olipa reissu :D

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
axzent
Karvakuono
Posts: 19
Joined: Wed 07 Jul 2010, 11:34
Location: Helsinki

olipa reissu :D

Post by axzent »

minä poika se tässä joku aika sit lähin muka kaverin kanssa hiukan baareilemaan. No siinä sit kävi niin että piti vetää essoja pilvee ja alkoholii sekasin. Loppujen lopuksi kävi niin että juoksin ja kikkailin sitten pitkin helsinkiä karkuun kun luulin että minua seurataan. Soitin sit 5 aikaan aamuyöstä kaverille että tuus ny äkkii hakee mut vittuun täältä. Oli meinaa sellanen reissu että huhhuh. Monta kilometriä toikkaroinu pitkin ja poikin. ja loppujen lopuksi eksyinki sit vielä kun en alunpitäin helsingistä ole ja kovin kauaa asunut täällä.
axzent
Karvakuono
Posts: 19
Joined: Wed 07 Jul 2010, 11:34
Location: Helsinki

Re: olipa reissu :D

Post by axzent »

axzent wrote:minä poika se tässä joku aika sit lähin muka kaverin kanssa hiukan baareilemaan. No siinä sit kävi niin että piti vetää essoja pilvee ja alkoholii sekasin. Loppujen lopuksi kävi niin että juoksin ja kikkailin sitten pitkin helsinkiä karkuun kun luulin että minua seurataan. Soitin sit 5 aikaan aamuyöstä kaverille että tuus ny äkkii hakee mut vittuun täältä. Oli meinaa sellanen reissu että huhhuh. Monta kilometriä toikkaroinu pitkin ja poikin. ja loppujen lopuksi eksyinki sit vielä kun en alunpitäin helsingistä ole ja kovin kauaa asunut täällä.

nii ja kerran hävis yli kuukausi muistista ku tuli kuuri nykästyy... kaikki mahdollinen meni :D
axzent
Karvakuono
Posts: 19
Joined: Wed 07 Jul 2010, 11:34
Location: Helsinki

Re: olipa reissu :D

Post by axzent »

taisittepa työ olla :D