MDMA - huumetestissä

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
herkkutatti
Tuppisuu

MDMA - huumetestissä

Post by herkkutatti »

Auttakaa kerran viikossa seulassa käyvää tietämätöntä akkaa. Oon tän kuukauden nyt ollu ilman mitää, kun ekat seulat näytti positiivista kannabista. Viimeiset olleet jo negatiivisia. Elikkä huomenna mulla ois seula & ajattelin nauttii pari sinistä delffarii. En yhtään tiiä et kauan ne näkyy seulassa - ja en edes tiedä et mikä seula multa otetaan. Se on vissiin se perus seula, missä testataan joitain aineita - mutta en tiedä mitä. Haluaisin nyt siis apua siihen että kauan ne näkyisi ? Kun seuraava seula on jo keskiviikkona ? Kannataako luotta wikipedian tietoon, siellä luki että MDMA näkyis vaan 72h. Olen muutenkin aika pullukka, että voiko mulla näkyä sitten pidempään ? APUA KIITOS !
frapathea

Re: MDMA - huumetestissä

Post by frapathea »

Yksittäinen käyttökerta näkyy virtsassa 1-3 päivää. Tää olis sopinut jo olemassaolevaan seulaketjuun, eli lukkoa ja soo-soota turhan ketjun aloittamisesta, etenkin kun vastaus löytyy ekasta google-osumasta.

Jos haluut pelata varman päälle, JÄTÄ NE HUUMEET OTTAMATTA ILTANA ENNEN SEULOJA. Niin yksinkertaista. Kukaan ei toivon mukaan pakota sua ottamaan niitä. Jos pakottaa, tee rikosilmoitus.

FFS.