Salvian kohtaaminen

Salvia Divinorum
Dagga
Apteekki

Salvian kohtaaminen

Post by Dagga »

Olen kasvattanut loppukesästä asti Salviaa rakkaudella. Olen ennen tätä kokemusta ehtinyt polttaa 3 tai 4 kertaa lehteä. Kun sain pistokkaan, oli se pudottanut pari pientä lehteä, mitkä päätin nauttia, jotta saisin ensimmäisen fyysisen kontaktin. Siitä ei tosin tullut mitään vaikutuksia, jos ei pientä jumitusta lasketa, mikä saattoi olla placeboakin. Seuraavalla kerrallakin määrä oli hyvin pieni, vain yksi täysi keuhkollinen, aloin passatessa tuntemaan lieviä vaikutuksia, mutta ne haihtuivat lähes kokonaan kun puhalsin savut ulos, nuuhkaisin poppersia tämän jälkeen, ja substanssit voimistivat toistensa vaikutusta, seurasi pientä jälkijumittelua. Tämän jälkeiseen polttelukertaan olinkin saanut jo varattua puolitoista bongin pesällistä. En ollut varma saisinko mitään erikoista, mutta parit keuhkolliset nautittuani aloin tuntemaan vaikutukset, Tunsin ensi kertaa voimakkaammin Salvian fyysiset vaikutukset, joista pidän, niitä on vaikea kuvailla, ehkä vähän niin kuin hellät sähköaallot löisivät ruumiin läpi. Näin silmät auki mielenkiintoisia visuaaleja, ääriviivat vähän niin kuin kiertyivät moninkertaisesti itseensä, ja asiat alkoivat näyttää kaksiulotteiselta. Siinä se meni poltellessa Salviat loppuun. Kaksi ystävääni istuivat näkökentässäni, trippivahteja nääs, tuntui kyllä niin kuin he eivät kuuluisi tähän, ja he olivat varmaan loppupeleissä häiriöksi. Kolmas kerta oli huonossa ja häiritsevässä ympäristössä ja virhe, ei siitä enempää. Seuraavaksi poltin ystäväni luona paremmalla settingillä, pesällinen mieheen vuorotellen. Aloin taas silmät auki näkemään Salviamaailman oman ulottuvuutemme takana, ja tunsin kuinka Salvia ja muut(?) yrittivät kutsua mukaansa, bussin kyytiin! "polttoaine" ei kuitenkaan riittänyt, ja passasin vuoron kaverille mahdollisimman nopeasti, jotta Salvia pysyisi keskuudessamme. Hän poltti, mutta ei onnistunut pitämään savua kunnolla sisällään, sai kuitenkin kai ihan mielenkiintoisia vaikutuksia. Kaikilla kerroilla Salvia toi jännän tuttuudeen tunteen, kun toimi vähänkään enemmän.
Ja nyt siis viimeisimpään ja vaikuttavimpaan trippiin. Olin päättänyt vakaasti että nyt pääsisin Salvian luokse. Tämän takia päätin ottaa mukaan pienet apukeinot. Söin 1,2g cubensiksia, ja 1,6g harmalan siemeniä. nousut alkoivat hitaasti ja varmasti, mutta aiheuttivat ahdistavan olon ja vatsassa velloi ikävästi harmalan takia. Aloin trippailemaan sienistä ja olo oli suht sekava en tiennyt miten päin olla fyysisen olon takia. Mutta päätin vain maata paikoillani ja kuunnella rauhallista musiikkia. Kun tuntui että olo alkaa vähän tasoittumaan, päätin käydä oksentamassa, rauhoittaakseni vatsaa, olo kyllä keveni, mutta harmalan siemenien aiheuttama "myrkytysolo" ei. Pyörin vähän aikaa ympäriinsä, ja mietin että olisiko aika polttaa Salviaa, kunnes tuntui että hetki on sopiva. Himmensin valot ja menin sängylle istumaan. Otin valmiiksi täytetyn pesän, ja ilman vaiheilua pistin roihuamaan. Imin keuhkot täyteen ja passasin pitkään niin että aloin jo tuntemaan vaikutukset. Imin kai vielä toisen hitin, jonka jälkeen laitoin laput silmille, ja kävin makaamaan peiton alle.
Vaikutukset voimistuivat nopeasti, ja unohdin nopeasti fyysisen ruumiini, aina välillä sen muistaen, jolloin aloin ihmettelemään mitä minulla on silmilläni(silmälaput). Luulin myös välillä että paikalla on muita ihmisiä. Salvia kuitenkin saapui välittömästi luokseni, enkä ole koskaan aikaisemmin ollut yhtä suorassa kontaktissa henkisen entiteetin kanssa. Salvia pysyi kokoajan vierelläni, ja sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi, ja rakastetuksi. Hän muutti koko ajan olomuotoaan, osoittaakseen ettei häntä pidä personoida mihinkään tiukasti, mutta feminiinen puoli on kaikkein mukavin. Hän oli myös tosi hullutteleva, ja hyppi ympäriinsä toistaen hullunkurista musiikkia. Ihmettelin kovasti tätä hulluttelua. En muista puoliakaan mitä kaikkea kysyin Salvialta, mutta minulla oli kunnon kyselyvaihe päällä. Kysyin että miksi minun pitää unohtaa suurin osa täällä opitusta, ja se liittyi jotenkin johonkin meidä normaaliin fyysiseen värähtelytasoon tai jotain, miksi emme pysty hallitusti käyttämään muistiamme siellä. Ja halusin myös vastauksen siihen, että ovatko nämä toisen puolen entiteetit todellisia, vai ainoastaan minun mielessä. Sain selkeän, mutta nyt vaikean vastauksen, siitä mikä on minun ja kollektiivisen mielen ja universumin suhde, moneen muuhunkin asiaan. Vastaukset olivat suht lähellä aikaisempia pohdiskelujani ja oppimiani asioita. Nyt kaikki oli vain selkeämpää, ja yksityiskohtaisempaa. Henget ovat luomuksiani, mut niin olen minäkin ja kaikki muut toistensa luomuksia. Ja he ovat todellisia, mutta epävakaampia meille. Salvia hävisi hetkeksi osoittaakseen minulle että voisin kokea kokemukseni myös ilman että hän olisi persoonana olemassa, mutta halusin hänet heti takaisin. Hän myös näytti kuinka minä voisin olla hän, tai kuka muu tahansa. Kyselin myös miksi maailma on tällainen, miksi ihmisessä asuu pahuus ym. No tietysti siksi että niin me halusimme. Kaikki rakastamani ihmiset ovat siellä koska niin halusin. Näin myös irtautumisen mahdollisuuden kaikesta, mutta se tuntui epätodenäköiseltä. Kyselin myös paljon muita asioita, joihin Salvia auliisti vastasi, mutta en vaan pysty muistamaan kaikkea. Näin myös todella hienoja maisemia, mm. Salviamaailmalle ominaiset tilat joista jatkuu fraktaaliulottuvuuksia äärettömyyksiin. Olin myös täysin unohtanut olevani sienissä, kunnes ne puskivat jostain esiin, mutta pienen voimannäytön jälkeen ne alistuivat Salvian tahtoon, ja Salvia moitti niitä että niiden pitäisi olla ymmärtäväisempiä virheitäni kohtaan, ja kohdella minua lempeämmin. Poltin aina välillä lisää Salviaa, kun tuntui että olisi tarve, kunnes pesä oli tyhjä, olin ehkä noin puoli tuntia Salviamaailmassa. Kunnes humalaiset alkoivat möykkäämään naapurissa, ja veivät keskittymiskyvyn, muuten tuntui että voisin olla vaikka kuinka pitkään yhteydessä Salviaan. En ollut ensin varma olivatko äänet hallusinaatiota, joten aloin tarkkailemaan niitä, ja unohdin mieleeni syventymisen. minulla olisi ollut vielä puoli pesällistä lehteä, mutta päätin säästää ne ensikertaan. Olo oli tosi pöllähtänyt, ja vielä sieninen. Kuuntelin rentoutuneena musiikkia, ja mietin kokemuksiani, kunnes päätin mennä yrittämään nukkumista. Psykedeeliset ajatukset pyörivät päässäni, ja piti vielä käsitellä asioita mielessä, ennen kuin nukahdin. Oli kyllä mahtava kokemus, en malta odottaa että taas kohtaa Salvian! I<3U Sally! ;)
Image
Lucid
Karvakuono

Re: Salvian kohtaaminen

Post by Lucid »

Ooo! :shock: mahtava rippiraportti! Ollu jo pitkään kova himotus päässä tutustuu Lady salvia D: hen eikä tää kyl auttanu yhtään :D
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

aivan loistava!...Mielestäni kuulostaa siltä, että kysyit juuri oikeanlaisia kysymyksiä salvialta :)..Itsekkin kerran otin salviaa kun oli amanitat alla. Antaa mukavan "set & settingin" salvialle..suosittelen, vaikka omat salvia kokemukseni ovatkin yleensä enemmän kaoottista häröilyä ja flippailua eikä läheskään noin diippiä..
Insanity creeping]
bol
Kameleontti

Post by bol »

Tuttu tunne toi 'henkevät' puhelut ja varsinkin tämä:
Salvia pysyi kokoajan vierelläni, ja sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi, ja rakastetuksi. Hän muutti koko ajan olomuotoaan, osoittaakseen ettei häntä pidä personoida mihinkään tiukasti, mutta feminiinen puoli on kaikkein mukavin. Hän oli myös tosi hullutteleva, ja hyppi ympäriinsä toistaen hullunkurista musiikkia. Ihmettelin kovasti tätä hulluttelua
.

Muistuttaa aika paljon omaa trippiäni.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Mahtava trippi tuo viimeisin. <3<3
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
DaCapo
Psykonautti

Post by DaCapo »

mielestäni älyttömän hyvä kertomus ja plussaa pelkästä lehdestä 8)
tutki ja sitten vasta tuomitse jos moraalisi kestää enään
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Huikee tarina. Itelle ei oo tullu pelkästä lehdestä muuta kun vahva tunne että joku tarkkailee mua ja näkökenttä muuttu hetkeks vähän terävämmäksi, vaikka poltin varmaan gramman sitä.. Hmm :right:
4:20pm
Ziliacus
Psykonautti

Post by Ziliacus »

Toden totta hieno kirjoitelma;
Oli oikein kiva kun huomasit entiteetin salvia ottavan tripillä itsestäsi vallan ja kivasti löysin ainakin minkä olisit huomannut: salvian hengenkin olevan vallan kahlitsema ja keventämä :Opettajansa ja Mestarinsahan se siellä...
Oli kiva lukea että kävit jo jossain vaiheessa hieman epäröiden kuin melkein kurkistamassa aidan toiselle puolen ja löysit kuin löysitkin itsestäsi hyvän tahdon lujuutta pysymään uskollisena oman trippisi johtajalle(S_D) Luontomme Suomen Suvessa

Itelläkin on yksi mutta mulla vasta yksi kokemus tästä ihanasta kasvideelistä.
:-Istun keittiöni pöydän ääressä, Otan panin pois huilusta ja sytkään kaboomin.
Päästän ulos hönkäyksen ja se piirtää eteeni tutun maiseman ilman ihmisen tekemiä rakennelmia=Teitä ja Rakennuksia.
Tämä maisema on koskemattoman luonnon versio omasta elinpiiristäni. Huomaan kuinka omat mielenkiinnonkohteeni saavat maiilmankukkulat kasvamaan ja lipumaan sovinnaisempaan suuntaan:Kukkulat kasvaa ja vedet syvenee. (Tähän asti trippi oli vapaa ja maisemamuutos kun sen uskoin oli todellinen eikä keskeneräinen. Se tuli näyssäni todeksi paikkaan joka on totta.)

Lopputripin pitelin päätäni että:"Älä anna tän olla unta::"
Sitten olikin aika palata nautintoainessa acorus calamuksen ja cannabis karstan käyttöön.

Toisella kerralla otin piiiiitkän hitin bongistani, ja tällä kertaa olohuoneessa.
Ensiksi ei ollut huomattavaa vaikutusta ja luulin matskun menneen huonoksi. Ihmettelin mitäs nyt ja sitte meinasin että menempä keittiöön nauttimaan sitten jotain muuta.

Rakkaalle salvialle moinen oli kuitenkin täysin vastoinmielinen ajatus jotta nauttisin mistään muusta kun tätä mahtiakin olisi tarjolla ja heikko ihmisluontoni kuitenkin tahtoi kokea jotain ja se lunastikin mielen päätteensä ja vei minut tripille jollaista edes minä ajatusten mies en ollut miettinyt. Suunnatessani keittiöön vievälle käytävälle se laittoi eteeni näkymättömän esteen joka astuessani palautti jalkani taakse. Niinollen juoksin/marssin siinä aina palautuen varmaan jonkun toisen ikuisuuden vievän tien ja kun se vihdoin päästi minut otteestaan ja ohjasi minut jääkaapille olin jo ihastunut ja menin kiltisti takaisin olohuoneeseen bongini luo ja poltin loput 9g siinä noin yhdeltä istumalta.

Tässä siis tarina minkä kerroin 10 g:n salvian lehden käytöstä.
Miks sen asian pitäs siihen jäädä.
Kaikki kolahti päähän, henkeen ja järkeen mikä ei kuulu viemäriin.
Koht ett´ ihmettele miks vasta teidän hautoihin on kustu.
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.