Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
User avatar
MissPsychedelic
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
Location: Haiti

Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Post by MissPsychedelic »

Minulla on lääkitys cipralex 10mg + concerta 36mg päivässä, ja olen tähän päälle juonut kaljaa ilman omituisia seurauksia. Eilen sitten join viinaa näiden päälle ja ei ilmeisesti oikein sopinut. Riehuin ja räyhäsin, sammuilin ja kaatuilin, lopuksi AJOIN AUTOLLA yli 10km matkan kotiin, vaikken pysynyt jaloillanikaan. Kaistoja oli neljä, kaksikaistaisella tiellä ja se tie mutkitteli mukavasti. . . Tsägällä pääsin kotiin ja nukahdin kotipihaani. Olisi voinut käydä tosi huonosti, onneksi ei ollut liikennettä keskellä yötä etten muita vaarantanut! EI ENÄÄ IKINÄ viinaa lääkityksen alla, pysyn kaljassa!

Ajattelinpahan vain kertoa valtavasta moraalisesta krapulastani :(
45/44/43/42
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2491
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Post by Velho »

Viina ei sovi joillekkin omakohtainen kokemus.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Post by Poliklinikka »

Mitä vikaa? Hyvä Kombo :D.
Anonyymi

Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Post by Anonyymi »

Poliklinikka wrote:Mitä vikaa? Hyvä Kombo :D.
Aijaa? Cipralex ja viina ei natsaa, menee todella holtittomaksi touhu ja tulee PAHA krapula joka ei lähde kulumallakaan pois.
m
Lepakko
Posts: 182
Joined: Fri 23 Sep 2005, 01:24

Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Post by m »

Muutaman vuoden menny cipralex, ja oon huomannu että viinan kans menee sekasin. Kaljaan pitää tyytyä..
User avatar
mentalhell
Kameleontti
Posts: 880
Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01

Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!

Post by mentalhell »

Anonyymi wrote:
Poliklinikka wrote:Mitä vikaa? Hyvä Kombo :D.
Aijaa? Cipralex ja viina ei natsaa, menee todella holtittomaksi touhu ja tulee PAHA krapula joka ei lähde kulumallakaan pois.
Komppaan siten että jokaikinen ssri mitä olen syönyt (sitalopraami, paroksetiini, sertraliini, fluoksetiini), tekee alkoholin vaikutuksesta jotenkin huomattavasti holtittomampaa, estot lähtee ihan eri tavalla etc, jos ei ole varuillaan tästä efektistä.