HUHHUH. Todella hämmentävää miten on saatu "tutkarimarkkinoille" näin lähelle MDMA:ta osuva myrkky, Huhhhuh mitä menoa. Kirjottasin trippiraporttia enemmän mutta jälki depressio/masennus mikä on päällä niin ei jaksa innostua yhtään mistään. Melkosta toksista myrkkyä taitaapi olla, sähköiskuja aivoissa havaittu illalla nukkumaanmennessä, painajaisia yms kivaa. Ihan sairasta.
Mulle alkaa nämä myrkyt oikiastiki riittää, alkaa pelottaa jo oma terveys. Tämä on oikeastikkin täysin oiva korvike mdma:lle se on ainut positiivinen asia mutta nämä helvetinmoiset sivuvaikutukset tekevät vaan mielen puhua tästä negatiiviseen sävyyn, ja ei mitenkään ainakaan hypettää sen enempää.
Sen verran koitan jaksaa että dosena oli 100mg ensin pommilla ja myöhemmin (taas liian aikasin) 100mg perään. Ja sitten mentiin. Nousut tuntui täysin identtiseltä mdma:n kanssa, täyttä euforiaa, venyttelyä yms kyllä te namipäät tiedätte.
Oikeastaan meni muistikin koko tripistä, niin pihalla olin.. Pyrazolameja rouskin 30kpl jälkimasennukseen eikä vieläkään ole helpottanut. Pelottaa kun tämä on kaiketi TODELLA uusi tutkimuskemikaali markkinoilla ja raportteja löytyy erittäin vähän, noh ompahan nyt tännekki topicci yksi koeELÄIN on testannut ja hengissä ainakin toisaalta vielä.
Haittavaikutuksia tuntuu jälkeenpäin löytyvän, depressio, masennus, ahdistus, paniikki/pelkotilat.
Suosittelen kiertämään kaukaa. Sinivalosta lukenut myös että porukka verrannut mdma:n aikalailla ja kehuneet, toisin ei näin paljon sivuvaikutuksia ku mulla. Sori tää mun ankea laidasta laitaan kirjottelu, mut en jaksa panostaa tähän enää yhtään enempää, hiki tuli ja paniikinomaisia tuntemuksia tätäkin kirjottaessa. Pelottaa, mutta omapa on tyhmyys.
Kertokaa jos olette saaneet tarkempia tietoja / haittavaikutuksista tai omista kokemuksista.
Lainausta sinivalosta: "Ugh be prepared for horrible mental state a couple of days after taking, felt fine the day after and utterly miserable the next day. What a completely shit drug." =( o-ou.