Tutkimusmatkasta häämatkaksi (Bromo-Dragonfly)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
THC

Tutkimusmatkasta häämatkaksi (Bromo-Dragonfly)

Post by THC »

Tarina alkoi rauhallisesta koti-illasta, jota oli tarkoitus viettää poikaystävän kanssa. Aikaa tästä on muutama kuukausi.

Noin klo 22.00 ystäväni soitti että hänellä olisi happoa, jos haluaisin ostaa. Poikaystävän vastusteluista huolimatta hyppäsin seuraavaan bussiin tapaamaan ko. ystävää. Kun tapasimme, hän sanoi että "kannattaa sitten olla ihan rauhassa vaikka kotona, oikeastaan noi on tutkareita eikä happoa". Ärsyynnyin, kun en oikeastaan tiennyt kuinka nämä tutkarit vaikuttaisivat, ja olin innoissani happoilusta. Hintaa oli 12e/lappu, joten päätin kumminkin testata juttua ihan mielenkiinnosta. (Näin jälkeenpäin naurattaa kysymykseni kaverille "Täs on varmaa vaa yks lappu ku tää on näin pieni?" jolloin se nauroi ja sanoi että se puolitetaan.. :roll: ). En olisi koskaan osannut odottaa, kuinka vahvasti niin pieni lappunen vaikutti.

About kello 23:30 saavuin poikaystäväni luokse, jolloin laitoimme nämä mauttomat, hajuttomat laput kielillemme. Ei muuta kun vaikutuksia odottamaan.

Kello oli jo lähemmäs yhtä, kun totesin että paskan möivät. Juotiin siinä muutama olut ja ajateltiin käydä nukkumaan. Silloin huomasin, että nyt lähtee ja kovaa :up: !!

Tästä yöstä muistikuvani on hyvin, hyvin hatarat. Kellon ajoista ei ole mitään käsitystä. Ensimmäinen asia, josta huomasin poikaystäväni olevan myös oloissaan, oli hänen kommenttinsa: Hei, sun hiukset hyökkää mun kimppuun! Jolloin hän rupesi haromaan niitä. Tästä säikähtäneenä huomasin itsekkin että hiuksissani on todella jotain outoa. Ne olivat muuttuneet isoksi mytyksi, leijonan harjaksi. Yritin kammata pehkoani, jolloin tuntui kuin kaikki hiukseni olisi lähteneet irti. Myös poikaystäväni näytti aika-ajoin hyvin pelottavalta. En tunnistanut häntä samaksi ihmiseksi. Yö meni sängyssä makaillen, ihmetellen kaikkia visuaaleja ja musiikkia kuunnellessa. Koskettelimme myös toisiamme, muistan kuinka hänen iho muuttui jotenkin erilaiseksi, siihen rupesi muodostumaan kaikkia paiseita ja kuvioita. Se oli kuvottavaa, mutta pikku hiljaa totuin siihen. Läheisyys alkoi tuntua todella mahtavalta. Musiikki kuullosti myös uskomattomalta, ja nosteiden tahdissa silittelimme ja halailimme toisiamme. Ei sitä pysty edes sanoin kuvailemaan :love: Sitten, yht'äkkiä huomasin, että "hei, mä oon jo ihan selvä ja kaikki näyttää normaalilta!" Kunnes kaikki taas valui, myllersi, pyöri, väreili.. (Tämä toistui tripin aikana kymmeniä kertoja.) Tuntui myös, kuin olisimme voineet kommunikoida ajatuksen voimalla. Ei tarvinnut sanoa mitään, tuntui että toinen tiesi tarkkaan mitä ajatteli ja pystyi vielä vastaamaan siihen.. Se oli SIISTIÄ.

Lauantai aamuna (ei hajua vieläkään kellon ajasta) alkoi miehelläni hillitön pullistelu ja naurukohtaus. Hän vain nauroi nauroi ja nauroi, ei pystynyt lopettamaan sitä. Pullisteli lihaksiaan, ja kutsui itseään kivimieheksi.. :D Minua hän sanoi majesteetiksi. Me muutuimme näiksi henkilöiksi, mieheni näytti tästä eteenpäin kivimieheltä, ja itse koin olevani suurikin kuninkaallinen maatessani sängyssä. Pidin silmiäni kiinni kun makasin; en halunnut nähdä meitä vieraita ihmisiä, joiden jokainen ruuminosa muuttuu pelottavammaksi joka vilkaisulta - halusin nähdä majesteetin jonka orjana kivimies toimi. Pystyin ajatuksissani vaihtamaan sijaintiamme, kaikki oli hyvin todellista. Näin jälkikäteen ajateltuna tämä kuullostaa joltain esikoululeikiltä, joka muuttuu todelliseksi. :left: :right:

Tänä samana aamuna saimme päähän piston lähteä kauppaan. Siinä sitten seisoimme alusvaatteisillamme hänen huoneenlattialla, pidellen toisistamme tiukasti kiinni. Poikaystäväni tokaisi että: Odota, mun täytyy pakata nää kalat minigrip pusseihin niin lähetään! Jolloin onneksi, jossain pääkopassani tajusin että ei todellakaan olla menossa kauppaan. :up: Jatkoimme siis matkailua turvallisesti sängyssä.. :D

Jossain vaiheessa päivää uskaltauduin lähteä vessaan. Olin todella ollut noin 12h pelkästään sängyssä, jopa tupakalle meno oli hyvin pelottavaa vaikka parveke on samassa huoneessa jossa olimme... Vessaan päästyäni, säikähdin, säikähdin todella! Jumituin omaan peilikuvaani. Mitä näinkään. En se ollut minä. Näkemäni kuvotti minua. Naamani turposi ja kutistui, muuttui punaisesta violetiksi, silmät pyörivät päässä.. Ja hiukset olivat edelleen pelkkää myttyä. Kun yritin harjata niitä, ne alkoivat elää omaa elämäänsä. Jokainen hius luikerteli takaisin myttyyn, eikä suostunut suoristua. En pystynyt enää katsoa peiliin, joten istuin vessanpöntölle ja katselin lavuaariin. Lavuaarissa liikkui jotain epämääräistä, ihan kuin tupakan puruja, lankoja, pölyä. Ja ne liikkuivat todella nopeasti. Juoksin äkkiä takaisin huoneeseen höröttäen. (näitä epämääräisiä suttuja esiintyi kaikilla valkoisilla pinnoilla, ja joka paikassa tuntui olevan likaista. kun käärin sätkää, luulin levittäneeni kaikki purut lattialle, koko matkan ajan :doh: )

Häröiltyämme jonkun aikaa, exäni soitti ja päätti tulla kylään. Hän oli tietoinen että olimme viime yönä ottaneet laput, mutta oli niin kännissä ettei tajunnut mitään.. :D Kun hän astui ovesta sisään, järkytyin. Hän oli turvonnut ainakin 100 kertaiseksi ja hänenkin naama oli puna-, violetti-, sinisävyinen. Hän vain velloi. Mieheltäni naurukohtaus oli jo hellittänyt ( ei sitä jatkunutkaan kovin montaa tuntia... :P ) mutta sitten se alkoi minulla. En voinut pariin tuntiin mitään muuta kuin nauraa. Miehelläni alkoikin jo pikku hiljaa mennä hermo. Exäni vierailu oli hyvinkin omituinen. Maatessamme nykyiseni kanssa sängyssä, teki meidän molempien mieli hiplailla häntä kovasti. Niimpä pyysimmekin hänet sänkyyn, jolloin pojat alkoivat halailemaan ja puhuivat jo jostain intiimimmästä :D Myös minä kosketin exääni, jolloin hän turposi niin paljon että hän näytti räjähtävän, ja sormeni upposi häneen kokonaan. :wot:

Loppupäivä ja ilta meni vain maatessa sängyssä, katsellen visuaaleja joihin oli jo kerennyt kyllästyä. Vessaan menin myös ihmettelemään itseäni vielä kerran. Soittelimme myös matkan aikana hyvin hulvattomia puheluita kavereillemme... Ja löysin myös omasta puhelimestani muutaman "kivimies-videopätkän" :--DD

Pidin matkasta (joka on nyt niin kutsuttu häämatkamme :D ) hyvin paljon.. Set&settings oli kohillaan, vaikkakin olisi ollut vielä mahtavampaa jos olisi ollut kesä.. Oloja oli 24h - , eli annostus taisi olla sopiva. Nyt kysyn teiltä vaulttilaiset ihan seuraavaa kertaa varten (joka toivottavasti tulee vielä!) muutaman kymysyksen. Voi olla että niitä on kysytty aiemminkin, mutta menköön.

1. Miten alko vaikuttaa tän kanssa , vai vaikuttaako oikeastaan ollenkaan? Nautin tuon 24h aikana about 12-packin kaljaa, mutta en kyllä osaa sanoa itse tähän mitään. Entäs savut? Onko ihan turhaa polttaa vai boostaako?

2. Kannattaako lappuja ottaa useana päivänä peräkkäin - onko kiinni vain siitä että kestääkö psyyke vai onko muuten vaan järkevää? Esim. Jos ottaa maanantai aamuna yhden ja seuraavan vaikka tiistai yönä?

3. Muiden aineiden kanssa combottaminen? Järkevää vai ei?

Ploploplo. Tyhmii kymysyksii, zörge :lol: Vaikka olikin ensimmäinen kirjoittamani trippistoori, paremminkin olisin voinut mielestäni kirjoittaa.. Mutta suunta ei ole kuin ylöspäin !

Thc kuittaa ja kutittaa :doh:

EDIT: Huijasin! Ei siitä montaakaan kuukautta ole :D
Last edited by THC on Fri 07 Jan 2011, 19:30, edited 1 time in total.
SinatraPesonen
Lepakko

Re: Tutkimusmatkasta häämatkaksi (Bromo-Dragonfly)

Post by SinatraPesonen »

Hehh.. jep. Bromo is a helluva drug :D Hieno tarina.. toi exän vierailu :up:
THC wrote:
1. Miten alko vaikuttaa tän kanssa , vai vaikuttaako oikeastaan ollenkaan? Nautin tuon 24h aikana about 12-packin kaljaa, mutta en kyllä osaa sanoa itse tähän mitään. Entäs savut? Onko ihan turhaa polttaa vai boostaako?

2. Kannattaako lappuja ottaa useana päivänä peräkkäin - onko kiinni vain siitä että kestääkö psyyke vai onko muuten vaan järkevää? Esim. Jos ottaa maanantai aamuna yhden ja seuraavan vaikka tiistai yönä?

En mie mikkään expertti oo, mut ohan tuota jokune kerta tullu nautittuu. kyllähän se alko vaikuttaa, mut tosiaan vähä paha sanoo oikee miten.. :P Tuossa vuodenvaihteessa vejin vähän enempi viinaa, oletin ettää menis sekavaks, mut yllättävän pirteenä pysy.. ja viimesenä olin pystyssä vähän niiku ounastelinkin. Tiiä sitten onko tuo viuna viisasta tuossa, tai onko se ikinä. savuja rullailen sen vähintää viis jopoo valmiiks reissuu varten, jos sitä vaan o.. kivasti ruokkii tuota visuaalista puolta ja muutaki menoo..

Yleensä oon pitäny sen parisen viikkoo vähintään välii, mut tos uuden vuoden ja tiistain välillä välillä otin sillai joka toine päivä suunnillee.. joku neljä, viis lappuu kai meni. psyyke o pitäny, mut tos viime reissul oli keskiviikkona jo vähä väsy ja kyllästyny olo. Rytmit tos menee aika mielenkiintoseks ja "syömine". Happoa voisin ottaa pidemmänkin kuurin, mut en tosta bromosta sitten oikee tiiä. Sillo tällö oikeen jees kun ei oo mittää kalenterissa, tai kaapissa. Kesällä o kiva poukkoilla pihalla, mut tää talvi pistää lojoon sohvalla.. saattaa käydä pitemmän päälle tylsäks..

Tuossa yllä nuo mitä mie oon muistaakseni kombotellu, eiku hetkine, oisinkoha lakkaa joskus.. tais olla happojen kanssa. Sienet, tai dxm-kombo vois olla aika, huh.. kodeiinin kanssa vois ehkä ennemmin.. osaisko joku sanoo mitehän esim, codesanin kanssa..?
Last edited by SinatraPesonen on Fri 07 Jan 2011, 18:32, edited 1 time in total.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
THC

Post by THC »

Kiitos paljon :) Joo sieniä just lähinnä kelailin... Tai naksuja :D
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

THC wrote:Sitten, yht'äkkiä huomasin, että "hei, mä oon jo ihan selvä ja kaikki näyttää normaalilta!" Kunnes kaikki taas valui, myllersi, pyöri, väreili.. (Tämä toistui tripin aikana kymmeniä kertoja.)
Toi on muuten jänskä piirre tuossa.. aaltoilee kuosi kummasti, niinku ympäröivä maailmakin.
THC

Post by THC »

SinatraPesonen wrote:
THC wrote:Sitten, yht'äkkiä huomasin, että "hei, mä oon jo ihan selvä ja kaikki näyttää normaalilta!" Kunnes kaikki taas valui, myllersi, pyöri, väreili.. (Tämä toistui tripin aikana kymmeniä kertoja.)
Toi on muuten jänskä piirre tuossa.. aaltoilee kuosi kummasti, niinku ympäröivä maailmakin.
Eli ihan asiaan kuului siis

Vielä tosta combottelusta sen verran, et varmaan annostus vaikuttaa aika paljon asiaan..? Enkä yhtään, en sitten yhtään tiedä paljon siinä viimeksi oli. Täytyis ehkä kysyä. Oli meinaan sen verran rankka trippi ainakin mulle, etten usko hirveästi minkään tattien popsimisen olevan ainakaan rahallisesti kannattavaa?
THC

Post by THC »

Joo, rupes itteäki naurattaa ku samalla porukalla tässä vietetään iltaa :D Ihan kiva et tulee juttuun, mut oli se aika häröä kyllä 8)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

THC wrote:1. Miten alko vaikuttaa tän kanssa , vai vaikuttaako oikeastaan ollenkaan? Nautin tuon 24h aikana about 12-packin kaljaa, mutta en kyllä osaa sanoa itse tähän mitään. Entäs savut? Onko ihan turhaa polttaa vai boostaako?

Ploploplo. Tyhmii kymysyksii, zörge :lol: Vaikka olikin ensimmäinen kirjoittamani trippistoori, paremminkin olisin voinut mielestäni kirjoittaa.. Mutta suunta ei ole kuin ylöspäin !
Mulla ei itselläni oo bromosta kokemuksia, niin en pysty suoraan omien kokemuksien kautta puhumaan. Mut yleisesti psykedeeleihin liittyen, ja mitä kuullut.

Alkoholi yleisesti tuntuu rentouttavan ja hieman sumentavan, vähän no.. samean lisän trippiin. Ainakin joitain boostaa vähän myös, ja luulisin et bromoakin. Ei nyt mitään hulluja boosteja, mut nostaa vaikutusta kuitenkin.

En suosittele ottamaan useempana päivänä peräkkäin, ei välttämättä toimi niin hyvin vaikken bromo toleranssijutusta tiedäkään. Ja että voi tulla tylsää loppumatkasta, + hirvee unenpuute jos et oo nukkunut välissä kunnolla. Mut ei nyt mikään kuolemansynti ookkaan ottaa, ihan miltä tuntuu.

Mites sun hiisailu tottumukset, poltatko paljon? Koska jos poltat vaan harvemmin niin kannattaa suhtautuu tripillä poltteluun aika varauksella. Se voi boostaa liikaakin, joku ihan pikkumäärä varmaan on hyvä. Ite yleensä poltan aina liikaa kun poltan tripillä ja sit mennään kovaa jonnekkin. Mut jos oot enempi päivittäispolttelija niin varmaan kuten Pesonen sanoikin boostaa mukavasti visuaaleja. Eli kunhan on varovainen sen hitin määrän kanssa niin varmasti hyvää tekee.

Komboilu, varmaan dexmi ois aika avaruus bromon kans. Mut voi mennä melko psykoottiseksikin. Ite korkeintaan loppuvaiheessa ottasin jonkun määrän dexmulia ku bromo nyt kestää niin pitkään kuitenkin. Jotkut psykedeelit, riippuu varmaan ihan noista doseista. Sama kanssa että vasta loppuvaiheesta jos sit tekee mieli. Ku jos ottaa heti samassa esim sienet ja bromon ja saa liian kovan matkan ja huonon fiiliksen, niin fiilistä ei paranna ainakaan yhtään se että tulee vielä olemaan tripillä 20 tuntia sienien häviämisen jälkeen. :up:

Jau, kiva stoori. Kuulosti mukavalta, pitäis itsekin päästä ottamaan bromoa. Ongelma on vaan toi kesto kun ei oikein oo tilaisuuksia trippailla noin pitkiä aikoja kerralla. No jos sitä mökillä keväällä. :D
Neste
OD

Post by Neste »

THC wrote:Kiitos paljon :) Joo sieniä just lähinnä kelailin... Tai naksuja :D
Serotoniinisyndrooman riski kannattaa pitää mielessä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

King Ink wrote:Mites sun hiisailu tottumukset, poltatko paljon? Koska jos poltat vaan harvemmin niin kannattaa suhtautuu tripillä poltteluun aika varauksella. Se voi boostaa liikaakin, joku ihan pikkumäärä varmaan on hyvä. Ite yleensä poltan aina liikaa kun poltan tripillä ja sit mennään kovaa jonnekkin. Mut jos oot enempi päivittäispolttelija niin varmaan kuten Pesonen sanoikin boostaa mukavasti visuaaleja. Eli kunhan on varovainen sen hitin määrän kanssa niin varmasti hyvää tekee.
Hyvä ku nostit ton vielä esille.. miulla o tapana vähätellä tuota budii. iisisti siis ilman toleja juu.
Komboilu, varmaan dexmi ois aika avaruus bromon kans. Mut voi mennä melko psykoottiseksikin. Ite korkeintaan loppuvaiheessa ottasin jonkun määrän dexmulia ku bromo nyt kestää niin pitkään kuitenkin. Jotkut psykedeelit, riippuu varmaan ihan noista doseista. Sama kanssa että vasta loppuvaiheesta jos sit tekee mieli. Ku jos ottaa heti samassa esim sienet ja bromon ja saa liian kovan matkan ja huonon fiiliksen, niin fiilistä ei paranna ainakaan yhtään se että tulee vielä olemaan tripillä 20 tuntia sienien häviämisen jälkeen.D
Tuossakin hyvii vinkkejä kans.. tosiaan voip mennä vähän psykoksi meno dexmin kera, mut houkuttelis kyl.. 8)

Jotkut säikähtää tuota pituutta ja "helvetillisiä" laskuja, mut ei ittellä mitään niinkään helvetillistä oo vielä esiintyy.. trippi itsessään voi olla hieman infernaalinen, mut i likey :love: :twisted: Niin sitä olin sanomassa.. et ei se koko matka hirveetä tykitystä oo. Ittellä ne laskut on semmost jumitteluu ja nukkuminen voi olla aluks hankalaa, mut kyllä se o siitä aina lähteny rullaa taas.. ja oon kyllä aina pystyny toimimaan siinä matkan loppuvaiheessakin, vaikkei mikään freesein olo olisikaan.. monesti ei oo jengi tajunnu mitään ku oon ollu ns. "lohikäärmeen siivillä".. kaikkeen tottuu, jopa bromoon :P
Edit:..
King Ink wrote:En suosittele ottamaan useempana päivänä peräkkäin, ei välttämättä toimi niin hyvin vaikken bromo toleranssijutusta tiedäkään. Ja että voi tulla tylsää loppumatkasta, + hirvee unenpuute jos et oo nukkunut välissä kunnolla. Mut ei nyt mikään kuolemansynti ookkaan ottaa, ihan miltä tuntuu.
Juu.. tsek. Ei välty tolen noususta..
frapathea

Post by frapathea »

nämä mauttomat, hajuttomat laput
Voiks bromo olla mautonta ja hajutonta? Kyselin bromopää-Lymykonnalta ja se sanoi että tippapullosta juotunakin maistuu... No, just silt milt bromo maistuukin
THC

Post by THC »

frapathea wrote:
nämä mauttomat, hajuttomat laput
Voiks bromo olla mautonta ja hajutonta? Kyselin bromopää-Lymykonnalta ja se sanoi että tippapullosta juotunakin maistuu... No, just silt milt bromo maistuukin
Joo, kyllä ainakin noi mitä me otettiin oli täysin hajuttomia ja mauttomia :shock:

Ja jee joo, budia tulee polteltua päivittäin, et ei sen kanssa combottaminen oo ainakaan toleista kiinni. :whistle:

Kiitos kaikista vastauksista oikein paljon rakkaat ihmiset :P
THC

Post by THC »

Neste wrote:
THC wrote:Kiitos paljon :) Joo sieniä just lähinnä kelailin... Tai naksuja :D
Serotoniinisyndrooman riski kannattaa pitää mielessä.
Nii, aivan totta, tiennyt ees et bdf moiseen vaikuttaa? :foil:
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

^Tuollahan on aika paljo lätinää tuosta ja muustakin mieltä askarruttavasta..http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=1732.. tramalit ja semmoset kannattanee jättää väliin.. ja muutekii jos joku combottelu epäilyttää pahemmi..
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

ei maistu mun mielestä miltään
tai jos joku aromi on niin tosi mieto
toisaalta en oo juuri muuten nauttinu ku esim. johokin kokakolaan sekotettuna
kun yleensä joku ollu väsäämässä sen
kerran sekotin ite 30ml kraanavettä kun muuta ei ollu saatavilla
eikä silti maistunu ehkä muu kuin placeboaromi
mutta mun makuaisti on muutenkin tupakalla tuhottu
frapathea

Post by frapathea »

Aa, must bromos on sellane hiton ällöttävä, vähän metallinen ja myrkyllisen tuntuinen maku. Sellane, joka tuntuu jäävän kurkkuun pitkäkski aikaa.. Lymy sano sitä just iha samaa. Et se, joo se, ja otti kurkustaa kiinni!!!!
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kyllä maistuu bromo, ja vieläpä suuhtellisen voimakkaasti. Jos saat lapun happoa ja lapun bromoa, niin tietää kyllä tasantarkkaan kumpi on kumpi.
Vai toimiiko?
Rookienarc
Karvakuono

Post by Rookienarc »

Onkohan tässä se paljon puhuttu kivimies? :)
I.C Hope. fuck it, it's just hallucination.
THC

Post by THC »

Rookienarc wrote:Onkohan tässä se paljon puhuttu kivimies? :)
Nyt kyllä hajos :::DD Jotain tohon suuntaa se tais olla :foil: