Ei helvetti, Aesma ! toi sun deksmifraktaalijuttu on miltei täysin samanlainen kuin mun eka todella selvä closed eye visuaali ja se oli kuin olikin dXmmän vaikutuksen alla . Värikin sama.. ufoo
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!" no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Aesma wrote:
Kuvaa syksyä ja niitä ensimmäisiä dextrometorfaani aivo fraktaaleita.
WoOow..
toi o ihan kun mun Soittokulhon (Singing-Bowl) pohjassa lepäävä aurinko..
siitä Kulhosta löytyy aina elämää ku sitä lähtee humistellen soittamaan.. etenkin deeleissä
Päräyttävä soitin.. .
^Silokin kuva sen verran nätti, että otinpa itelle ihan TAUSTAKUVAKS (stoled)! Vähän näkyy pixelit, muttei se mua haittaa - en oo ronkeli..siis taustakuvana.
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Huomaan vain ettet ole pahemmin lähtenyt kehittämään tyyliäsi.. Vaikka jotain uutta hehkua tuosta piirroksestasi huokuu.
Itsekin huomasin vasta hiljattain kuinka tyylini, ja ylipäätään tapani piirtää ja piirroksiani värittää, on muuttunut.
Se saattaa olla merkki että olen kehittymässä myös, tai ehkä pääosin nimenomaan, muilla elämän osa-alueilla.
silok; jollaintapaa ihan mahtava piirros..
..mutta ihankuin siitä uupuisi vielä jotain.. jotain joka kruunaisi piirroksen valmiiksi;-
[quote="silok"][quote="hiippari"]
silok; jollaintapaa ihan mahtava piirros..
..mutta ihankuin siitä uupuisi vielä jotain.. jotain joka kruunaisi piirroksen valmiiksi;-[/quote] Kelasin joskus duunaa skarpimman version, täähän on suoraan tussilla tehty kun tuli visio.[/quote]
viddu tota vois ruveta tagaan jokapaikkaan, aivan vitun kova piissi. luvan kun sais
hmm en muista oonko tääl mainostanu musiikkiani, mut laitan ny linkin kuitenki: http://www.mikseri.net/artists/?id=107594 tuolt kannattaa kuunnella oikeestaan vaan KEITTIÖ, SADETAKKI ja panzerfish, ....tai no kuraahan nekin on, harjottelen vasta. mut noiski jotain hyviäki kohtia. voisin jotain piirroksiiki laittaa tänne, mut oon nii taiteilija et poltan yleensä valmiit teokset xD ähähä
lahke wrote:hmm en muista oonko tääl mainostanu musiikkiani, mut laitan ny linkin kuitenki: http://www.mikseri.net/artists/?id=107594 tuolt kannattaa kuunnella oikeestaan vaan KEITTIÖ, SADETAKKI ja panzerfish, ....tai no kuraahan nekin on, harjottelen vasta. mut noiski jotain hyviäki kohtia. voisin jotain piirroksiiki laittaa tänne, mut oon nii taiteilija et poltan yleensä valmiit teokset xD ähähä
Siis ei vittu noita siun kuvias.. oon kattonu niiltä sun sivuiltas niitä enemmän enkä muuta voi sanoa kuin että: I'm impressed.
Muistaakseni joskus vaultista bongasin linkin sinne sivulle missä oli aika paljon noita siun kuviasi, mutten sitä nyt löydä joten laitatko vaikka linkkiä jos kehtaat.
King Ink wrote:Siis ei vittu noita siun kuvias.. oon kattonu niiltä sun sivuiltas niitä enemmän enkä muuta voi sanoa kuin että: I'm impressed.
Moni kyl kehunu.. kyl pakko myöntää et tosta nyt vaan sattu tuleen aika magee. tosin tos se on viel keskeneränen;-
Kyl mä arvostan muutamia piirroksiani paljonkin.. mut oon vähän turhan perfektioNISTI.
King Ink wrote:Muistaakseni joskus vaultista bongasin linkin sinne sivulle missä oli aika paljon noita siun kuviasi, mutten sitä nyt löydä joten laitatko vaikka linkkiä jos kehtaat.
Aijja Poli miten hieno paita, pistä toki ohjeet tommosten tekemiseen niin itekin voisin väsätä samantyylistä. Ettei toi ois solmuvärjäystä?
Jos jaksan niin voisin tässä vaikka skannailla omia piirrustuksia ja vaikka ottaa kuvat parista oma painamasta paidastani, palaillaan.
King Ink wrote:Aijja Poli miten hieno paita, pistä toki ohjeet tommosten tekemiseen niin itekin voisin väsätä samantyylistä. Ettei toi ois solmuvärjäystä?
Jos jaksan niin voisin tässä vaikka skannailla omia piirrustuksia ja vaikka ottaa kuvat parista oma painamasta paidastani, palaillaan.
Joo. Solmuvärjäämistä. Engl. Tie-Dye. Suomeksi Solmu-batiikki jne. Varautukaa tosin siihen, että lattia täynnä roiskeita ja puolet paidoista epäonnistuneita.
Netistä löytyy hyvät ohjeet. Itse jos olisin ollut viisas olisin tilannu nestemäiset värit suoraan jenkeistä. Meinaan on ihan eri tavaraa ku noi perus marketti-jauhevärit.
Last edited by Poliklinikka on Tue 23 Mar 2010, 21:23, edited 2 times in total.
Joo, arvasinhan sen. Mut en kyllä käsitä et miten solmuvärjäyksellä saa noin hienoja tehtyä. Upi enemmän kuvia noista tekemistäsi. Haluutko myydä yhden? :heh:
King Ink wrote:Joo, arvasinhan sen. Mut en kyllä käsitä et miten solmuvärjäyksellä saa noin hienoja tehtyä. Upi enemmän kuvia noista tekemistäsi. Haluutko myydä yhden? :heh:
No se riippuu aika paljon kaikesta, että millanen siitä tulee. Siis lopputulosta on melko vaikea ennustaa. Oon tehny ihan kaatamalla väriä kankaan päällä (tulee helposti roiskeita paitaan) ja sitte upottamalla (vähemmän yksityiskohtia).
Oikeestaan mielummin valmistan asiakkaan toiveiden mukaan. Mun kaikki paidat on mallia (100kg miehelle). Mut jossain vaiheessa laitan, ehkä myyntiin, ihan vaan katsoakseni että myykö tälläset paidat.
^jos hinnat kohillaan, niin varmasti myy. "tripimpää" vaatetta kuolaillu netistä pitkään, vaan tohi alkaa tilailee muualta päin maailmaa ylihinnoteltuja nyrkkipajakrääsää
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
Joo no hinnat olisivat sitten halvemmat ku millä netissä noita myydään.. Riippuu ihan, että millä väreillä alan työstämään. Esim perusväreillä musta, punanen, keltanen (yksväriset, kaksiväriset) Ei tulis hintaa paljo mitään. Varmaanki postikulut maksais enemmän. Mut sit räikeät moniväriset hippi tyyliset "rainbow ym" tulis hieman kalliimmaksi.