(Oon merkinnyt päivämääräksi 21.8.2009, mitäköhän vittua?)
21.31 > Juon ressut (150ml), "trippivahtini" pohjat eli 50ml, siis päästäkseen vähän tunnelmaan.
22.00 > Poltin röökin ja se laukaisi lievän pahan olon. Ei maistu, duh. Tosi mukava olo, tästähän voisi jopa tykätä. Siirryin vessan lattialle istumaan koska olin varma että laattaisin jossain vaiheessa päivän aterian ulos, pyysin frendin sinne mukaan pitämään seuraa. Keskusteltiin kaikesta mahdollisesta liittyen 2c-e:hen, myönsin sen kemikaalin aggressiivisuuden, ja jäin ihmettelemään sitä kuinka ihmiset tekee paljon asioita joita sanoo välttelevänsä loppuun asti tai vihaavansa. Alku muistuttaa vähän sieniä, vaikka tällaista puheliaisuutta ne ei kyllä aiheuta mulle. Jäin sitten vessaan jumittamaan kun se tuntui tosi lempeältä paikalta siinä vaiheessa. <3
22.39 > Alkaa jo muistuttaa jotain tripin tapaista tämä.
23.00 > Pimeässä kämpässä on jännää. Tulee outoja selkäkipuja, ihan ihmeellistä. Jaa että tää on sitä kuuluisaa robokävelyä.
23.52 > Hah, safkaaminen oli jotenkin tosi mielenkiintoista ja vaikeeta ja epämiellyttävääkin; tsiigailin ranskalaisia kuin en olisi ikinä nähnyt aikaisemmin, maut oli myös hyvin jänniä. En tosin pystynyt syömään kuin sen... kolme haarukallista.
00.40 > Oon nyt ravannut sängyn ja vessan välissä, makoilemassa (= nauttimassa euforiasta) ja tuntuu siltä että pitäisi mennä nukkumaan. Silmäluomet painuu jo pelkästä euforian tunteesta kiinni.
ELI SIIS. Miellyttävää, loppujenlopuksi, haittavaikutukset oli niin pieniä että tuskin niitä huomasi sen hienon olotilan alta. En muista unia, mutta olin nukkunut koko yön täysin samassa asennossa mikä on allekirjoittaneelle oikeasti aika mahdotonta... Tykkään ihan hirveästi ja päätin kokeilla joku kerta isommalla dosella (kuten myös venyttää settiäkin pidemmäksi). o/ DXM tuntui myös tekevän olon tosi raskaan tuntuiseksi, varsinkin loppupuolella, taitaa kuluttaa ihmistä fyysiseltäkin puolelta aika lailla.