Nousut!

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Kottonmouth

Nousut!

Post by Kottonmouth »

Monen mielestä paras hetki tiettyjen substanssien vaikutuksen alaisena on juurikin se hetki, kun aine rupeaa "nousemaan".

Pakko olla samaa mieltä.

Tähän topicciin vapaata keskustelua eri aineiden "rusheista".

Tässä oma näkemykseni siitä millaiset mdma nousut ovat olleet, joka kerta. Madamessa olen aina kyllä tykännyt siitä että startit on räväkät.
Sitä euforiaa ja tunnetta kun madma lähtee rullaamaan... Monet suosittelevat 100mg startteja (yksi punainen timantti n.100mg mdma). Olen itse melko iso kaveri ja toleranssia juurikin mdma:han on (kohta taas kuukausi taukoa) joten tästä syystä itse otan 300mg startit ja tästä n. 2 tunnin päästä 200-300mg boostit (jotka voisi jättää pois ja säästää seuraaviin startteihin. ei muuta kuin valvottaa nuo boostit).
Kottonmouth wrote: MDMA
n. 45 min ottamisesta tulee aina se *PIM* kun alkaa nousut. Tuo tapahtuu aina keskenkaiken kun on tekemässä jotakin muuta. Joskus tuli suihkussa ollessa ja kerran tuli levyhyllyä järjestäessä.
Viimeksi kun otin, kuuntelin jotain mättöä ja rummuttelin tuplabasaria jaloilla lattiaan ja käsillä reisille, perussettiä siis. Sitten ihan keskenkaiken tuli taas se *PIM*. Rytmi meni täysin sekaisin, sydämenlyönnit tuntee rinnassa, hengitys hidastuu ja kaikki rupeaa tärisemään. Jumalainen euforia valtaa koko kehon. Tuossa vaiheessa on aina kiire laittaa psytrance soimaan ja asettua sänkyyn makaamaan. Siinä menee sitten 1.5-2.5h sängyssä pyöriessä, leuan vatkatessa ja itse euforian kanssa seksiä harrastaessa. Joskus valuu jopa vettä silmistä, kun on yksinkertaisesti niin hyvä olo, ettei tiedä miten olla :mrgreen:

I <3 E
Olen itse kerran piriä kokeillut, ja oli vissiin aika paskaa kun en vaikutusta huomannut (nukahdin kesken resident evilin leffateatterissa :mrgreen: ). Tai sitten tavaraa oli liian vähän.

Kiinnostaisikin, miten erilaiset ovat pirissä nousut verrattuna madameen?
King Ink
LD50

Re: Nousut!

Post by King Ink »

''Hmm, tuntuukohan missään, no, tää on aika paskaa musiikkia, mutta *tanssahtelee*''.
Ja sitten puskikin kauhiat euforiat ja rakastumiset, hampaiden puremista unohtamatta.

Mää en oo tsugedeelinousuista pitänyt koskaan, paitsi lsd:n kohdalla,
yleensä tulee kylmä, ahdistaa, mahaan koskee, oksettaa ja jännittää,
sit tulee kiva ku nousut rauhottuu, mut ei nousuis mukavaa koskaa oo, paitsi hapois.

Salvia nousee way too nopiasti, mut muissa dissoissa nousut on pirun mukavat,
ku alkaa vääntyillä ja kääntyillä, rauhottuu, ja sit alkaaki uppoilla jo.

Se tunne ku kaikki ei ookkaan enää niin normisti, ja ku hirvee kuumotus tulee kehoon,
ja dexmeis alkaa kutittamaan. Ne on mukavii dissois, en tiedä miksei deeleis. Ehkä mie jännitän psykedeelejä niin paljon.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Dexmi nousut on Piiiii-iitkät, ja huomattavat, piristä taas joskus nous tukka pystyyn ja kitalakeen se klimppi. Rakastuin tuolloin, vaikkei ne nousut siinä kestänykkään kauaa.

Sitten essu-nousut. Nää on ollu niin naksu kohtasia, mut välillä tuntunu että koko keho aaltoilee euforiassa. Sit Psykedeelit. Niissä ei oo noi nousut ees oleelliset mun mielestä kun euforisoi yleensä tunneiksi sit kokonaisuus vaikutuksiltaan. Mun suosikkeja meinaan nykysin.

Dexmi kuitenki kaikessa kaoottisuudessaan ikuinen ykkönen luultavasti. :up: Nousuissaan varsinki. On meinaan sen verta keholliset. Jos tähän nyt joku sanoo ettei oo ikinä dexmistä saanu nousuja, niin vittu! Dexmi-miittiä pystyyn, jossa käydään kädestä pitäen se erottelu läpi oikeilla ainexilla. Ku tuntuis ettei noilla ohjeilla vaan voi ryssiä tota prosessia, mut kait se vieläki joiltain onnistuu... Ja ottakaa nyt varuilta tarpeex, sekä buustikaa, jos tuntuu että jää vajaax. (Heristää nyrkkiä kaikille epäilijöille.) :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

Toi Huiko:n idea on kyl melko mielenkiintone. Oisha se meleko siistiä pitää joku vaulttimiitti jossai vaikka just DXM merkeis. Itekkin vasta muutamat kerrat testailtu, mutta olen kyllä ihastunut kyseiseen aineeseen. Saisi siinä sitte kädestäpitäen opetusta miten helpoin ja hyödyllisin tapa tehdä jne.

SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Tutkarinousut nokitettuna on siistit ku kuume nousee ja ei tiiä yhtää miten päin pitäs olla ja huono olo puskee päälle, tuntuu et naama sulais, silmist valuu vettä ja nenään sattuu. Kylmä kuuma kylmä kuuma kylmä kuuma vaihtelee apua ekat visuaalit mitä vitttuaaahahahaaaa

joo.

Rankimmat nousut vähään aikaan oli 45mg tma2 + 20mg 2c-b nokkaan. HUHHUHHUHH et oli ihan viiiiitun täpinöis joka paikka vaan tärisi ja uaaahhhahaaaaa ei pystyny olee paikoillaaa ja silti ei pystyny olee pystyskää kieri vaa sohval täristen

sit mentiinki ale pubiin juomaan kaljaa ja tanssii.

Salvianousut on aika jännät, jos niitä voi nousuiks kutsua. Se viimenen hetki ku sä tiiät et "nyt se on menoo". Se hetki ku ekakertalainen tajuu et "nyt tää toimii". Yks mun vahdittava joka poltti ekaa kertaa salviaa päästi suustaan "ai tää on tällast" ja tiesin et noi tulee jäämään sen vikoiks sanoiks ennen ku se kolahtaa kunnol päälle (ja sen jälkee ei kyl ollu toivettakaa et se ois puhunu yhtää mitää muuta ku epämääräsii äännähdyksii).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:Tutkarinousut nokitettuna on
Tää on kyllä niin sellainen käsite että pistää ihmetteleen..

No siis mitkä nousut... Mitähän kivoja sitä on ollut.

Elämäni ensimmäiset psykenousut. Yhtäkkiä koko maailma on täynnä punaista MÖNJÄÄ, ja seiniin tulee kissojen kuvia, ja tuntuu, että koko sohva lentää avaruuden tuolla puolen. Alkaa naurattaan, aivot raksuttaa ihan hulluna ja voooooooooooooooooooooooooooooooooouh.

Ihan vitun parasta oli silloin se.

Kerran kun otin yhen mgeen happoa niin silloin, oli kiva kun 15 minuutissa pärähti visuaalit päälle siitä sitten sängylle loikoileen oli sellainen tärinä päällä, ettei mitään rajaa. Mut silti jäi jotenkin kevyeksi.

Dpt nousut ovat parhaillaan sitä, että 15 minuuttia nousee ja sitten ei enään mistään saa selvää tai mitään, seinät vain lentelee ympäri kämppää.

2400 mg dxm. Piti vaihtaa levyä levy soittimesta, onnistuin ottaan vanhan levyn pois soittimesta ja pistään uuden, mut sitten menikin 15 minuuttia siinä, että löysin mun oman levyhyllyn. Tai jotain. En tiiä.. Aika oli olematon käsite silloin.

Eipä noita kunnon jalat irti maasta nousuja oo paljoo ollut enää viimeaikoina. Nousuhumalat saa mut kikattaan...
Uke
LD50

Post by Uke »

King Ink wrote:''Hmm, tuntuukohan missään, no, tää on aika paskaa musiikkia, mutta *tanssahtelee*''.
Ja sitten puskikin kauhiat euforiat ja rakastumiset, hampaiden puremista unohtamatta.

Mää en oo tsugedeelinousuista pitänyt koskaan, paitsi lsd:n kohdalla,
yleensä tulee kylmä, ahdistaa, mahaan koskee, oksettaa ja jännittää,
sit tulee kiva ku nousut rauhottuu, mut ei nousuis mukavaa koskaa oo, paitsi hapois.

Salvia nousee way too nopiasti, mut muissa dissoissa nousut on pirun mukavat,
ku alkaa vääntyillä ja kääntyillä, rauhottuu, ja sit alkaaki uppoilla jo.

Se tunne ku kaikki ei ookkaan enää niin normisti, ja ku hirvee kuumotus tulee kehoon,
ja dexmeis alkaa kutittamaan. Ne on mukavii dissois, en tiedä miksei deeleis. Ehkä mie jännitän psykedeelejä niin paljon.
Kuulostaa ihan sille ku sanoisit et kaikki psykedeelit = fenetyyliamiinit + lsd, kun itelle fenetyylit on ainoot missä nousut on huonoin kohta kans, mut muide psykejen kans nousut on aika mahdit. Paits sit taas ite en tykkää jotenki hapon nousuista..tai..ne on jotenki tosi salakavalat..

Pirin nousuista en IMHO pysty oikeen mitään sanomaan ku on niin monia erilaisia nousuja. Riippuu täysin jatkeaineista mitenkä se lähtee päräjämää, pirin ei tarvi olla ees kovin hyvää, että nousut tuntuu mahtipontisilta.

"tutkarinousut" nokkiin on ehkä vittumaisimmat ikinä. Masokistien menoa id say, eihän se oo kivaa ku silmät vuotaa niin paljo että ei nää etiäpäi ja nenääki koskee niimaa pirusti.
Dexma wrote:Eipä noita kunnon jalat irti maasta nousuja oo paljoo ollut enää viimeaikoina. Nousuhumalat saa mut kikattaan...
Ota breikki ja koklaa uudestaa, tulee nousut iha 'uutena' juttuna :P
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tryptamiinit nousee paskasti kans, miuil.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Ainoat oikeesti euforiset nousut on tullu koettua pireissä.

Toki nyt on sitten kaikennäköset sienet, savut ja essot sun muut, mutta mikään ei vaan imo voita sitä kun pistää pirinousuissa hc-jumputusta soimaan
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

se hetki kun mielessä kirkastuu: hei nyt tää muuten toimiiiiiii... ja sitten homma lähtee omalla painollaan

muistaa, että tältä tää tuntuikin

elämäni ensimmäiset oikeat nousut (salviaa ei noteerata, se on vaan lekalla päähän) oli DXM:llä. Aurinko paistoi huoneeseen, läpikultavat harsomaiset tekstuurit ilmestyivät seinille, huone hehkui, Grateful Dead soi.

siitä viidentoista minuutin päästä sitten pönttöä halaamassa kunnon DXM-purgatorioissa, kuten asiaan kuuluu tietenkin. Golden days. :P
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Asidyyli wrote:Grateful Dead soi.

siitä viidentoista minuutin päästä sitten pönttöä halaamassa kunnon DXM-purgatorioissa, kuten asiaan kuuluu tietenkin. Golden days. :P
:love: :love: :love: :love: :love:
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Dexmi-nousut on aina yhtä hämmentävii ja hauskoi :) Tulee helpost sellasia "mitä vittuu just tapahtu"-hetkiä..

Sieni-nousut on välil epämiellyttävii ku alkaa joteki irtautumaa ruumiista mut sit ku pääsee siit epämiellyttävyydestä yli ni on iha hauskaa,mut sit ei kyll yleesä enää olla nousuissa.

2c-e:ta ku nokittaa,tulee hassut nousut. Iha masokistisuudesta tykkään omal tavallaa. Kaikki alkaa väreilee ja todellisuus hämärtyy..

Pitää kyll mainita JWH-nousut :D Semmone metalline maku leviää päähä ja kaikki muuttuu omituiseks.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Mitä hitaammat, sitä paremmat.

Siinä kerkiää jo unohtamaan, että on edes vetänyt jotain. Sitten havahtuu siihen, että hei, miksi seinät alkaa taas sulaamaan? Aijjoo tää on taas tätä! Esimerkiksi 2C-E on aika kova, kun ensin saa odottaa pari tuntia ja sitten vasta saa alkaa odottamaan vaikutuksia.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
hurja
Lepakko

Post by hurja »

haureus wrote:Esimerkiksi 2C-E on aika kova, kun ensin saa odottaa pari tuntia ja sitten vasta saa alkaa odottamaan vaikutuksia.
Eka hullut budi/jwh paukut ja 2C-E 20mg nokkaan. Siin saa moikkaa posliinia ja ihmetellä samalla että "mitäs vittua täällä tapahtuu, missäs vitussa mä oon, miten päin mä oikeen olen, oksennanko edes?" :mrgreen:
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Bromo-nosuut on tavallaan jopa ihan jees, kun kestää niin pitkään ja hiipivät hitaasti
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

pirinousut on lähteny mulla yleensä sillai, et ihan ekana alkaa sormia ja käsiä vähän kihelmöimään. Sitten alkaa tahattomasti liikuttelemaan sormia nopeasti (rullailee sormia kämmeniä kohti) ja roikottaa samalla käsiä alaspäin. Johtuu varmaan ääreisverenkiertoon vaikuttamisesta. Sit ku pärähtää, niin tuntuu et takaraivo lentää taivaalle. Tunne on ollu niin käsittämättömän hyvää et ei voi muuta ku alkaa nauramaan. Siihen ei auta tanssit tai muikistelut vaan tulee niin naurettavan hyvä olo.

Madami taas tekee sen että muutama hetki ennen rushia alkaa jaloissa tuntumaan lievää kihelmöintiä, sit tuntuu et ne menee alta. Sen jälkeen tulee sama ku piristä et pää on liian pieni aivoille ja sille mielihyvälle mikä tulee. Pakko pitää päästä kiinni, vetää henkeä, nauraa, kiemurrella ja yrittää vaan antaa kaiken tulla vapaasti. sit se lähtee rullaamaan ja siitä rullaamisesta tykkään ehkä kaikista eniten vaikka se kaikista korkeimmat nousut on ihan huikean tuntuisia.

Molemmilla aineilla tulee mulle muutaman tunninkin päästä sellaisia pieniä nousuja ja moni ihmettelee, kun fiilistelen niitä. Ehkä mun kroppa yrittää vaan imeä kaiken ilon irti mitä saatavilla on :mrgreen:

Kerran kävi pirin kans sillai et nousut teki tuloaan monta kertaa ja se fiilis vaan kasvoi muttei lähteny rullaamaan ei sitten millään. Se oli vähän hämmentävä kokemus. Ei se mikään paska reissu ollu, mutta ei vaan lähteny silloin illalla. Jatkoilla meininki parani ja sit kun ne nousut lopulta lähti rullaamaan, niin voi hyvää fiilistä mitä siitä tuli.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

MDPV NOUSUT IV:NÄ HUHHHUH! ei voi muutako rakastaa. siis parhautta. adrenaliini puskee ja vittu tulee niin tajuttttttoman supermies olo. aivan parhautta. siiis niinku niin omanlaiset ei mistää muusta sellasii tuu. HUHHUH. nam heti hirveet kitkut.
Mäntää ei monesti saa pohjaan edes ja alkaa yökkäyttää ja haluttaa painaa silti loppuun ja alkaa vapisee ja hiki tulee ohtaan ja mieliala alkaa nousta ja sitku saa ittesä kasaan alkaa hirvee löpinä ja aaah! AIVAN IHKUA! nam et alko tekee mieli.- vai mitä :right: :roll: ;) tuttutunne anyone?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

Edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen, hyvät kukkapaukut, rentoa seuraa ja hyvää musiikkia tai hyvä leffa = :love:
Silloin olo on kotoisa, ehkä hetken kuumottava, mutta silti kotoisa ja raukea.
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma, mä tarkotin tutkarinokitusnousuil lähinnä fenetyyliamiineit (2c-jutut ja tma:t jne). Ja joo oli aika harhaanjohtavasti sanottu kyl, tutkareithan on ihan vitusti erilaisii :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Esso nousut oli kyllä ihan vitun mahtava..sieni nousut taas aika karmeet..
Periaatteet perustana, totuus selustana.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Huiko wrote:Dexmi nousut on Piiiii-iitkät, ja huomattavat, piristä taas joskus nous tukka pystyyn ja kitalakeen se klimppi. Rakastuin tuolloin, vaikkei ne nousut siinä kestänykkään kauaa.

Sitten essu-nousut. Nää on ollu niin naksu kohtasia, mut välillä tuntunu että koko keho aaltoilee euforiassa. Sit Psykedeelit. Niissä ei oo noi nousut ees oleelliset mun mielestä kun euforisoi yleensä tunneiksi sit kokonaisuus vaikutuksiltaan. Mun suosikkeja meinaan nykysin.

Dexmi kuitenki kaikessa kaoottisuudessaan ikuinen ykkönen luultavasti. :up: Nousuissaan varsinki. On meinaan sen verta keholliset. Jos tähän nyt joku sanoo ettei oo ikinä dexmistä saanu nousuja, niin vittu! Dexmi-miittiä pystyyn, jossa käydään kädestä pitäen se erottelu läpi oikeilla ainexilla. Ku tuntuis ettei noilla ohjeilla vaan voi ryssiä tota prosessia, mut kait se vieläki joiltain onnistuu... Ja ottakaa nyt varuilta tarpeex, sekä buustikaa, jos tuntuu että jää vajaax. (Heristää nyrkkiä kaikille epäilijöille.) :P
Tähän on pakko sanoa että on kuin omasta suusta tämä kertomus...
Ja ne dexminousut ja dxm muutenkin. Yhtäkkiä saattaa tuntua siltä että koko keho on velttoa spagettia ja pitää mennä sängylle makaamaan.
"Kaikessa kaottisuudessaan ikuinen ykkönen" On ollut välillä siitä niin sekavia oloja että ei mitään rajaa, vaihdelleet naurukohtauksista että on tipahtanut lattialle ja hetkessä vaihtuu pakokauhuun..

Kunnon pirivedot hyvää porsketta, nousut on loistavat.. Kestää vain tovin mutta henkilökohtasesti tykkään vetää melkei överit siitä sen takia.
Mäntä pohjaan, istun lattialla risti istuma asennossa. Kaadun selälleni niin että kopsahtaa takaraivo lattiaan ja alkaa naurattaa vaan ihan tajuttomasti :up:
Joka kerta meinaan sama homma. Joskus ollu sellasta vahvempaa porsketta että laatta lentänyt samantien ku kiskassu männän pohjaan. Mutta silti se on vaan niin loistava homma joka kerta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Henget
Karvakuono

Post by Henget »

Mää en tiijä mikä siinä on, mutta pääsääntöisesti koen nousut aika vastenmieliseksi. Mämmi- ja sieninousut tuntuu lähinnä siltä, että mua revittäs jostain turvallisesta ja lämpimästä sylistä jonnekki kylmään, tuntemattomaan maailmaan josta mulla ei oikein ole erityisen positiivista tai negatiivista fiilistä, sitä vaan tuntee jotain kummaa tyhjyyttä. Nousut on kai mulle sellanen siirtymävaihe missä se innokkuus ja mahollinen levottomuus lähinnä häiritsee keskittymiskykyä ja aiheuttaa hämmennystä.