5-mapb

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

5-mapb

Post by SadPanda »

1-(benzofuran-5-yl)-N-methylpropan-2-amine

HUHHUH. Todella hämmentävää miten on saatu "tutkarimarkkinoille" näin lähelle MDMA:ta osuva myrkky, Huhhhuh mitä menoa. Kirjottasin trippiraporttia enemmän mutta jälki depressio/masennus mikä on päällä niin ei jaksa innostua yhtään mistään. Melkosta toksista myrkkyä taitaapi olla, sähköiskuja aivoissa havaittu illalla nukkumaanmennessä, painajaisia yms kivaa. Ihan sairasta.

Mulle alkaa nämä myrkyt oikiastiki riittää, alkaa pelottaa jo oma terveys. Tämä on oikeastikkin täysin oiva korvike mdma:lle se on ainut positiivinen asia mutta nämä helvetinmoiset sivuvaikutukset tekevät vaan mielen puhua tästä negatiiviseen sävyyn, ja ei mitenkään ainakaan hypettää sen enempää.

Sen verran koitan jaksaa että dosena oli 100mg ensin pommilla ja myöhemmin (taas liian aikasin) 100mg perään. Ja sitten mentiin. Nousut tuntui täysin identtiseltä mdma:n kanssa, täyttä euforiaa, venyttelyä yms kyllä te namipäät tiedätte.

Oikeastaan meni muistikin koko tripistä, niin pihalla olin.. Pyrazolameja rouskin 30kpl jälkimasennukseen eikä vieläkään ole helpottanut. Pelottaa kun tämä on kaiketi TODELLA uusi tutkimuskemikaali markkinoilla ja raportteja löytyy erittäin vähän, noh ompahan nyt tännekki topicci yksi koeELÄIN on testannut ja hengissä ainakin toisaalta vielä.

Haittavaikutuksia tuntuu jälkeenpäin löytyvän, depressio, masennus, ahdistus, paniikki/pelkotilat.

Suosittelen kiertämään kaukaa. Sinivalosta lukenut myös että porukka verrannut mdma:n aikalailla ja kehuneet, toisin ei näin paljon sivuvaikutuksia ku mulla. Sori tää mun ankea laidasta laitaan kirjottelu, mut en jaksa panostaa tähän enää yhtään enempää, hiki tuli ja paniikinomaisia tuntemuksia tätäkin kirjottaessa. Pelottaa, mutta omapa on tyhmyys.

Kertokaa jos olette saaneet tarkempia tietoja / haittavaikutuksista tai omista kokemuksista. :!

Lainausta sinivalosta: "Ugh be prepared for horrible mental state a couple of days after taking, felt fine the day after and utterly miserable the next day. What a completely shit drug." =( o-ou.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
kinky
Apteekki

Re: 5-mapb

Post by kinky »

Mulla on melkei tismalleen samanlaiset kokemukset ylläolevan kanssa, huonoja puolia lukuunottamatta.
Otin vain 100mg pommin ja yllätyin, miten nopeaa vaikutus alkoi, 20 min siinä meni ja sitte sitä mentiin.
Buustaria ei ollu, enkä sitä ihme kyllä kokenu ees tarvivani.
Mä rakastin maailmaa 8 tuntia, en ollu liian sekasi eikä varsinkaan menny muisti.
Noiden mahtavien kaheksan tunnin jälkeen ilman minkäänlaisia masennuksia ja laskuja aloin nukkumaan.
Se on jo sinänsä ihme, koska mulla ahdistaa juurikin poikkeuksetta aina.
Seuraavana päivänä pääsin ylös ihan ihmisten aikoihin (mikä sekin harvinaista), eikä sillonkaan mitään after-oloja..

Mutta siis tiivistettynä; Tää oli mun mielestä yksinkertaisesti parempaa ku ykskään parhaimmista essoista mitä oon syöny,
ykskään douppi tai lääkeaine, mitä oon koskaan kiskonu (ja tässä on tullu melko vitusti muutaman viime vuoden aikana kiskottua kuitenki). En oikeasti uskonu, että tommosen olon voin edes enää saavuttaa. Mulla oli kuitenkin takana taas kolmen viikon päivittäinen kemikaalikuuri, joten olin asennoitunu niin, että eihän se mitään tuu sanomaan, koska ei tuossa vaiheessa nyt oo ennen mikään tuntunu miltään.

Laitan tätä kyllä tilaukseen heti, mutta otan seuraavankin kerran maltillisesti, kokeilen varmaan 0,50mg tasureiden kans.
Minä kyllä suosittelisin tätä, mutta tietenkin sillä varauksella ku kaikkia tutkareita; Itsehän tässä niitä testirottia ollaan.
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Juuu! Mä söin sen 100mg ja iv boostit 50mg pääle, en suosittele tuota iv hommaa tän kanssa meinas käydä tosi hazardiks olo ja menoku tuntu että tärisi vaan euforiasta ja vapisi ja hiki valu norona.

Mutta tosiaan kinky olet täysin oikeassa tuon suhteen että essot mitkä on sisältäny tietäekseni reilusti yli /150mg madamea tai sitten taannoin ku otin putsia mdmakristallia niin 0,25-0,3 niin ei kyllä olojen puolesta ollut yhtä hyvä / rakastetatva mitä tämä. Sivuvaikutuksia oli tietty enemmän. Mutta noh. Tämä on parhatta <3
outo-olio
Psykonautti

Post by outo-olio »

SadPanda wrote: Mutta noh. Tämä on parhatta <3
Aiemmin:
SadPanda wrote: Suosittelen kiertämään kaukaa. Sinivalosta lukenut myös että porukka verrannut mdma:n aikalailla ja kehuneet, toisin ei näin paljon sivuvaikutuksia ku mulla. Sori tää mun ankea laidasta laitaan kirjottelu, mut en jaksa panostaa tähän enää yhtään enempää, hiki tuli ja paniikinomaisia tuntemuksia tätäkin kirjottaessa. Pelottaa, mutta omapa on tyhmyys.
:roll:
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

^ mitä kummallista tuossa nyt on? SadPandan perus sykli...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Skilla wrote:^ mitä kummallista tuossa nyt on? SadPandan perus sykli...
No siis jos joku asia on mun mielestä parhautta niin meinaatko että sen täytyy tarkottaa sitä että suosittelisin ihmisiä vetämään sitä?

Parhautta voi meinata pahimmassa tapauksessa erittäin hazardia ja hengenvaarallista oloa mun mukaan. Että :P vaan sulleki
veke
Psykonautti

Post by veke »

aika puhdas stimulanttimainen fiilinki tuli tuosta...vähän ku ois ottanu pikkasen pirii ja siihen pikkasen madmaa...koht lissee :P

tänään lähti päiv-ä käyntiin aMT rocks ei tipu eiei
...