Juu käsitit ihan oikein!porter wrote: Käsitin et muutat tampereelle? minkä perässä sinne mensosa jos saan kysyy? koulu, työ? vai muuten vaan
Varmaan töitä koitan ettiä kunhan kotiudun ja tulee paikat tutuiksi.
Juu käsitit ihan oikein!porter wrote: Käsitin et muutat tampereelle? minkä perässä sinne mensosa jos saan kysyy? koulu, työ? vai muuten vaan
Joo siis toihan taitaa olla jenkkitrendi. Ainakin joskus erehdyttiin kattoo Dr.Philii ja siinä oli näithorna wrote:Nuorisolla kuulemma uutena villityksenä vetää murskattuja karkkeja nenään. Siis mitä helvettiä!
Alota vaikka joku harrastus? mä teen nii kunha löydän mieleisen seuran täältä turusta. En itekkään mikään hölösuu ole, mut treenatessa ei oo pakko hölöttää jote se o ++Jussi wrote:Mitenköhä vois alkaa tapaa uusii ihmisii. Oon tosi huono puhuu kellekään, jota en tunne kunnolla... Ja kiinnostavia ihmisiä on hiton vähän enkä osaa löytää niitä
Kuudennella luokalla vedin salmiakkijauhetta nenään. Ihan vain kokeilunhalusta, ja koska sellainen jauheiden nokittaminen näytti telkkarissa niin coolilta.horna wrote:Nuorisolla kuulemma uutena villityksenä vetää murskattuja karkkeja nenään. Siis mitä helvettiä!
Mä usein mietin,että mitä ihmiset ajattelevat,kun huomaavat rivin eri paksuisia arpia mun kädessä,testeri420 wrote:Niin ne arvet on kyllä jänniä tuli tässä vaan mieleen.
Jos niitä näen toisilla, niin jos se arpi on vielä sellane silmään pistävä niin kyllä siitä melkein tulee niin uteliaaks että kysyy mitä tapahtu?
Aikalailla lainaan tätä ajatusta tälle päivälle!Feya wrote:Vaikka olemme vain vastuussa itsestämme, loppujen lopuksi kaikkein tärkein ihminen jokaiselle meistä on minä itse.
Mutta silti elämä ei olisi mitään ilman muita ihmisiä. Miten voisimme edes tuntea itseämme ja omiemme ajatuksiemme merkitystä, jos meillä ei olisi ihmisiä, jotka niitä haastavat, vertaavat ja kyseenalaistavat.
Ja mitä tärkeintä, olen itse huomannut, että ne kaikista upeimmat hetket ja kokemukset eivät merkitse mitään jos meillä ei ole ketään, jonka kanssa sen voi jakaa. Sanoilla voi kuvailla vain niin vähän ja muistot haalistuvat ja unohtuvat ajan virtaan, mutta kun joku tietää täysin mitä hetkeä tarkoitat pelkästäsi katseestasi, sitä tunnetta ei koskaan unohda.
Mielestäni suuri osa maailman ongelmista johtuu nimenomaan ahneudesta. Asiat tehdään aina sen mukaan, mistä jokin taho eniten hyötyy rahallisesti..testeri420 wrote:Tää o menny ihan pimeeks tää touhu nykyään. Hinnat noussu ihan sikana vaikka periaatteessa sillekkää oo muuta syytä ku ahneus.
Välttämätön inflaatio...jNas wrote:Välttämätön inflaatioki paljon vaikuttaa hinnan nousuun ja kysynnän kasvu. Aika turhaa verrata hintoja menneisyyden/nyt välillä