4-HO-DiPT

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
lonecell

4-HO-DiPT

Post by lonecell »

Tästä ei vielä näy topiccia olevan, niin tehdäänpä sellainen.

Perustietoa

Image

4-HO-DiPT, 4-hydroksi-di-isopropyylitryptamiini, 3-[2-(di-isopropyyliamino)etyyli]-1H-indoli-4-oli, iprocin, eli suomeksi varmaan sitten iprosiini (kato äiti, oon googlessa!)

* CAS 63065-90-7
* ChemSpider 10579819
* TiHKAL #17
* Erowidin kokemusvaultti
lonecell

Re: 4-HO-DiPT

Post by lonecell »

Mitään kovin hyödyllisiä kokemuksia mulla ei tästä ole jaettavana vielä, 15mg otin tätä oraalisesti hydrokloridisuolana n. 2h 20min sitten, vaikutus alkoi melko nopeasti (varmaan n. 30-45 minuutissa) ja jatkuu edelleen. CEVejä on oikein mukavasti, muuten ei oikeastaan mikään aisti harhaile havaittavammin. Fyysisesti ja psyykkisesti oikein miellyttävää, tosin nuo CEVit antavat vähän sellaista osviittaa että tälläkin kyllä pääsee pimeälle puolelle kun yrittää.

Seuraavalla kerralla enemmän, tarkemmilla muistiinpanoilla ja ilman pohjalla ahdistavaa lievää krapulaa.

Niin joo, TiHKALissa mainitaan tuosta vapinasta, se pelotti vähän ensin mut sehän onkin ihan positiivista laatua ;)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itse oon kiskonut aco-diptiä joka oli aika mietoa, teki sellaista mietoa lentelyä mutta enemmän lentelyä joka ei ollut niin visuaalista. Enemmän kehon ja korvan välissä lentelyä...

mielekiintoinen substanssi erilaiseen komboiluun.
lonecell

Post by lonecell »

Dexma wrote:Itse oon kiskonut aco-diptiä joka oli aika mietoa, teki sellaista mietoa lentelyä mutta enemmän lentelyä joka ei ollut niin visuaalista. Enemmän kehon ja korvan välissä lentelyä...
Pitänee tutkiskella, nimittäin jos tästä hydroksiversiosta saa jotain irti niin tuo 4-AcO-DiPT vois olla myös kiinnostava tuttavuus, lienee stabiilimpaa ainakin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

samaa paskaa höttöö. nää kaikki miptit, diptit daltit blaaah,..

tai jotenkin ei noi niiqu mitenkään oo sen erikoisempii tai jotain hian.
lonecell

Post by lonecell »

Dexma wrote:tai jotenkin ei noi niiqu mitenkään oo sen erikoisempii tai jotain hian.
Niin sitä mä just tarkoitin, että jos tää on kivaa niin AcO-versio on varmaan sit lähes täysin samanlaista mutta säilyy paremmin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

lonecell wrote:
Dexma wrote:tai jotenkin ei noi niiqu mitenkään oo sen erikoisempii tai jotain hian.
Niin sitä mä just tarkoitin, että jos tää on kivaa niin AcO-versio on varmaan sit lähes täysin samanlaista mutta säilyy paremmin.
njaah..
Oon kyl erimieltä..
toisaalta oon herkkä kaikille psykoaktiivisille vaikutuksille.

Tarvitseeeko jonkun olla erikoisempi kuin toinen..
erilainen?
sanoisin itse että eri sävyisiä nämä..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
lonecell

Post by lonecell »

hippitatti wrote:sanoisin itse että eri sävyisiä nämä..
No joo, niin kai 4-HO-DMT:ssä ja 4-AcO-DMT:ssäkin on ainakin subjektiivisia eroja, ja olen itsekin tästä samaa mieltä, mut aika vaikea on mennä sanomaan että kuinka suuren osan siitä aiheuttaa se, että esim. tietää ottavansa eri ainetta ja sit (ali)tietoisesti koittaa hakea jotain muutosta... Ja toisaalta samakin aine voi olla samalla annostuksella mutta eri käyttökerroilla joskus aika erilainen. Kyllä kai se metabolian erilaisuus voi siihen jotain eroa tehdäkin, tai sitten nuo AcO-versio ovat jo itsessäänkin aktiivisia. En minä mistään näistä mitään tiedä, mutta kokeilemalla asiat on ennenkin selvitetty :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

lonecell wrote:mutta kokeilemalla asiat on ennenkin selvitetty :)
Nimenomaan.. ;)

Jokainen trippi on erilainen, erisävyinen, ja näinedespäin..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Dexma wrote:samaa paskaa höttöö. nää kaikki miptit, diptit daltit blaaah,..
Mä oon sun kanssa vähän eri mieltä. Tietty joistakin huomaa, että vaikutukset on aika yhteneväiset mutta että... Tollasissa tilanteissa ite pitäisin paussia. Paitsi ainii, muahan ei haittaa tollane joten vedän lisää. Heh.

Ois mielenkiintosta kuulla esim. just näiden 4-X-DiPT kemikaalien eroista. Toki muidenki samalla lailla, kunhan laitoin esimerkiks tuon.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

ei paljoo tunnu olevan eroa onko se ho tai aco, maku toimimis aika jos nyt oikein muistan..

mipteillä, dipteillä ja dalteilla on joo kyllä eroa, mutta ne tuppaa meneen äkkiä samaan kategoriaan..

mipti tuntuu kaikista kehossa eniten, oikein pyöritystä meo-mipti on kaikista hurjinta muistaakseni, ps siinä saa ihan käsittämättömän monta orgasmia lyhyellä aika välillä muistaakseni.

diptit tuntuu olevan paljon vähemmän visuaalisia enemmän pyörittää korvien välissä sellaista jännää huimausta.

Taas daltissa tuntuu nousevan tolet hurjaa tahtia, mutta pieniin toleihin, kun tota kiskoo niin nousut on aika kivat, muistaakseni antoi dpteen ja dmt jälkeen kovimmat nousut kuin mikään muu trypta...
lonecell

Post by lonecell »

No niin, ja sitten taas itse asiaan, ts. kooste tämän päivän istunnosta tämän substanssin parissa.

Tosiaan melko nopeavaikutteista tavaraa on, 34 minuutin päästä n. 20mg:n nauttimisesta oraalisesti oltiin jo ++:ssa, ja siellä sitten pysyttiinkin johonkin tuonne neljään tuntiin asti. Nyt on jo kokolailla laskun puolella, lievää päänsärkyä ja tällaista jotenkin flunssaista oloa.

Fyysisesti tää on oikein miellyttävää minusta, hieman on pahoinvointia ja tosiaan sitä vapinaa, joka on kyllä samalla jotenkin euforisoivaa, mutta missään vaiheessa ei tullut sellainen olo, että pitäis olla jotenkin huolissaan omasta kehostaan vaikka oikein koitti etsimällä etsiä jotain negatiivista. Visuaalista aktiivisuutta on, CEVeihin en oikein nyt ehtinyt keskittyä, mutta muuten on ehkä sellaista mukavaa hehkua kuin esim. 4-HO/AcO-DMT:llä ja 2C-C:llä on "pienillä" annoksilla ainakin mulla ollut. Kuuloa en ole kyllä saanut tällä harhailemaan vaikka sitä kai DiPTeillä nimenomaan "pitäisi" esiintyä.

Ihmisten kanssa kommunikointi on yllättäen ollut ihan kivaa, ja kun johonkin keskittyy ja puuhastelee jonkun jutun parissa, niin tulee sisäisesti sellainen olo, että saa jotain hyödyllistä aikaiseksi. Se on aika harvinaista. Kaikki muu tuppaa kyllä sit jäämään ihan täysin huomiotta kun johonkin keskittyy, mut ei se mitään, kun ei mistään pysyvästä tilasta kuitenkaan ole kyse. Flow, sehän se termi on.

Tuntuu kyllä siltä, että tässä yhdistyy hyöty, hupi ja fyysinen mukavuus sellaisella tavalla, että vois olla hyvinkin potentiaalia nousta tuonne henkilökohtaiseen kärkikastiin 2C-C:n rinnalle. Luulisin, että tää 20mg on mulle tän kanssa ihan sopiva "käyttöannos" - seuraavaksi pitääkin kokeilla että mitä seuraa kun se keskittymisen kohde on toinen ihminen :).

En lähde sen tarkemmin erittelemään pohjalääkitystäni, mutta sen johdosta mulla vaikuttaa nämä 5HT2A-agonistit "tavallista ihmistä" voimakkaammin ja pidempään. Nostakaa varovasti omat annoksenne lähes nollasta, tuntekaa lähteenne, ottakaa selvää yhteisvaikutuksista jne. niin hyvä tulee.

Tällaista sanottavaa mulla oli tällä kertaa tästä vaarallisesta "päihdetarkoituksessa käytetystä hallusinogeenista".
Last edited by lonecell on Tue 30 Mar 2010, 04:16, edited 1 time in total.
lonecell

Post by lonecell »

Dexma wrote:ei paljoo tunnu olevan eroa onko se ho tai aco, maku toimimis aika jos nyt oikein muistan..
Varmaan niin päin sitten, että AcO kestää pidempään ja nousu on hitaampi. Varmaan myös annostuksessa on eroa, mut en nyt uskalla mutuilla siitä mitään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lonecell wrote:
Dexma wrote:ei paljoo tunnu olevan eroa onko se ho tai aco, maku toimimis aika jos nyt oikein muistan..
Varmaan niin päin sitten, että AcO kestää pidempään ja nousu on hitaampi. Varmaan myös annostuksessa on eroa, mut en nyt uskalla mutuilla siitä mitään.
näin päin juuri muistaakseni...

se maku on kyllä tosi kiva... :D Kandee aina kokeilla veteen sekoittaa aco muotoset.. omonomonomo...

meinaan ayahuasca on tosi hyvää verrattuna aco dmteehen :D
lonecell

Post by lonecell »

Dexma wrote:se maku on kyllä tosi kiva... :D Kandee aina kokeilla veteen sekoittaa aco muotoset.. omonomonomo...
No mihinkäs muuhunkaan, tosin 4-AcO-DMT ei kyllä ollut mitenkään pahaa muistaakseni. 4-HO-DiPT taas on jo aika tymäkän makuinen, vähän sellaista samanlaista vivahdetta kuin 2C-E:ssä, se 2C-C:n mukava metallisuus puuttuu mausta. :D

EDIT: niin joo, tuli mieleen, että sekin varmaan vaikuttaa makuun, että mikä suolamuoto on kyseessä vaiko peräti freebase.
lonecell

Post by lonecell »

lonecell wrote:seuraavaksi pitääkin kokeilla että mitä seuraa kun se keskittymisen kohde on toinen ihminen :)
Vituiks meni kuin Jeesuksen pääsiäinen.

Menin tekemään sen virheen, että kasvatin annosta 20mg:sta 25mg:aan. Annos-vastekäyrä tuntuu olevan 20mg:n jälkeen erittäin jyrkkä, johonkin 2C-E:hen verraten tuntuu siltä, että jokainen milligramma 20mg:n jälkeen tätä tuntuu vastaavan n. 10mg:n lisäystä 2C-E:tä.

Kuolemanrajakokemushan siitä sitten tuli, pelästytin tuon toisen osapuolen aika pahasti ja nyt sitten hävettää se, vaikka mitään hätää ei enää kenelläkään olekaan, tai ole oikeastaan ollutkaan.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

well..
it aint kill you,.
lonecell

Post by lonecell »

Dexma wrote:well..
it aint kill you,.
Joo, ei, eikä me näistä lannistuta :). Nyt tarkemmin ajatellen tuossa saattoi kyllä käydä punnituksenkin kanssa joku virhe, tuo vaaka kun on reistaillut, ja pussissa on epäilyttävän vähän jäljellä. Pitää kyllä investoida parempaan milligrammavaakaan heti kun taas tilipäivä koittaa.
lonecell

Post by lonecell »

Pitipä ruveta miettimään, mitä joskus tuli sanottua:
lonecell wrote:nuo CEVit antavat vähän sellaista osviittaa että tälläkin kyllä pääsee pimeälle puolelle kun yrittää
Ei tarvinnut tosiaan edes ihmeämmin yrittää :D. Pitäishän järjenkin nyt sen verran sanoa että jos aineen suunnilleen ensimmäinen havaittava vaikutus on vapina niin annosta nostamalla ei olo ainakaan kovin kauaa parane. Jos nyt voisin jälkikäteen itseäni neuvoa, niin ++:n löytämisen jälkeen ei kannata enää tämän kohdalla annosta nostaa, ei siellä enää mitään uutta hauskaa ole, ainakaan sellaista, mitä ei vähemmälläkin epämukavuudella jostain muualta löytäisi.

Niin joo, ja ylempiin omiin arveluihini vastaten, ei nouse kärkikastiin, terapeuttinen indeksi on omalla kohdallani ainakin liian kapea, tai jotain.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lonecell wrote: mitä ei vähemmälläkin epämukavuudella jostain muualta löytäisi.
epämukavat tripithän on ne kovimmat.
nimimerkillä
matkustan aina sikiöasennossa.

En mä tiiä, mun mielestä toi epämukavuus kuuluu asiaan. Diptiä otin joskus 5-meo-amt kanssa, niin oli ihana vain pugeilla silloin ympäriinsä...

Mä taisin tätä jollain 20 mg annoksilla kiskoa, muistaakseni oli yksi kevyempiä kokemuksia, voin toisaalta kuvitella, että jos paukahtais vähän annosta lisää niin tälläkin avaruus avaruus.
lonecell

Post by lonecell »

Dexma wrote: epämukavat tripithän on ne kovimmat.
Juu, en kiistä niiden hyödyllisyyttä, mutta hirveä morkkis tulee siitä kun sattuu olemaan joku kokemattomampi seuraamassa vierestä, joka sit pelästyy kanssa oikeasti että "kuoleeko tuo nyt", ja sattuu vielä välittämään.
Mä taisin tätä jollain 20 mg annoksilla kiskoa, muistaakseni oli yksi kevyempiä kokemuksia, voin toisaalta kuvitella, että jos paukahtais vähän annosta lisää niin tälläkin avaruus avaruus.
Juu, niinhän mullakin siis kävi, 20mg oli vielä ihan sellainen annos että pystyi tekemään kaikkea ihan normaalisti ja 25mg:llä sit oli vaan sekavaa tärinää ja oksentelua ja suunnilleen sellaisia visuaaleja kuin >50mg:sta 2C-E:tä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lonecell wrote: 25mg:llä sit oli vaan sekavaa tärinää ja oksentelua ja suunnilleen sellaisia visuaaleja kuin >50mg:sta 2C-E:tä.
Sounds like great fun to me.
catha
Psykonautti

Post by catha »

Mielestäni mukava, vaikkakin hieman liian lyhyt vaikutteinen. 30mg totesin sopivaksi annokseksi tuota testaillessa. Tuotti pumpulisen olon ja sai kaikki hohtamaan kauniisti väreissä. Ei tällä kylläkään mitään kovin syvällistä saanut aikaan, vaan enemmänkin sellaista psyke vivahteista nautiskelua. Minkäänlaisia sivu oireita en itse tästä saanut, tosin en sellaisista yleensäkään kärsi. Tutkareista 2c-e aiheuttaa vaikutuksen laskiessa lihas kireyttä ja -heikkoutta sekä 5-meo-dipt aiheutti ripulia.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Tää oli sellaiseks miedoksi, suht. lyhytvaikutteiseksi tryptamiiniksi mukava kyllä (dose muistaakseni jotai 35-40mg). Hieman samaa audiohallusinaatioefektiä huomattavissa ku DiPT:ssä itsessään, tosin paljon heikompana.. Muuten sellasia normaaleja tryptamiinivisuaaleja, tryptamine buzz yms.

Jännä puoli täs oli se, ku sängyssä makailin joskus t+4 tai 5h.. Tuli yhtäkkiä sellainen kovin itseanalyyttinen olo (vaikken sellaiseen pyrkinyt kovin tietoisesti): alkoi miettiä elämäänsä, mitä haluaisi muuttaa, mihin on tyytyväinen.. Mistää ei tullu mikää huono fiilis juurikaan, vaikka aika vakavastikin alkoi asioita miettimään, oli pakkokin melkein kun ne ikäänku alko puskea päälle. Loppujen lopuksi jäi sellainen tunne, että tripistä oli kenties jotain hyötyäkin.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"