hbwr..spice...

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
User avatar
Downfallen
Psykonautti
Posts: 83
Joined: Tue 08 Jul 2008, 18:47

hbwr..spice...

Post by Downfallen »

ohhoh..
olen varmaan 10 siementä nauttinut tässä illan aiikana..
onko muut huomanneet tällaista sairraalloista ummetusta tripin aikana? kauniisti kulkee mutta ummetus on pilata koko tripin.. täytyy spicellä yrittää helpottaa.. ja temestalla..
Ever seen fire in zero gravity?
User avatar
bol
Kameleontti
Posts: 601
Joined: Tue 12 Jun 2007, 22:27

Re: hbwr..spice...

Post by bol »

Miten muutamassa tunnissa voi alkaa ummettamaan? :D. Ja se sun ns. "ummetus" on minulla ainakin sitä HBWRssä, että mahaan kerääntyy jostain syystä paljon kaasuja ja sitten se voi alkaa vääntää vatsaa, jos ei päästä niitä kaasuja pihalle.
User avatar
_FOOL_
Apteekki
Posts: 375
Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58

Re: hbwr..spice...

Post by _FOOL_ »

Piereminen on puhtautta. Ei sitä pidä panttailla... :)
Image