Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
tRip
Moderator

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by tRip »

Jeshu wrote: mutta ehkä eniten haluan sanoa... Kiitos tRip seurastasi!
Ystävät ovat kultaakin arvokkaampia :)
Miksi juuri kultaa..
ehkä sekin on vain yksi niitä elämän mystisiä arvoituksia.

Oot Jeshu saanu mut ihan hitosti kelaan viimeaikoina. Arvostan suuresti sun persoonaa.. kuten monien muidenkin, mutta jotka ovat olleet lähinnä enemmänkin samassa sielullisessa ykseydessä kuin itsekin, olematta kuitenkaan läsnä.

Mutta olet oot ollu läsnä kun elämäni hajoaa miljooniin kiteisiin, ja joista olemme yhdessä voineet alkaa luoda uudelleen sitä mitä oikeasti olemme.
tai en tiedä.. Itse koen näin.

Vaikka molemmilla meillä on omat polkumme kuljettavana, uskon silti tietynlaiseen sielun sympatiaan.. se estää meitä eksymästä elämän loputtomaan suohon.

Kuitenkaan tarkoitukseni ei ole sua mitenkään ylistää, sillä voin ainoastaan sanoa arvostavani sinua.. Omana itsenäsi. Ystävänä.
Kuten muitakin ystäviä..
Arvostan. Arvostan kovasti.

arvostan monia jotka ovat edes yrittäneet ymmärtää minua..
toivon vain sielunrauhaa..
Nistisyyteni on aiheuttanut minulle kovasti omantunnontuskia.. sillä olen ollut monille kusipää, joka kalvaa syvintä olemustani, sillä nistisyys on kovin itsekästä. Se en ole pohjimmiltaan minä, se on vain osa minua.
Siksi tahdon vain pyytää anteeksi. Universaalisti ja tasapuolisesti.

Ehkä siis elämällämme onkin tarkoitus..
ehkä sekin jää vain mysteeriks..

ehkä kaikella on tarkoitus..

Synnymme tänne hiomattomina timantteina, josta hiomme juuri omanlaisemme, ehkäpä kirkkaan, kosmista energiaa hohkaavan jalokiven.
tai ehkäpä suolakiven, jonka jokaiseen kiteeseen on kätkeytynyt elämän salaisuus, kenties syvin olemuksemme ja elämän viisaudet.
Ehkäpä itse elämä on kiteytynyt jokaiseen meistä.. ja ylipäätään jokaiseen elolliseen.. elämään.

Ehkäpä pelkäänkin täysin turhaa, etsien edes jonkinlaista turvaa, turhaa turtaa..
Kuvitellen olevani pelkkää tuhkaa.

Olen kuitenkin kullankaivaja etsien vaatimattomia jalokiviä, hioakseni niistä itselleni esteettisen kaunista onnea..

Kaikessa epätäydellisyydessäni olen silti inhimillinen.. ihminen.

Ihmisyyden kahleet on se rajallisuus jonka elämä on meille asettanut..
ehkä kaikki tosiaan on mahollista. Timanttia kun ei helposti särkymään saa.

Kaiken kaaoksen keskellä yritän kovasti luoda ympärilleni harmoniaa, estetiikkaa.. positiivista energiaa.
ymmärtämättä että täydellisyyttä ei voi saavuttaa. Uskon sen olevan inhimillistä.

Kosmoksen säkennöivät energiat ovat iskostaneet minuun Uskon.. Halun uskoa.. sillä olenhan osa elämää..
ja ehkä tämä elämä sittenkin on arvokas. Ainakin haluan löytää sen kätkemän aarteen.

Uskon oivalluksiin.. oivallan uskon.. uskon elämään.. Sen tarinaan, jota väritän inhimillisellä persoonallani, omalla itselläni. Olen osa elämää.
Olen osa myös uskoa, jota eri tasoilla voin vain tarkastella ja ihmetellä.

Jokainen meistä on arvokas, sillä hiomatonkin timantti koostuu kiteistä, jotka ovat osa tätä elämän harmoniaa, ja jossa jokainen kide on ainutlaatuinen, siksi niin arvokas.

Tuhkassakin on elämän energiaa..
Kytevä hiilloskin vielä lämmittää, josta on vielä mahdollista saada liekit roihuamaan. Tuli ja sen lämpö antavat tunteen olla onnellinen.
Liekkien levoton lepatus saa mielen rauhoittumaan..
ja sitä alkaa kelaa..
tätä mystistä elämää. . .
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

tRIP, jos sallit, niin kopioin osan tekstistäsi omalle koneelle.(?)
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
tRip
Moderator

Post by tRip »

Vitamine wrote:tRIP, jos sallit, niin kopioin osan tekstistäsi omalle koneelle.(?)
toki:)
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Peukkuja trip sen jonkin etsimiseen... Vaikka se etsintä on rankkaa sen löytäminen on niin palkitsevaa, että sen jälkeen on ok...
flop
Karvakuono

Post by flop »

tRip, kiitos erittäin paljon kauniista tekstistäsi... kaikkea hyvää sinulle, ja itseasiassa kaikkea hyvää kaikille ja kaikelle <3
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mietin tänään että mihinkähän topicin alottaja on hävinnyt..

Jotkut poistuvat paikalta hyvästelemättä..
Jotkut tekevät siitä suuren spektaakkelin.

Jotkut tekevät sen täysin sieluin, ja jättävat lähtemättömän vaikutuksen.

Dexma, mä tunnun ehkä vihdoin oikeesti löytäneeni taas sen syvimmän olemukseni. Sen itseni joka nauttii elämän jokaisesta hetkestä täysin sieluin..
Autoit yli pahimman..toit lohtua vuoristoradan aallonpohjalla, jossa ei näy enää mitään valoa.
.. :)
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Sattuuko tekeminen? Antaa sattua, se tekeminen vie eteenpäin...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tekeminen voi aina välillä vituttaa mut sit kun asiat on tehty tulee paljon parempi mieli kun jättäisi ne tekemättä...
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Usoda wrote:Tekeminen voi aina välillä vituttaa mut sit kun asiat on tehty tulee paljon parempi mieli kun jättäisi ne tekemättä...
Tekeminen on osa kokonaisuutta. Kaunista sellasta.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Kaunista luettavaa kyllä tRip tekstisi!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Mikähän siinä on, että karstaa (eli mustaa kultaa) polttaessa rupeaa särkemään raajoja?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
dredi
LD50

Post by dredi »

Häkämyrkytyksen oireita...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Paljon on tapahtunut vuoden aikana. Ihan yleismaailmallisesti ja omassa elämässä. Paljon on oppinut, asenne ja taivoitteet ehkä ykkösenä. Hienoa nähdä miten omat mielikuvat toteutuu ja kuinka law of attraction toimii niin hyvässä kuin pahassa. Kannattaa pitää focus positiivisissa asioissa. Paljon on myös muuttunut. Kelailut on aika lailla kelailtu, on aika toimia. Paljon on tullut doupattua ja kokeiltua konemetsän jälkeen :shock: . Melkein pohjalla on käyty, mutta kontrollin kanssa kuitenkin. Kannabista on palanut niin paljon ettei G-13:kaan potkinut melkein yhtään jossain vaiheessa syötynä ja poltettuna yhtäaikaa, on testattu bromoa, 2c-e:tä, piriä siellä sun täällä, jopa töissä testasin. Metaakin tuli vastaan ja hyvin jaksoin tanssia. Nyt on parin viikon breikki päällä, jotenkin ajoitin tän just rahojen loppumisen kanssa samaan hetkeen. On aika skarpata ja tehdä resursseja, tavoitteet korkealle.
back to basics rootbwoy
surly
Lepakko

Post by surly »

Joskus kävi mielessä, kun luki artikkeleita että RNA spontaani synteesi prebioottisissa olosuhteissa on onnistunet, että ehkä silloin RNA oli omalla tavallaan "elävä" ja DNA muodostui tietopankiksi minne eri RNA molekyylit keräsi tietoa ja sen systeemin pohjalta ensimmäiset elävät olennot kehittyivät.
Kaikkea sitä tylsistyneenä miettiikin.
Times are tough, huh, bud?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mietiskelen tässä tulevan viikonlopun keikkaa ja sitä kun en muista omia biisejä ulkoa.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Millaisessa kokoonpanossa King Ink musisoi ja millä instrumentilla?, mua kiinnostaisi.

Mulla on ihan hyvä olla yksin. Meinasin sortua seurusteluun taas useaan otteeseen "pitkän" (siis mun kohdallani pitkän...) avoliiton jälkeen, mutten tarvitse ketään! Elämä soljuu mukavasti eteenpäin ilman psykoottista, mustasukkaista miestä tai nalkuttavaa, perässäroikkuvaa naista.

...Seurustelu on yliarvostettua?
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Siva wrote:Millaisessa kokoonpanossa King Ink musisoi ja millä instrumentilla?, mua kiinnostaisi.
Soitan bassoa, ja kai me jonkinlaista punkkia nyt soitetaan. :)
Siva wrote:Mulla on ihan hyvä olla yksin. Meinasin sortua seurusteluun taas useaan otteeseen "pitkän" (siis mun kohdallani pitkän...) avoliiton jälkeen, mutten tarvitse ketään! Elämä soljuu mukavasti eteenpäin ilman psykoottista, mustasukkaista miestä tai nalkuttavaa, perässäroikkuvaa naista.

Minä tahtoisin taas kovasti jonkun ihmisen lähelle, oikeastaan olen jo pitkään ajatellut niin, mutta nyt viime viikkoina se ''kaipuu'' on jotenkin kärjistynyt. Varmaan kun ystäväni ovat yksi toisensa jälkeen ruvenneet seurustelemaan. ''Seurustelu on pilannut monta hyvää ryyppykaveria''.

Muttakun eivät kaikki ihmiset ole ''psykoottisia, mustasukkaisia tai nalkuttavia''. Uskon siihen että voi löytää ihmisen joka ei ole mitään noista, tai semmoisen josta ei tulee mitään noista ajan saatossa. Ja toisaalta, jotkut eivät tarvitse, ja jotkut tarvitsevat ihmistä. Itse tarvitsen/tarvitsisin.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

King Ink wrote:
Siva wrote:
Siva wrote:Mulla on ihan hyvä olla yksin. Meinasin sortua seurusteluun taas useaan otteeseen "pitkän" (siis mun kohdallani pitkän...) avoliiton jälkeen, mutten tarvitse ketään! Elämä soljuu mukavasti eteenpäin ilman psykoottista, mustasukkaista miestä tai nalkuttavaa, perässäroikkuvaa naista.

Minä tahtoisin taas kovasti jonkun ihmisen lähelle, oikeastaan olen jo pitkään ajatellut niin, mutta nyt viime viikkoina se ''kaipuu'' on jotenkin kärjistynyt. Varmaan kun ystäväni ovat yksi toisensa jälkeen ruvenneet seurustelemaan. ''Seurustelu on pilannut monta hyvää ryyppykaveria''.

Muttakun eivät kaikki ihmiset ole ''psykoottisia, mustasukkaisia tai nalkuttavia''. Uskon siihen että voi löytää ihmisen joka ei ole mitään noista, tai semmoisen josta ei tulee mitään noista ajan saatossa. Ja toisaalta, jotkut eivät tarvitse, ja jotkut tarvitsevat ihmistä. Itse tarvitsen/tarvitsisin.

Mullakin oli tossa vähän aikaa sitten kaipuu että olis joku ihminen lähellä. Mutta nyt kun on jotain säätöä yhden tytön kanssa josta olen jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut, niin se tuntuu todella ahdistavalta ja pahalta. Kun on tottunut istumaan joka ilta vaan kotona pelaten jotain paskaa peliä pilvessä koneella tai pleikkarilla niin on todella vaikea sopeutua uuteen tilanteeseen. Tekis mieli van pistää välit poikki ja palata siihen että pelaa sitä paskaa jumissa joka ilta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

einstein wrote:Mullakin oli tossa vähän aikaa sitten kaipuu että olis joku ihminen lähellä. Mutta nyt kun on jotain säätöä yhden tytön kanssa josta olen jo jonkun aikaa ollut kiinnostunut, niin se tuntuu todella ahdistavalta ja pahalta. Kun on tottunut istumaan joka ilta vaan kotona pelaten jotain paskaa peliä pilvessä koneella tai pleikkarilla niin on todella vaikea sopeutua uuteen tilanteeseen. Tekis mieli van pistää välit poikki ja palata siihen että pelaa sitä paskaa jumissa joka ilta.
Minusta 'säätö' on perseestä, tykkään tutustua oikeasti ihmisiin pitkään ennen minkäänlaista 'säätämistä', koska en halua mitä normitenua mitä täälläpäin Suomea liikkuu. Täällä tuppukylässä ei vain ole ihmisiä, vielä vähemmän tyttöjä, jotka olisivat kiinnostuneet samoista asioista, tai ylipäätään ymmärtäisivät minua. Olen kuin taivaassa kun käyn Joensuussa tai Kuopiossa ja tapaan ihmisiä jotka oikeasti ovat kiinnostuneet juuri minunkaltaisestani seurasta, ja tajuavat ainakin osittain mitä selitän, jos uskallan avata suuni. :3
Pienet kylät tappavat nuorissa kaikki eroavaisuudet.

Enkä minä pelkästään tytöistä välitä, minulla on 'kaipuu' tutustua muihinkin kuin naispuolisiin henkiöihin jotka ovat valtavirtaisesta tuulipukukansasta poikkeavia tavalla tai toisella. Ja siis ihan tutustua. Tahdon kavereita jotka ajattelevat ja/tai vetävät kamaa, muutakin kuin ryyppäävät. Täällä ei ole edes pilvihemmoja oikein. Vittu.

Edit: einstein.. Jos tahdot että mie tuun pelaaman siun kanssa pilvessä jotain paskaa peliä pleikkarilla niin pistä vaikka privaa. Heheh. :)
dredi
LD50

Post by dredi »

muuta stadiin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

dredi wrote:muuta stadiin.
Toki jos sä maksat.
ferox
OD

Post by ferox »

King Ink wrote:Pienet kylät tappavat nuorissa kaikki eroavaisuudet.
Internet mahdollistaa kaikki eroavaisuudet.

:o)*

* haluaa tähän viestiin sisällyttää ihmetyksensä siitä, miten paljon samanhengistä ja rakastettavaa ihmistä Vaultin kautta on löytynyt.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
King Ink
LD50

Post by King Ink »

ferox wrote:
King Ink wrote:Pienet kylät tappavat nuorissa kaikki eroavaisuudet.
Internet mahdollistaa kaikki eroavaisuudet.

:o)*

* haluaa tähän viestiin sisällyttää ihmetyksensä siitä, miten paljon samanhengistä ja rakastettavaa ihmistä Vaultin kautta on löytynyt.
He. Olen samaa mieltä.

Mutten halua dataa kokoaikaa. :?
Uke
LD50

Post by Uke »

On muuten musta vähän tyhmää, kun Asa aka ex-Avain laulaa parissakin biisissään, että vitut väkivallast, jos sanat pystyy tappaa. Tuli vaan mieleen, että kun niinkin rauhaa rakastava tyyppi sanoo noin, mitä voi esim. sanoa vaikka Stalinista tahi Hitleristä yms. muista isoista kihoista, ketkä on elämänsä aikana tappanu enemmän ihmisiä, mitä "laki salllii". Heh, olipas tyhmä ajatus, mut kerrankin sain kirjottaa tänne :- P
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
maaQ

Post by maaQ »

Ihmisolemukseen vaa kuuluu luomisen rinnalla tuhoaminen.
Yin&Yang..ehkä.
Tasapaino vaatii kontrastia.

Asa kyl hiton nerokkaalla tavalla osaa pukee asioita sanoiks ja sanoja musiikiksi.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Rosmo hajottaa tylsyydessä negatiivista egoo, tunsin ympäristön negatiivisen vaikutuksen keskuudessa ihmisten verkon, lenkkeilijät risteävät täristessä edessä syksyn verhon, hämärä valaistuu tuoiottaessa kiiltävää rahakekoo, edessä siintävää polkujen verkkoon saa fraktaalilla selkoo, torujen keskellä on positiivista eloo, ei tarvi itseensä teloo, jotkut liikaa vitsiä kertoo, sotkut tsiikaa villillä silmällä, innokkaakkasti lihavaa nirvanaa halkoo, kasvata omaa sisäistö palkoo, ei vaadi selkärankaa paljo lisää, kuuntele isää terottamas lomal kakaraa, ei oo mitään takanas, naama valkoinen halkaistu katanal, suuremmant psykoosit pakanal ku jumalal, tykötarpeet saa halvemmal ystävält, hyvä sydän pysäyttää pahuuden jään, tarve monel vaan sekoutuu päähänsä, harval motivaatiota hyödyntää sisimpäänsä, on tärkee kuunnella tarkkaan lähimpäänsä, lähin itään aurinkoon talvisäässä, pistän itään ideat päässä, bisnes luistamaan kun liukkaalla jäällä, ei oo kellään stressattavaa täällä, jeijoo mielellään testauttaisin sun maailmankatsomukses, euforiaa interpersoonallisest todellisuudest, nauti siitä uutuuden tunteest, hajoita ja hallitse, pyöri ympyrää ja vallitse, oma alitajunta egolla kahlitse, siivilöi totuus läpi tietämättömyyden määräst, energiankäyttö ja focus johtajan käyräst, värisevät alas turhat synegian sekavuudeet, tekosyiden tuulet, näät mutrussa mun huulet, kellon kilinän kuulee, paskaan nauravat uskoo ja luulee, mitä tässä hauraat suureet kantavat ideat mahtavat, korjaa asenne, horjuvat vittuun vammaset, pane parasta ja tee se, teesit kyseenalaista, älä kuse silmään ylhäistä alaista, sainimpa nyt maistaa naista, painisin syyttömänä sängyssä, kun ne mun hormoonit haistaa, vuosi sitten oli erilaista, taistelua ja väistelyä, nyt on hyvän maistelua ja vastaväittelyitä, keskustassa absurdeja näyttelyitä, showpainia, yo die siat, Rosmon tieltä cosmosnäyt väistyy, ihmiset mun ympärillä valaistuu, kovat karaistuu, joillekkin liikaa maistuu, ei kaikki kestä, mut turha tästä käsiä on pestä, väistykää edestä, ottakaa oppia erheestä, kourikaa perseestä, luovikaa henkenne edestä, olette arvokaasta perheestä, karvat kasvaa vedestä, jammaan täs vaan asiasta terveestä, voinnin edestä, kestopestyhedelmä, tomaattipesto tehty kuolleen verestä, esto esto, vitut, pidä turpa kii nyt esko, hyppää ikkunast jos menee hermot, sisko säpittää verhot, auto räjähti, ei oo vittu kaskoo, pulut toimettoman päälle paskoo, painaa kerralleen sestoo, huuda herralle just joo, en usko sun höpöhöpöheinää, toivottavasti en enää teit mulkkui frendei nää, rahat veitte, saatanan kusiset teitte, päälle laitan teille piikkistä peittoo, kalat etsii verkkoo, ei oo pelkoo, ei oo selkoo, ei oo egoo, vaan kasa muurahaiskekoo.

Ei pysty tasot kasvaa, kun muut alas paiskaa, vihaan mieltä laiskaa, paskalle haiskaa...
En mä flippaa, joskus ylösalas maailma dipvippaa, normaalii täst spittaa, joku pointin ehkä hittaa...
Mitä viel? En tykkää hautajaisist tai häist. Täytyy löytää tie tasapainoinen näistä.

Kannatti taas elää tämäkin päivä, tajusin olevani välimallin äijä. Kuppi on taas täysi, sitä voi hiljalleen vaihtaa suurempaa, muistaen että juo siitä varoen. Hiuksia haroen kelaan, etten aio ennen aikojani delaa. Kultainen keskitie, älä mene fraktaalin reinoille, löydän tarkoitukseni uusille keinoille. Maltti on valttia jos on sulla skaalaa, voi sitä laulaa lujaa ilmankin et blaadaa. Ei tarvi kaahaa, iskee vaan jalat maahan. Itkeä saanhan, en oo jumala, välil kaadan. Opin paljon itsestäni, täytyy pitää tasaisuus ja keskipiste itsessäni. Edelleen painotan, vittuun se itsesääli, mielen ääni, keskustelu kanssa pääni. Jäinen hallittu tulisuus, nostaa tehot, on kehossa ikuisuus. Kostaa teot, jos on siihen tarvis, hahhah, on elämäni valmis!

Melodian tarjoaa: Asa - Opi aatteit

meikä heitti friistailii sormilla, löysin oman tien, oon subjektiivisesti valaistuksen korvilla
back to basics rootbwoy
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

kaava asiaan kun asiaan: kun on hajonnut ja koonnut, on hallinnan aika.
back to basics rootbwoy
dredi
LD50

Post by dredi »

tl;dr :D
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Mitä tehdä, kun ei ole varma mitä haluaa, ja varmuuksien puuttuminen luo pelkoa?
"Taste
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

D.E.S wrote:Mitä tehdä, kun ei ole varma mitä haluaa, ja varmuuksien puuttuminen luo pelkoa?
Tutkii ja etsii omia sisäisiä motivaatioita hajottamalla omaa toimintaa ja ajatuksia käsitteinä. Näin löytää pohjalta asiat jotka pääasiassa ohjaavat toimintaa. Motivoit itseäsi sitten näillä muissakin asiossa, se tuo varmuutta ja pelko häviää.
back to basics rootbwoy