Taisin matkustaa ajassa eteenpäin, 450mg

Dekstrometorfaani
Siva
Kameleontti

Taisin matkustaa ajassa eteenpäin, 450mg

Post by Siva »

Päätinpä hetken mielijohteesta eilen raakaversiona ottaa 450mg DXM (150ml Resilar) kun spottasin tuollaisen pullon yllättäen kaapista. Tarkoitus oli lähinnä kokea semmoinen lievä "robofiilis" ja tietää millaiset olot koko dekstrometorfaanista tulee. Olen 60kg, nainen. Seuraava stoori on osittain lainattu trippipäiväkirjasta, osittain olen myös luottanut älyttömän hyvään muistiini..

(Oon merkinnyt päivämääräksi 21.8.2009, mitäköhän vittua?)

21.31 > Juon ressut (150ml), "trippivahtini" pohjat eli 50ml, siis päästäkseen vähän tunnelmaan. :lol: Poltin myös useat kyykät setin alussa ja aikana. Jo vartin päästä vatsassa alkaa tuntumaan hassulta, mutta saattaisi olla placeboakin. Ensimmäisen puolen tunnin aikana ehti vain tulla pirteä ja iloinen fiilis.
22.00 > Poltin röökin ja se laukaisi lievän pahan olon. Ei maistu, duh. Tosi mukava olo, tästähän voisi jopa tykätä. Siirryin vessan lattialle istumaan koska olin varma että laattaisin jossain vaiheessa päivän aterian ulos, pyysin frendin sinne mukaan pitämään seuraa. Keskusteltiin kaikesta mahdollisesta liittyen 2c-e:hen, myönsin sen kemikaalin aggressiivisuuden, ja jäin ihmettelemään sitä kuinka ihmiset tekee paljon asioita joita sanoo välttelevänsä loppuun asti tai vihaavansa. Alku muistuttaa vähän sieniä, vaikka tällaista puheliaisuutta ne ei kyllä aiheuta mulle. Jäin sitten vessaan jumittamaan kun se tuntui tosi lempeältä paikalta siinä vaiheessa. <3
22.39 > Alkaa jo muistuttaa jotain tripin tapaista tämä. :D Olo on pirteä, lapsenomainen ja _raskas_. En pysty vieläkään polttamaan röökiä, jään välitiloihin käydessäni vessassa/sängyn luona/missä tahansa ja jään matkan varrella hölöttämään jotain paskaa frendille enkä pääse määränpäähäni. Ruumis tuntuu raskaalta ja jäykältä, kun mieli leijailee jossain korkeuksissa. Ja tietenkin syyhyttää olkapäitä niin paljon että iho rupeaa punottamaan. :? Ensimmäinen haittapuoli jonka huomaan! Frendi on lähdössä grillille noutamaan safkaa, ei huoleta yhtään jäädä yksin vaikka kämpässä ei toimi valot ja muutenkin sijaitsee maantasolla mikä on sinällänsä aika kuumottavaa... Mietin vähän asiaa mutta lähinnä sitä että mitenköhän toi frendi nyt pärjää reissullansa..
23.00 > Pimeässä kämpässä on jännää. Tulee outoja selkäkipuja, ihan ihmeellistä. Jaa että tää on sitä kuuluisaa robokävelyä. :lol: Jääminen yksin deksmeissä reiluksi tunniksi tuntuu jännältä seikkailulta! Ehti ahdistaa varmaan 5min jo se oleminen, kun en ole tottunut trippailemaan yksin, kunnes paska alkoi lentää. Toinen ja viimeinen haittapuoli jonka huomaan, mutta tosi häiritsevä tekijä, yyhyhy. Olo muuttui tunnissa hysteerisestä sähköjäniksestä rauhallisen tiedostavaksi, ja kävin huonon olon aaltoillessa taas ihmettelemässä vessahuonetta, siis, kylpyhuonetta (oli pakko pistää suora lainaus kirjasta, huvitti niin pitkään toi sekoilu yhdyssanojen kanssa).
23.52 > Hah, safkaaminen oli jotenkin tosi mielenkiintoista ja vaikeeta ja epämiellyttävääkin; tsiigailin ranskalaisia kuin en olisi ikinä nähnyt aikaisemmin, maut oli myös hyvin jänniä. En tosin pystynyt syömään kuin sen... kolme haarukallista.
00.40 > Oon nyt ravannut sängyn ja vessan välissä, makoilemassa (= nauttimassa euforiasta) ja tuntuu siltä että pitäisi mennä nukkumaan. Silmäluomet painuu jo pelkästä euforian tunteesta kiinni.

ELI SIIS. Miellyttävää, loppujenlopuksi, haittavaikutukset oli niin pieniä että tuskin niitä huomasi sen hienon olotilan alta. En muista unia, mutta olin nukkunut koko yön täysin samassa asennossa mikä on allekirjoittaneelle oikeasti aika mahdotonta... Tykkään ihan hirveästi ja päätin kokeilla joku kerta isommalla dosella (kuten myös venyttää settiäkin pidemmäksi). o/ DXM tuntui myös tekevän olon tosi raskaan tuntuiseksi, varsinkin loppupuolella, taitaa kuluttaa ihmistä fyysiseltäkin puolelta aika lailla.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Siva
Kameleontti

Re: Taisin matkustaa ajassa eteenpäin, 450mg

Post by Siva »

HUOMIO! (minkä unohdin mainita itse kirjoituksessa) :mrgreen:

Edistää ihmeellisesti ihmisen biologista kelloa, laukaisi ikävästi niin mulle kuin frendille subureflat, ennätysajassa.
I'm maybe bad
bUkkA

Post by bUkkA »

Ei ne reflat oo kiinni siitä kellosta vaa millo se aine on lähteny elimistöstä
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Tarkoitinkin henkiseltä puolelta lähteviä viekkareita, kun tavallaan kuvittelee palelevansa jne.
I'm maybe bad
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Vois vetää taas pitkästä aikaa dexmii!
dredi
LD50

Post by dredi »

Mielenkiintoista kyllä, pieni annos (50-150mg) DXM:ää lievittää suburefloja huomattavasti.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
dredi
LD50

Post by dredi »

Mielenkiintoista.

Sekin on aika jännä, että mikroskooppisen pieni "annos" naltreksonia sekoitettuna opioideihin hidastaa toleranssin ja riippuvuuden syntymistä huomattavasti.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

dredi wrote:Mielenkiintoista kyllä, pieni annos (50-150mg) DXM:ää lievittää suburefloja huomattavasti.
Mites joku sitten ~150mg DXM:ää sitten vaikuttaa vatsaan, jos raakaversiona joisi, kun tuo ressu muutenkin vaikuttaa vatsaan vähän ilkeellä tavalla ja subureflat ainakin melkein aina lähes samankaltaisesti? Tuskin sillä puhtaudellakaan niin väliä? Ajatus vaan, aion kokeilla tuota ensi kerralla, danke. o/ Puhtaasta mielenkiinnosta kysyisin vielä:

Onko minussa jotain vikaa kun en tiedä ketään muita - paitsi itteni - jolla ei nuo reflat vaikuta vatsan kuntoon? .__. En ole varma, mutta oon nyt ymmärtänyt että vähintään useimpien opiaattien tapauksessa se olisi aika päivänselvä juttu... Ja joo, olisin voinut laittaa tuon kysymyksen johonkin toiseen topiciin, mutta dredi siihen kuitenkin vastaisi.
:lol:

Kai se paskominenkin tietyissä määrin on vaarallista,.. :roll:
I'm maybe bad
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei ole mitään vikaa. Ihmiset on erilaisia. Mutta varmaan tiesitkin tuon jo