Pakko olla samaa mieltä.
Tähän topicciin vapaata keskustelua eri aineiden "rusheista".
Tässä oma näkemykseni siitä millaiset mdma nousut ovat olleet, joka kerta. Madamessa olen aina kyllä tykännyt siitä että startit on räväkät.
Sitä euforiaa ja tunnetta kun madma lähtee rullaamaan... Monet suosittelevat 100mg startteja (yksi punainen timantti n.100mg mdma). Olen itse melko iso kaveri ja toleranssia juurikin mdma:han on (kohta taas kuukausi taukoa) joten tästä syystä itse otan 300mg startit ja tästä n. 2 tunnin päästä 200-300mg boostit (jotka voisi jättää pois ja säästää seuraaviin startteihin. ei muuta kuin valvottaa nuo boostit).
Olen itse kerran piriä kokeillut, ja oli vissiin aika paskaa kun en vaikutusta huomannut (nukahdin kesken resident evilin leffateatterissaKottonmouth wrote: MDMA
n. 45 min ottamisesta tulee aina se *PIM* kun alkaa nousut. Tuo tapahtuu aina keskenkaiken kun on tekemässä jotakin muuta. Joskus tuli suihkussa ollessa ja kerran tuli levyhyllyä järjestäessä.
Viimeksi kun otin, kuuntelin jotain mättöä ja rummuttelin tuplabasaria jaloilla lattiaan ja käsillä reisille, perussettiä siis. Sitten ihan keskenkaiken tuli taas se *PIM*. Rytmi meni täysin sekaisin, sydämenlyönnit tuntee rinnassa, hengitys hidastuu ja kaikki rupeaa tärisemään. Jumalainen euforia valtaa koko kehon. Tuossa vaiheessa on aina kiire laittaa psytrance soimaan ja asettua sänkyyn makaamaan. Siinä menee sitten 1.5-2.5h sängyssä pyöriessä, leuan vatkatessa ja itse euforian kanssa seksiä harrastaessa. Joskus valuu jopa vettä silmistä, kun on yksinkertaisesti niin hyvä olo, ettei tiedä miten olla![]()
I <3 E
Kiinnostaisikin, miten erilaiset ovat pirissä nousut verrattuna madameen?