diclazeHorggrogzzStoory
SemistiQmottawa gstoori. β~¢
Samaistuttavan teeman tos tavoitan.. Elos omas. Koomas tunteiden kuos. Kelois tunteiden vuoks.
Joku tos benjos kuumottanu aina ku siihen ollu kosketukses.
Koskettelen nappia näppieni välisssä.. Oiskohan pami parempi. Seiffimpi tunteiden turta, ilman itsetuhomoodia, et tuntuu ku ei tuntis tunnetta et kykenis jotain kunnollista tuntea.
Sosetta, mujua, tha naa. Lhi maa. Kurkussa. Kakoilen ääneti, huudan hirviötä, tunteet kuol on, mul noon tuol puol, enkän anna niiden kuol.
Kuolin taas viimeyönä. Vaikka Monesti elämäni aikana olen jo syntynyt ja kuollut, syntymiä on yhä se yksi enemmän. Tälläkertaa hämmennyin kummalle puolelle jäin, mut elon voima sai mut taas hengittämään mieletöntä eloa. Diippi se voima joka pitää sielun elossa, kuilun kurossa ja kehon hapessa, vaikka unohtaisikin taidon hengittää ja ylläpitää tuntoa elämän.Deeämtee teki taas sen, mut tälläkertaa kosketin sormella kuoleman mustan aukon sisusta ja muljahdin eloon, aikani ei ollut vielä lähteä, vaan nähdä... Ankeuttajan sysikurja harmaa.
Kummalle puolelle mä jäin. Hämmennys on vallannut jokaisen solun. Kumman puolen valitsen, kun on vain voima joka erottaa elämän ja kuoleman, voimal tunnossa elämän. Voimalla kiinni tässä. Voimakkaasti pahassa koukussa. Loukussa tunteet ei tunnu moodissa, koukussa väkäsissänpäkiäisten sihmareissa. Elämännkutomassa verkossa.
Minä olen se elon voima. Valo se joka loistaa, ja kun kuu loistaa taivaalla, unohtuu muu, ja tähtiin uppoutuu.
Hukkuu väsytystaktiikkaan. Kukkuu yöt, suu supus myös.
Kuin myös.. Bentsot not so riemua elämän. Mut mähän tän elämäi joudun kestään.
Paha paradoksi.
Jotain must kertoo bentsojen sen [zen] synkemm...π puolen. El•^αman-halun hiizaawan kuilun. Muiluttavan suon. Unohduksen vuon.
Ahdistuksen kohtaaminen on yhtä kontaminoitunu stoori. Puuttuu to let. Tolet. Loretanssia vaan siunatuissa tiloissa. Epileptisessä välkkeessä.
Ah, toinen nukkuu suloisesti vieressä. Läheisyys vissiin ainut ahdistuksen karkoittaja. Taidan kömpiä viereen ja jätän diclat huuhtomatta.
Tahdon olla itselleni oma. Tunteille annan oman tilan tulla ja mennä, ahdistuksen puristan ulos rinnasta jos siihen nyt ei kuole, ni kestän sen ennemmin kuin sietämättömän kurjuuden, haluttomuuden ja vietin itsetuhoon kun ainut tunto on tää tunnu missää, kiskon lisää, tainnun ja havahdun, bentot kehrää radallaan. Synapsit hihkuu tukkeisena, tuhisten hapettomissa tiloissa.
Widdu masentaa. -turtunut jo siihen kadotukseen.
Mut pelkään viel läheisyyttäkin, pelkään ihan widust liikaa sitä tunnetta olla osa toisen tunteita. :&
Muuria on vaikeeta purkaa, koitin jo pippuria ja suolaa.
Asenteel. Min¤ eel.
[pienenä lapsena pelkäsin eniten kadottavani läheisyydentunteen rakkaisiin]
Vartuin painopiste ahdistuksen kuilun reunamilla.
Elämä karaisi. Puraisi, hapetti ja potki. Raiskasi ja murjoi sieluni rakenteita. Mieleni hetkittäin melkein murtui kun ahdistus viilsi kipurajan rikki, tökkäsi tikarin rintaan enkä saanut happea, paniikin voimin säntäilin. Yksin. Yksinäisyydessä. Omassa maailmassa. Läheisesti vain etäinen haaamu.
Asenteel, parhaani teen.
Läheisyys on vaikeinta, mut huojentavin turva koko maailmassa.
Bentsot on tyhjää tunnetta, täyttymyksen kaavussa, tyytymättömyyden kukkarossa.
Tyytyväisyyteen. Turruttaen itsensä, kroonisesti. Tyytyy tyhjyyteen. Täyttymystä hakee itseään moukaroiden.
Tunteet on elämä.
Mä.
Oon tää .piste. Täs .
Äsh.