ohhoh..
olen varmaan 10 siementä nauttinut tässä illan aiikana..
onko muut huomanneet tällaista sairraalloista ummetusta tripin aikana? kauniisti kulkee mutta ummetus on pilata koko tripin.. täytyy spicellä yrittää helpottaa.. ja temestalla..
hbwr..spice...
-
Downfallen
- Psykonautti
- Posts: 83
- Joined: Tue 08 Jul 2008, 18:47
hbwr..spice...
Ever seen fire in zero gravity?
-
bol
- Kameleontti
- Posts: 601
- Joined: Tue 12 Jun 2007, 22:27
Re: hbwr..spice...
Miten muutamassa tunnissa voi alkaa ummettamaan?
. Ja se sun ns. "ummetus" on minulla ainakin sitä HBWRssä, että mahaan kerääntyy jostain syystä paljon kaasuja ja sitten se voi alkaa vääntää vatsaa, jos ei päästä niitä kaasuja pihalle.
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
