Ajattelinpahan vain kertoa valtavasta moraalisesta krapulastani
Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
-
MissPsychedelic
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
- Location: Haiti
Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Minulla on lääkitys cipralex 10mg + concerta 36mg päivässä, ja olen tähän päälle juonut kaljaa ilman omituisia seurauksia. Eilen sitten join viinaa näiden päälle ja ei ilmeisesti oikein sopinut. Riehuin ja räyhäsin, sammuilin ja kaatuilin, lopuksi AJOIN AUTOLLA yli 10km matkan kotiin, vaikken pysynyt jaloillanikaan. Kaistoja oli neljä, kaksikaistaisella tiellä ja se tie mutkitteli mukavasti. . . Tsägällä pääsin kotiin ja nukahdin kotipihaani. Olisi voinut käydä tosi huonosti, onneksi ei ollut liikennettä keskellä yötä etten muita vaarantanut! EI ENÄÄ IKINÄ viinaa lääkityksen alla, pysyn kaljassa!
Ajattelinpahan vain kertoa valtavasta moraalisesta krapulastani
Ajattelinpahan vain kertoa valtavasta moraalisesta krapulastani
45/44/43/42
-
Velho
- LD50
- Posts: 2491
- Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
- Location: 130
Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Viina ei sovi joillekkin omakohtainen kokemus.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Mitä vikaa? Hyvä Kombo
.
-
Anonyymi
Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Aijaa? Cipralex ja viina ei natsaa, menee todella holtittomaksi touhu ja tulee PAHA krapula joka ei lähde kulumallakaan pois.Poliklinikka wrote:Mitä vikaa? Hyvä Kombo.
-
m
- Lepakko
- Posts: 182
- Joined: Fri 23 Sep 2005, 01:24
Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Muutaman vuoden menny cipralex, ja oon huomannu että viinan kans menee sekasin. Kaljaan pitää tyytyä..
-
mentalhell
- Kameleontti
- Posts: 880
- Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01
Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Komppaan siten että jokaikinen ssri mitä olen syönyt (sitalopraami, paroksetiini, sertraliini, fluoksetiini), tekee alkoholin vaikutuksesta jotenkin huomattavasti holtittomampaa, estot lähtee ihan eri tavalla etc, jos ei ole varuillaan tästä efektistä.Anonyymi wrote:Aijaa? Cipralex ja viina ei natsaa, menee todella holtittomaksi touhu ja tulee PAHA krapula joka ei lähde kulumallakaan pois.Poliklinikka wrote:Mitä vikaa? Hyvä Kombo.