olipa reissu :D
-
axzent
- Karvakuono
- Posts: 19
- Joined: Wed 07 Jul 2010, 11:34
- Location: Helsinki
olipa reissu :D
minä poika se tässä joku aika sit lähin muka kaverin kanssa hiukan baareilemaan. No siinä sit kävi niin että piti vetää essoja pilvee ja alkoholii sekasin. Loppujen lopuksi kävi niin että juoksin ja kikkailin sitten pitkin helsinkiä karkuun kun luulin että minua seurataan. Soitin sit 5 aikaan aamuyöstä kaverille että tuus ny äkkii hakee mut vittuun täältä. Oli meinaa sellanen reissu että huhhuh. Monta kilometriä toikkaroinu pitkin ja poikin. ja loppujen lopuksi eksyinki sit vielä kun en alunpitäin helsingistä ole ja kovin kauaa asunut täällä.
-
axzent
- Karvakuono
- Posts: 19
- Joined: Wed 07 Jul 2010, 11:34
- Location: Helsinki
Re: olipa reissu :D
axzent wrote:minä poika se tässä joku aika sit lähin muka kaverin kanssa hiukan baareilemaan. No siinä sit kävi niin että piti vetää essoja pilvee ja alkoholii sekasin. Loppujen lopuksi kävi niin että juoksin ja kikkailin sitten pitkin helsinkiä karkuun kun luulin että minua seurataan. Soitin sit 5 aikaan aamuyöstä kaverille että tuus ny äkkii hakee mut vittuun täältä. Oli meinaa sellanen reissu että huhhuh. Monta kilometriä toikkaroinu pitkin ja poikin. ja loppujen lopuksi eksyinki sit vielä kun en alunpitäin helsingistä ole ja kovin kauaa asunut täällä.
nii ja kerran hävis yli kuukausi muistista ku tuli kuuri nykästyy... kaikki mahdollinen meni
-
axzent
- Karvakuono
- Posts: 19
- Joined: Wed 07 Jul 2010, 11:34
- Location: Helsinki
Re: olipa reissu :D
taisittepa työ olla 