Aloittelija ganjanisti
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Re: Aloittelija ganjanisti
Hmm, kiitokset neuvosta. Reikä ei kovin suuri todellakaan ole ja juuri tuommoinen pieni foliopallo tuntuu passelilta ratkaisulta.
Piippukaan taida olla kuin juuri ja juuri tupakan mittainen.
Piippukaan taida olla kuin juuri ja juuri tupakan mittainen.
-
Thoxium
Metallisella pikkupiipulla kun pitää vähänkin pitempiä sessioita niin se kuumenee aika mukavasti, et näpit palaa helposti ellei oo varovaine, lisäks tuleee raudan maku aika helposti suuhun. Mut muuten kätevä väline, kun pysyy kätevästi taskussa kun on pieni ja mahdollisesti, jos siinä on kierrettävä "korkki", voi säilöä yrttiä siinä sisällä valmiina poltettavaks. On vielä sen verran pieni, et voi poltella melko huomaamattomasti vaikka julkisella paikalla (tosin aloittelevan ganjanistin kannattaa jättää väliin kuumotusten varalta), pitää kättä sillain eessä, ni muut luulee et vedät astmapiippuu, sit päästää savut pihalle jossain sopivassa kohdassa 
Kuumotuksista vielä sen verran, että josset pääse täysin rauhassa siitä nautiskelemaan koko vaikutuksen ajaksi, esim. on jotain menoja tai joku tulossa, jolta pitäisi peitellä mielentilaansa/harrastustaan, niin kannattaa jättää väliin. Lisäks se on vittumaista kun joutuu esittämään "selväpäistä", menee hyvät olot hukkaan.
Kuumotuksista vielä sen verran, että josset pääse täysin rauhassa siitä nautiskelemaan koko vaikutuksen ajaksi, esim. on jotain menoja tai joku tulossa, jolta pitäisi peitellä mielentilaansa/harrastustaan, niin kannattaa jättää väliin. Lisäks se on vittumaista kun joutuu esittämään "selväpäistä", menee hyvät olot hukkaan.
Last edited by Thoxium on Fri 30 May 2008, 15:35, edited 1 time in total.
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Ostinkin tän just sen takia että pystyy hyvin julkisella paikalla polttelemaan. Piipun hienous, pienuus ja alhainen hinta houkutteli ostamaan tämän. Taisi peräti 6 euroa maksaa ja tuo foliopallo on just loistava tukkimaan tarpeeksi tuota reikää.
Osaisko joku selittää mitä eroa chillumilla ja piipulla on? Muuta kuin ulkoapäin katsoen pesän paikka.
Osaisko joku selittää mitä eroa chillumilla ja piipulla on? Muuta kuin ulkoapäin katsoen pesän paikka.
-
Aukikco
- OD
chiluihin liittynee enemmän ns. rituaalista fiilistä, itse ainakin liitän sen nimenomaan intian huru-ukkojen pyhiin kannabisrituaaleihin :)Tarraneekeri wrote:Osaisko joku selittää mitä eroa chillumilla ja piipulla on? Muuta kuin ulkoapäin katsoen pesän paikka.
-
Shavu
- Psykonautti
Kannattaa muuten sitten vaihtaa se foliopallo joka polttokerran jälkeen. Alumiinista voi irrota raskasmetalleja kuumennettaessa. Lisää riskiä sairastua Alzhaimerintautiin.
-
dimitri
- Lepakko
Voisin tässä ohimennen kysäistä, itsekin kun vasta varsinaisesti ganjan pariin olen nyt kunnolla päässyt, että erottaako sativan ja indican polton mausta? Totta kai indica on raskaampaa ja yskittävää, mutta onko varsinaisesti maussa mitään eroa? Tullut huomattua parin kokeiltun lajikkeen välillä (Jack herer ja ilmeisesti toinen mild-thc kukka) sama maku, mutta eri vahvuisena. Maistuvat koivulta, tai tarkemmin saunavihdalta. Jack Herer oli paljon voimakkaampi kuin tämä nyt saatu lajike, yskitti helvetisti, lievän psykedeeliset vaikutukset, euforiaa, parin tunnin kuluttua sammuin kuin saunalyhty. Tätä toista poltettua taas isompi määrä kuin Jack Hereriä, vaikutukset eivät olleet millään tapaa euforisoivia tai psykedeelisiä (mitä nyt vain tracerit ilmestyivät autolla ajaessa yli 40kmh vauhdeissa, mutta voin syyttää siitä ihan tavallista väsymystäkin), vaan enemmän rentouttavampia ja syventävämpiä. Makukin tässä uudemmassa poltossa oli huomattavasti lievempi kuin JH:ssa, mutta sama koivuinen perusmaku oli tallella, ja tietenkään ei yskittänyt paljoakaan.
-
tRip
- Moderator
Ghanja ja nistisyys jotenkin raiskaavat sanoina toisensa..
Aloita syventymällä itseesi.. polta jointti ja - 'just go with the flowW"
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Shavu
- Psykonautti
Agreed. Kannabis ei todellakaan ole mikään "haluutsäturpaan"-aine. Se on ennenkaikkea rentoutumiseen. Ekalla kerralla suosittelen vaan olemaan esim. kotona rauhassa, vaikka makoilla sängyn pohjalla ja katella kattoon.tRip wrote:Ghanja ja nistisyys jotenkin raiskaavat sanoina toisensa..
-
Hz0
- Apteekki
Olen samaa mieltä. Jos pajauttelee niin mieluummin omassa rauhassa. Mun mielestä budi antaa itsestään paljon laajemman kuvan jos on paikassa jossa voi ihan vaan go with the flow. pajauttelin tossa jossain kuuden tienoilla ja nyt on pää vieläkin ihan jumissa. Miettiny varmaan liikaa!Thoxium wrote:Kuumotuksista vielä sen verran, että josset pääse täysin rauhassa siitä nautiskelemaan koko vaikutuksen ajaksi, esim. on jotain menoja tai joku tulossa, jolta pitäisi peitellä mielentilaansa/harrastustaan, niin kannattaa jättää väliin. Lisäks se on vittumaista kun joutuu esittämään "selväpäistä", menee hyvät olot hukkaan.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
mauseri
- LD50
offtopic:ostin kerran 3grammaa kukkaa,joka paljastui oreganoksi,no kantapään kautta on opittu monia asioita:)bol wrote:Voihan mixerinä käyttää mitä lystää. Tee on aika helvetin pahaa poltettuna.
Osta vaikka Damianaa tai jotain muuta yrttiä. Laita vaikka oreganoa, jos olet pizzan ystävä
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Baklan
- Karvakuono
Tunnen ongelmasi, minullakin on ollut ahdistusta hyvin pitkän ajan, ehkä aina niin kauan
kuin olen elänyt. Itsellenikään ei alkoholi maistu enkä pidä sen vaikutuksista, koska alkoholi
aiheuttaa minulle eräänlaisen "stonerin", mutta ei kolahda päähän ja kykenen ajattelemaan
ja puhumaan melko selvästi vaikka kehoni menee miten sattuu.
Kun aloitin polttelemaan kannabista, aloitin heti kukasta, ja ekoilla kerroilla potkaisi varsin
miellyttävästi. Mulla ei ole ollut kertaakaan huonoa kokemusta kannabiksesta, vaikka muutaman
kerran oon vainoharhaiseksi ruvennut.
Tosin kannabis on aiheuttanut mulle flegmaattisuutta melko paljon, mutta sekin menee ohi
muutamassa päivässä, jos pidät taukoa. Lehden polttamisesta en pidä sen liian miedon
vaikutuksen vuoksi. Poltan yleensä kannabikseni vesibongin kautta, vaikka välillä tosin miksaan
sitä tupakan kanssa sätkän muotoon, molemmat ovat potkaisseet, vaikka bongin kautta
polttaminen tuntuu minusta mukavammalta. Suosittelen myös polttamaan porukassa, jossa
mielellään vain yksi on selvänä tunnelman/hyvän kokemuksen vuoksi, sillä itseäni on ahdistanut
olla porukan ainut joka polttaa, ja muut ovat naureskelleet tekemisilleni.
Tottatoki yksinkin on kiva polttaa, yleensä itse havannoin vaikutukset paremmin kun olen yksin,
ja ne tuntuvat kiehtovimmilta.
kuin olen elänyt. Itsellenikään ei alkoholi maistu enkä pidä sen vaikutuksista, koska alkoholi
aiheuttaa minulle eräänlaisen "stonerin", mutta ei kolahda päähän ja kykenen ajattelemaan
ja puhumaan melko selvästi vaikka kehoni menee miten sattuu.
Kun aloitin polttelemaan kannabista, aloitin heti kukasta, ja ekoilla kerroilla potkaisi varsin
miellyttävästi. Mulla ei ole ollut kertaakaan huonoa kokemusta kannabiksesta, vaikka muutaman
kerran oon vainoharhaiseksi ruvennut.
Tosin kannabis on aiheuttanut mulle flegmaattisuutta melko paljon, mutta sekin menee ohi
muutamassa päivässä, jos pidät taukoa. Lehden polttamisesta en pidä sen liian miedon
vaikutuksen vuoksi. Poltan yleensä kannabikseni vesibongin kautta, vaikka välillä tosin miksaan
sitä tupakan kanssa sätkän muotoon, molemmat ovat potkaisseet, vaikka bongin kautta
polttaminen tuntuu minusta mukavammalta. Suosittelen myös polttamaan porukassa, jossa
mielellään vain yksi on selvänä tunnelman/hyvän kokemuksen vuoksi, sillä itseäni on ahdistanut
olla porukan ainut joka polttaa, ja muut ovat naureskelleet tekemisilleni.
Tottatoki yksinkin on kiva polttaa, yleensä itse havannoin vaikutukset paremmin kun olen yksin,
ja ne tuntuvat kiehtovimmilta.

-
Tarraneekeri
- Karvakuono
No nyt se enimmäin kerta tuli.
Yksin kotioloissa.
(luulin että minua oltiin kusetettu, koska kukinnon tuoksu ei ollut voimakas, eikä se mielestäni näyttänyt edes kannabikselta. hirmu kuivan oloista jne)
Nousin aamulla yhdeksän aikaan ylös ja ajattelin että juon kahvit siinä ja lähden kaupassa käymään. No... Ajatukset vaihtuivat että entäs jos nyt kokeilisin ja väsäsin itselleni pienen sätkän ja filtteriksi pistin pahvin palan.
Menin parvekkeelle, sytytin ensimmäisen "marisätkäni" ja rupesin polttelemaan. Ihmettelin mielessäni että "eikös kannabiksen kuuluisi maistua jollekkin?" No, maistu tai ei, päätin polttaa pikkusätkäni loppuun ja kuinka ollakkaan kun istahdin sohvalle katsomaan telkkaria niin tuntui kuin että naamani olisi puutunut.
Säikähdin tätä hirveästi ja lähdin kävelemään keittiöön hörppäämään lasin vettä. Kun nousin pystyyn, huomasin että pelkkä pystyssä pysyminen tuotti hankaluuksia.
Noh, pääsin kuin pääsinkin keittiöön vesilasilleni, join veden ja lähdin takaisin sohvan uumeniin.
No, ainakin tiesin että minua ei oltu kusetettu.
Tarkkailin koko ajan olotilaani, mutta ajatukset sinkoilivat sinne tänne, todella nopeasti.
Välistä huomasin että jalat tuntuvat hassuille, ihan kuin ne olisi nostettu ilmaan ja samalla isketty kumpaankin koipeen puudutuspiikki. ( vaikea selittää miltä jalkani sillä hetkellä tuntuivat, kun tapahtuneesta on nyt kirjoittamishetkellä aika pitkä tovi )
Naureskelin tv:stä tulleelle ohjelmalle jonkun aikaa, mutta sitten huomasin että pulssini hakkasi varmaan kahtasataa ( tai ainakin siltä se tuntui siinä vaiheessa ), säikähdin tätä rajua pulssia niin paljon että juoksin heti lääkekaapilleni ja nappasin Xanorin naamaan, ajattelin että nyt sitä vähintään kuollaan.
Soitin lopulta kaverilleni ja hän rauhoitteli minua aika hyvin... Kait? Koska loppupäivä meni musiikkia kuunnellen ja jumitellen.
Tässä tämä nyt olisi. Ensimmäinen kerta hyvin kiteytettynä.
Erittäin positiivinen kokemus heti sen jälkeen kun sain "pulssini tappaa minut" ajatuksen pois mielestäni.
Olo on vieläkin vähän sekavan jumittunut. Johtunee varmasti osaksi Xanorista, jonka takia sitten nukahdin yhdessä vaiheessa.
<edit>
Äh, voihan rööri. Olis kannattanu tavata tämä topikki uudemman kerran. Ykkössivulla jo sanottiin että ei kannata kuumotella sydämmen hakkaamista.
Noh, kokemusta viisampana ja onneksi on kukintoa vielä jäljellä!
Ai niin, ja kuuluuko tuo lihaksien nykiminen asiaan? Jotenkin tuntui että jalat, niskat, kädet ja pää vähän väliä nytkähteli.
Yksin kotioloissa.
(luulin että minua oltiin kusetettu, koska kukinnon tuoksu ei ollut voimakas, eikä se mielestäni näyttänyt edes kannabikselta. hirmu kuivan oloista jne)
Nousin aamulla yhdeksän aikaan ylös ja ajattelin että juon kahvit siinä ja lähden kaupassa käymään. No... Ajatukset vaihtuivat että entäs jos nyt kokeilisin ja väsäsin itselleni pienen sätkän ja filtteriksi pistin pahvin palan.
Menin parvekkeelle, sytytin ensimmäisen "marisätkäni" ja rupesin polttelemaan. Ihmettelin mielessäni että "eikös kannabiksen kuuluisi maistua jollekkin?" No, maistu tai ei, päätin polttaa pikkusätkäni loppuun ja kuinka ollakkaan kun istahdin sohvalle katsomaan telkkaria niin tuntui kuin että naamani olisi puutunut.
Säikähdin tätä hirveästi ja lähdin kävelemään keittiöön hörppäämään lasin vettä. Kun nousin pystyyn, huomasin että pelkkä pystyssä pysyminen tuotti hankaluuksia.
Noh, pääsin kuin pääsinkin keittiöön vesilasilleni, join veden ja lähdin takaisin sohvan uumeniin.
No, ainakin tiesin että minua ei oltu kusetettu.
Tarkkailin koko ajan olotilaani, mutta ajatukset sinkoilivat sinne tänne, todella nopeasti.
Välistä huomasin että jalat tuntuvat hassuille, ihan kuin ne olisi nostettu ilmaan ja samalla isketty kumpaankin koipeen puudutuspiikki. ( vaikea selittää miltä jalkani sillä hetkellä tuntuivat, kun tapahtuneesta on nyt kirjoittamishetkellä aika pitkä tovi )
Naureskelin tv:stä tulleelle ohjelmalle jonkun aikaa, mutta sitten huomasin että pulssini hakkasi varmaan kahtasataa ( tai ainakin siltä se tuntui siinä vaiheessa ), säikähdin tätä rajua pulssia niin paljon että juoksin heti lääkekaapilleni ja nappasin Xanorin naamaan, ajattelin että nyt sitä vähintään kuollaan.
Soitin lopulta kaverilleni ja hän rauhoitteli minua aika hyvin... Kait? Koska loppupäivä meni musiikkia kuunnellen ja jumitellen.
Tässä tämä nyt olisi. Ensimmäinen kerta hyvin kiteytettynä.
Erittäin positiivinen kokemus heti sen jälkeen kun sain "pulssini tappaa minut" ajatuksen pois mielestäni.
Olo on vieläkin vähän sekavan jumittunut. Johtunee varmasti osaksi Xanorista, jonka takia sitten nukahdin yhdessä vaiheessa.
<edit>
Äh, voihan rööri. Olis kannattanu tavata tämä topikki uudemman kerran. Ykkössivulla jo sanottiin että ei kannata kuumotella sydämmen hakkaamista.
Noh, kokemusta viisampana ja onneksi on kukintoa vielä jäljellä!
Ai niin, ja kuuluuko tuo lihaksien nykiminen asiaan? Jotenkin tuntui että jalat, niskat, kädet ja pää vähän väliä nytkähteli.
-
Aesma
- OD
Ihan normaalia ainakin itselleni, se kyllä ajan myötä lievenee se nykiminen siis..Tarraneekeri wrote: Ai niin, ja kuuluuko tuo lihaksien nykiminen asiaan? Jotenkin tuntui että jalat, niskat, kädet ja pää vähän väliä nytkähteli.
-
frapathea
Mä nyin aina ihan hulluna, nii että se näkyy ulospäinkin jaja. TUntuu netten osaa fyysisesti rentoutua paukuissa vaikka korvien välistä olisin ihan mömmöäääAesma wrote:Ihan normaalia ainakin itselleni, se kyllä ajan myötä lievenee se nykiminen siis..Tarraneekeri wrote: Ai niin, ja kuuluuko tuo lihaksien nykiminen asiaan? Jotenkin tuntui että jalat, niskat, kädet ja pää vähän väliä nytkähteli.
-
Siva
- Kameleontti
Ööh, ei mulla mitään nykimisiä ole ikinä tullut. Ehkä joskus alkuaikoina(?) Johtuneekohan aivokemiasta ja siitä että joillakin aiheuttaa THC tuollaisia sivuoireita, noemmätiä...
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Niin mutta kyse ei kummiskaan mistään vaarallisesta ilmiöstä ole? Koska itse jopa vähän tykkäsin ja pidin hiukan huvittavana tuota lihaksien nykimistä.
Mutta, kuuluuko "pilveen" myös tasapainohäiriöt? Ainakin alussa tuntu että ihan kuin ois tukevammassa jurrissa ollut.
Mutta, kuuluuko "pilveen" myös tasapainohäiriöt? Ainakin alussa tuntu että ihan kuin ois tukevammassa jurrissa ollut.
-
Gartargor
- Psykonautti
Ei taida tuo nykiminen olla vaarallista, itelle tuli varsinkin alkuaikoina kun poltteli enemmän tuota nykimistä, vieläkin kyllä välilläTarraneekeri wrote:Niin mutta kyse ei kummiskaan mistään vaarallisesta ilmiöstä ole? Koska itse jopa vähän tykkäsin ja pidin hiukan huvittavana tuota lihaksien nykimistä.
Tasapaino saattaa joskus mennä vähän, varsinkin jos polttaa paljon, mutta kuten toi nykiminenkin niin sekin tuntuu vähenevän ajan myötä, mutta ei sekään täysin hävinnyt ole, vielä ainakaan
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
Aesma
- OD
Joo ei ole vaarallista, johtuu kai sykkeestä tai jotain, en muista...
Itsekin aina liitän sen pajoissa siihen euforiaan, mut ei sitä silleen kelaa, eikä sitä aina esiinny,
riippuu pikkasen lajikkeestakin ainakin oma kohaisesti näin.
Itsekin aina liitän sen pajoissa siihen euforiaan, mut ei sitä silleen kelaa, eikä sitä aina esiinny,
riippuu pikkasen lajikkeestakin ainakin oma kohaisesti näin.
-
haxoriam
- Tuppisuu
Ihan vaan kiinnostuksen puolesta kysyisin, että onko http://ekolo.fi/nettikauppa/show.php?ma ... &tuote=417 aitoa, THC-pitoista hamppua, vaiko kuituhamppua? Tiedän että se on lehteä eikä kukkaa, mutta toimisiko se edes jotenkin? : o En keksinyt muutakaan topiccia tälle kysymykselle, ja uutta en viittinyt aloittaa. Nopeita vastauksia kiitos =)
-
mauseri
- LD50
voi kyynel.. tekis taas mieli sanoo.. mut en sano. EI TOIMI, koska se nyt on satavarmaa pelkästään hieman tuumailemalla asiaa.haxoriam wrote:Ihan vaan kiinnostuksen puolesta kysyisin, että onko http://ekolo.fi/nettikauppa/show.php?ma ... &tuote=417 aitoa, THC-pitoista hamppua, vaiko kuituhamppua? Tiedän että se on lehteä eikä kukkaa, mutta toimisiko se edes jotenkin? : o En keksinyt muutakaan topiccia tälle kysymykselle, ja uutta en viittinyt aloittaa. Nopeita vastauksia kiitos =)
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
jermus
- Psykonautti
Ei jumalauta taas mikä kysmyshaxoriam wrote:Ihan vaan kiinnostuksen puolesta kysyisin, että onko http://ekolo.fi/nettikauppa/show.php?ma ... &tuote=417 aitoa, THC-pitoista hamppua, vaiko kuituhamppua? Tiedän että se on lehteä eikä kukkaa, mutta toimisiko se edes jotenkin? : o En keksinyt muutakaan topiccia tälle kysymykselle, ja uutta en viittinyt aloittaa. Nopeita vastauksia kiitos =)
-
gaia
- Kameleontti
Älkää blandatko sitä kukkaa tai nurtsia siihen röökiin. Saastuttaa imo koko paukun se tunkkanen röökin maku polttaessa. Itse poltan aina kukkani ja ruohoni raakana.
Ja lihasnykimisestä. Se johtuu kaiketi siitä että aivot antavat lihaksille samankaltaisia signaaleja kuin ne olisivat normaalitilassa. Mutta paukuissahan lihakset ovat rentoutuneet = nykimistä. Tosin saattaa johtua muustakin, mutta itse en ole sitä koskaan kuumotellut. Mukavaa se on
Ja lihasnykimisestä. Se johtuu kaiketi siitä että aivot antavat lihaksille samankaltaisia signaaleja kuin ne olisivat normaalitilassa. Mutta paukuissahan lihakset ovat rentoutuneet = nykimistä. Tosin saattaa johtua muustakin, mutta itse en ole sitä koskaan kuumotellut. Mukavaa se on
Vai toimiiko?
-
lahke
mullakin oli aluksi kaikenlaisia epämukavia sivuvaikutuksia (tasapaino, lihasnykiminen, sydämen hakkaaminen, ohimoiden vasarointi..), mut nyt kun on enemmän tullu polteltua, niin sen tajunnantilan on jotenkin "oppinut", ja se on enemmän hallittavissa eikä oo enää viimeaikoina tullut yhtään mitään :-) paitsi övereissä, mut se onkin asia erikseen..
...eikä muuten överitkään oo enää niin kauhean epämukavia, itse asiassa se on aika ultimate rentoutuminen. myös "nyt mä kuolen" -ajatus on häipyny aika hyvin (megaövereiden aikana).
...eikä muuten överitkään oo enää niin kauhean epämukavia, itse asiassa se on aika ultimate rentoutuminen. myös "nyt mä kuolen" -ajatus on häipyny aika hyvin (megaövereiden aikana).
-
haxoriam
- Tuppisuu
Torstain pajauttelin ekaa kertaa viien porukassa. Poltettii yhteesä 1,5 gemmii jtn randomqqröökimiksii ja sit 2g peeällää. QQ vedettii hätärist ja peeällät agentist. Budit yskitti hiukkasen, peeällä ei tuntunu missää. (Must be normifiltteri:/) Ite en ainakaa huomannu mitään, mutta kaveri näpsytteli sormia naaman edessä ja sano mulle et oon iha kujal.
Tää tuli pelkkien budien jälkee ja sit agentin jälkee tuli ihan helvetinmoinen nälkä, jotenka lähettiin mehmettikebulle. Lihasten nykimist esiinty ja tasapaino vähä heikkeni, nauratti mut yllättävän vähän puhuin. 
-
Comadope
Juu no mikäli normi filtteriä käytitte niin ei ihmekkään.. Mutta aika vähän poltitte viiteen henkeen 
-
peltsi
- OD
Pyh. Kyllä tos on ihan reilusti viidelle miehelle jos toleranssia ei oo. Mut tosiaan jos ei tiedä et jopoon pistetään fimaks routsi tai ei mitään ni on pajautellu vähän turhan aikasi tai turhan tietämättömänä, eli aineen ku aineen kohdalla mun mielestä ei pitäs ottaa jos ei tiedä aineesta tarpeeks.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Dexma
- Moderator
Jaa ei toiminuthaxoriam wrote:Tää tuli pelkkien budien jälkee ja sit agentin jälkee tuli ihan helvetinmoinen nälkä, jotenka lähettiin mehmettikebulle. Lihasten nykimist esiinty ja tasapaino vähä heikkeni, nauratti mut yllättävän vähän puhuin.
Kyllä se toimii... ei vain tajua kuinka hyvin. KUN ON NIIN PAJOISSA.
-
Velho
- LD50
Nyt kun ajattelee kuinka julmaa menoo se oli sillo ku ekaa kertaa hiisaili
Nykyää on sit ite se tyyppi siel bileis kuka tarjoo paasit randomeille

I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
pilkkija
- Lepakko
jjia meinn..........Velho wrote:Nyt kun ajattelee kuinka julmaa menoo se oli sillo ku ekaa kertaa hiisailiNykyää on sit ite se tyyppi siel bileis kuka tarjoo paasit randomeille
![]()
"MISERABLE"
-
_Melba
- Kameleontti
^Jia mein, buja mein
.
Ihanasti on kyllä tolet päässy laskemaan, meni eilen nurtsikin päähän
yhessä vaiheessaki sai hakee gramman budia ja ku poltti sen kaverin kans puoleks nii ei ollu vieläkää kunnolla pilvessä. Niihhh <3. Ei kumminkaan överipajari, on sitä pohjimmiltaan savupää _aina_. edit. Ainii hyivittu en tykkää yhtään käsitteestä GANJANISTI ei semmosta oo..
Ihanasti on kyllä tolet päässy laskemaan, meni eilen nurtsikin päähän