MDMA - huumetestissä
-
herkkutatti
- Tuppisuu
MDMA - huumetestissä
Auttakaa kerran viikossa seulassa käyvää tietämätöntä akkaa. Oon tän kuukauden nyt ollu ilman mitää, kun ekat seulat näytti positiivista kannabista. Viimeiset olleet jo negatiivisia. Elikkä huomenna mulla ois seula & ajattelin nauttii pari sinistä delffarii. En yhtään tiiä et kauan ne näkyy seulassa - ja en edes tiedä et mikä seula multa otetaan. Se on vissiin se perus seula, missä testataan joitain aineita - mutta en tiedä mitä. Haluaisin nyt siis apua siihen että kauan ne näkyisi ? Kun seuraava seula on jo keskiviikkona ? Kannataako luotta wikipedian tietoon, siellä luki että MDMA näkyis vaan 72h. Olen muutenkin aika pullukka, että voiko mulla näkyä sitten pidempään ? APUA KIITOS !
-
frapathea
Re: MDMA - huumetestissä
Yksittäinen käyttökerta näkyy virtsassa 1-3 päivää. Tää olis sopinut jo olemassaolevaan seulaketjuun, eli lukkoa ja soo-soota turhan ketjun aloittamisesta, etenkin kun vastaus löytyy ekasta google-osumasta.
Jos haluut pelata varman päälle, JÄTÄ NE HUUMEET OTTAMATTA ILTANA ENNEN SEULOJA. Niin yksinkertaista. Kukaan ei toivon mukaan pakota sua ottamaan niitä. Jos pakottaa, tee rikosilmoitus.
FFS.
Jos haluut pelata varman päälle, JÄTÄ NE HUUMEET OTTAMATTA ILTANA ENNEN SEULOJA. Niin yksinkertaista. Kukaan ei toivon mukaan pakota sua ottamaan niitä. Jos pakottaa, tee rikosilmoitus.
FFS.