Muskottipähkinä
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
manson
- Karvakuono
- Posts: 42
- Joined: Sun 23 Jul 2006, 23:13
- Location: dgdg
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
manson
- Karvakuono
- Posts: 42
- Joined: Sun 23 Jul 2006, 23:13
- Location: dgdg
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Kalastaja
Mites myristiini voi sisältää elmesiiniä & safronia? HOhho hooohjesuiitta wrote:[
En nyt jaksa alkaa etsimään tietoa, mutta kyllä tuosta tiedetään. Vaikuttavana kombonenttina on myristisinii, joka sisältää elemisiiniä ja safronia.
Nuo mainitsemasi eteeriset öljyt metaboloituvat todennäköisesti fenetyyliamiineksi.
Christian Rätschs underbara bok The Encyclopedia of Psychoactive Plants:
Myristicin, elmecine & safrole appear to be responsible of the psychoactive effects. Apparently an amination takes place during metabolism that transforms this substances into centrally active amphetamine derrivaties (Isaac, 1993. 883; Shulgin & Naranjo 1967; Weil 1965, 1967). Amination of myristicin yeilds MMDA, a known entactogenic compound (Shulgin &Shulgin 1991). Elmecine is transformed into TMA (3,4,5-trimethoxy-amphetamine jaybee.gif ), a substance related to mescaline. Aminization of safrole results in MDMA----
Although myristicin has been pharmacologically demonstrated to have a mild MAOI effect (Isaac 1993, 883), it's likely not suitable for use as an ayahuasca analogue. The trimyristine that is present in the extract has a sedative effect upon chickens (Sherry et al. 1982).
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Ahab
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
Voi, tuntuu oudolta.
Otin osan 08:00 aikaan ja loput 08:50. yhteensä 23 grammaa
istun koneella tulee aika selvää tekstiä silti
vaikka muskotti hylläää taustalla ja psykedeelinen musiikki nousee päähän tuntuu oudolta galaxiin toiseen menen kun sil,ät heittää kuvioita ja musa pauhaa di.fm ambienttia, outo mauste tää muskottipähikinää kirjoitusvirtheitä sen takia tulee koskao ikeasti kirjoitan silöät kiinni koska tuntuu et näern paremmin silmät kiinni kuin auki. Tuntuu hyvältä.
Kerron lisää kun tulen selvemmäks,. k.
Otin osan 08:00 aikaan ja loput 08:50. yhteensä 23 grammaa
istun koneella tulee aika selvää tekstiä silti
vaikka muskotti hylläää taustalla ja psykedeelinen musiikki nousee päähän tuntuu oudolta galaxiin toiseen menen kun sil,ät heittää kuvioita ja musa pauhaa di.fm ambienttia, outo mauste tää muskottipähikinää kirjoitusvirtheitä sen takia tulee koskao ikeasti kirjoitan silöät kiinni koska tuntuu et näern paremmin silmät kiinni kuin auki. Tuntuu hyvältä.
Kerron lisää kun tulen selvemmäks,. k.
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
ITENRELUD
- Psykonautti
- Posts: 146
- Joined: Fri 25 Nov 2005, 00:23
Mä oon sen käsityksen saanut et kaikista noista maustejauheista on eteeriset öljyt (myös myristisiini) liuottamalla ekstraktoitu jonka jälkeen siitä on tislaamalla haihdettu aromit takas muskottimössömassaan. Tästä puhuin jo aiemmin topicissa. Musta se lukee siinä pussissakin.
Miksei kukaan vaivaudu hakemaan herkkuliikkeestä kokonaisia? Ne _toimii_, syventävät ajatuksia ja aistimuksia, vievät kaiken hieman jonkin taakse.
Miksei kukaan vaivaudu hakemaan herkkuliikkeestä kokonaisia? Ne _toimii_, syventävät ajatuksia ja aistimuksia, vievät kaiken hieman jonkin taakse.
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Ahab
-
spasm
- OD
- Posts: 1510
- Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
- Location: Rubycon
njoo
pakkohan sitä oli koittaa kun budjetti on nollilla eikä mitään tekemistä (velvollisuuksia ei lasketa. piste.)..
nappailin ehkä 4 teelusikallista jauhettua. en kyllä usko tähän moskaan, uteliaisuus oli vain suuri.
raportoin jos tästä nyt jossain vaiheessa jotain irtoaa.
nappailin ehkä 4 teelusikallista jauhettua. en kyllä usko tähän moskaan, uteliaisuus oli vain suuri.
raportoin jos tästä nyt jossain vaiheessa jotain irtoaa.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Ahab
-
spasm
- OD
- Posts: 1510
- Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
- Location: Rubycon
Tarkoitatko myös puhtaasti fyysis-kemiallisia reaktioita aiheuttavia aineita? Vai kenties puhtaita placebo-aineita?Ahab wrote:Monen aineen kanssa odotukset sanelee paljon mitä tapahtuu. Jos ei usko moskaan ei se toimi koskaan.
btw, runollisesti sanottu:
"Jos ei usko moskaan
ei se toimi koskaan"
Ehkä en artikuloinut riittävän monipuolisesti, mutta siis vaikka en välttämättä usko että huikeita halluja maustepussin sisällöstä saisinkaan, olen täysin avoin vaihtoehdolle, että jotain tapahtuisikin. Koitan vain kitkeä pois _liialliset_ placebot.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
spasm
- OD
- Posts: 1510
- Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
- Location: Rubycon
ei vieläkään mitään vaikutusta, vaikka nauttimisesta on n. 5h. taisi olla liian pieni dose, mikäli tuo minuun ylipäätään vaikuttaa.
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
ota ensi keralla reilumpi dose, ei 5 lusikallisella vaikutuksia saa.spasm wrote:ei vieläkään mitään vaikutusta, vaikka nauttimisesta on n. 5h. taisi olla liian pieni dose, mikäli tuo minuun ylipäätään vaikuttaa.
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
-
spasm
- OD
- Posts: 1510
- Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
- Location: Rubycon
noniin, otin aamulla herättyäni tyhjään vatsaan n. 20g eli täyden pussillisen. jonkin verran on placeboa, mutta kyllä tämä sen tietyn pilvi/humala -tilan sai aikaan.
Jumitus ja muistikatkokset, välillä naurattaa ehkä normaalia herkemmin.. Aika vaimea tila, mutta hauska nähdä että tuosta mausteeta sai edes jotkut olot päälle. mistään euforiasta ei voi kyllä puhua.
Jumitus ja muistikatkokset, välillä naurattaa ehkä normaalia herkemmin.. Aika vaimea tila, mutta hauska nähdä että tuosta mausteeta sai edes jotkut olot päälle. mistään euforiasta ei voi kyllä puhua.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
Hauska tila kyl juuspasm wrote:noniin, otin aamulla herättyäni tyhjään vatsaan n. 20g eli täyden pussillisen. jonkin verran on placeboa, mutta kyllä tämä sen tietyn pilvi/humala -tilan sai aikaan.
Jumitus ja muistikatkokset, välillä naurattaa ehkä normaalia herkemmin.. Aika vaimea tila, mutta hauska nähdä että tuosta mausteeta sai edes jotkut olot päälle. mistään euforiasta ei voi kyllä puhua.
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Mistä voit tietää minkä kokoisia lusikoita spasm omistaa? Mieluiten mittaa annokset aina luotettavin yksiköin, kuten painon avulla.Keisari wrote:ota ensi keralla reilumpi dose, ei 5 lusikallisella vaikutuksia saa.spasm wrote:ei vieläkään mitään vaikutusta, vaikka nauttimisesta on n. 5h. taisi olla liian pieni dose, mikäli tuo minuun ylipäätään vaikuttaa.
Mitä mieltä olette, toimisiko jos ottaisi yöllä, esim. klo. 05 aikoihin (ja jatkaisi nukkumista vielä muutaman tunnin), jotta mahdolliset vaikutukset saisi jo ennen seuraavaa iltaa? Vaikuttaako nukkuminen vaikutuksiin?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
joitain vuosia takaperin kun keksittii toi muskottipähkinä juttu ni sekoitettiin isoon vesilasiin kahta ihmistä kohden kolme pussia sitä jauhetta, eli n.30g per tyyppi.
Oliha siinä useampia tunteja oudot tilat, varsinkin siihen verrattuna että silloin ei ollut muita päihteitä alkoholin ja pilvenpolton lisäksi ottanut.
vielä jos poltti pajarit ni oli kyl hassut oltavat. Semmonen olo kuin oisi pilvessä ollut sen 5-6tuntia putkeen ja jonkinlaisia mdma(minulla) tapaisia vaikutuksia kuten että välillä tosi tosi skarppi olo ja yhtäkkii saattoikin olla ihan erilaisissa oloissa.
Nomutta hauskaa se sillon oli, maistu vaan nii helvetiltä juoda sitä vesi-pähkinä litkuu, tuntu kun ois vettä hiekan kanssa juonu ja seuraavanakin päivänä vielä tuli röyhtäyksiä ja maistu se litku suussa. haha.
ei vissii kovinkaa terveellisii noi muskottipähkinät.
Oliha siinä useampia tunteja oudot tilat, varsinkin siihen verrattuna että silloin ei ollut muita päihteitä alkoholin ja pilvenpolton lisäksi ottanut.
vielä jos poltti pajarit ni oli kyl hassut oltavat. Semmonen olo kuin oisi pilvessä ollut sen 5-6tuntia putkeen ja jonkinlaisia mdma(minulla) tapaisia vaikutuksia kuten että välillä tosi tosi skarppi olo ja yhtäkkii saattoikin olla ihan erilaisissa oloissa.
Nomutta hauskaa se sillon oli, maistu vaan nii helvetiltä juoda sitä vesi-pähkinä litkuu, tuntu kun ois vettä hiekan kanssa juonu ja seuraavanakin päivänä vielä tuli röyhtäyksiä ja maistu se litku suussa. haha.
ei vissii kovinkaa terveellisii noi muskottipähkinät.
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
-
Keisari
- Lepakko
- Posts: 258
- Joined: Thu 08 Jun 2006, 09:35
- Location: Laboratorio
-
Kyz
- Lepakko
- Posts: 170
- Joined: Wed 13 Sep 2006, 11:31
- Location: Vantaa
niinpä taitaa johtua siitä kun ei usko siihen niin ei se toimi niinkun joku tuol sano jo kauniisti runoillen. Tänään taas viikonloppu ja jotain pitäis päästä imee taitaa mennä budjetin puolesta muskottiin tai kuivattuun pujoon saas nähäKeisari wrote:wtf?!
41 g on jo aika heavy dose ja ei tullut oudompia fiiliksiä?
-
LadyDilemma
- Karvakuono
- Posts: 48
- Joined: Fri 03 Nov 2006, 05:24
- Location: useimmiten kotona
Mie oon nyt illan tissutellu muskottiteetä ja täytyy myöntää, että olen ihan tyytyväinen.
Olen ottanut pienillä annoksilla ja usein, niin että olo pysyy tasaisena ja hauskan pöpperöisenä, mutta ajatus silti kulkee. Maku on erinomainen teehen sekoitettuna (sokerin ja maidon kanssa) ja helkatin halpa vaihtoehto muihin päihteisiin verrattuna, jos haluaa vaan pienen muutoksen arkioloon.
Ja sitten plussana kaiken päälle sekä vinkkinä painonpudottajille: tää teen litkiminen pitää nälän poissa
Olen ottanut pienillä annoksilla ja usein, niin että olo pysyy tasaisena ja hauskan pöpperöisenä, mutta ajatus silti kulkee. Maku on erinomainen teehen sekoitettuna (sokerin ja maidon kanssa) ja helkatin halpa vaihtoehto muihin päihteisiin verrattuna, jos haluaa vaan pienen muutoksen arkioloon.
Ja sitten plussana kaiken päälle sekä vinkkinä painonpudottajille: tää teen litkiminen pitää nälän poissa
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58