Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
testeri420
OD

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by testeri420 »

"Sakkotuomiot kyllä useimmiten istutaan avovankilassa (mikäli ei ole paatunut väkivaltarikollinen)"

Tähän voisin pistää pienen vastaväitteen kyllä.
Avotaloihin haetaan. Näin olen kuullut. Ja niissä jos meinaa viihtyä pitää olla työpaikka/koulutuspaikka jossa pitää käyä.
Ei siellä kukaa jää lahnaamaan ku kello soi ja aamiainen o jaettu.
Suome vankilat on nii yliasutettuja että siellä on kuulema kaverit joutunu puole vuoden vankeutta istuun niiku eristyksen puolella ku ei o muualle mahtunu.
Mut joo, noin ton periaattees pitäis mennä. Mutta mun käsitys on noista avotaloista että sinne mennään kivitalon kautta eikä suoraan.
Ne o vähä niiku palkintoja hyvästä käytöksestä tai sellane kannustus käyttäytymään hyvin.
Mutta kun ei oo omakohtasta kokemusta nii ei voi tietää.
Mitä vaa jääny päähä ku muilta kuullu. Mutta neki jutut joutuu sivuuttaan kun ne tulee toisten suusta nii erillaisena että en tiiä mikä o totta ja mikä ei.

Mun kohalla tää passitus ois ollu sellanen että vähän jäi epäselväks. Ei meinaan sanottu paikkaa missä lusia tuomioo.
Sanottii vaa tää että sun vankeus alkaa ja päivä vissiin? En muista onneks.
Koska vankikuletukset on tiistaisin ja torstaisin. Noh, se päivä ku tuomio astuu voimaa oli tietenki kiinnijäämispäivä.
Elikkä jos oisin menny kyttälän oville heti torstai iltana niin ei ne mua olis yksinään alkanu mihkää siirtämään.
Näin ollen voi laskee että neljä päivää tuomioo ois menny poliisivankilan puolella.
Ja mielenkiintosta tässä on että oisko ne mua taloon laittanu suoraan vaiko tutkintavankilaan?
Koska ei mulle ois tehty minkää rapia viikon takii tilaa tai viety jonku vangin hakemaa paikkaa avotalosta. En ainakaa usko.
Eikä mulla sillo ollu mitää työtä saati koulusta puhumattakaan.
Jos oisin erikseen pyytäny että saako vaa nukkua täällä poliisivankilan puolella? Se ois voinu ainoa toteutuneista pyynnöistä kyllä.
Kait siellä joku kymmenen pientä neekerinpoikaa ois kirjana löytäny ku oikein ois tinkannu. Ja puol tuntii päivässä liikuntaa.
Aamiainen, lounas lakanat ja kaikki. Täähä alkaa kuulostaa jo hyvältä verrattuna ylikansotettuihin kivitaloihin.
Vitun kiivikakut. Niistä on kuultu ja toine mässy kuulema on tonnikalapurkit :D

Kaveri pääs talosta kerran nii olin kaupassa ostamassa kiivikakkua nii pillastu vaan että elä helevetti viimesen viis vuotta noita on katellu nii ei kiitti enää.
Toine meni kauppaa hakemaa tonnikalapurkkia ja sano että tää o tyylii ainoo mässy mitä talosta sai kanttiinista.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Raittiina oli ihan mukavaa olla 6kk melkein.. Tai oli siinä lyr ja synt. kannabinoideja hieman. Mut silti. Vaa ei se silti ihan parasta kamaa se elämä ollu. :D
Rakkaus on parasta huumetta ja reflat on rakkaudessa pahimmat..
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Vaikeinta kaikessa. On aloittaminen. Niiko kaupassa käynti. Eka ei jaksais mut kun onki jo sulkenu oven takanaan nii lähteeki jo iloisin mielin. Pitää vaa jaksaa alottaa..
doof
Kameleontti

Post by doof »

Soppaluu wrote:Vaikeinta kaikessa. On aloittaminen. Niiko kaupassa käynti. Eka ei jaksais mut kun onki jo sulkenu oven takanaan nii lähteeki jo iloisin mielin. Pitää vaa jaksaa alottaa..
Joo mä oon huomannu saman asian :D etenki siivoukse alottamine on helvetilline kynnys, mut sit ku saa alotettua ni pestään ikkunat ja kaikki muu tielle osuva. Alotettuuks ku saa ni onha se iha lepii hommaa
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

jNas wrote:
Soppaluu wrote:Vaikeinta kaikessa. On aloittaminen. Niiko kaupassa käynti. Eka ei jaksais mut kun onki jo sulkenu oven takanaan nii lähteeki jo iloisin mielin. Pitää vaa jaksaa alottaa..
Joo mä oon huomannu saman asian :D etenki siivoukse alottamine on helvetilline kynnys, mut sit ku saa alotettua ni pestään ikkunat ja kaikki muu tielle osuva. Alotettuuks ku saa ni onha se iha lepii hommaa
Aloin kelaamaan, että mä en kauheasti enää pohdi juttujen aloittamista. Alan vain tekemään. En kyllä useimmiten pohdi juttujen lopettamistakaan ennen lopetuspäätöksen tekemistä. Ennen olin kauhea vaiheilija. Nykyään se on joko tai: joko siivoan heti tai jätän siivoamatta. Useimmiten jälkimmäinen vaihtoehto tuntuu niin epämiellyttävältä, että tulee toteutettua ensimmäinen aie.

No ehkä päivittäisellä stimulanttilääkityksellä on jotain tekemistä asian kanssa. Musta on tullut tehokas aloittelija.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Se on se. Päätös on yks askel eteenpäin, mutta itse toteutus, sen aloittaminen osoittautuu kaikkein hankalimmaksi.
Joskus asioita pitää pohtia pidemmän kautta ja hakea parhainta ratkaisua tilanteeseen, joka jäynää. Tässä viittaan Touchetin kommenttiin pelkästä toiminnan aloittamisesta. Aina suora toiminta ei ole se parhain vaihtoehto, vaan harkinta, jonka jälkeen on henkisesti latautunut toimimaan.

Tässä oikeen kunnon ympäri pyöreetä paskaa. Toivottavasti pointti tuli selville. :)
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Touchet wrote:joko siivoan heti tai jätän siivoamatta. Useimmiten jälkimmäinen vaihtoehto tuntuu niin epämiellyttävältä, että tulee toteutettua ensimmäinen aie.
se ja sitten se, että jos suunnittelee ja jättää jonkun asian hoitamisen tulevaisuuteen, antaa suunnittelulle aikarajan , eli kuinka kauan jahkailee tekeekö vai ei. siivoamisella se aikaraja voisi olla vaikka 5 minuuttia. Itsellä epäröintiin on yleensä syynä se että ei ole riittävästi energiaa = pitää syödä ja juoda / nukkua tai sitten jokin pelko.
Toisaalta intuitiivinen toiminta on optimaalista flow-kokemista.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Madmike wrote:Toisaalta intuitiivinen toiminta on optimaalista flow-kokemista.
Nimenomaan.. "roikutaan skarppeina intuition varassa" Asan jostain piisistä.

Mut todennut, että mitä enemmän toimin intuitiivisesti, sen mukavammin elämä sujuu. Heti jos rupee kelaan, menee vituiks.

Mä oon krooninen pygi-mies.. Periaatteessa adhd-lääkitys mahdollistaa sen et toimin rationaalisesti suorittaen.. Muttakun mä vaan en ole sellanen. Mä rupeen aina touhuun jotain muuta mitä pitäis, ja kroonisesti kaikki aina hukassa. Siks en tykkää oikeen pygähtää himaan.. Saatan pygähtää sit kahdeksi viikoksi:D

Onneks suuri osa ystävii jo oppinut ymmärtään et.. aina pygähtää meigäl =D

Mut todellakin.. Pitäis tehdä heti asiat pois alta.. Mut siihenhän se mun päivä sit menis :left: :right:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Tajusin eilen sienipäissäni, kun kelailin asioita, kuinka turhaa elämä loppujen lopuksi on.
Aluksi tuo ajatus oli hyvin masentava ja synkkä, kun ymmärsin, ettei sillä, mitä ihminen tekee tai ei tee, ole mitään väliä loppupeleissä; kaikki päätyy kuitenkin lopulta samaan lopputilanteeseen, eli kuolemaan. Kaikki me kuollaan ja kuolemamme jälkee tekemisillämme ei sen suurempaa merkitystä ole.

Elämä on niin yksinkertaista.
Mitä ihmiset tekee? Oikeesti, ei oikeastaan yhtikäs mitään. Aika kuluu televisioon, tietokoneeseen, nukkumiseen, syömiseen ja puhumiseen. Tätä se on töissä, koulussa ja vapaa-ajalla.
Kun sienissä nousujen tasaannuttua tuli tää "pakko tehdä jotain"-vaihe, sitä sitten ymmärsi vähitellen, että minkä vuoksi? Miksi tekisi mitään, kun millään ei oikeasti ole mitään merkitystä?

No, synkästä puolesta eroon päästyäni alkoivat ajatuksen kirkastua ja käänsin tän asian positiiviseksi.
Lähiaikoina kokemani ahdistus siitä, etten saa aikaan oikein mitään, etenkään ihmissuhderintamalla helpottui huomattavasti oivallettuani: "Mitä sitten?"
Mitä sillä on oikeasti väliä, että "onko" jonkun kanssa vaiko ei? Elämä on kuitenkin melko lailla samanlaista, arki ja juhla samaa; puhetta, teeveetä, syömistä ja nukkumista. Seksi on ainoa asia, mikä tulee lisänä, mutta muuten se on aika se ja sama, onko yksin vai ei.

Käytyäni aikani näitä asioita mielessäni läpi, ahdistukseni ja tukaluuteni helpottui HUOMATTAVASTI. Koin oikeastaan jonkinlaista onnea ja suurta helpotusta oivallettuani näitä asioita.
Teki kyllä TODELLA hyvää tuo trippi mielelle. Sitä kun ei yleensä kelaile asioita tolla tavalla. Hyvin vapauttava kokemus.

E: Meinasin laittaa tämän ensin trippistooreihin, mutta tässä taitaa olla enemmän vain pohdiskelua kuin niinkään trippitarinointia. (:
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

trollol wrote:Tajusin eilen sienipäissäni, kun kelailin asioita, kuinka turhaa elämä loppujen lopuksi on.
Aluksi tuo ajatus oli hyvin masentava ja synkkä, kun ymmärsin, ettei sillä, mitä ihminen tekee tai ei tee, ole mitään väliä loppupeleissä; kaikki päätyy kuitenkin lopulta samaan lopputilanteeseen, eli kuolemaan. Kaikki me kuollaan ja kuolemamme jälkee tekemisillämme ei sen suurempaa merkitystä ole.

Elämä on niin yksinkertaista.
Mitä ihmiset tekee? Oikeesti, ei oikeastaan yhtikäs mitään. Aika kuluu televisioon, tietokoneeseen, nukkumiseen, syömiseen ja puhumiseen. Tätä se on töissä, koulussa ja vapaa-ajalla.
Kun sienissä nousujen tasaannuttua tuli tää "pakko tehdä jotain"-vaihe, sitä sitten ymmärsi vähitellen, että minkä vuoksi? Miksi tekisi mitään, kun millään ei oikeasti ole mitään merkitystä?

No, synkästä puolesta eroon päästyäni alkoivat ajatuksen kirkastua ja käänsin tän asian positiiviseksi.
Lähiaikoina kokemani ahdistus siitä, etten saa aikaan oikein mitään, etenkään ihmissuhderintamalla helpottui huomattavasti oivallettuani: "Mitä sitten?"
Mitä sillä on oikeasti väliä, että "onko" jonkun kanssa vaiko ei? Elämä on kuitenkin melko lailla samanlaista, arki ja juhla samaa; puhetta, teeveetä, syömistä ja nukkumista. Seksi on ainoa asia, mikä tulee lisänä, mutta muuten se on aika se ja sama, onko yksin vai ei.

Käytyäni aikani näitä asioita mielessäni läpi, ahdistukseni ja tukaluuteni helpottui HUOMATTAVASTI. Koin oikeastaan jonkinlaista onnea ja suurta helpotusta oivallettuani näitä asioita.
Teki kyllä TODELLA hyvää tuo trippi mielelle. Sitä kun ei yleensä kelaile asioita tolla tavalla. Hyvin vapauttava kokemus.

E: Meinasin laittaa tämän ensin trippistooreihin, mutta tässä taitaa olla enemmän vain pohdiskelua kuin niinkään trippitarinointia. (:
Itse tulin eilen ajattelleeksi tripillä vähän samoja asioita. Mitä järkeä tässä kaikessa on, jos ei ole minkäänlaista päämäärää elämällä. Tylsää arkea töissä ja pari päiväinen viikonloppu, joka tuntuu liian lyhyeltä ja tapahtumaköyhältä. Toisilla ihmisillä tuntuu olevan menoa liiaksi asti, mutta haluanko itse sellaista. Yksinäisyys vaivaa aina, kun ei ole seuraa ja välillä myös seurankin kanssa tuntee olonsa ulkopuoliseksi, joten miksi sitä seuraa sitten kaipaa.
Itse en osannut kääntää tärippiäni mitenkään positiiviseen suuntaan, vaan ajattelin vain päämäärätöntä elämääni. Mutta taidat olla oikeassa tuolla, että mitä sitten, vaikkei elämä tuntuu tylsältä. Elämä päättyy lopulta joskus, eikä siihen auta vaikka miten nauttisi elämästä. Parempi ehkä olla iloitsematta kovin paljoa, koska silloin kuolema saattaa tuntua kamalemmalta. Masentavalta tuntuu kuitenkin ajatella, että jos elämä ei tunnu elämisen arvoiselta, niin pitäisikö antaa tilaa elämästä nauttiville ihmisille ja nakata itsensä päälle kerros multaa. Kuitenkin elämä on vielä kesken ja sitä ajattelee, että kenties huomenna tapahtuu jotain odottamatonta ja löytää elämälleen suunnan. Sitä odotellessa voi vain tuhlata aikaansa ja vanheta päivä päivältä, kunnes lopulta huomaa kuinka hyödytöntä kaikki lopulta on ollut.
Mutta mitäpä näistä stressaamaan. Kulkee vain virran mukana ja tekee sitä mitä huvittaa.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
tRip
Moderator

Post by tRip »

trollol wrote:Mitä ihmiset tekee? Oikeesti, ei oikeastaan yhtikäs mitään. Aika kuluu televisioon, tietokoneeseen, nukkumiseen, syömiseen ja puhumiseen. Tätä se on töissä, koulussa ja vapaa-ajalla.
..
Elämä on kuitenkin melko lailla samanlaista, arki ja juhla samaa
Must on ollut hienoo huomata miten oot alkanut tuomaan yhä enemmän esiin itseäsi, ajatuksiasi ja kelojasi.

Sul on paljon hyvii ajatuksii.

Mut tohon kysymykseen, mitä ihmiset tekee?
Must kukin tekee mitä kokee elämässään arvokkaana.. Jollekin se on työ, jollekin kuosaaminen, jollekin taiteen luominen.. mikä kellekin.

Mä en tsiigaa televisiota, enkä oikeestaan kovinkaan paljoa vietä aikaa tietokoneella..
Nukun kun nukuttaa, se on tervettä ja mukavaa.. Syön kun muistan ja Zensellaista..
Joogailen ja meditoin kun siltä tuntuu..
Nautin musiikista..
Luen paljon kirjoja ja kaikkea silmieni eteen takertuvia mielenkiintoisia artikkeleja.

Ilmennän persoonaani, ilmaisen itseäni kykyjeni mukaan.. Pidän näyttelemisestä.

Tapailen ystäviäni.. juttelen syntyjäsyviä.. jauhan paskaa ja filosofisoin.. parannan maailmaa hippiaattein.

Luon taidetta.. monintavoin..
Ilmaisen itseäni eritavoin..
Väritän arkeani..
Koitan elää mielekästä elämää.

Tasapainoilen sen kuuluisan keskitien pientareilla.

Teen mielekkäitä asioita.. asioita joista olen kiinnostunut, ja joista nautin, ja jotka inspiroivat ja innoittavat mm. taiteentekemiseen.

Valokuvailen, piirtelen, käyn pitkillä kävelyillä ja metsissä samoilemassa.
Sieluni elää lapissa.

Oikeestaan en tee yhtään mitään. Arki on tasaisen tasaista, usein yksinäistä, mutta nautin omasta seurastani.. tai vasta viimeaikoina olen oppinut nauttimaan niistä hetkistä kun ei oo liian hektistä.

Seurassa toisinaan hyvin yksinäistä, toisinaan seura tekee ihmeitä.

Luon kauniita mielikuvia

Elän haaveita ja unelmia.. todeksi.

Toteutan itseäni..
viipellän ja oleilen..
Koitan luoda elämälleni tarkoitusta ja mielekkyyttä..

Ihmettelen ja haaveilen.

Turha eilist on murehtia ja huomist pelätä.. kun ainoo hetki on tää just nimenomainen hetki, ja se on oikeestaan arvokkainta mitä mulla on.. ei mulla ole muutakuin tää hetki. Elän jokaista hetkeäni todeksi, ja teen jokaisesta hetkestä mahdollisimman mielekästä.. ei elämässä ole muuten mieltä.

En mä oikeastaan tee yhtään mitään.. luon elämää.

Se muuten on ihan totta että nykyaikana ei ole samallatapaa enää arkea ja juhlaa..
Kun arki on juhlaa, ja juhlat venyvät arkeen... .

Mut silti on tärkeetä erottaa arki, juhla ja vapaa-aika..
Sekä myöskin oma aika. vaikken sitä itse aikaa kellotaulujen viisareiden väliin osaakaan pistää.

Emmä oikeestaan tee yhtään mitään.. mutten osaa oikeen olla tekemättä yhtään mitään. Vaikeet se on..
Keep it unreal.

trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Basebo wrote: Toisilla ihmisillä tuntuu olevan menoa liiaksi asti, mutta haluanko itse sellaista. Yksinäisyys vaivaa aina, kun ei ole seuraa ja välillä myös seurankin kanssa tuntee olonsa ulkopuoliseksi, joten miksi sitä seuraa sitten kaipaa.
Siis juuri näin.
Tiekkö, sulla on tosi samankaltaisia ajatuksia ja tuntemuksia kun mullakin. Silleen tavallaan tosi helpottavaa, että oikeesti joku muukin tuntee elämänsä tälläiseksi paikallaan tallaavaksi kuosipussiksi.
Basebo wrote:Mutta mitäpä näistä stressaamaan. Kulkee vain virran mukana ja tekee sitä mitä huvittaa.
Tää on se asenne, mitä itsekin aion lähteä ja olen jo lähtenytkin ajattelussani ja toiminnassani totetuttamaan. Nuoriahan tässä vielä ollaan, mitä sitä vielä liikaa miettimään ja murehtimaan. Ei vielä oo kuitenkaan keski-iän kriisin aika :D
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

^ tuli ajateltuu tota. Päädyin jotenkuten siihen ettei ihmisen tahto oo vapaa. Tai siis, jos keneltäkään ei vaadittais mitään nii ei tää yhteiskunta pyöriskää ees. Jotain, jotain, jotain :roll: :roll: :roll:
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

trollol wrote:
Basebo wrote: Toisilla ihmisillä tuntuu olevan menoa liiaksi asti, mutta haluanko itse sellaista. Yksinäisyys vaivaa aina, kun ei ole seuraa ja välillä myös seurankin kanssa tuntee olonsa ulkopuoliseksi, joten miksi sitä seuraa sitten kaipaa.
Siis juuri näin.
Tiekkö, sulla on tosi samankaltaisia ajatuksia ja tuntemuksia kun mullakin. Silleen tavallaan tosi helpottavaa, että oikeesti joku muukin tuntee elämänsä tälläiseksi paikallaan tallaavaksi kuosipussiksi.

Juu, välissä sitä kyllä tulee iloinen olo ja tuntuu, että elämä olisi jo parempaa ja mukavaa, ja elämänhalu on kova, mutta sitten taas tulee puskista tuo alakuloinen fiilis, jollainen sitten enimmäkseen ajasta on. Kamalinta on, että tuollainen olo on vaivannut jo teini-iästä asti tai ehkä jo aiempaa.
Basebo wrote:Mutta mitäpä näistä stressaamaan. Kulkee vain virran mukana ja tekee sitä mitä huvittaa.
Tää on se asenne, mitä itsekin aion lähteä ja olen jo lähtenytkin ajattelussani ja toiminnassani totetuttamaan. Nuoriahan tässä vielä ollaan, mitä sitä vielä liikaa miettimään ja murehtimaan. Ei vielä oo kuitenkaan keski-iän kriisin aika :D
Juu, asenne on tärkein, joskus on vain vaikea asennoitua, täytys saada jostain aina joku johon tähdätä, joku maali tai tarkoitus.
Ei keski-iän kriisi, mutta tuo 20 kriisi jatkuu vielä:D, mutta pikkuhiljaa siitäkin pääsemässä irti.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
tRip
Moderator

Post by tRip »

Raiteilla VR bygii ja matelee.

Pistämässä hihaani viisareita
Kellotaulujen raameist puuttuu mekanisto..
Aikaa pyörittävä koneisto.
Digitalisoitumisen hinta.
Millintarkasti fimattuna
mutterei ja telarei sorvailen
Ykkösii ja nollii viistän I:llä ja V:llä
Jäysteisiin pygähdän.
Pistän aikaa sopimaan digitaaliseen suoneeni.
Analogiset tunteeni
Digitaalinen virta viiva
piripiri AD-ready Full-HD yhteiskunta

Mun mieltäni painaa digitalisoitumisen piina
Yhteensopivuustila, vikavirtatila
8-bittinen sielun hinta

Vihdoin saapuu juna
Hyppään raiteiden laineisiin
Toleranssii riittää kuhan kierteet viertää fjungil

Kaapis vihertää, silmis loistaa Q
Auringon säteisiin mieli uppoutuu
Hymyilen

Päivän hyvä Zen.
Keep it unreal.

testeri420
OD

Post by testeri420 »

Ajatus siitä että oisin ihan sika rikas pelottaa mua.
Pitäis koko aja olla skarppina ettei kukaa koita a) varastaa niitä b) jotenki puljata niitä.
Narkkaisin iha överisti. Mulla pitäis olla sellane salettiperse naisystävä joka sen kirstun päällä istuis.

Mitä minä itteeni kusetan, tuommosenha minä tarvitsen jo ollessani tälläinen köyhä tavis.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
porter

Post by porter »

Piriä kiskottiin ja valvottaa . Onneksi oli akuutti subuviiva nokkiin. Oikeesti ihmiset.... Ette tiedäkään
Paljon mää kaipaan yhtä naista :/ taidan rakastaa häntä, pitää minuu hyvänä ystävänä... Mut ... Ei niiku vaan tietteks... Huhuh kun ryöstäisin vaikka koko wall streetin pörssin , jos saisin nyt naisen lämpöä :/ ... Ei oo naisia vaan nyt , ketkä haluis ruumiinlämpöään ja himonsa jakaa. Vaultissa ketään pelastavaa rinsessaa? I think.... Not... ABCdefgrakkaus kävelee ! Juoksee ohitseni ;( aina juossut ja tulee juoksemaan . En ole ikinä ennen ollut näin hellyydenkipeä .. Naiset sanoo kuulemma et miehessä pitää olla lihaakin? Mun 118kg on vaan ylitsepääsemätöm muijille?!
Uugghh älkää naiset ainakaan valittako, et ei saaa miestä :D teillä
On rima jossai high€"@&€&€@ :( määä vaan niin kaipaisin nyt toho jonkun joka halais ja sit voitais kokeilla saada mun piridikki työkykyiseksi ;) .. Haaveita vain
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

porter wrote: Naiset sanoo kuulemma et miehessä pitää olla lihaakin? Mun 118kg on vaan ylitsepääsemätöm muijille?!
Uugghh älkää naiset ainakaan valittako, et ei saaa miestä :D teillä
On rima jossai high€"@&€&€@ :(
Ite huomannu aivan saman mutta onneksi löytyy morsmaikku kainalosta niin ei tarvii hermojansa menettää itseään täynnä olevien ämmien kanssa. Kun naiset sanoo et pitää olla lihaakin niin ne taitaa yleensä tarkottavan sillä lihaksia. Oon huomannu että kauheilla pakkeliturpasilla sotanorsuillakin tuntuu olevan rima vähän turhan korkeella kun odottavat unelmiensa prinssinsä saapuvan valkealla ratsulla eikä tavalliset miehet kelpaa. Vaikka kuinka varovasti koittaa asiasta huomattamaan näille koppaville "kaunokaisille" niin ihrat löllyen vedetään heti herneet nenään.

Terveisin ex-tankkeri

PS.
Tästä on nyt sitten ihan turha yhdenkään feministi lehmän ottaa nokkiinsa, sillä tämä on vain mielipiteeni ja minulla ainakin toistaiseksi tietojeni mukaan oikeus ilmaista mielipiteeni paitsi jos tämä nyt lasketaan vihapuheiksi naisia kohtaan. En ole sovinisti, vaan minua vain ärsyttää itseään täynnä olevat ihmiset ja olen törmättyäni elämässäni useampaan koppavaan lehmään kuin mukavaa naiseen. Lisäksi tiedän kyllä olevani vain katkera ja vihaa täynnä oleva pikku poika joten siitäkään on turha mitään sanoa :D
PPS.
Enkä nyt väitä että tällä foorumilla sellaisia naisia edes liikkuisi tai ei liikkuisi. Elekää ottako naiset tästä nyt itteenne mutta miettikää seuraavalla kerralla kuinka torjutte sen mukavan kiltin raasun olesen pojan joka on pitkään koonnut rohkeutta lähestyäkseen teitä.
porter

Post by porter »

Joo ja mulla tuossa 118kilossa on lihastakin aika paljon, ne jotka tuntee tietää :mrgreen:
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

ajatus siitä, että tällä pallolla ei olekkaan sellaista ihmistä joka vois mua oikeesti rakastaa, ei olekkaan olemassa.
tai että aina, kun onnen löytää, niin se viipyy vaan hetken... :foil:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

rebirth wrote:Ite huomannu aivan saman mutta onneksi löytyy morsmaikku kainalosta niin ei tarvii hermojansa menettää itseään täynnä olevien ämmien kanssa.
Kuule, tää asia ei koske pelkästään naisia.
Näin omalta kohdalta oon huomannut, ettei miehillekään kelpaa kuin hyvällä rintavarustuksella somistettu typykkä, joka on luonteeltaan rohkea, hieman härski tai muuten huomiota paljon herättävä.

Ei tällainen pieni, siro, lähes TISSITÖN ujo tyttö kenellekään kelpaa sen paremmin kuin enemmän painoa omaava mies .......

Ihan näin yleistystä vastaan.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

trollol wrote:
rebirth wrote:Ite huomannu aivan saman mutta onneksi löytyy morsmaikku kainalosta niin ei tarvii hermojansa menettää itseään täynnä olevien ämmien kanssa.
Näin omalta kohdalta oon huomannut, ettei miehillekään kelpaa kuin hyvällä rintavarustuksella somistettu typykkä, joka on luonteeltaan rohkea, hieman härski tai muuten huomiota paljon herättävä.

Ei tällainen pieni, siro, lähes TISSITÖN ujo tyttö kenellekään kelpaa sen paremmin kuin enemmän painoa omaava mies .......

Ja tähänkin, olen tisseillä varustettu, muutenkin (nätisti sanottuna) muodokas, härski sekä muutenkin massasta erottuva...enkä minäkään kellekkään kelpaa. :|
zerk

Post by zerk »

No ei se onneks teidän syy ole jos maailmas on paljon miehii joilla on huono maku sekä rajoittunut esteettinen silmä. Meidän vähemmän rajoittuneiden kannaltahan se sit taas on vaan hyvä; lisää kivoi tyttöi ihan vaan meille ;)
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Kansku wrote:
trollol wrote:

Ja tähänkin, olen tisseillä varustettu, muutenkin (nätisti sanottuna) muodokas, härski sekä muutenkin massasta erottuva...enkä minäkään kellekkään kelpaa. :|
täällä kans tissikäs, muodokas, härski ja massasta aika hyvin erottuva nainen, joka ei siltikään kelpaa. :D
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

zerk wrote:No ei se onneks teidän syy ole jos maailmas on paljon miehii joilla on huono maku sekä rajoittunut esteettinen silmä. Meidän vähemmän rajoittuneiden kannaltahan se sit taas on vaan hyvä; lisää kivoi tyttöi ihan vaan meille ;)
Niin :roll:
Mutta tähän taas: Kuinka usein tota kuuleekaan, mutta silti ei mitään tapahdu, joten missäs helvetissä se vika sitten on jossei miehessä eikä naisessa? :OO
Maailma on sinkkuja täynnä, joo o, mutta mikä on se ongelma, joka estää kahta sinkkua tapaamasta ja alottamasta juttua??
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

trollol wrote: Mutta tähän taas: Kuinka usein tota kuuleekaan, mutta silti ei mitään tapahdu, joten missäs helvetissä se vika sitten on jossei miehessä eikä naisessa? :OO
Maailma on sinkkuja täynnä, joo o, mutta mikä on se ongelma, joka estää kahta sinkkua tapaamasta ja alottamasta juttua??
sellainen oma mussukka ois kyllä ihana..sellainen joka välittää ja pitää hyvänä..joka jaksaa kattoo mua... :roll:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun mielestä.

Vaultin sinkkujen pitäis pitää sinkku miitti, sitten... Pojat tois vähän huumeita, niinkuin stimuja (mutta älkää hommatko oikeesti pirikikkeliä... that aint cool...), empatogeenejä ja bentsoja paikalle, jotta ette kaikki ihan ujona mököttäis. Toisaalta yhessä mökötys on aina tosi kivaa... Mut luulis että vaultissa on hitosti sinkkuja jotka jaksais toistensa kanssa viihtyä ja jaksais toisiinsa tutustua. Kaikki ootte kumminkin yksinäisiä nistejä siellä koneidenne äärellä ja runkkaatte viidesti päivässä, kun panettaa NIIN VITUSTI kuosissa... En mä voi olla ainut jäbä joka täältä bongaa tyttöjä ja poikia keskiverrolla menestyksellä :D

Sit...

Tai no.

En mä tiiä mitä sitten tapahtuis...

Kumminkin se jäbä jolla oli parhaat huumeet kerää kaikki naiset kämpilleen tai sitten homma menee muuten vain hillittömäksi ryhmäorgiaksi..

Mut siis...

Pojat hei.

SYÖTTÄKÄÄ NIILLE NAISILLE HAPPOOO (ja vetäkää itte subuu niin seksikin on heti pidempää). :D :D

Oikeasti. Toimii aina... katsokaas. HAPOISSA SINÄKIN VOIT NÄYTTÄÄ TOSI HYVÄLTÄ ;) :P

Mä meen nyt tiskaan... Muistakaa, pojat... tie sydämeen käy vatsan kautta, happosokerin avulla...
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

jep jep joo... Turkuun Vaultin SinkkuMiitti :D Niiiice :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kansku wrote:jep jep joo... Turkuun Vaultin SinkkuMiitti :D Niiiice :D
Joo.

Asiasta toiseen.

Ootteks huomannut sellaista Tampere Turku foorumisuutta täällä viimeaikoina jotenkin? Vai johtuuks se vain mun omasta huomiokyvystä.

No joo.

Mut siis. Teidän oikeesti pitäis ehkä pitää tollanen... Pistetään tästä foorumista enemmän sellainen douppaajien oma nettisaitti... Kumminkin noi huumeista puhuminen alkaa oleen suurimmaksi osaksi itseään toistavaa... TISSI KUVAT SIIS ESIIN VUHHUUUUUU :D

Eiku.

ehän minä mitänä kattois. :right:
porter

Post by porter »

Ens tampere miitissä toteuttaan dexman Aatoksia. :D