Muskottipähkinä

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

Jos ei ole vaakaa niin 4 teelusikallista ekaks (Allergisuuden testaus) jos ei toimi niin seuraavana päivänä (tai samana) enemmän.
manson
Karvakuono
Posts: 42
Joined: Sun 23 Jul 2006, 23:13
Location: dgdg

Post by manson »

ja paljonko tuo suunnilleen on grammoissa... pari päivää sitten tuli testattua noin 5 teelusiikallista et ei mitään allergisia reaktioita...
jes jes ;P
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

No sit voi ottaa 10-15 g annoksen, IMO!!
manson
Karvakuono
Posts: 42
Joined: Sun 23 Jul 2006, 23:13
Location: dgdg

Post by manson »

milloin pitäisi alkaa vaikuttaan?
jes jes ;P
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

2-7 tunnin kuluttua, lue trippejä erowidistä niin tiedät paremmin.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

jesuiitta wrote:[
En nyt jaksa alkaa etsimään tietoa, mutta kyllä tuosta tiedetään. Vaikuttavana kombonenttina on myristisinii, joka sisältää elemisiiniä ja safronia.
Mites myristiini voi sisältää elmesiiniä & safronia? HOhho hoooh


Nuo mainitsemasi eteeriset öljyt metaboloituvat todennäköisesti fenetyyliamiineksi.


Christian Rätschs underbara bok The Encyclopedia of Psychoactive Plants:
Myristicin, elmecine & safrole appear to be responsible of the psychoactive effects. Apparently an amination takes place during metabolism that transforms this substances into centrally active amphetamine derrivaties (Isaac, 1993. 883; Shulgin & Naranjo 1967; Weil 1965, 1967). Amination of myristicin yeilds MMDA, a known entactogenic compound (Shulgin &Shulgin 1991). Elmecine is transformed into TMA (3,4,5-trimethoxy-amphetamine jaybee.gif ), a substance related to mescaline. Aminization of safrole results in MDMA----

Although myristicin has been pharmacologically demonstrated to have a mild MAOI effect (Isaac 1993, 883), it's likely not suitable for use as an ayahuasca analogue. The trimyristine that is present in the extract has a sedative effect upon chickens (Sherry et al. 1982).
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

Toimiiko sniffattuna tehokkaammin?
Ahab

Post by Ahab »

Keisari wrote:Toimiiko sniffattuna tehokkaammin?
Kysy ensin itseltäsi vetäisitkö sitä nenääsi jos vaikka vain yhdet nokalliset riittäisi?
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

En.

Tuli vain mieleen jostain tuo kysymys.
Mr.crowley

Post by Mr.crowley »

tää maistuu ihan paskalle mutta hyvän olon siitä saa :D
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

Voi, tuntuu oudolta.
Otin osan 08:00 aikaan ja loput 08:50. yhteensä 23 grammaa
istun koneella tulee aika selvää tekstiä silti
vaikka muskotti hylläää taustalla ja psykedeelinen musiikki nousee päähän tuntuu oudolta galaxiin toiseen menen kun sil,ät heittää kuvioita ja musa pauhaa di.fm ambienttia, outo mauste tää muskottipähikinää kirjoitusvirtheitä sen takia tulee koskao ikeasti kirjoitan silöät kiinni koska tuntuu et näern paremmin silmät kiinni kuin auki. Tuntuu hyvältä.
Kerron lisää kun tulen selvemmäks,. k.
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

Mä oon täs **** kaa chillailee sit tulee vittumaisia viboja, kylmää kuumaa painetta päässä. Hytkyy ja keikkuuu ja tuntuu vaan oudolta.
Kannabismaiselta, kertomusten mukaan ainakin. Outoja viboja.


e: Kuumottava nimi mukana, tuli kirjoteltua tuo kuoseissa :D
ITENRELUD
Psykonautti
Posts: 146
Joined: Fri 25 Nov 2005, 00:23

Post by ITENRELUD »

Mä oon sen käsityksen saanut et kaikista noista maustejauheista on eteeriset öljyt (myös myristisiini) liuottamalla ekstraktoitu jonka jälkeen siitä on tislaamalla haihdettu aromit takas muskottimössömassaan. Tästä puhuin jo aiemmin topicissa. Musta se lukee siinä pussissakin.

Miksei kukaan vaivaudu hakemaan herkkuliikkeestä kokonaisia? Ne _toimii_, syventävät ajatuksia ja aistimuksia, vievät kaiken hieman jonkin taakse.
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

Jauho toimii 100 % varmasti, ainakin riittävän isoilla annoksilla.
Oma trippini löytyy täältä (23 g tyhjään mahaan jauhettua muskottia).
Kokonaisia kaveri oli löytänyt s-marketista mutta kun perjantaina käytiin kattoo sieltä niin pelkkää jauhettua löytyi.
Ahab

Post by Ahab »

Omasta kokemuksesta sanoisin että ei kannata niitä kokonaisia katella ollenkaan. Jauho toimii eikä tarvii ite jauhaa. Ainoo kerta ku muskotista tuli darra oli itsejauhetuilla kokonaisilla.
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

njoo

Post by spasm »

pakkohan sitä oli koittaa kun budjetti on nollilla eikä mitään tekemistä (velvollisuuksia ei lasketa. piste.)..
nappailin ehkä 4 teelusikallista jauhettua. en kyllä usko tähän moskaan, uteliaisuus oli vain suuri.
raportoin jos tästä nyt jossain vaiheessa jotain irtoaa. :roll:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Ahab

Post by Ahab »

Monen aineen kanssa odotukset sanelee paljon mitä tapahtuu. Jos ei usko moskaan ei se toimi koskaan.
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

Ahab wrote:Monen aineen kanssa odotukset sanelee paljon mitä tapahtuu. Jos ei usko moskaan ei se toimi koskaan.
Tarkoitatko myös puhtaasti fyysis-kemiallisia reaktioita aiheuttavia aineita? Vai kenties puhtaita placebo-aineita?

btw, runollisesti sanottu:
"Jos ei usko moskaan
ei se toimi koskaan"

Ehkä en artikuloinut riittävän monipuolisesti, mutta siis vaikka en välttämättä usko että huikeita halluja maustepussin sisällöstä saisinkaan, olen täysin avoin vaihtoehdolle, että jotain tapahtuisikin. Koitan vain kitkeä pois _liialliset_ placebot.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

ei vieläkään mitään vaikutusta, vaikka nauttimisesta on n. 5h. taisi olla liian pieni dose, mikäli tuo minuun ylipäätään vaikuttaa.
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

spasm wrote:ei vieläkään mitään vaikutusta, vaikka nauttimisesta on n. 5h. taisi olla liian pieni dose, mikäli tuo minuun ylipäätään vaikuttaa.
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
ota ensi keralla reilumpi dose, ei 5 lusikallisella vaikutuksia saa.
User avatar
RiotStarter
Apteekki
Posts: 312
Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50

Post by RiotStarter »

Hehe tulipa joku typerä vanha idea mieleen jonka joskus jonkun huumeen vaikutuksen alaisena möläytin.

"Oksenna siihe muskottii nii se voi ehkä valmistua valmiiks ja sit suodatat"

Ehkä siinä joku punainen lanka on? :lol:
2000-luvun sakilainen.
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

noniin, otin aamulla herättyäni tyhjään vatsaan n. 20g eli täyden pussillisen. jonkin verran on placeboa, mutta kyllä tämä sen tietyn pilvi/humala -tilan sai aikaan.

Jumitus ja muistikatkokset, välillä naurattaa ehkä normaalia herkemmin.. Aika vaimea tila, mutta hauska nähdä että tuosta mausteeta sai edes jotkut olot päälle. mistään euforiasta ei voi kyllä puhua.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

spasm wrote:noniin, otin aamulla herättyäni tyhjään vatsaan n. 20g eli täyden pussillisen. jonkin verran on placeboa, mutta kyllä tämä sen tietyn pilvi/humala -tilan sai aikaan.

Jumitus ja muistikatkokset, välillä naurattaa ehkä normaalia herkemmin.. Aika vaimea tila, mutta hauska nähdä että tuosta mausteeta sai edes jotkut olot päälle. mistään euforiasta ei voi kyllä puhua.
Hauska tila kyl juu
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

Keisari wrote:
spasm wrote:ei vieläkään mitään vaikutusta, vaikka nauttimisesta on n. 5h. taisi olla liian pieni dose, mikäli tuo minuun ylipäätään vaikuttaa.
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
ota ensi keralla reilumpi dose, ei 5 lusikallisella vaikutuksia saa.
Mistä voit tietää minkä kokoisia lusikoita spasm omistaa? Mieluiten mittaa annokset aina luotettavin yksiköin, kuten painon avulla.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
skirtfeber
Apteekki
Posts: 499
Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43

Post by skirtfeber »

joitain vuosia takaperin kun keksittii toi muskottipähkinä juttu ni sekoitettiin isoon vesilasiin kahta ihmistä kohden kolme pussia sitä jauhetta, eli n.30g per tyyppi.
Oliha siinä useampia tunteja oudot tilat, varsinkin siihen verrattuna että silloin ei ollut muita päihteitä alkoholin ja pilvenpolton lisäksi ottanut.
vielä jos poltti pajarit ni oli kyl hassut oltavat. Semmonen olo kuin oisi pilvessä ollut sen 5-6tuntia putkeen ja jonkinlaisia mdma(minulla) tapaisia vaikutuksia kuten että välillä tosi tosi skarppi olo ja yhtäkkii saattoikin olla ihan erilaisissa oloissa.
Nomutta hauskaa se sillon oli, maistu vaan nii helvetiltä juoda sitä vesi-pähkinä litkuu, tuntu kun ois vettä hiekan kanssa juonu ja seuraavanakin päivänä vielä tuli röyhtäyksiä ja maistu se litku suussa. haha.
ei vissii kovinkaa terveellisii noi muskottipähkinät.
User avatar
Kyz
Lepakko
Posts: 170
Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
Location: Vantaa

Post by Kyz »

parisen viikkoa takaperin olin kokeilemassa tuota muskotti pähkinä jauhetta itse otin kerralla 41g mehun sekotettuna. Tunnin päästä rupes olemaan semmonen spagetti fiilis hyvä että pysy pystyssä ,mutta aamulla ei pahaa oloa ollut 8)
User avatar
Keisari
Lepakko
Posts: 258
Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
Location: Laboratorio

Post by Keisari »

wtf?!
41 g on jo aika heavy dose ja ei tullut oudompia fiiliksiä?
User avatar
Kyz
Lepakko
Posts: 170
Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
Location: Vantaa

Post by Kyz »

Keisari wrote:wtf?!
41 g on jo aika heavy dose ja ei tullut oudompia fiiliksiä?
niinpä taitaa johtua siitä kun ei usko siihen niin ei se toimi niinkun joku tuol sano jo kauniisti runoillen. Tänään taas viikonloppu ja jotain pitäis päästä imee taitaa mennä budjetin puolesta muskottiin tai kuivattuun pujoon saas nähä :twisted:
LadyDilemma
Karvakuono
Posts: 48
Joined: Fri 03 Nov 2006, 05:24
Location: useimmiten kotona

Post by LadyDilemma »

Mie oon nyt illan tissutellu muskottiteetä ja täytyy myöntää, että olen ihan tyytyväinen.

Olen ottanut pienillä annoksilla ja usein, niin että olo pysyy tasaisena ja hauskan pöpperöisenä, mutta ajatus silti kulkee. Maku on erinomainen teehen sekoitettuna (sokerin ja maidon kanssa) ja helkatin halpa vaihtoehto muihin päihteisiin verrattuna, jos haluaa vaan pienen muutoksen arkioloon.

Ja sitten plussana kaiken päälle sekä vinkkinä painonpudottajille: tää teen litkiminen pitää nälän poissa :lol:
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

^^ no lähinnä siksi, että mikään ei enää pysy sisällä :lol: