Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Hanky
Apteekki

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Hanky »

Kiitos Huiko! Sain uuden näkökannan asialle.
porter wrote: Käsitin et muutat tampereelle? minkä perässä sinne mensosa jos saan kysyy? koulu, työ? vai muuten vaan :)
Juu käsitit ihan oikein! :mrgreen: Ja ihan muutenvain.
Varmaan töitä koitan ettiä kunhan kotiudun ja tulee paikat tutuiksi. :)
porter

Post by porter »

Tampeereen lähellä asustellaan :D joskus saatamme siis törmätäkin jossain :P!
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

Joo! Ois mukavaa :mrgreen:

Oiskin kiva saada lisää tuttuja tampereelta ja sen lähialueilta.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Nuorisolla kuulemma uutena villityksenä vetää murskattuja karkkeja nenään. Siis mitä helvettiä!
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Neste
OD

Post by Neste »

Hahhahaa! Mistä kuulitko? Iltiksen artikkelia odotellessa... :P
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

horna wrote:Nuorisolla kuulemma uutena villityksenä vetää murskattuja karkkeja nenään. Siis mitä helvettiä!
Joo siis toihan taitaa olla jenkkitrendi. Ainakin joskus erehdyttiin kattoo Dr.Philii ja siinä oli näit
karkin snorttailijoita...

tälläst linkkii tuli vastaan http://www.fox10tv.com/dpp/news/alabama ... ting-candy

''Alabama drug educators say they're concerned about a new trend among some children that involves crushing certain types of candy and then snorting or inhaling it.''

Ja sit ne viel ns. polttaa noit karkkei http://www.youtube.com/watch?v=EIAC3hM2aus
. . . (--) °
zerk

Post by zerk »

Jotku väittää et tytöt diggaa arvista ja et arvet tekee mielenkiintoseks ja karismaattiseks. Mut miks must tuntuu silt et arvet lähinnä ajaa ihmisii pois ku ne näkee ne. Millasii arpii saa olla? Millaset arvet kannattaa näyttää ja millaset ei?

Masennutaaks... sillee apaattisesti ja hiljaa... yhdessä tai yksin....
seesee
Lepakko

Post by seesee »

^ Se arpi on cool ja mielenkiintonen jos se tulu kun olit afrikassa ja leijo na hyökkös päälle. Tai sit iha vaa tuol takapihalla painit karhun kaa. Se arpi saa olla tullu myös vaikka sillon kun pelastit kaverin palavasta talosta. Taa jotain muuta yhtä sankarillista. Mutta auta armias jos ne arvet on partaterästä tai si vaikka saksita itse viilleltyjä. Sit sä oot vaarallinen, itsetuhoinen ja tosi epäilyttävä tyyppi joka kantsii kyll kiertää kaukaa.

Ainakin näin mä luulen. Onneks mä olen viilelllessäni ollu sen verra kaukonäkonen että oon viiltäny vaa piakkoihi jotka saa helpolla piiloo. Siis esmes nilkka, kun jää aina sukan alle. Tai reisiin joita ei nää paljo kukaa muu ku minä suihkussa tai paskalla tai si jos nussin jonku kaa. Mitä sitäkään ei tapahdu niin kauaa kun transasiat aihetuttaa tätä mieletöntä kehodysforiaa yyh. Ja ne tasan aiheuttaa niin kauan kun mulle ei anneta testoja ja ne selvästi vaikutakin. Ja niitä ei oo tuloss aniin kauaa kun mulla ei oo diagnoosia. Ja mä en ole vielä edes hakunut lähetettä hoitoihin.

Mutta ei se mitään. Tai no kyll äse nyt jotain, aika vitun paljonkin oikeestaan. Mutta ei se mitään aina välillä, sillon kun on douppii. Tai ainakin homettia mistä nyt ainakin oon huomannut että se auttaa unohtaan nää asiat. Tai ei niinkää nedes unohtaan, mutta ne muuttuu merkityksettömiksi. Ja kohta (Toivottavasti) mutt aon taas homettia. Ja vähän kyll muutaki kivaa.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
zerk

Post by zerk »

Kaikki arvet ei oo fyysisii... vaik niitäki riittää ihan tarpeeks...
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Mitenköhä vois alkaa tapaa uusii ihmisii. Oon tosi huono puhuu kellekään, jota en tunne kunnolla... Ja kiinnostavia ihmisiä on hiton vähän enkä osaa löytää niitä :roll:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Jussi wrote:Mitenköhä vois alkaa tapaa uusii ihmisii. Oon tosi huono puhuu kellekään, jota en tunne kunnolla... Ja kiinnostavia ihmisiä on hiton vähän enkä osaa löytää niitä :roll:
Alota vaikka joku harrastus? mä teen nii kunha löydän mieleisen seuran täältä turusta. En itekkään mikään hölösuu ole, mut treenatessa ei oo pakko hölöttää jote se o ++
KarstaFari

Post by KarstaFari »

musta kulta..
JOS karstaa myytäis, ni mikä vittu sen messi olis?=
ja miten eri karstojen messit lajiteltais tai sillai?
läbykarstat
kukkakarstat
karsta-karstat
röökikarstat?

NOH, teidän puolesta voinki alkaa jo miettii noit hintoi. :)
Elikkäs: läbykarsta 1g N. 12e
kukkakarsta (pelkkiä vahvoja lajikkeita, min 17% THC) : 1g max 5e
karsta-karsta: N. 15e/g
JA SIT NE RÖÖKIKARSTAT VITTU NE KOLISEE!!!
mut.. se on hintavaa :/ ite maksanu yleensä joku 27egee ketkult..
onko muitakin joita vituttaa budin (karstan) hinta nykypäivinä?

Oisko tä ollu parempi jonneki psyketoksikated_topikkiin tai jotaa? tai "pohditaan jotain tosi syvällistä"?
joo,o.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

horna wrote:Nuorisolla kuulemma uutena villityksenä vetää murskattuja karkkeja nenään. Siis mitä helvettiä!
Kuudennella luokalla vedin salmiakkijauhetta nenään. Ihan vain kokeilunhalusta, ja koska sellainen jauheiden nokittaminen näytti telkkarissa niin coolilta.

Touhu taisi olla hyvinkin enteellistä.

(Ai niin, ei se kolissut, kirveli vain.)
Looking for planet Gong...
juss111
Lepakko

Post by juss111 »

onkohan kukaan joutunu hakee lähestymiskieltoa?
mitä helvettiä voi tehdä ku entinen avopuoliso on flipannu ja levittelee keksittyjä juttuja pitkin viranomasia ym?
eromme aikana sovimme että minä otan kissat ja tänään tuli postissa kutsu sovitteluun jonka jälkeen ilmeisesti oikeuteen koska nykyään otin ilmeisesti kissat väkisin häneltä. kyseinen henkilö on myös sanonu mulle että ei lopeta ennenkuin minulta on mennyt kaikki autoa ja venettä ym myöten. vittu että osaa ottaa päähän. millä helvetillä mä todistan? joitain viestejä mulla on tallessa mutta voi hyvä luoja.
käy pikkuhiljaa vähä raskaaks. miten jollain voi olla noin paljo ylimäärästä aikaa ja hirvee halu kostaa oma paha olo toiselle?
ite se on omat asiansa kussu en minä. mä en oo tehny hänelle mitään pahaa ja melkein kaikki tavaratki jätin hänelle vaikka hän koitti lyödä mua keittiöveitsellä ym.
olis kiva pystyä elää normaalia elämää. just ku luulin että se on lopettanu ni vitut. siellä se punoo uusia juonia mun pään menoks. oikeesti ihan helvetin sairasta :doh:
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Joo arvet.
Tasan yhen kerran oon itteeni viillelly. Havahduin unikkoteetä juodessani tilanteesta että on partakoneenterä kädessä ja väsäämässä arpitatuointia.
Just, siitä piti tulla aurinko.. Näyttää lähinnä puolikkaalta kirkkoveneeltä. Lopetin sen touhun kesken, en muista miks mutta sen muista että tuntoa ei ollut.

Niin ne arvet on kyllä jänniä tuli tässä vaan mieleen.
Jos niitä näen toisilla, niin jos se arpi on vielä sellane silmään pistävä niin kyllä siitä melkein tulee niin uteliaaks että kysyy mitä tapahtu?
Yleensä niihi arpiin liittyy joku iha ihme tarina. Kuten kaverilla, hyppäs telaketju päissään lähikaupan ikkunalasista ukemilla läpi ja varasti kaljakorin.
Ja itselläni myös noi arvet on niin ihme kaavalla saatuja, ainaki suurin osa että on se uskomatonta mutta totta.
Otsassani varmaan 5cm pitkä arpi. Mistä sain, no oli erimielisyyttä siitä miten olutta juodaan, kaveri heitti puutarhapöydällä suoraan päähän.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

No mitäs helvettiä..milloin ihminen on onnellinen?
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

testeri420 wrote:Niin ne arvet on kyllä jänniä tuli tässä vaan mieleen.
Jos niitä näen toisilla, niin jos se arpi on vielä sellane silmään pistävä niin kyllä siitä melkein tulee niin uteliaaks että kysyy mitä tapahtu?
Mä usein mietin,että mitä ihmiset ajattelevat,kun huomaavat rivin eri paksuisia arpia mun kädessä,
ranteessa,pitkin kättä. Säälivätkö ne mua vai ymmärtävätkö ne mua?

Mulle niillä on suuri merkitys ja muistutus kuinka huonoon kuntoon ja oloon ihminen voi ajautua,ja oppinut muulla tavalla reagoida huonoihin asioihin.
En voi väittää etteikö niiden tekeminen ois tuntunut pirun hyvältä sinä hetkenä tai että kadun suuresti jälkeenpäin.
Kuoseissakin kipu tuntuu niin erilaiselta.
Häpen,piilottelen,mutta samalla hyväksyn ja unohdan ne. Koskaan en oo halunnut niillä huomiota,päinvastoin.

Joskus kun kuulen monen suusta ''Et sä näytä et sä douppaisit,nätti tyttö,ei uskois että sullakin on joskus ollu paha olo,
miten oot voinut tehdä tollasta itelles.'' ,
saa mut miettimään. Niinkö se sitten menee?

Toki monet ovat ignooranneet tai uteliaina kysynyt,ootko sä ite noi tehnyt? Siis ilmaan mitään halveksuvaa tai säälivää katsetta.
Koska en mä sellaisia tartte. Jotkut varmaan kelannu,onks toi joku teiniangstaaja lol.

Ne on,pysyy,muistuttaa,surettaa,hätkähdyttää,naurattaa... Mut mä oon oppinut jo vuosien jälkeen elää niiden kanssa
ja käsittää että kyllä muutkin ne hyväksyvät.

Heh. Tuli vaa mietteliäs olo kun lukaisin edellisiä posteja,usein kuitenkin tulee pohdittua vastaantulevien ajatuksia.
Toki mäkin välillä mietin,että tollakin on joskus ollut varmaan paha olo. En mä silloin osaa muuta kuin tuntee sympatiaa.

Suljetulla osastolla yks tyttö tuli silittämään mun kättä ja itki.Tää tyttö tuns sen olon minkä olin aikoinaan tuntenut.

Nyt,tänä päivänä,ne on osa mua. En mä varmaan ois mä jos en ois niitä tilanteita kokenut? Tarinoita on monta.
Mutta ei ne muuten muuta mua miksikään. :)
. . . (--) °
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Mie en häpee omia arpia. Yks syy siihe se että ne on helvetin syvät olleet, ja noita ei teiniangstiksi voi lukea. Tietyllä tapaa ehkä jopa ylpeyttä, kun joku tuntematon kysyy "miten voit olla vielä elossa??"
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Nähdäkseen todellisuuden, se on nähtävä jokaisesta näkökulmasta.
Se mitä näkee itse, on vain yksi äärettömän monista todellisuuden näkökulmista.

Jos "todellinen todellisuus" olisi kaikki näkökulmat yhdistettynä,
todellisuus olisikin "ykseys", "kaikkeus" tai mikä sitä parhaiten kuvaakaan...

Tila jossa sinua tai mitään muuta ei ole olemassa, niin kuin ei olisi ikinä ollutkaan.
Kaikki olemassa oleva on vain yhtä ja samaa, kuitenkaan olematta mitään...

Täydellisen rauhallinen, onnellinen ja ajaton tila, jossa mieli on täysin tyhjä.

Eräänlainen tyhjyys...

Ehkä tietoisuutemme sijaitseekin koko ajan tuossa tilassa,
mutta on yhdistetty fyysiseen ruumiiseen koko elämän.

Syntyessä alkaa muodostumaan käsite minuudesta, erillisenä kaikesta muusta.
Tähän ajan mittaan tottuu, eikä enää edes osaa kuvitella miltä tuntuu kun "ei ole olemassa".

Fyysisen kehon kuollessa tietoisuus palaisi taas samaan "kaikkeuden" tilaan,
josta se mahdollisesti syntyisi taas uuteen fyysiseen kehoon...

Tämä on ajatus, jota on vaikea selittää sanallisesti. Se pitää kokea itse...

DMT...
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Tässä pohditoja elämästä.

Mun koko elämä on ollu yhtä huonoa trippiä niin en oo ennen tajunnu että mikä on huono trippi vaan kaikki on aina ollu hyviä. MUTTA nyt oikeasti hyvän tripin kohdalla tajuan että muut on ollu huonoja trippejä. Hehhee :D
Feya
OD

Post by Feya »

Vaikka olemme vain vastuussa itsestämme, loppujen lopuksi kaikkein tärkein ihminen jokaiselle meistä on minä itse.

Mutta silti elämä ei olisi mitään ilman muita ihmisiä. Miten voisimme edes tuntea itseämme ja omiemme ajatuksiemme merkitystä, jos meillä ei olisi ihmisiä, jotka niitä haastavat, vertaavat ja kyseenalaistavat.

Ja mitä tärkeintä, olen itse huomannut, että ne kaikista upeimmat hetket ja kokemukset eivät merkitse mitään jos meillä ei ole ketään, jonka kanssa sen voi jakaa. Sanoilla voi kuvailla vain niin vähän ja muistot haalistuvat ja unohtuvat ajan virtaan, mutta kun joku tietää täysin mitä hetkeä tarkoitat pelkästäsi katseestasi, sitä tunnetta ei koskaan unohda.
porter

Post by porter »

Feya wrote:Vaikka olemme vain vastuussa itsestämme, loppujen lopuksi kaikkein tärkein ihminen jokaiselle meistä on minä itse.

Mutta silti elämä ei olisi mitään ilman muita ihmisiä. Miten voisimme edes tuntea itseämme ja omiemme ajatuksiemme merkitystä, jos meillä ei olisi ihmisiä, jotka niitä haastavat, vertaavat ja kyseenalaistavat.

Ja mitä tärkeintä, olen itse huomannut, että ne kaikista upeimmat hetket ja kokemukset eivät merkitse mitään jos meillä ei ole ketään, jonka kanssa sen voi jakaa. Sanoilla voi kuvailla vain niin vähän ja muistot haalistuvat ja unohtuvat ajan virtaan, mutta kun joku tietää täysin mitä hetkeä tarkoitat pelkästäsi katseestasi, sitä tunnetta ei koskaan unohda.
Aikalailla lainaan tätä ajatusta tälle päivälle!
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Minkä takia kaikki pitää aina pakata muoviin?
Perkele että kyrpii... Maailma hukkuu siihe paskaan,eiku muoviin... Perseestä...

Käytän taskuja/kangaskassia/laukkua/reppua ja välttelen sitä perkelee muovikassia viimisee asti...

edit.

Ja toine asia what really grind my gears on nää nykyajan euronsäätäjät.. Vittu että perkelee helevetti.

Sillonku 90 luvulla alotin säätämään nii se muute oli pikkuse erilaista ku nykypäivänä.

Tää o menny ihan pimeeks tää touhu nykyään. Hinnat noussu ihan sikana vaikka periaatteessa sillekkää oo muuta syytä ku ahneus.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

testeri420 wrote:Tää o menny ihan pimeeks tää touhu nykyään. Hinnat noussu ihan sikana vaikka periaatteessa sillekkää oo muuta syytä ku ahneus.
Mielestäni suuri osa maailman ongelmista johtuu nimenomaan ahneudesta. Asiat tehdään aina sen mukaan, mistä jokin taho eniten hyötyy rahallisesti..
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Välttämätön inflaatioki paljon vaikuttaa hinnan nousuun ja kysynnän kasvu. Aika turhaa verrata hintoja menneisyyden/nyt välillä
testeri420
OD

Post by testeri420 »

jNas wrote:Välttämätön inflaatioki paljon vaikuttaa hinnan nousuun ja kysynnän kasvu. Aika turhaa verrata hintoja menneisyyden/nyt välillä
Välttämätön inflaatio...

Sillon ku markat vaihtu euroiks nii esim pilvi makso sen noin 50mk/g ..Samana yönä ku tuli eurot nii hinta muljahti 10€/g...
Oikeestaa kaikki pyöristettii ylöspäin.. Esim nakkulat makso sen 50-100mk/nakkula... Eurot tuli nii 15-20€/nakkula...

Edit.

Huonommat nakkulat oli sen 10€ ja tietenki riippu paljo niitä otti kerralla..
Tietenki jos niitä nakkuloita otti sen muutaman sataa kpl nii hintahan siinä tippu mutta yksittäisenä ostetun tuotteen hinnat
kasvo sikana mielestäni...
Music is a saint.
Neste
OD

Post by Neste »

Eiköhän se ole ihan selvä juttu ettei ketään diileriä kiinnostanut pyöritellä mitään kolikoita.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
doof
Kameleontti

Post by doof »

Sitä en tiiä paljonko pivli tuollo makso, mut eikö lähes kaikes hinnat noussu kun euroon vaihettiin? Ja kyl inflaatio melko paljon vaikuttaa kymmenes vuodes.. ~3% kun on
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Jos mulle sossumassit ja yks postipaketti huomenna, nii lupaan äänestää Niinistöö.
pirun hyvä nuolla kuorena
tRip
Moderator

Post by tRip »

Pulveripussit on nykysin kalliimpii.

Turha menneit muistella. Ennen tietty oli kaikki niin paremmin. :roll:

Must tuntuu et eiköhän moni tääl sinnittele tälhetkel vähil pennosil. Okei, on niit salee kroisoksiiki, eikä niis mitää.
Ite kyl äänestän jaloillani, ja jätän poistamatta jos pyydetään överii. tyhmä joka maksaa, ei joka pyytää.
Kandee kans miettii kenen kans haluu ylipäätään olla tekemisis.

Ajatuksii ois mistävaan, mut selkää pakottaa niin ettei näppiksii jaksa enää näpyttää tän enempää. (ettei ne kulu nääs)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..