Ajattelinpahan vain kertoa valtavasta moraalisesta krapulastani
Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
-
MissPsychedelic
- Psykonautti
Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Minulla on lääkitys cipralex 10mg + concerta 36mg päivässä, ja olen tähän päälle juonut kaljaa ilman omituisia seurauksia. Eilen sitten join viinaa näiden päälle ja ei ilmeisesti oikein sopinut. Riehuin ja räyhäsin, sammuilin ja kaatuilin, lopuksi AJOIN AUTOLLA yli 10km matkan kotiin, vaikken pysynyt jaloillanikaan. Kaistoja oli neljä, kaksikaistaisella tiellä ja se tie mutkitteli mukavasti. . . Tsägällä pääsin kotiin ja nukahdin kotipihaani. Olisi voinut käydä tosi huonosti, onneksi ei ollut liikennettä keskellä yötä etten muita vaarantanut! EI ENÄÄ IKINÄ viinaa lääkityksen alla, pysyn kaljassa!
45/44/43/42
-
Velho
- LD50
Re: Alkoholi+cipralex+concerta - ei kannata!
Viina ei sovi joillekkin omakohtainen kokemus.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Poliklinikka
- OD
Mitä vikaa? Hyvä Kombo
.
-
Anonyymi
Aijaa? Cipralex ja viina ei natsaa, menee todella holtittomaksi touhu ja tulee PAHA krapula joka ei lähde kulumallakaan pois.Poliklinikka wrote:Mitä vikaa? Hyvä Kombo.
-
m
- Lepakko
Muutaman vuoden menny cipralex, ja oon huomannu että viinan kans menee sekasin. Kaljaan pitää tyytyä..
-
mentalhell
- Kameleontti
Komppaan siten että jokaikinen ssri mitä olen syönyt (sitalopraami, paroksetiini, sertraliini, fluoksetiini), tekee alkoholin vaikutuksesta jotenkin huomattavasti holtittomampaa, estot lähtee ihan eri tavalla etc, jos ei ole varuillaan tästä efektistä.Anonyymi wrote:Aijaa? Cipralex ja viina ei natsaa, menee todella holtittomaksi touhu ja tulee PAHA krapula joka ei lähde kulumallakaan pois.Poliklinikka wrote:Mitä vikaa? Hyvä Kombo.