Enigma wrote:Itsellä tuli tossa mieleen vaan että luuleekohan noi kaikki poliisit et ne pystyy jotenki kontrolloimaan kaikkee mitä täällä tapahtuu?
hä?
mitäs täällä nyt olisi sellaista mitä poliisin pitäisi kontrolloida?
'luuleekohan noi kaikki poliisit' .. must aika huvittava yleistys.. Luulkoot mitä luulevat. Todellisuus on jokatapauksessa tämä.
Sitä varten foorumilla on säännöt.. moderaattorit ja tontut, et oleskelus joku roti.
**
Kansku wrote:Unohtaako ne ihmiset mut...mä en TODELLAKAAN unohda ystäviäni toisessa kaupungissa...
Ei ne todelliset ystävät mihinkään katoa.. Vaikka ois välissä vuosia.
**
Jokatapauksessa kelasin heittää trippimäiseen tapaan taas näitä omii höpinöityneit keloi.
Vastuuta tästä paskasta suostu taakkanani kantamaan, ja järkevyyskin saattaa olla hyvin kahtiajakoista.
Mä huomaan aniharvoin ku mun on hyvä olla.
Mä alituiseen koitan sitä ylläpitää ja säätää
Kaiken hyvän jyvälle kun pääsee, hädintuskin ehtii ees versoo ku sen joku jo niittää.
tai mieles joku vaan särähtää, ja pirstoo mielenrauhan.
Mut yrittämäl parhaansa ei voi ainakaan epäonnistuakaan.
Ottamal etäisyyttä välil muihin kun itseen, eikä pukee perhosia suoneen,
kastaa maljaansa kilpikonnan kuoreen, alkaa vasta hahmottuun et ne perhoset vatsassa on ihan todellisia kohdattavia.
Matkal taittuu ajatukset verhoutuu huolettomaan huoliteltuun kelaan.
Virpomal siimal,
Varpomal kiimasen angstista vihtaa,
sihauttaa ittesä korpeen poloiseen.
Määrätietoinen katse pälyilevä
Kiintoutuneena linssiin, tipattomaan kuuhun
Kosminen kliimaksi, elämän siidu, rihmastona laskeutuu.
Vesi ja avaruus, erottaaks niit oikeestaan mikään muu kuin etäisyys.
Samalt ne näyttää jos saman materian mielikuvissaan vaan kääntää.
Ajas jos paikkaa ei oo, paikas palikois. Ajois lähti vyöryyn mun menneisyys.
Ajois ei näytä tulvaisuus tulevan ku vasta huomenna. tai hetki tämä siten vasta nyt.
Limitit tulee vastaan ymmärryksen rajal, vaikka käsitystä kaikkeen voi myös alisista hakee
Ylisistä ymmärrystä hapuilla, muttei se ylitsepääsemättömän helpoks asiaa tee, ku ei sitä pysty käsittään ees.
Ylitiks mä jo limitit?no reilusti, käsitän siis käsitteiden käsitteenmukaisen käteettömyyden,
eli hälläväliä, kyl sä ymmärrät suomee.
Ku emmäkää voi ku vaan käsitteenä nää, symbolisena toiseen,
harha askeleen jo ottaa käsityslyyvyn yläpuolisen mielipuolisen mielettömyyteen..
sen kaiken ymmärryksen mielekkyyteen, ettei ymmärtää voi kun käsitystä sellaisenaan jollaisena sen itse kokee.
Aurinko paistaa mielelle ja mietin oks täs nyt oikeestaan järkee..
huoliteltui sanankäänteit joo, mut ei se must taikuria tee.
Pilvet luo kontrastin kaikelle kielelle, aallonpituuksista väreihin,
väreil värei leikitellen.