Submit yer art!

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
Aesma
OD

Re: Submit yer art!

Post by Aesma »

Image
Ensimmäinen valokuvaus.
Mangusti

Post by Mangusti »

http://gemjem.deviantart.com/
tuola olis jotain vanhoja väsäyksiä.. melkein kaikkiin on pärinän inspiroimaa...
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Ei helvetti, Aesma :razz:! toi sun deksmifraktaalijuttu on miltei täysin samanlainen kuin mun eka todella selvä closed eye visuaali ja se oli kuin olikin dXmmän vaikutuksen alla :razz: . Värikin sama.. ufoo
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aesma wrote:Image
Kuvaa syksyä ja niitä ensimmäisiä dextrometorfaani aivo fraktaaleita.
WoOow..
toi o ihan kun mun Soittokulhon (Singing-Bowl) pohjassa lepäävä aurinko..
siitä Kulhosta löytyy aina elämää ku sitä lähtee humistellen soittamaan.. etenkin deeleissä :razz:
Päräyttävä soitin.. .

..toi sun kuva

:)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Oikein hieno toi valokuva Aesma!

Image
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^^hieno
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Uke
LD50

Post by Uke »

Siis vittu oon luullu, että tää on topic, jossa puhutaan pelkkää ruotsia, joten en oo ikinä ennen kattonu tätä. Nolottaa :oops:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Tuli äsken mieleen tälläinen, niimpä tein sen.
    Image
    _Melba
    Kameleontti

Post by _Melba »

Hieno tuo kuva Aukikco, vitun siisti, silok myös. COOOOOL! :shock:
    Uke
    LD50

Post by Uke »

^Silokin kuva sen verran nätti, että otinpa itelle ihan TAUSTAKUVAKS (stoled)! Vähän näkyy pixelit, muttei se mua haittaa - en oo ronkeli..siis taustakuvana.
    Image
    ''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

tRip
    Moderator

Post by tRip »

Auckicko, kaunista..

Huomaan vain ettet ole pahemmin lähtenyt kehittämään tyyliäsi.. Vaikka jotain uutta hehkua tuosta piirroksestasi huokuu.

Itsekin huomasin vasta hiljattain kuinka tyylini, ja ylipäätään tapani piirtää ja piirroksiani värittää, on muuttunut.
    Se saattaa olla merkki että olen kehittymässä myös, tai ehkä pääosin nimenomaan, muilla elämän osa-alueilla.

silok; jollaintapaa ihan mahtava piirros.. :)
    ..mutta ihankuin siitä uupuisi vielä jotain.. jotain joka kruunaisi piirroksen valmiiksi;-
    Keep it unreal.

Olento
    Apteekki

Post by Olento »

hiippari wrote: silok; jollaintapaa ihan mahtava piirros.. :)
    ..mutta ihankuin siitä uupuisi vielä jotain.. jotain joka kruunaisi piirroksen valmiiksi;-
    Kelasin joskus duunaa skarpimman version, täähän on suoraan tussilla tehty kun tuli visio.
    Harold
    Kameleontti

Post by Harold »

[quote="silok"][quote="hiippari"]
    silok; jollaintapaa ihan mahtava piirros.. :)
    ..mutta ihankuin siitä uupuisi vielä jotain.. jotain joka kruunaisi piirroksen valmiiksi;-[/quote] Kelasin joskus duunaa skarpimman version, täähän on suoraan tussilla tehty kun tuli visio.[/quote]

viddu tota vois ruveta tagaan jokapaikkaan, aivan vitun kova piissi. luvan kun sais ;)
    hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
    lahke

Post by lahke »

hmm en muista oonko tääl mainostanu musiikkiani, mut laitan ny linkin kuitenki: http://www.mikseri.net/artists/?id=107594 tuolt kannattaa kuunnella oikeestaan vaan KEITTIÖ, SADETAKKI ja panzerfish, ....tai no kuraahan nekin on, harjottelen vasta. mut noiski jotain hyviäki kohtia. voisin jotain piirroksiiki laittaa tänne, mut oon nii taiteilija et poltan yleensä valmiit teokset xD ähähä
    King Ink
    LD50

Post by King Ink »

lahke wrote:hmm en muista oonko tääl mainostanu musiikkiani, mut laitan ny linkin kuitenki: http://www.mikseri.net/artists/?id=107594 tuolt kannattaa kuunnella oikeestaan vaan KEITTIÖ, SADETAKKI ja panzerfish, ....tai no kuraahan nekin on, harjottelen vasta. mut noiski jotain hyviäki kohtia. voisin jotain piirroksiiki laittaa tänne, mut oon nii taiteilija et poltan yleensä valmiit teokset xD ähähä
    Itseasiassa aika jees !
    Uke
    LD50

Post by Uke »

Tässä oli musta aika hiljentävä, mut upea kuva:

Image

Ei ole siis oma, netistä kaapattu.
    Image

tRip
    Moderator

Post by tRip »

Image

Sweet harmony..

-tiudiuhuasca-
    Keep it unreal.

King Ink
    LD50

Post by King Ink »

Siis ei vittu noita siun kuvias.. oon kattonu niiltä sun sivuiltas niitä enemmän enkä muuta voi sanoa kuin että: I'm impressed.
    Muistaakseni joskus vaultista bongasin linkin sinne sivulle missä oli aika paljon noita siun kuviasi, mutten sitä nyt löydä joten laitatko vaikka linkkiä jos kehtaat. 8)
    :shock:
    tRip
    Moderator

Post by tRip »

King Ink wrote:Siis ei vittu noita siun kuvias.. oon kattonu niiltä sun sivuiltas niitä enemmän enkä muuta voi sanoa kuin että: I'm impressed.
    Moni kyl kehunu.. kyl pakko myöntää et tosta nyt vaan sattu tuleen aika magee. tosin tos se on viel keskeneränen;-

Kyl mä arvostan muutamia piirroksiani paljonkin.. mut oon vähän turhan perfektioNISTI.
    King Ink wrote:Muistaakseni joskus vaultista bongasin linkin sinne sivulle missä oli aika paljon noita siun kuviasi, mutten sitä nyt löydä joten laitatko vaikka linkkiä jos kehtaat. 8)
    :shock:
    emmä kehtaa :foil:
    ;-
    Keep it unreal.

palekastro

Post by palekastro »

iha älyttömii teillä kaikilla! fanituz <3
    Image
    nyt meen kyll tkeee käsill jotai hienoo skeitin pohjaa
    tRip
    Moderator

Post by tRip »

Palekastro.. ihan älyttömän magee:)
    Keep it unreal.

Poliklinikka
    OD

Post by Poliklinikka »

Kai tämä taiteesta menee (ehkä). Haalistui aika paljon. Tein muutamia muita joihin laitoin sateenkaarivärit.
    Last edited by Poliklinikka on Tue 23 Mar 2010, 21:06, edited 1 time in total.
    peemies
    Lepakko

Post by peemies »

Poliklinikka wrote:Kai tämä taiteesta menee (ehkä). Ruma verrattuna noihin muutamaan muuhun jonka tein sateenkaari väreillä.
    Hei, mites tollasia paitoja tehdään, joskus löysin ohjeet vaan enää löydä.
    It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
    King Ink
    LD50

Post by King Ink »

Aijja Poli miten hieno paita, pistä toki ohjeet tommosten tekemiseen niin itekin voisin väsätä samantyylistä. Ettei toi ois solmuvärjäystä? :D
    Jos jaksan niin voisin tässä vaikka skannailla omia piirrustuksia ja vaikka ottaa kuvat parista oma painamasta paidastani, palaillaan.
    Poliklinikka
    OD

Post by Poliklinikka »

King Ink wrote:Aijja Poli miten hieno paita, pistä toki ohjeet tommosten tekemiseen niin itekin voisin väsätä samantyylistä. Ettei toi ois solmuvärjäystä? :D
    Jos jaksan niin voisin tässä vaikka skannailla omia piirrustuksia ja vaikka ottaa kuvat parista oma painamasta paidastani, palaillaan.
    Joo. Solmuvärjäämistä. Engl. Tie-Dye. Suomeksi Solmu-batiikki jne. Varautukaa tosin siihen, että lattia täynnä roiskeita ja puolet paidoista epäonnistuneita.

Netistä löytyy hyvät ohjeet. Itse jos olisin ollut viisas olisin tilannu nestemäiset värit suoraan jenkeistä. Meinaan on ihan eri tavaraa ku noi perus marketti-jauhevärit.
    Last edited by Poliklinikka on Tue 23 Mar 2010, 21:23, edited 2 times in total.
    King Ink
    LD50

Post by King Ink »

Joo, arvasinhan sen. Mut en kyllä käsitä et miten solmuvärjäyksellä saa noin hienoja tehtyä. Upi enemmän kuvia noista tekemistäsi. Haluutko myydä yhden? :heh:
    Poliklinikka
    OD

Post by Poliklinikka »

King Ink wrote:Joo, arvasinhan sen. Mut en kyllä käsitä et miten solmuvärjäyksellä saa noin hienoja tehtyä. Upi enemmän kuvia noista tekemistäsi. Haluutko myydä yhden? :heh:
    No se riippuu aika paljon kaikesta, että millanen siitä tulee. Siis lopputulosta on melko vaikea ennustaa. Oon tehny ihan kaatamalla väriä kankaan päällä (tulee helposti roiskeita paitaan) ja sitte upottamalla (vähemmän yksityiskohtia).

Oikeestaan mielummin valmistan asiakkaan toiveiden mukaan. Mun kaikki paidat on mallia (100kg miehelle). Mut jossain vaiheessa laitan, ehkä myyntiin, ihan vaan katsoakseni että myykö tälläset paidat.
    peemies
    Lepakko

Post by peemies »

^jos hinnat kohillaan, niin varmasti myy. "tripimpää" vaatetta kuolaillu netistä pitkään, vaan tohi alkaa tilailee muualta päin maailmaa ylihinnoteltuja nyrkkipajakrääsää
    It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
    King Ink
    LD50

Post by King Ink »

Noni, tässä yks miun piirrustus. Tämmöstä on aika paljon tullut harrastettua. Enempää en nyt jaksa uppia kun tää skanneri vittuilee.
    Poliklinikka
    OD

Post by Poliklinikka »

Joo no hinnat olisivat sitten halvemmat ku millä netissä noita myydään.. Riippuu ihan, että millä väreillä alan työstämään. Esim perusväreillä musta, punanen, keltanen (yksväriset, kaksiväriset) Ei tulis hintaa paljo mitään. Varmaanki postikulut maksais enemmän. Mut sit räikeät moniväriset hippi tyyliset "rainbow ym" tulis hieman kalliimmaksi.