahke »

edit: ei tartte lukea edes. vituttaa yrittää selittää muille omaa sekoilua, kun se on tallentuneena mun päässä enemmänkin tunteena kun lauseina :E keksikää jo joku muu tapa kommunikoida, sanat on virheellisiä

luulen että elämän tarkoitus on kehittyminen, ja se näkyy selviten, jos ei ajattele yksilöitä vaan esim. evoluutiota. jossain vaiheessa viisas luonto sai ihmisen ajattelemaan eläimistä poiketen. eläimet tajuaa mun mielestä jotenkin luontaisesti mitä on mielenrauha ja luonnon harmonia, mutta ihmisten puutteellinen ajattelu ei riitä selittämään sitä.
kävi niin, että ihminen unohti tämän harmonian ja itserakkaasti luotti ylivertaiseen älykkyyteensä ja rationalismiin, ja alkoi kehittää tieteitä. ei tässä sinänsä mitään pahaa ole, mutta evoluution kannalta ei tuu toimimaan, näkeehän sen kuinka maailma on tuhoutumassa ja ihminen siinä mukana. tieteen nimissä kai kuolema nimettiin kielletyksi asiaksi, ja nyt kaikkein sairaimmat ja heikoimmatkin pidetään väkisin hengissä, jotta ne pääsee kehittämään evoluutiota tieteen suuntaan.
luulen että kun ihminen sai järkensä, niin sen olis pitäny kehittyä luonnon harmonian mukaan, eikä sitä vastaan. ennen kaupunkeja kun ihminen asui vielä luonnon keskellä tää oli varmaan helpompi ja luonnollisempi ajatus, ja nykyään kaupunkeja palvova yhteiskunta ei voi mitenkään käsittää mitä luonto oikeasti on.
harmonian mukaan menevä kehitys on mun mielestä enemmän henkistä, ja evoluution tarkoitus tällä hetkellä selvitä ongelmista, jotka ihmisen järjenkäytön ansiosta on enemmänkin henkisiä kuin fyysisiä. fyysisesti ei oo suurikaan ongelma pysyä elossa. henkisesti pärjääminen, eli luonnon harmonian yhä syvempi ymmärtäminen ja selittäminen on paljon vaikeampaa. masennus, ahdistus, epätoivo, kuolema jne. on asioita joiden suhteen ihmisen pitäis kehittyä imo.
koska luulen, että luonnon harmonia on paljon laajempi asia, kuin mitä se luonnollisessa maailmassa näkyy. luulen että se on jotain yliluonnollista, jossa periaatteessa kaikki on mahdollista. yliluonnollisen on vaan pakko esiintyä luonnollisessa muodossa että se voi toimia, joten tää asettaa sen potentiaalille aika paljon rajoitteita. ihmisen on kuitenkin mahdollista kehittää ajatteluaan yliluonnolliseen suuntaan, ilman luonnollisen järjen rajoitteita, ja näin elämän kehittyminen voisi jatkua seuraavalle asteelle, joka ei välttämättä ole enää riippuvainen luonnollisesta elämästä ja kuolemasta. ihmisen pitäisi kehittää itsessään tätä luonnon harmoniaa niin pitkälle, että elämä ja kuolema muuttuisivat luonnollisiksi tiloiksi, ja päästäisiin selvittämään mitä haasteita evoluutio tuo sen jälkeen, kun elämä ja kuolema, hyvä ja paha, on saatu niin täydelliseen harmoniaan, että tämä "elämä" kehittyisi joksikin muuhun muotoon, kuin mitä se on tällä hetkellä.
en tiedä yhtään, mutta arvaan, että seuraava askel mihin ihmistietoisuus ryhtyy on yrittää selvittää miten elämän ja kuoleman harmonian voi yhdistää sen täydellisen kaaoksen kanssa, joka myöskin alkaa olla melko todellinen ja tajuttavissa oleva haaste.
elämä kai tähtää kohti täydellisyyttä, tiedä sitten voiko sitä koskaan saavuttaa vai löytyykö luonnon harmoniasta loputtomuuksiin uusia ulottuvuuksia. koskapa ihminen selvisi voittajana maapallolta, eläimet hävisi, niin eikö olis mahdollista, että jossain välissä pitää alkaa taistella hengestään joidenkin muiden älykkäiden olentojen kanssa, jotka ei ehkä oo maapallolta tai edes koko tästä maailmankaikkeudesta?
tykkään irrationaalisesta ajattelusta ja suosittelen muillekin. se on maailmaa avaavaa, kun voi sisäistää asioita joiden ei edes tarvitse olla totta tai mahdollisia. mielikuvituksen avulla kaikki on mahdollista kun ei tarvitse välittää onko asia luonnollisella tavalla todellinen.
oon saavuttanut jonkinlaisen rakkauden harmonian, kun tykkään yhtä paljon sekä positiivisista että negatiivisista asioista :) negatiiviset asiat johtaa kuolemaan, jota useimmat kai välttelee, kun yhteiskunta sanoo että kuolema on paha asia ja jota kannattaa vältellä ja torjua viimeiseen saakka. mutta kun kuoleman kokee irrationaalisella tavalla, ja oppii rakastamaan sitä sen negatiivisesta luonteesta riippumatta, niin säilyy täysin hengissä luonnollisessa tilassaan. oon jollain tapaa henkisesti kuolematon, koska oon kadottanut kaiken rationaalisen järkeni, mutta pystyn silti toimaan ihmisenä ihan hyvin. oon menossa tähän hulluuteen, joka on mahdoton käsittää järjen avulla, enkä olisi elossa tässä nykyisessä tilassani jos pitäisin kiinni järjestä. olisin mielisairaalassa onnettomana lääkekuurilla ja puhuisin sekavia, kun järki ja sanat ei riittäis kuvaamaan tätä omituista abstraktia tilaa, jossa oon niin hullu että uskon mielikuvitteellisiin asioihin, joita ei ole olemassa. olemassaolo luonnollisessa tilassa ei oo ainoa olemassaolemisen muoto, luulen ^^
niin emt onko tässä mitään perusteellista tai mitään mikä kannattais ottaa tosissaan, mutta se oli pointtikin. onnellisuus on mahdollista saavuttaa, kun negatiivisuus eli kuolema muuttuu siedettäväksi tunteeksi.
uskon että kuolemakin on oikeastaan vaan tunne, ja kun sen kokee, niin se on niin järjettömän negatiivinen ja pelottava, ettei ihmismieli kestä sitä painetta elossa, vaan on käytännön syistä pakko oikeasti kuolla. tästä ultimate flippaamisesta on kuitenkin mahdollista selvitä hengissä, ja paras keino mun mielestä on tutkia ja antautua negatiivisille tunteille niin pitkälle kun vaan ikinä pääsee, kunnes niistä tulee niin sietämätöntä kidutusta, että siinä sekoaa, mutta ei kuitenkaan oikesti kuole. mä oon masokistisesti kiduttanu itteäni henkisesti niin sairaan intensiivillä tunteilla, että kuolema saattais olla aika helppoa :D
fyysinen ja henkinen kuolema ei oo sama asia, ja jos henkisestä kuolemasta selviää hengissä, mutta on fyysisesti kuollut, niin tapahtuu luultavasti jotain mitä en osaa edes kuvitella o.O tulkaa sit nauramaan mun hautakivelle kun tajuan liian myöhään että olinkin vaan mielisairas ihminen joka sattui kuitenkin kuolemaan ^^
dexma sano jotain, tiedän että oot miettiny tätä aihetta

edit: luin tän uudestaan, mut en jaksa korjailla sekavuutta ja kirjotusvirheitä. idea on tärkein, jos joku sellasen edes havaitsee
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

Vähän

jos sais

kappalejakoo

niin ois helpompi lukee. ;)
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
lahke

Post by lahke »

CharlieBigPpotato3 wrote:Vähän

jos sais

kappalejakoo

niin ois helpompi lukee. ;)
emt, lähinnä toi on itelle suunnattua tajunnanvirtaa.. siinä on hyvä selvitellä asiaa itelleen samalla kun kirjottaa :) en nyt viitsinyt poistaa valmista tekstiä niinkun useimmiten teen, mutta en kyllä rupee muotoilemaan :D se lukee joka jaksaa, ihan sama
lahke

Post by lahke »

öh, taisin kokea tänään jotain hienoa. tajusin että oon menny elämässä niin vikasuuntaan kun vaan mahdollista. toi mun viimeisin postaus on edellisen ajatusmaailman finaali, ja niin helvetin väärin että ihan itkettää :d toi kela on _vaarallinen_ :e
Comadope

Post by Comadope »

Vituttaa vaan niin vitusti. Vittu.
Nyt mulle xanoreita ja viinaaaaaaaa
frapathea

Post by frapathea »

Mä oon kai ihan seonnu, ja menny piuhat ihan sotkuun, ja kaikki ihan ööh, ja totanoin, ja sillai, ja ruuvit pudonnu ja kaikkee,

Mut onksil mitää välii, koska mulla on saatanan hyvä olla ihan jatkuvasti ja jatkuvasti <3
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Ai että kakka vai? Hahaha-haaaa. Kakka on vain kakkaa ja näyttää konkreettiselta, mutta pieru luo siihen sisällön. Kaikilla meillä tulee kakkaa, mutta entäpä pierut? Ilman pierua kakat vain olisivat. Ne ei haisisi, eikä olisi lainkaan ällöttäviä läheskään samassa mittakaavassa. Ne vain on. Kakka=Kivi. Mutta osalla kakan mukana tulee pieru!!!! Se antaa kuivallekin kakalle äänen ja hajun. Nyky-yhteiskunnassa kova kakka on saanut liikaa huomiota miedon hajun ja kiinteän koostumuksensa ansiosta ja se näkyy!!!!! Kuituja siellä ja kuituja täällä.

Arvaamattomat ovat kosteamman kakan tiet. Kostea kakka saattaa ilmestyä missä muodossa tahansa. Kostea kakka on aukko tieteessä. Kostea kakka on ääretön. Kostea kakka on selittämätön.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

On helvetin päräyttävää olla selvinpäin. En oo tänään polttanut yhtään röökiä enkä juonu kahvia, joten sanoisin että oon ''täysin selvänä''.
Ellei sit ne eiliset savut vielä kolise. On aika selvän outo olo, aiemmin päivällä koulussa kaikki näytti siltä kuin FPS olis tippunut puoleen, tökki vähä.

Kai sen on pakko olla eilisistä savuista / vähistä unista johtuvaa, eikai aina oo tällästä jos on ilman mitään aineita. :coool:

Ollut tosi euforinen ja mietteliäs olo myös kokopäivän, ja värit on näyttäny kirkkaammilta, varmaan toi tupakka jotenkin hidastaa miun päätä kun yks päivä ilman tekee tämmöstä. Taidan lopettaa kokonaan. :heh:

Tai sit kuvittelen vaan.
frapathea

Post by frapathea »

Siis vittu että tuntuu jotain aivan ihmeellistä aivan kaikkialla ja kaikissa. Voah.
Mimosamuikkunen
Tuppisuu

Post by Mimosamuikkunen »

King Ink wrote:eikai aina oo tällästä jos on ilman mitään aineita.
Tauot pärähtää ihan eri tavalla.
Paukkujen esi-isän henki olkoon suopea.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mimosamuikkunen wrote:
Jep. Tänään ollut kanssa polttamatta ja hieno olo on jatkunut, tekis vaan perkeleesti mieli polttaa mutta sen äänen osaan tukahduttaa.
frapathea

Post by frapathea »

King Ink wrote:
Mimosamuikkunen wrote:
Jep. Tänään ollut kanssa polttamatta ja hieno olo on jatkunut, tekis vaan perkeleesti mieli polttaa mutta sen äänen osaan tukahduttaa.
Kokeile tutkailla sitä ääntä. Se on ihan jännä ääni.
lahke

Post by lahke »

frapathea wrote:
King Ink wrote:
Mimosamuikkunen wrote: Tauot pärähtää ihan eri tavalla.
Kokeile tutkailla sitä ääntä. Se on ihan jännä ääni.
jooh ei taukoja väkisin kannata pitää! kyllä nekin tulee välillä ihan automaattisesti :o
frapathea

Post by frapathea »

Luin mun vanhoja viestejä täältä ja ajattelin että siis voi vittu eihh vähänkö oon ollu typerä siis enkai oo oikeesti kelannu noin siis eihhh. Sit huomasinki kuin vitun siistii on että oon kehittäny ajatuksii niistä päivistä. Vitusti. Ja et voin aivan saatanasti paremmin nykyään. Liittyy olennaisesti linssiin pissimiseen elikkäs kusettamiseen.

Mulle iski ensin halu poistaa vanhoja viestejäni mut koen sen tarpeettomana ja jopa ehkä vähän huonona asiana jos niin teen. Muistanpahan ainakin mihin en toivois meneväni takas. Taantuminen on olevinaan yllättävän helppoo. Taantumassa oleilu tuntuu olevan yllättävän vaikeeta.

Tuin vanhaa kaveria sen ihmissuhdejutuissa ja se sanoi että oon ihana kun sanon aina ne oikeet asiat jotka pistää sen kelat liikkeelle. Ja tunsin järjetöntä iloa siitä että mun kelat (joita heittelen usein jo ihan itseänikin varten) oikeesti auttaa jotakuta mulle merkitsevää ihmistä. Siinä missä samalla mua. Ja siinä missä samalla saan toteuttaa mun sisäistä pikku hyväntekijää. Oon yrittänyt sitä ehkä vähän tukahduttaa, koska musta on tuntunut, ettei mulla ole kauheesti uutta annettavaa kellekään, mutta näköjään taas oon se ainoa ihminen, joka osaa epäillä mua.

01:23 < frapsukkapieni> elämä tuntuu olevan niin jatkuvaa hetkien virtaa, kaikki tuntuu olevan niin
sidoksissa kaikkeen. mä mietin pitkään miten ristiriitaselta tuntuu et
uskon kaikella olevan merkityksen ja silti uskon kaiken olevan vaan
sattumaa. sit mä yhtäkkii vaan tajusin et sattumallahan just on se
merkitys. ja mä teen sen merkityksen ite. ja ei saatana. poks.

Taitaa olla tyttö vetäny vähä liikaa happoo vai? Joku osa mussa huutaa että älä nyt vittu tollasta hippijargonia julkisesti postaile, mut sit joku osa mussa sanoo että postaa vaan, ja postaa ihmeessä. Koska mua auttoi juuri tuon kelan sanoiksi laittaminen taas ihan saatanasti.
Mimosamuikkunen
Tuppisuu

Post by Mimosamuikkunen »

Musta taantumassa oleilu on vähän liiankin helppoa välillä, vaikka se onkin aika perseestä ja vituttavaa.
Taantumasta pois pääseminen tuntuu yleensä aika vaikeelta, tai oon oppinut/huomannut että
se ei oikeastaan onnistu yrittämällä, vaan tapahtuu aina itsestään, jonkun sellaisten juttujen kautta,
joita ei olisi osannut edes ajatella/suunnitella/laittaa tapahtumaan. Yleensä vielä ihan yllättäen.
Ei varmaan puhuta läheskään samasta asiasta, mut nää nyt on vaan ajatuksia ihan mistä vaan. Tai jostain muualta.

Mäki tuin tänä iltana yhtä ihmistä sen mielensotkuissa ja se sanoi kaikkea et oon sitä ja tätä ja nero ja älykäs ja blaah,
ja osaan sanoa just oikeita asioita jotka saa sen palikat järjestyilemään tai jotain ja miten se nyt oli,
ja nostin sen pahasta olosta ja toivottomuudesta onnellisuuteen ja hyvään oloon.
Onhan se aika siistiä ja voimallisenoloista että pystyy jollain itselle ihan jokapäiväsillä jorinoilla auttamaan toista niin paljon.
Pääsee toteuttamaan omaa sisäistä pikku hyväntekijää.
Mustaki tuntuu usein et oon aika mitätön, eikä oo paljookaan annettavaa yhtään kenellekään, tai ketä vittu edes kiinnostais.
Vaik onhan mul kokonainen maailma täällä, en vaan saa oikein suusta ulos yleensä mitään.

Sit mä oon kelaillu et mitä enemmän alkaa miettimään jotain asiaa, sitä kauemmaks päätyy mistään vastauksesta.
Tai ehkä se vastaus on just sitä, et löytää monia eri näkökulmia asioihin, ja tiedostaa tietämättömyytensä
ja ymmärtää ymmärtämättömyytensä. Ja .. kadotin ajatukset.
Paukkujen esi-isän henki olkoon suopea.
lahke

Post by lahke »

^ahihihiii :razz: hippeily on ihan mielikuvituksekasta puuhaa... Siinähän on kyse just siitä mitä ei oikeasti ole edes olemassa, ja silti siitä löytää jonkun merkityksen.
avaruus vai avoimmuus? o.O