Nousee nopeammin ja vahvemmin jos otat liuottimen kanssa. Alkoholin tai rasvan/öljyn kans toimii hyvin. Jauheena saattaa mennä tunti että sanoo mitään, mut lioutettuna mulla meni n. 15-20 minuuttia ennen kuin kolisi kunnolla.SadPanda wrote:Eivaan jos tota syö niin pitääkö ton kans ottaa jotain rasvaa? vai pitäskö sen toimii ihan vaan siis syömällä tai veteensekottamalla. ku ei me olla saatu sitä oraalisesti koskaa oikee toimii. Onhan toi kuitenki synteettinekannabioidi et liukeneeks toiki vaa rasvaa?
Pilvessä - koottuja ajatuksia
-
eNZYMe
- OD
Pilvessä - koottuja ajatuksia
-
Pinkkivi
- Karvakuono
Re: JWH-018 koottuja ajatuksia
Vapottamalla nauttinut tätä. Onhan ihan lysti ja muistuttaa ihan tarpeeks ganjaa mun makuuni. Veikkaan et ne jotka sanoo et tuntuu ihan eriltä on vaan päättänyt tuntea sen eron - tietty kaikki on erilaisia.
Siitä oon kyl samaa mieltä et tän kanssa ajatukset tahtoo hajota joka suuntaan.
Ainut vaan et mun pitää ainakin vetää ihan hillittömän isoja määriä ennen ku sanoo yhtään mitään. Otin tosi varovasti alkuun mut se meni vaan hukkaan
Siitä oon kyl samaa mieltä et tän kanssa ajatukset tahtoo hajota joka suuntaan.
Ainut vaan et mun pitää ainakin vetää ihan hillittömän isoja määriä ennen ku sanoo yhtään mitään. Otin tosi varovasti alkuun mut se meni vaan hukkaan
-
Jussi
- Apteekki
Otin sormenpäähän niin vähän jwh:ta että se näkyi just ja just ja nuolasin ne sitten. Oli vaan sormenjälkien urissa vähän. Join pari lonkeroa ja kun niiden vaikutus alkoi laantua mietin että tuntuupa oudolta, mutta tutulta, silti epänormaalilta. Tajusin että olen pilvessä! Pitkästä aikaa!
AAAHH
:heh: :coool:
Eikä edes yhtään liikaa!! JES!!!!!!
nyt meitsi lähtee KALASTAMAAN HAHAHAHA. vitun rentoo
EDIT: mmiten voi toimia noin pienestä... otin tänään saman verran..
AAAHH
Eikä edes yhtään liikaa!! JES!!!!!!
nyt meitsi lähtee KALASTAMAAN HAHAHAHA. vitun rentoo
EDIT: mmiten voi toimia noin pienestä... otin tänään saman verran..
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Jussi
- Apteekki
Pystyttekö kuvitella sellaista maailmankaikkeutta, jonka synnylle olis helppo keksiä selitys?
Jos pystyisin, voisin uskoa vaikka siihen, että tämä maailma, jossa olen nyt olisi vain toisessa maailmankaikkeudessa luotu ns. "virtuaalitodellisuus" (tämän maailman sanoilla), jossa olisimme "koulutuksessa" (tai ehkä tämä on vain tieteellinen koe). Ainoastaan kaikkien ihmisten mieli olisi totta, koska he olisivat toisia "opiskelijoita".
Jos pystyisin, voisin uskoa vaikka siihen, että tämä maailma, jossa olen nyt olisi vain toisessa maailmankaikkeudessa luotu ns. "virtuaalitodellisuus" (tämän maailman sanoilla), jossa olisimme "koulutuksessa" (tai ehkä tämä on vain tieteellinen koe). Ainoastaan kaikkien ihmisten mieli olisi totta, koska he olisivat toisia "opiskelijoita".
-
lahke
onko kaikki 6 miljardia ihmistä sitten opiskelijoita, vai onko niitä vaan murto-osa? o.O tai sitten osa ihmisistä on "taantunut" osaksi tätä ohjelmistoa... oon vähän samoilla linjoilla jussin kanssa! : )Jussi wrote:Pystyttekö kuvitella sellaista maailmankaikkeutta, jonka synnylle olis helppo keksiä selitys?
-
Jussi
- Apteekki
Sori en millää jaksa selittää tätä eriksee, ku tuli kerran puhuttuu se jo.. Tollast ajatteluu vaan.. Otin tosi tosi vähän söymällä:
Code: Select all
(19:37:55) Jussi: mut se ei pääse jostai syystä en muista syytä. tai muistan varmaa mut en löydä sitä mun muistista
(19:38:02) Kaveri: k
(19:38:08) Jussi: mut
(19:38:13) Jussi: onko mitää järkee sanoo ettei muista
(19:38:16) Jussi: ku ei voi oikee tietää
(19:38:19) Jussi: et onko se silti muistissa
(19:38:25) Kaveri: ei sillä hetkellä
(19:38:35) Kaveri: sellases muistis mistä sen vois ottaa esille kätevästi
(19:38:37) Jussi: on se mut ei vaa löydä sitä sielt
(19:38:37) Jussi: nii
(19:38:39) Jussi: nojoo
(19:38:46) Kaveri: joten pitää puhuu kahest eri muistist jos haluu nussii pilkkuu
(19:38:47) Jussi: vähä niinku konees on kovo ja ram
(19:38:47) Kaveri: :D
(19:38:49) Kaveri: joo
(19:38:52) Kaveri: ramist saa ne nopeemmin
(19:38:54) Kaveri: ne on heti käsil
(19:39:01) Kaveri: kovois sit vitusti enemmän mut pitää ettii kans kauemmin
(19:39:02) Kaveri: :D
(19:39:10) Kaveri: löysit hyvät vertauskuvat
(19:39:39) Jussi: mut - siis tää on faktaa - ihmisen muistis jotku "yhteyspolut" vahvistuu sitä useemmi ku mitä sitä asiaa sielt muistist kaivaa
(19:39:41) Jussi: vähä niinku lihakset
(19:39:44) Jussi: nii ja
(19:39:50) Jussi: ne on myös "vahvoi" jos on just miettiny sitä
(19:39:53) Jussi: eli se on tuorees muistis
(19:39:54) Jussi: eli
(19:40:00) Jussi: en sanois et ihmisel on 2 eri muistii
(19:40:01) Jussi: vaan
(19:40:03) Jussi: se on vitun syvä
(19:40:06) Jussi: ja
(19:40:16) Kaveri: toiset asiat pinnal
(19:40:18) Kaveri: toiset syvemmäl
(19:40:24) Jussi: niit ei vaa löydä sielt heti ku ne "polut" ei oo nii vahvoi
(19:40:25) Jussi: nii
(19:40:35) Jussi: sit tiiätsä joku yksinkertanen asia
(19:40:37) Jussi: sit ihmettele miksei muistanu
(19:40:43) Jussi: siis yksinkertanen asia ei varmaa oo kovin syväl
(19:40:46) Jussi: koska se on yksinkertanen
(19:40:46) Jussi: mut
(19:40:55) Jussi: se polku sinne voi olla silti tosi heikko
(19:40:59) Jussi: jos ei oo vaa miettiny sitä
(19:41:27) Jussi: jos yritän miettii jotai muistisääntöö
(19:41:28) Jussi: joskus
(19:41:43) Jussi: ni mietin vaa sellasen et se polku pysyis vahvana
(19:42:07) Jussi: tiiätsä sellane o aika fail ku pitää muistaa et ÖÖ "laita 200 autoo parkkii" :D:D
(19:42:08) Jussi: mut
(19:42:16) Jussi: sit vaa miettii pääs koko aja "200 200 200 200 200 200"
(19:42:21) Jussi: ku luulee et sit muistais
(19:42:26) Jussi: mut sit menee hetki miettii et mikä vitu 200 :D
(19:42:31) Kaveri: mnii
(19:42:32) Kaveri: :D
(19:42:44) Jussi: se johtuu siit et on vahvistanu vaa ton numeron polkuu
(19:42:46) Jussi: jos
(19:42:48) Jussi: tekee jotai muuta
(19:42:52) Jussi: ja ajattelee noit lukui vaa
(19:43:01) Jussi: ni ei enää joka kerral tajuu et se liitty niihi autoihi
(19:43:05) Jussi: sen jälkee se alkaa ole turhaa
(19:43:14) Jussi: vaan sen numeron muisteluu
(19:43:28) Kaveri: joo tiiän
(19:43:41) Jussi: selitänkö taas iha perusasioita mut vitu vaikeesti
(19:43:43) Jussi: :D
19:44:54) Kaveri: :D
(19:44:54) Kaveri: no siis
(19:44:56) Kaveri: emt
(19:45:02) Kaveri: ehkä noi joillekki on vaikeempii asioita
(19:45:03) Kaveri: :D
(19:45:15) Kaveri: mut en hyväksyis sua mun nojatuoli ajankohtaisohjelmaa
(19:45:17) Kaveri: :D
(19:47:03) Jussi: vittu :D
(19:47:30) Jussi: mä mietin meses. en selittäny valmiit juttui
(19:47:35) Jussi: niin ku näkyy mun mielipide muuttu koko aja
(19:47:35) Jussi: :DKun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Jussi
- Apteekki
Pyöräilin ja katselin, myös kiireiset taksikusit loivat jännittäviä hetkiä. Oli hienoa, kun risteyksen vihreät liikennevalot valaisivat rivitalon valkoisten puutalojen etupihat, joissa valkoinen puu-aita, koska kaikki se voi kerralla vaihtua yhtäkkiä punaiseksi; diskovalomeininkii
Lisäksi katsaus ihmisasutuksen runsauteen ja tämänkin reissun jälkeen täytyy sanoa: "useammin talot ympäröivät metsää, eikä toisinpäin".
-
Jussi
- Apteekki
Nykyinen luonto (mukaanlukien ihmiset) on vain biokemiallisten reaktioiden tulos, jotka mahdollistaa alkuaineet ja auringon antama energiasta. Luonto on täynnä turhuuksia, "roskia", joita ilman kaikki jatkuisi samalla tavalla ja "roskia" tulisi lisää - eli luonto syntyy uudelleen. Sitä ei voi tietää, onko meillekin tarkoitus: päästä pois luonnon kiertokulusta -> tehdä jotain muuta (esim. kristinuskossa: taivaaseen pääseminen). Todennäköisyys tälle on vain naurettavan pieni ja muutenkin kuulostaa järjettömältä, koska näiden tietojen perusteella sellaisille ei ole mitään syytä.
Hyvää päivää, turha sattuma.
Otsikon vois muuttaa: Pilvessä - koottuja ajatuksia
Kiitos!
Hyvää päivää, turha sattuma.
Otsikon vois muuttaa: Pilvessä - koottuja ajatuksia
Kiitos!
-
King Ink
- LD50
-
Piperazin
- Tuppisuu
Re: Pilvessä - koottuja ajatuksia
- Huumeiden käyttäjät, rikolliset, alamaailma kokonaisuudessaan; voidaan niputtaa anarkisteihin. Ihmiskunta luhistuisi itseensä ilman tätä ihmisryhmää. Luonto on ihmisyksilöä kohtaan julma, mutta jokaisella on jokin tarkoitus, joka yksilön täytyy myös hyväksyä. Huonokaan elämäntilanne ei ole huono, mutta aina siinä täytyy yrittää pysyä kiinni.
- (Olettaen, että ihminen tekee päätöksensä itse) Luonto on luonut kunkin yksilön omalle paikalleen, siitä lähtien on yksilön omalla vastuulla, miten hän sen toteuttaa.
- Kannabis on olemassa sitä varten, että tietyt ihmiset käsittäisivät tarkoituksensa. Parempi jos kaikki eivät kuitenkaan tajua sitä näin perinpohjaisesti.
- Jos universumi joskus tuhoutuu, romahtaa kasaan, siitä jää kuitenkin jälki, joka vaikuttaa seuraavan universumin perusvoimiin. Täällä tehty työ ei koskaan mene hukkaan.
- Tärkeintä elämässä on tehdä työtä, oli se sitten politikointia, ojankaivuuta, yritysjohtoa tai huumekauppaa. Politiikassa tulee säilyttää maltti siinä suhteessa, ettei ainakaan aleta tapella kansaa vastaan ("keskustalaisuus").
- Suunnitelma maailmankaikkeusjärjestelmän toteuttamiseksi on tallennettu fyysisiin perusvoimiin, kuten painovoimaan. Älykästä suunnittelijaa ei välttämättä ole, vaan ihminenkin on rakentunut pala palalta. Painovoima kokoaa tähtiä, tähdet ympärilleen planeettoja, syntyneet raskaammat molekyylit aminohappoja ja näin edelleen proteiineja... 13 miljardissa vuodessa kyllä kerkeää.
- Avaruus on jaettu osiin mittakaavan mukaan: hiukkaset, maapallo, Linnunrata, isommat tähtijärjestelmät... lopulta koko universumi ja sen edessä oleva tuho. Valonnopeus on rajoitin, joka estää ihmistä vaikuttamasta itseään korkeamittakaavaisempiin rakenteisiin. Tämän ylittäminen tekniikan keinoin on ensimmäinen askel korkeimman tason rakenteisiin vaikuttamiseen, sekä niiden pelastamiseen. Olisiko esimerkiksi madonreijillä asian kanssa tekemistä?
- Ei ole mitään järkeä väittää, onko edellä mainittu älykäs suunnittelija vai ei. Ihmisestäkään ei voi olla varma, onko se älykäs vai pelkkä kone. Me kuitenkin havaitsemme ja ajattelemme, joten Jumalan olemassaoloakaan ei voi noin vain kiistää. Vanhoilliset uskovaiset eivät todellakaan olleet mitään hölmöä porukkaa, sen sijaan nykyaikaiset jeesustelijat ovat kokonaan hukanneet asian ytimen.
- Pitää luottaa aiempiin tutkimustuloksiin. Sama pätee näihin ajatuksiin, kun aletaan rakennella uusia päälle.
- Kannabis avaa uuden tajunnantilan, johon myös palaa seuraavissa paukuissa. Samalla muistaa vanhoja ajatuksiaan, mutta ei välttämättä selvänä. Jokainen paja on jatkoa siihen edelliseen.
- "En ole vielä täysin oppinut buddhalainen."
Syy milloin mikäkin.
- Voiko tätä tehokkaampaa psykedeeliä olla? Mitä taivaallista mahtaisinkaan tajuta happopäissäni?
- Kannabis kiihdyttää tiettyjen aivojen osien toimintaa, mikä antaa mielessä virtaaville asioille, toisinaan itsestäänselvyyksille, toisinaan vähemmän sellaisille, merkityksen tunteen ja jättää voimakkaan jäljen. (Tuli nyttemmin mieleen, voisiko sen jäljen voimistuminen johtaa kannabispäisten ajatusten muistamiseen paremmin; tällaista olen huomannut polteltuani useammin.)
Toistuvia aiheita ovat olleet ihmisen aivotoiminta, kannabiksen vaikutus siihen, ja toistuvat tajuamiset siitä, miten aivot ovat monimutkaisemmat kuin osasin kuvitellakaan. Joskus olen muodostanut päässäni fraktaalimaisia kaavakuvia maailmankaikkeuden rakenteesta.
Tiedemaailmalla ei ole aavistustakaan siitä, miten aivoilla pystyy ajattelemaan, havaitsemaan, ja pystyykö ylipäätään tekemään päätöksiä itse. Näin ollen ei voida kiistää esimerkiksi taivaan tai helvetin olemassaoloa, Jumalan olemassaoloa tai uudelleensyntymistä.

- (Olettaen, että ihminen tekee päätöksensä itse) Luonto on luonut kunkin yksilön omalle paikalleen, siitä lähtien on yksilön omalla vastuulla, miten hän sen toteuttaa.
- Kannabis on olemassa sitä varten, että tietyt ihmiset käsittäisivät tarkoituksensa. Parempi jos kaikki eivät kuitenkaan tajua sitä näin perinpohjaisesti.
- Jos universumi joskus tuhoutuu, romahtaa kasaan, siitä jää kuitenkin jälki, joka vaikuttaa seuraavan universumin perusvoimiin. Täällä tehty työ ei koskaan mene hukkaan.
- Tärkeintä elämässä on tehdä työtä, oli se sitten politikointia, ojankaivuuta, yritysjohtoa tai huumekauppaa. Politiikassa tulee säilyttää maltti siinä suhteessa, ettei ainakaan aleta tapella kansaa vastaan ("keskustalaisuus").
- Suunnitelma maailmankaikkeusjärjestelmän toteuttamiseksi on tallennettu fyysisiin perusvoimiin, kuten painovoimaan. Älykästä suunnittelijaa ei välttämättä ole, vaan ihminenkin on rakentunut pala palalta. Painovoima kokoaa tähtiä, tähdet ympärilleen planeettoja, syntyneet raskaammat molekyylit aminohappoja ja näin edelleen proteiineja... 13 miljardissa vuodessa kyllä kerkeää.
- Avaruus on jaettu osiin mittakaavan mukaan: hiukkaset, maapallo, Linnunrata, isommat tähtijärjestelmät... lopulta koko universumi ja sen edessä oleva tuho. Valonnopeus on rajoitin, joka estää ihmistä vaikuttamasta itseään korkeamittakaavaisempiin rakenteisiin. Tämän ylittäminen tekniikan keinoin on ensimmäinen askel korkeimman tason rakenteisiin vaikuttamiseen, sekä niiden pelastamiseen. Olisiko esimerkiksi madonreijillä asian kanssa tekemistä?
- Ei ole mitään järkeä väittää, onko edellä mainittu älykäs suunnittelija vai ei. Ihmisestäkään ei voi olla varma, onko se älykäs vai pelkkä kone. Me kuitenkin havaitsemme ja ajattelemme, joten Jumalan olemassaoloakaan ei voi noin vain kiistää. Vanhoilliset uskovaiset eivät todellakaan olleet mitään hölmöä porukkaa, sen sijaan nykyaikaiset jeesustelijat ovat kokonaan hukanneet asian ytimen.
- Pitää luottaa aiempiin tutkimustuloksiin. Sama pätee näihin ajatuksiin, kun aletaan rakennella uusia päälle.
- Kannabis avaa uuden tajunnantilan, johon myös palaa seuraavissa paukuissa. Samalla muistaa vanhoja ajatuksiaan, mutta ei välttämättä selvänä. Jokainen paja on jatkoa siihen edelliseen.
- "En ole vielä täysin oppinut buddhalainen."
- Voiko tätä tehokkaampaa psykedeeliä olla? Mitä taivaallista mahtaisinkaan tajuta happopäissäni?
- Kannabis kiihdyttää tiettyjen aivojen osien toimintaa, mikä antaa mielessä virtaaville asioille, toisinaan itsestäänselvyyksille, toisinaan vähemmän sellaisille, merkityksen tunteen ja jättää voimakkaan jäljen. (Tuli nyttemmin mieleen, voisiko sen jäljen voimistuminen johtaa kannabispäisten ajatusten muistamiseen paremmin; tällaista olen huomannut polteltuani useammin.)
Toistuvia aiheita ovat olleet ihmisen aivotoiminta, kannabiksen vaikutus siihen, ja toistuvat tajuamiset siitä, miten aivot ovat monimutkaisemmat kuin osasin kuvitellakaan. Joskus olen muodostanut päässäni fraktaalimaisia kaavakuvia maailmankaikkeuden rakenteesta.
Tiedemaailmalla ei ole aavistustakaan siitä, miten aivoilla pystyy ajattelemaan, havaitsemaan, ja pystyykö ylipäätään tekemään päätöksiä itse. Näin ollen ei voida kiistää esimerkiksi taivaan tai helvetin olemassaoloa, Jumalan olemassaoloa tai uudelleensyntymistä.
-
Jussi
- Apteekki
Se on hyvä, kun alitajuntaisesti tekee/ajattelee/tuntee asioita, jotka liittyvät musiikkiin, jota kuuntelet juuri ja sitten miettii: "oho tulipa shufflella taas just sopiva biisi"

-
Jussi
- Apteekki
noi lapset pihal on jännii. niiden kieli on vähä yksinkertast, muutaman vuoden vanhoi, mut just hyvä, kui ne puhuu mut oikeesti tarkottaa paljo enempää ku mitä osaa sanoo, mut kukaa ei ymmärrä eikä se haittaa mitää
D
hahaha nyt ne puhu jotai siistii:
"mihin te lähdette. -pissille.
mihin te lähdette oikeesti?
- nyt mennään.
hei, mihin te oikeen lähdette?"
ja joku alko laulaa jotai "mihin te lähdette" -lauluu
hahaha nyt ne puhu jotai siistii:
"mihin te lähdette. -pissille.
mihin te lähdette oikeesti?
- nyt mennään.
hei, mihin te oikeen lähdette?"
ja joku alko laulaa jotai "mihin te lähdette" -lauluu
-
lappilainen
"vittu-mun-sil-mät-on-punn-aa-ii-sse-t ha-ha-haa"
"miten sämpylä voi olla näin paras sämpylä?"
"vittu".
Piileekö vika poltossa vai päänupissa? Se ja sama mulle.
"miten sämpylä voi olla näin paras sämpylä?"
"vittu".
Piileekö vika poltossa vai päänupissa? Se ja sama mulle.
-
Skittlez
- Karvakuono
"Mieti jos olisit susi jossain metsässä ja metsästäisit peuroja?"
"Ja sit saisit syödä sitä mehevää lihaa mmmm olisinpa susi"
Mässyt vai?
"Ja sit saisit syödä sitä mehevää lihaa mmmm olisinpa susi"
Mässyt vai?
-
pilkkija
- Lepakko
Tajusin viimeksi pilvessä ollessani että kuinka paljon paskaa kuningas alkoholi on minulle aiheuttanut.
"MISERABLE"
-
doof
- Kameleontti
Katoin dokumenttia mis sanottiin et ihmisen kehitys on lakannu kriittises pistees. Siitä sit lähti hullut teoriat et ihminen kehittää viel itte-itteänsä, silti ollaan täydellisiä luonnon puolesta. Miettikääs ny mitä kaikkii lääketiede voi ihmiselle tehä, ku nyt on jo tekoluuta ym silmäkalvoja alettu tekemää, ja aisteja o saatu palautettua vaikka alkuperäset hermo"tiet" on menny vituiks!
Sitten siihen viel lisäks elektroniikka ja muu tietotekniikka. Imo se on vaa ajan kysymys ku ihmine alkaa parannella itteensä, tulos on vähä niinku terminaattori-ihminen
mut ihmine hallittee täysin
Sitten siihen viel lisäks elektroniikka ja muu tietotekniikka. Imo se on vaa ajan kysymys ku ihmine alkaa parannella itteensä, tulos on vähä niinku terminaattori-ihminen
-
Jussi
- Apteekki
Jännä juttu: itse mietin tuota asiaa itse jokunen aika sitten. Mieti esim kitarisat ja viisaudenhampaat ja umpisuoli. Ne poistetaan ennen kuin niistä on haittaa. Eli ne ei pärjää paremmin joilla ne ovat pienemmät, joten niiden geenit eivät leviä paremmin, joten nämä ylimääräiset jutut ei tule poistumaan. Paitsi geenimanipulaatoilla mahdollisesti.jNas wrote:Katoin dokumenttia mis sanottiin et ihmisen kehitys on lakannu kriittises pistees. Siitä sit lähti hullut teoriat et ihminen kehittää viel itte-itteänsä, silti ollaan täydellisiä luonnon puolesta. Miettikääs ny mitä kaikkii lääketiede voi ihmiselle tehä, ku nyt on jo tekoluuta ym silmäkalvoja alettu tekemää, ja aisteja o saatu palautettua vaikka alkuperäset hermo"tiet" on menny vituiks!
Sitten siihen viel lisäks elektroniikka ja muu tietotekniikka. Imo se on vaa ajan kysymys ku ihmine alkaa parannella itteensä, tulos on vähä niinku terminaattori-ihminenmut ihmine hallittee täysin
Minkä niminen dokkari?
-
doof
- Kameleontti
En oo aivan varma mut epäilen tätä: http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkis ... n-huipulta
-
kansanmurha
- Karvakuono
Jos söisin 7 kiloa ganjaa, voisiko anustani hyödyntää vaporisaattorina?
-
testeri420
- OD
Ajatukset päästäni kokoontuivat muualle. Mihinköhän ne meni?
Itseasiassa.
Kun polttaa kukkapaukut ja tulee tähän koneelle istumaan, vaulttiin äimäämään ja laittaa letkeetä musiikkia soimaan niin tuntuu että olisi jossain toisessa paikassa.
Vähän niinku ulottuvuudessa muttei sinne päinkään.Kuitenki vähän niinku ulottuvuuteen mutta erilaiseen...
Psyvault= Elektroninen toinen ulottuvuus piuhojen välityksellä pitkin kyliä?
Psyvault= Äimä paikka on, hyvä paikka
Psyvault= Elektroninen hörhökommuuni ilman rajoja.
Itseasiassa.
Kun polttaa kukkapaukut ja tulee tähän koneelle istumaan, vaulttiin äimäämään ja laittaa letkeetä musiikkia soimaan niin tuntuu että olisi jossain toisessa paikassa.
Vähän niinku ulottuvuudessa muttei sinne päinkään.Kuitenki vähän niinku ulottuvuuteen mutta erilaiseen...
Psyvault= Elektroninen toinen ulottuvuus piuhojen välityksellä pitkin kyliä?
Psyvault= Äimä paikka on, hyvä paikka
Psyvault= Elektroninen hörhökommuuni ilman rajoja.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
testeri420
- OD
Poliisi ei ole ystävä, vaikka väittävät hymyssä suin.
Oletetaanpa fiktiivinen tilanne,kuvitellaan hieman sinistä,hieman hippiä,budia,känninen urpo,lisää kännisiä ihmisiä,baari,poke ja piippu.
Poliisi ja hippi
Tyytyväisen näköinen hippi morjestaa vanhaa mummoa ja auttaa tätä kantamaan kauppakassit rappukäytävään vanhuksen autosta. Poliisit ajavat juuri ohi. Molempien konstaapelien päät kääntyvät kun saalista väijyvällä haukalla kohti hippiä ja konstaapelien mielessä on vain yksi ajatus. Nyt on näytön paikka.
Hippi kiittää ja kumartaa mummolle,kaivaa taskusta piipun,täyttää piipun budilla ja lyö piippunsa tulille.
Mutta yllätys! Törmäätkin "ystäväämme" poliisiin. Mutta se pitää sinua pelkkänä pilvenpolttajahippinilkkinä eikä muuta.
Ylemmyydentunnetta potien, sinisessä uniformussaan nuorempi konstaapeli tarkistaa että virve puhelin on kunnolla kiinni. Ylemmältä taholta annetun määräyksen takia. Koska krp...
"-Ovat kalliita hävitettäviä. Viimekkin vuonna kolme teistä pässeistä hävitti tuon 5000€ arvoisen virve puhelimen!" Kaikuu nuoremman konstaapelin pääkopassa.
Tämä lause kiljutaan samalla voimakkuudella herra tutkinnanjohtajan falsettiäänellä joka kerta tuon nuoren konstaapelin noustessa autostaan.
Nuorempi konstaapeli ajattelee samalla kieroutuneessa sinisessä mielettömyydessään pervoja ajatuksia vanhemmasta konstaapelista. Miettii samalla,nyt on aika toimia. Molemmat konstaapelit katsovat toisiaan ja nyökkäävät huomaamattomasti. Nuorempi konstaapeli ei voi enää vastustaa houkutusta ja on jo päättänyt mitä tekee seuraavaksi. Hän on mielessään päättänyt että, nyt kun saavun tuohon auton kulmalle ja käännyn hippiä kohti, hän ei voi enää paeta koska virkaveli estää pakosuunnan. Ja mustasta pampusta hekumallisen vallantunteen tuoman ylivoiman edessä nuorempi konstaapeli alkaa huutaa kovalla äänellään että,
"-Varmaan on tuokin hipinretku ryöstänyt jonkun juuri äsken saadakseen tuonkin hasispalasen...on muutenkin niin epäilyttävän näköinen, tukkakin epäsiisti ja kampaamaton..vaatetuskin on mitä sattuu ja suitsukketkin tuoksuvat !"
Nuorempi konstaapeli on treenannut tätä huutoääntään viikoittain salaa kerrostaloyksiönsä kellaritiloissa. Sai vuokrayhtiöltä jo kerran varoituksen asiasta, mutta väitti taloyhtiön kokouksessa karkottaneensa vain pyörävarkaita jotka viikottain hiippailevat piripäissään kellareissa.
Vaikka joku väittää että poliisi=frendi ja niinpäin pois. En usko.
Sanoo sitten hipille, "-Annappa se piippu tänne tai ammun kovilla ja kyykytän sinut kunnolla asemalla. Ja nyt tuonne koppiauton takapenkille kädet selän taakse."
Nuorempi konstaapeli noudattaa poliisikoulussa luetusta ohjesääntökirjaa pilkun tarkasti, mutta vain viikonloppuisin.
Kilahdus,toinen. Rautojen tuoma kilinä ja avaimen ääni osuessa lukkoon. Se saa nuoremman konstaapelin muistelemaan isäänsä ja sitä kuinka hänen isänsä pakotti aina kuukausittain vaihtamaan sytytystulpat siihen likaiseen ruskeaan Ford Sierraan. Vaikka nuorempi konstaapeli inhosi öljyä käsissään oli hänen silti pakko rasvata kätensä likaisiin työkaluihin. Siitä syntyi hänelle päätös ryhtyä poliisiksi. Ja samalla hän myös päätti kasvaa puuron ja hormooneiden avulla isoksi ja lihaksikkaaksi.
Poliisikouluun hakiessaan nuorempi konstaapeli lopetti hormoonit pelätessään satunnaisten virtsatestien positiivisiä tuloksia. Nuorempi konstaapeli muuttui siaksi.
Näin poliisit syntyvät.
Sitten tämä nuorempi konstaapeli kamarille ajellessaan ajattelee salettipoliisin jenkkisiilipäässään että. "-Vittu mikä nilkki tuokin on. pilvenpolttaja,hekohehheh..."
"-Varmasti vielä edellisten "myrkkyjen" vaikutuksen alaisena ja voi vielä riehaantua kuin eläin autossani...mitä minä sitten, pakko se on kesyttää pampulla..."
Ajattelee nuorempi konstaapeli puoliääneen.
Vanhempi konstaapeli on työssään tottunut jo tuollaiseen hourimiseen, jota sinisepukuiset virkaveljet suorittavat asemalla heidän katsellessaan valvontakameroilla pornoa öisin.
Hippi tuodaan laitokselle.
Hippi riisutetaan alasti. Tavarat pyydetään asettamaan siniseen laatikkoon. Hippi käsketään ottamaan metallikaiteesta kiinni. Eräs sinipukuisista poliiseista ottaa pahvilaatikon ja sieltä valkoisen kumihansikkaan. Pistää sen käteensä. Ovat aiemmin vetäneet pitkää tikkua kuka pääsee kyykytys/rektaalitähystysvuoroon.
On nuoren konstaapelin ensimmäinen lyhyt tikku.
Tässä vaiheessa hippi sulkee silmänsä ja ajattelee että ei olisi pitänyt lähteä kauppaan ostamaan sitä maitopurkkia.
Nuorempi konstaapeli hymyilee hieman työntäessään liukuvoiteella kostutetun kumihansikkaan paikkaan, joka ei normaalisti näe poliisien kasvoja näin läheltä.
Nuorempi konstaapeli muistaa väkisinkin aiemmin katsomansa pro pornoleffan aseman valvontakameralta ja alkaa nauramaan.
Muut poliisit eivät naura.
Nuorempi konstaapeli muuttuu punaiseksi kuin keitetty hummeri. Vanhempi päivystävä konstaapeli katsoo nuorempaa konstaapeliä, vinkkaa silmää ja muistelee hänen ensimmäistä kertaa kun tämä työ on vaatinut veronsa. Vanhempi konstaapeli on jo tottunut tähän, rutinoitunut ruosteisen pajatson voittaja kuten hän mielessään itseään kehtaa kutsua.
Nuorempi konstaapeli katsoo kelloa ja toteaa että on aika lähteä kotiin vaimon ja lasten luo. Työvuoro vaihtuu.
Nuorempi konstaapeli riisuu pukukopeillaan sinistä virkapukuaan ja pukee siviilivaatteitaan päälle. Hänen tekisi mieli oksentaa, muttei kehtaa. Nuorempi konstaapeli
hyppää autoonsa ja lähtee ajamaan kohti kotiaan. Nuorempi konstaapeli on vieläkin järkyttynyt tästä aiemmin suorittamastaan operaatiosta. Hän miettii kuumeisesti mitä hän sanoo vaimolleen kuinka päivä on sujunut. Hänen vaimollaan on tapana kysellä päivän kuulumiset. Koti lähestyy. Nuorempi konstaapeli miettii kuumeisesti kehtaako hän sanoa vaimolleen että, "-Sörkimpä tuossa juuri miehen takapuolta etsien sieltä mahdollisesti kätköpaikkaa.." Nuorempi konstaapeli on niin ajatuksissaan että ei huomaa tiellä toikkaroivaa miestä. Hän törmää mieheen ja pyörtyy itsekkin törmäyksen aiheuttaman turvatyynyn laukeamisen seurauksena.
Hän herää ja astuu autostaan pihalle. Hän katsoo auton eteen ja huomaa että mies johon hän törmäsi on aivan liisterinä pitkin tietä.
Hurja työpäivä nuorempi konstaapeli tuumii, katsoo oikeaa kättään ja muistaa vielä elävästi miltä tuntuu työntää sormi toisen entuudestaan tuntemattoman miehen anukseen. Päivä on pulkassa ajattelee nuorempi konstaapeli. Ottaa virka-aseensa,lataa sen,tekee vaimostaan lesken ja lapsistaan isättömän.
Hipin kosto oli suloinen.
Tien viereen on pysäköity auto.
Auto on poliisiauto. Auton vieressä on kaksi poliisia ja he auttavat ilmeisen selvästi housuunsa kusseen erittäin humalaisen miehen autoonsa.
Miehen rystyset ovat aivan veressä. 10 minuuttia sitten hän kun hakkasi suutuspäissään läheisen puhelinkopin ikkunat rikki.
Juopunut Ihmismassa hurrasi sisäänkäynnin ovien edessä kun baarin poke poisti häiritsevästi käyttäytyneen "herrasmiehen".
"Herrasmies" tästä sisuuntuneena ryntäsi päin ensimmäistä vastaantulevaa ja se sattui pahaksi onneksi olemaan tämä viaton puhelinkoppi.
Oletetaanpa fiktiivinen tilanne,kuvitellaan hieman sinistä,hieman hippiä,budia,känninen urpo,lisää kännisiä ihmisiä,baari,poke ja piippu.
Poliisi ja hippi
Tyytyväisen näköinen hippi morjestaa vanhaa mummoa ja auttaa tätä kantamaan kauppakassit rappukäytävään vanhuksen autosta. Poliisit ajavat juuri ohi. Molempien konstaapelien päät kääntyvät kun saalista väijyvällä haukalla kohti hippiä ja konstaapelien mielessä on vain yksi ajatus. Nyt on näytön paikka.
Hippi kiittää ja kumartaa mummolle,kaivaa taskusta piipun,täyttää piipun budilla ja lyö piippunsa tulille.
Mutta yllätys! Törmäätkin "ystäväämme" poliisiin. Mutta se pitää sinua pelkkänä pilvenpolttajahippinilkkinä eikä muuta.
Ylemmyydentunnetta potien, sinisessä uniformussaan nuorempi konstaapeli tarkistaa että virve puhelin on kunnolla kiinni. Ylemmältä taholta annetun määräyksen takia. Koska krp...
"-Ovat kalliita hävitettäviä. Viimekkin vuonna kolme teistä pässeistä hävitti tuon 5000€ arvoisen virve puhelimen!" Kaikuu nuoremman konstaapelin pääkopassa.
Tämä lause kiljutaan samalla voimakkuudella herra tutkinnanjohtajan falsettiäänellä joka kerta tuon nuoren konstaapelin noustessa autostaan.
Nuorempi konstaapeli ajattelee samalla kieroutuneessa sinisessä mielettömyydessään pervoja ajatuksia vanhemmasta konstaapelista. Miettii samalla,nyt on aika toimia. Molemmat konstaapelit katsovat toisiaan ja nyökkäävät huomaamattomasti. Nuorempi konstaapeli ei voi enää vastustaa houkutusta ja on jo päättänyt mitä tekee seuraavaksi. Hän on mielessään päättänyt että, nyt kun saavun tuohon auton kulmalle ja käännyn hippiä kohti, hän ei voi enää paeta koska virkaveli estää pakosuunnan. Ja mustasta pampusta hekumallisen vallantunteen tuoman ylivoiman edessä nuorempi konstaapeli alkaa huutaa kovalla äänellään että,
"-Varmaan on tuokin hipinretku ryöstänyt jonkun juuri äsken saadakseen tuonkin hasispalasen...on muutenkin niin epäilyttävän näköinen, tukkakin epäsiisti ja kampaamaton..vaatetuskin on mitä sattuu ja suitsukketkin tuoksuvat !"
Nuorempi konstaapeli on treenannut tätä huutoääntään viikoittain salaa kerrostaloyksiönsä kellaritiloissa. Sai vuokrayhtiöltä jo kerran varoituksen asiasta, mutta väitti taloyhtiön kokouksessa karkottaneensa vain pyörävarkaita jotka viikottain hiippailevat piripäissään kellareissa.
Vaikka joku väittää että poliisi=frendi ja niinpäin pois. En usko.
Sanoo sitten hipille, "-Annappa se piippu tänne tai ammun kovilla ja kyykytän sinut kunnolla asemalla. Ja nyt tuonne koppiauton takapenkille kädet selän taakse."
Nuorempi konstaapeli noudattaa poliisikoulussa luetusta ohjesääntökirjaa pilkun tarkasti, mutta vain viikonloppuisin.
Kilahdus,toinen. Rautojen tuoma kilinä ja avaimen ääni osuessa lukkoon. Se saa nuoremman konstaapelin muistelemaan isäänsä ja sitä kuinka hänen isänsä pakotti aina kuukausittain vaihtamaan sytytystulpat siihen likaiseen ruskeaan Ford Sierraan. Vaikka nuorempi konstaapeli inhosi öljyä käsissään oli hänen silti pakko rasvata kätensä likaisiin työkaluihin. Siitä syntyi hänelle päätös ryhtyä poliisiksi. Ja samalla hän myös päätti kasvaa puuron ja hormooneiden avulla isoksi ja lihaksikkaaksi.
Poliisikouluun hakiessaan nuorempi konstaapeli lopetti hormoonit pelätessään satunnaisten virtsatestien positiivisiä tuloksia. Nuorempi konstaapeli muuttui siaksi.
Näin poliisit syntyvät.
Sitten tämä nuorempi konstaapeli kamarille ajellessaan ajattelee salettipoliisin jenkkisiilipäässään että. "-Vittu mikä nilkki tuokin on. pilvenpolttaja,hekohehheh..."
"-Varmasti vielä edellisten "myrkkyjen" vaikutuksen alaisena ja voi vielä riehaantua kuin eläin autossani...mitä minä sitten, pakko se on kesyttää pampulla..."
Ajattelee nuorempi konstaapeli puoliääneen.
Vanhempi konstaapeli on työssään tottunut jo tuollaiseen hourimiseen, jota sinisepukuiset virkaveljet suorittavat asemalla heidän katsellessaan valvontakameroilla pornoa öisin.
Hippi tuodaan laitokselle.
Hippi riisutetaan alasti. Tavarat pyydetään asettamaan siniseen laatikkoon. Hippi käsketään ottamaan metallikaiteesta kiinni. Eräs sinipukuisista poliiseista ottaa pahvilaatikon ja sieltä valkoisen kumihansikkaan. Pistää sen käteensä. Ovat aiemmin vetäneet pitkää tikkua kuka pääsee kyykytys/rektaalitähystysvuoroon.
On nuoren konstaapelin ensimmäinen lyhyt tikku.
Tässä vaiheessa hippi sulkee silmänsä ja ajattelee että ei olisi pitänyt lähteä kauppaan ostamaan sitä maitopurkkia.
Nuorempi konstaapeli hymyilee hieman työntäessään liukuvoiteella kostutetun kumihansikkaan paikkaan, joka ei normaalisti näe poliisien kasvoja näin läheltä.
Nuorempi konstaapeli muistaa väkisinkin aiemmin katsomansa pro pornoleffan aseman valvontakameralta ja alkaa nauramaan.
Muut poliisit eivät naura.
Nuorempi konstaapeli muuttuu punaiseksi kuin keitetty hummeri. Vanhempi päivystävä konstaapeli katsoo nuorempaa konstaapeliä, vinkkaa silmää ja muistelee hänen ensimmäistä kertaa kun tämä työ on vaatinut veronsa. Vanhempi konstaapeli on jo tottunut tähän, rutinoitunut ruosteisen pajatson voittaja kuten hän mielessään itseään kehtaa kutsua.
Nuorempi konstaapeli katsoo kelloa ja toteaa että on aika lähteä kotiin vaimon ja lasten luo. Työvuoro vaihtuu.
Nuorempi konstaapeli riisuu pukukopeillaan sinistä virkapukuaan ja pukee siviilivaatteitaan päälle. Hänen tekisi mieli oksentaa, muttei kehtaa. Nuorempi konstaapeli
hyppää autoonsa ja lähtee ajamaan kohti kotiaan. Nuorempi konstaapeli on vieläkin järkyttynyt tästä aiemmin suorittamastaan operaatiosta. Hän miettii kuumeisesti mitä hän sanoo vaimolleen kuinka päivä on sujunut. Hänen vaimollaan on tapana kysellä päivän kuulumiset. Koti lähestyy. Nuorempi konstaapeli miettii kuumeisesti kehtaako hän sanoa vaimolleen että, "-Sörkimpä tuossa juuri miehen takapuolta etsien sieltä mahdollisesti kätköpaikkaa.." Nuorempi konstaapeli on niin ajatuksissaan että ei huomaa tiellä toikkaroivaa miestä. Hän törmää mieheen ja pyörtyy itsekkin törmäyksen aiheuttaman turvatyynyn laukeamisen seurauksena.
Hän herää ja astuu autostaan pihalle. Hän katsoo auton eteen ja huomaa että mies johon hän törmäsi on aivan liisterinä pitkin tietä.
Hurja työpäivä nuorempi konstaapeli tuumii, katsoo oikeaa kättään ja muistaa vielä elävästi miltä tuntuu työntää sormi toisen entuudestaan tuntemattoman miehen anukseen. Päivä on pulkassa ajattelee nuorempi konstaapeli. Ottaa virka-aseensa,lataa sen,tekee vaimostaan lesken ja lapsistaan isättömän.
Hipin kosto oli suloinen.
Tien viereen on pysäköity auto.
Auto on poliisiauto. Auton vieressä on kaksi poliisia ja he auttavat ilmeisen selvästi housuunsa kusseen erittäin humalaisen miehen autoonsa.
Miehen rystyset ovat aivan veressä. 10 minuuttia sitten hän kun hakkasi suutuspäissään läheisen puhelinkopin ikkunat rikki.
Juopunut Ihmismassa hurrasi sisäänkäynnin ovien edessä kun baarin poke poisti häiritsevästi käyttäytyneen "herrasmiehen".
"Herrasmies" tästä sisuuntuneena ryntäsi päin ensimmäistä vastaantulevaa ja se sattui pahaksi onneksi olemaan tämä viaton puhelinkoppi.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
PORBOT
- Apteekki
Pilven jumituksessä on ärsyttävää alkaa laittaa musiikkia.
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
-
testeri420
- OD
Kokoan koko ajan mutta mitään ei tapahdu.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
placebo
- Kameleontti
Etsin pitkään oivaa musiikkivalintaa tälle kyseiselle lajikkeelle ja sen antamalle olotilalle. Mikään ei tuntunut kunnes pistin popin kuningasta Michael Jacksonia. Tämä toimii.
Kun aloin kirjoittamaan tätä postia niin minulla ei oikeastaan ollut mitään ajatusta jonka halusin jakaa. Otsikosta kuitenkin toinen osapuoli on kohdallani totta..olen pilvessä. Eikö se riitä? Vai vaaditaanko tähän kyseiseen topicciin joku todella mahtava ajatus joka teidän kaikkien on aivan mahdottoman tärkeää tietää! En haluaisi lokeroitua tälläiseen ahdasmielisyyteen! Mielestäni jokaisella kukalla on oikeus kukkia. Aina tulee olemaan meitä vähäosaisempia ja vähemmin taidoilla siunattuja! Antakaa meidän olla, älkääkä evätkö meiltä kaikkea!
Kun aloin kirjoittamaan tätä postia niin minulla ei oikeastaan ollut mitään ajatusta jonka halusin jakaa. Otsikosta kuitenkin toinen osapuoli on kohdallani totta..olen pilvessä. Eikö se riitä? Vai vaaditaanko tähän kyseiseen topicciin joku todella mahtava ajatus joka teidän kaikkien on aivan mahdottoman tärkeää tietää! En haluaisi lokeroitua tälläiseen ahdasmielisyyteen! Mielestäni jokaisella kukalla on oikeus kukkia. Aina tulee olemaan meitä vähäosaisempia ja vähemmin taidoilla siunattuja! Antakaa meidän olla, älkääkä evätkö meiltä kaikkea!
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
LeeviON
- Lepakko
Noh, itse pilvessä kävin helvetissä, tajusin että minkänäköinen alkuräjähdys oli, näin puhdasta energiaa, yms. eli tämmöisiä pikkujuttuja 
Not even milk can stop me now!zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
-
kuosari
- Tuppisuu
-
porter
tuleeko pilvessä koottuja ajatuksia koottua loppuen lopuksi?
tuleeko pilvessä koottuja ajatuksia koottua loppuen lopuksi? tuleeko pilvessä koottuja ajatuksia koottua loppuen lopuksi?
tuleeko pilvessä koottuja ajatuksia koottua loppuen lopuksi? tuleeko pilvessä koottuja ajatuksia koottua loppuen lopuksi?
-
BMCH
- Psykonautti
Sen asian toteaminen, että pirkan vadelma-mansikka-mikälieneekään hiilihapotettu kivennäisvesi on paras juoma karstasavujen jälkeen.
-
LeFairylette
- OD
ei kai mun tartte ikinä mennä töihin..
saisin vaan chillailla, ei hötkyillä yhtään.
Hei sinä ihana mies, tule ja halaa mua kovaa!!
saisin vaan chillailla, ei hötkyillä yhtään.
Hei sinä ihana mies, tule ja halaa mua kovaa!!
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!