Aloittelija ganjanisti
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Aloittelija ganjanisti
Olen koko pienen elämäni halunnut kokeilla mitenkä se ruoho pärähtää ja nyt 19 vuoden ikäisenä minulle tarjotaan tilaisuutta. Olen kärsinyt vuoden verran ahdistuksesta mutta en mistään vakavasta masennuksesta, olen puolen vuoden ajan aina silloin tällöin ahdistukseen / paniikkikohtauksiin ottanut muutaman xanorin / opamoxin. Olisin kysellyt sellaista että onko minun kannattavaa nautiskella yrttiä, vai pitäisikö minun odottaa että pääsen eroon ahdistuksesta?
Kyseinen yrtti tulisi olemaan "ei tietoa lajikkeesta" lehteä.
Ja vielä semmoista olisin udellut että onko tällä boardilla semmosia ihmisiä jotka ei vaan voi polttaa tupakkaa? Itselleni tulee niin kuvottava olo tupakasta, että onko sillä sit kuinka paljon merkitystä pelkän lehden kanssa?
Syy miksi haluaisin kokeilla kannabista on ihan puhtaasti siinä että alkoholista en pysty nauttimaan, en saa siitä mitään irti rentoutumis/viihdekäytössä.
Kannabis tulisi olemaan mulle semmoinen rentoutumis"väline" aina silloin tällöin. Tuskin viihdekäyttöön sitä sen kummemin sovellan muuta kuin kavereitten kanssa rentoutumisessa.
Kyseinen yrtti tulisi olemaan "ei tietoa lajikkeesta" lehteä.
Ja vielä semmoista olisin udellut että onko tällä boardilla semmosia ihmisiä jotka ei vaan voi polttaa tupakkaa? Itselleni tulee niin kuvottava olo tupakasta, että onko sillä sit kuinka paljon merkitystä pelkän lehden kanssa?
Syy miksi haluaisin kokeilla kannabista on ihan puhtaasti siinä että alkoholista en pysty nauttimaan, en saa siitä mitään irti rentoutumis/viihdekäytössä.
Kannabis tulisi olemaan mulle semmoinen rentoutumis"väline" aina silloin tällöin. Tuskin viihdekäyttöön sitä sen kummemin sovellan muuta kuin kavereitten kanssa rentoutumisessa.
Last edited by Tarraneekeri on Sun 25 May 2008, 23:33, edited 1 time in total.
-
growy
- Kameleontti
Re: Aloittelija ganjanisti
Kokeile saada mielummin Kukkaa kuin lehteä.Jo kerran ekakin kerta,niin silloin ei yleensä pärähdä..Ja jos vieläpä lehteä.Rahat menee luultavammin hukkaan (jos siis maksat siitä).
Kaverilla on myös ollut ahdistusta,mutta huomasi että pajautus lieventää ahdistusta,joten voisin sanoa että ei pitäisi olla väliä,pitäisi ehkäpä auttaa juuri ahdistukseen.. Ei se ainakaan vaarallista voi olla.
Kaverilla on myös ollut ahdistusta,mutta huomasi että pajautus lieventää ahdistusta,joten voisin sanoa että ei pitäisi olla väliä,pitäisi ehkäpä auttaa juuri ahdistukseen.. Ei se ainakaan vaarallista voi olla.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
No siis, mahdollisuus on saada kukkaa sekä lehteä, mutta ajattelin siis että olisi järkevämpi eka kokeilla ihan pelkällä lehdellä ja sitten siirtyä kukkaan.
Kyllä mä itsekin olen kuullut että enemmän sillä on semmoinen positiivinen vaikutus tuohon ahdistukseen / panikkikohtauksiin kuin negatiivinen, sienet ne ei varmaankaan olis mulle sopivin juttu.
Kyllä mä itsekin olen kuullut että enemmän sillä on semmoinen positiivinen vaikutus tuohon ahdistukseen / panikkikohtauksiin kuin negatiivinen, sienet ne ei varmaankaan olis mulle sopivin juttu.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
Yleensä joo, mutta yksilöllistä tuokin. Itellä kannabis juuri nostaa paniikkikohtauksen riskiä. Mutta hyvänä päivänä, rauhallisessa ympäristössä -> ei voi mennä vikaan.growy wrote:Kaverilla on myös ollut ahdistusta,mutta huomasi että pajautus lieventää ahdistusta,joten voisin sanoa että ei pitäisi olla väliä,pitäisi ehkäpä auttaa juuri ahdistukseen.. Ei se ainakaan vaarallista voi olla.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Huomioi toki että kukka&lehti voi yhdessä olla tosi miellyttävä yhdistelmä, kunhan varovasti lähtee ja tutkii omia rajojaan.
Eilen kyseistä sekoitusta tuli nautittua puistossa parin kaverin kera ja tarjosinpa vielä hitit ohikulkijalle
Eilen kyseistä sekoitusta tuli nautittua puistossa parin kaverin kera ja tarjosinpa vielä hitit ohikulkijalle
Murderous motivation
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Entäs osaisiko joku kuvailla miltä kannabis maistuu poltettuna, näin yleisesti ottaen.
Kun vähän huolettaa että en pysty nauttimaan siitä ite savuttelusta yhtään kun tuon tupakan kanssa on ongelmia. Ennen kyllä polttelin epäsäännöllisesti pitkin viikkoa koulussa, mutta ihan yht.äkkiä tuli tämä "sietämättömyys". Kakspiippunen jutska.
Kun vähän huolettaa että en pysty nauttimaan siitä ite savuttelusta yhtään kun tuon tupakan kanssa on ongelmia. Ennen kyllä polttelin epäsäännöllisesti pitkin viikkoa koulussa, mutta ihan yht.äkkiä tuli tämä "sietämättömyys". Kakspiippunen jutska.
-
JennyMyrmeli
- Karvakuono
Hyvälle, pirun hyvälle 
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
No onko se samaa paskaa tupakan kanssa? :E
Tai siis maistuuko se samalle kuin tupakka?
Ja mitenkä jopon kääriminen poropeukalolta onnistuu? Sätkäkoneen ostoon, käytänkö filtterinä ihan tavallista lyhyempää filsua vai teenkö sen pahvista vaikkapa?
Ja jos ns. "överit" saan jotenkin kummalla tavalla aikaan lehdestä, niin varmaankaan bentsoista ei ole haittaa?
Suuret kiitokset myös tähän asti vastanneille.
Tai siis maistuuko se samalle kuin tupakka?
Ja mitenkä jopon kääriminen poropeukalolta onnistuu? Sätkäkoneen ostoon, käytänkö filtterinä ihan tavallista lyhyempää filsua vai teenkö sen pahvista vaikkapa?
Ja jos ns. "överit" saan jotenkin kummalla tavalla aikaan lehdestä, niin varmaankaan bentsoista ei ole haittaa?
Suuret kiitokset myös tähän asti vastanneille.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Sitä makua on vaikea kuvailla, mutta helvetin herkullista hyvä budi yleensä on, ei todellakaan mitään tupakan kaltaista. Mutta hyvä kukka voi toki olla aika karskin tuntusta verrattuna röökiin.
Jos haluat varmasti hyvää työtä niin kääri ensin kartiomainen tyhjä jopo, pahvista rullaat filsun siihen ja täytät sen huolellisesti hienonnetulla tavaralla, vaikka vähän tupakkia sekaan jos siltä tuntuu.
ja kyllä, jos vaikka pumppu hakkaa liian lujaa tai alkaa ahdistaa, bentsot on itellä aina auttanu
Jos haluat varmasti hyvää työtä niin kääri ensin kartiomainen tyhjä jopo, pahvista rullaat filsun siihen ja täytät sen huolellisesti hienonnetulla tavaralla, vaikka vähän tupakkia sekaan jos siltä tuntuu.
ja kyllä, jos vaikka pumppu hakkaa liian lujaa tai alkaa ahdistaa, bentsot on itellä aina auttanu
Murderous motivation
-
growy
- Kameleontti
Tosta mausta tuli mieleen,tuli tossa viikonloppuna poltettua helvetin pahanmakuista Budia.Kaverit kehui hyvänmakuiseksi mutta itse en oikeen tykännyt..hyi..
Ja se Budi ei tosiaankaan maistu samalta kuin paskanmakuinen tupakka,päinvastoin,maku on YLEENSÄ makuhermoja hivelevä..
Joo toi on tosiaan hyvä tapa kääriä jopo,tee ensin tyhjä jointti (suosittelen aktiivihiilifilttereitä) ja täytä se sitten,välillä vaikka painamalla tulitikulla niitä tiiviimmäksi.
EIKÄ TOSIAANKAAN TARVI MIHINKÄÄN SYDÄMMENTYKYTYKSIIN MITÄÄN BENZOJA, NE TYKYTYKSET TULEE YLEENSÄ AINA. Ei niitä tarvitse kuumottaa,ei ne benzot siihen varmaankaan mitään auta.
Ja tuskin tulee lehteä polttamalla överit,jos kerran ensimmäinenkin kerta,tuskin tarvitsee öyskyjä pelätä.
Älä polta sitä jos alkaa epäröidä/kuumottaa tai ahdistaa ajatus..
Ja se Budi ei tosiaankaan maistu samalta kuin paskanmakuinen tupakka,päinvastoin,maku on YLEENSÄ makuhermoja hivelevä..
Joo toi on tosiaan hyvä tapa kääriä jopo,tee ensin tyhjä jointti (suosittelen aktiivihiilifilttereitä) ja täytä se sitten,välillä vaikka painamalla tulitikulla niitä tiiviimmäksi.
EIKÄ TOSIAANKAAN TARVI MIHINKÄÄN SYDÄMMENTYKYTYKSIIN MITÄÄN BENZOJA, NE TYKYTYKSET TULEE YLEENSÄ AINA. Ei niitä tarvitse kuumottaa,ei ne benzot siihen varmaankaan mitään auta.
Ja tuskin tulee lehteä polttamalla överit,jos kerran ensimmäinenkin kerta,tuskin tarvitsee öyskyjä pelätä.
Älä polta sitä jos alkaa epäröidä/kuumottaa tai ahdistaa ajatus..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Jees, kiitokset vastauksista. Kyllä näillä näkymin ihan hyvillä mielillä viikonloppuna sauhuttelemaan, mutta sen näkee sitten.
-
Terrorist
- Tuppisuu
Kyl ne benzot jeesaa aika paljo jos tulee kuumotuksia, mut ite ainaki osaan välttää niiden tuloo.
Savu on mun mielestä semmonen päihde jota pitää ensin "osata käyttää", enne ku se toimii kaikista miellyttävämmin.
Savu on mun mielestä semmonen päihde jota pitää ensin "osata käyttää", enne ku se toimii kaikista miellyttävämmin.
"tilanne on ku suomen ilmasto, eli epävakaa"
-
Omegano
- Psykonautti
Itsellä kanssa pari ekaa kertaa oli vähän hermostunut fiilis johtuen siitä, että se "valistuksen"(vähän ironista että tätä termiä käytetään propagandasta) aiheuttama "mitä jos sittenkin" fiilis hiipi takaraivoon, vaikka suunnilleen faktat kannabiksen vaarallisuudesta jo tiesinkin. Tavallaan se ettei tiennyt mitä odottaa varmaan myös ehkäisi jollain tapaa vaikutuksen huomaamista ja muutenkaan en vielä silloin tiedostanut olotilojani niin herkästi.Terrorist wrote:Kyl ne benzot jeesaa aika paljo jos tulee kuumotuksia, mut ite ainaki osaan välttää niiden tuloo.
En kuitenkaan suosittelisi mitään lääkkeiden vetämistä vaikka vähän kuumottaisikin, koettaa vaan olla sinut itsensä kanssa ja ottaa rauhassa. Tosin mulla on aika negatiivinen asenne kaikkiin lääkkeisiin muuten kuin akuutissa taudinhoidossa ja kynnys ottaa rauhoittavia on paljon korkeampi kuin mitä se oli vaikka kannabiksen kokeiluun.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Tosiaan toi kuumotus&ahdistus on hyvä lievittää bentsoilla mutta tosiaan sitten kun on tottuneempi savuihin ja osaa poltella oikein niin eihän niitä bentsoja sillon tosiaan tartte.Terrorist wrote:Kyl ne benzot jeesaa aika paljo jos tulee kuumotuksia, mut ite ainaki osaan välttää niiden tuloo.
Murderous motivation
-
Aukikco
- OD
Ennen kaikkea kannattanee oppia ymmärtämään sitä mistä ne kuumotukset varsinaisesti tulee, sen sijaan että yrittäis tukahduttaa niitä vetämällä lisää kamaa. Tukahduttaminen on hajottanut todella monia päitä.NapalmSatan wrote:Tosiaan toi kuumotus&ahdistus on hyvä lievittää bentsoilla mutta tosiaan sitten kun on tottuneempi savuihin ja osaa poltella oikein niin eihän niitä bentsoja sillon tosiaan tartte.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Tässä alusta asti mun pointti oli se että keinoja löytyy jos menee sietämättömäks se meininki. Eikä tarkotus tietenkään ole vetää viittäkymmentä telaketjua naamaan vaan ihan chillisti. Ja pari bisseäkin vois toisaalta olla tuttavallinen ja mukava tapa poistaa turha kuumotus. Pitää vaan varoa ettei ota liikaa ettei mene hamput hukkaan.
Olikohan tää jo vähän off.
Olikohan tää jo vähän off.
Murderous motivation
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Ei todellakaan ollut ohi topicin, älyttömän hyviä neuvoja tulee kaikilta.
Käytännössä olette opettaneet pentua käymään potalla, ja kaikki vinkit/niksit/neuvot on enemmän kuin tervetulleita.
Kuulin jostain jos ei halua tupakkaan sekoitella niin kannattaisi kokeilla teetä? Onko tää nyt ihan paskapuhetta vai peräti ihan toimiva ratkasu? Koska toi tupakka ei todellakaan tule kysymykseen jos joutuu sekottamaan.
Ja koska en ole ikinä tarvinnut sätkää kääriä niin kannattaisiko ostaa piippua / chillumia?
Käytännössä olette opettaneet pentua käymään potalla, ja kaikki vinkit/niksit/neuvot on enemmän kuin tervetulleita.
Kuulin jostain jos ei halua tupakkaan sekoitella niin kannattaisi kokeilla teetä? Onko tää nyt ihan paskapuhetta vai peräti ihan toimiva ratkasu? Koska toi tupakka ei todellakaan tule kysymykseen jos joutuu sekottamaan.
Ja koska en ole ikinä tarvinnut sätkää kääriä niin kannattaisiko ostaa piippua / chillumia?
-
bol
- Kameleontti
Ganjatee ei ole mahdollista, koska thc on rasvaliukoinen.
Eli jos jotain juotavaa haluat, niin tee vaikka jotain rasvasta kaakota.
Helpommalla pääset syömällä, mutta vaikutukset ovatkin tarinoiden perusteella kovemmat.
Polta vaan bongilla, se ei raiskaa keuhkoja juuri lainkaan ja on myös mielenkiintoinen makuelämys.
Eli jos jotain juotavaa haluat, niin tee vaikka jotain rasvasta kaakota.
Helpommalla pääset syömällä, mutta vaikutukset ovatkin tarinoiden perusteella kovemmat.
Polta vaan bongilla, se ei raiskaa keuhkoja juuri lainkaan ja on myös mielenkiintoinen makuelämys.
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Lähinnä meinasin että olen kuullut villejä tarinoita että porukka on polttanut pilveä _teen_ kanssa.
-
bol
- Kameleontti
Voihan mixerinä käyttää mitä lystää
. Tee on aika helvetin pahaa poltettuna.
Osta vaikka Damianaa tai jotain muuta yrttiä. Laita vaikka oreganoa, jos olet pizzan ystävä
Osta vaikka Damianaa tai jotain muuta yrttiä. Laita vaikka oreganoa, jos olet pizzan ystävä
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Musta tuntuu että kyllä se palaa ilman mitään pizzamausteita, ehkä? ^_^
Joo, muuten kyllä bongia ostaisin mutta tälle viikolle en sitä mitenkään saisi enkä ole ihan perillä sen toimintaperiaatteista, johtunee varmasti siitä etten ole ottanut edes selvää.
Joo, muuten kyllä bongia ostaisin mutta tälle viikolle en sitä mitenkään saisi enkä ole ihan perillä sen toimintaperiaatteista, johtunee varmasti siitä etten ole ottanut edes selvää.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Itseasiassa ite oon käyttäny joskus muun mikserin loputtua teetä
Knasteria tossa on pussukka laukussa ja se on varmaan yks parhaita vaihtoehtomiksereitä.
Röökihän kannattaa paahtaa jossei siitä muuten tykkää mutta johonkin on miksattava.
Kaikilla taitaa siihen paahtamiseen sitten olla omat ohjeensa
Ja siihen bongiin kannattaa tutustua, ehdottomasti mukavimpia tapoja polttaa mitä tahansa poltettavaa
Knasteria tossa on pussukka laukussa ja se on varmaan yks parhaita vaihtoehtomiksereitä.
Röökihän kannattaa paahtaa jossei siitä muuten tykkää mutta johonkin on miksattava.
Kaikilla taitaa siihen paahtamiseen sitten olla omat ohjeensa
Ja siihen bongiin kannattaa tutustua, ehdottomasti mukavimpia tapoja polttaa mitä tahansa poltettavaa
Murderous motivation
-
sublime
- Rotta
Jos ei ole tottunut ganjaa tai edes tupakkaa polttamaan, niin itse en kyllä suosittelisi bongia ekaksi poltteluvälineeksi aloittelijalle. Osaa olla sen verran kurkunraiskaajavehje, että katoaa hatsit helposti savuna ilmaan
Yskimisestä siis puhun. Lehti nyt tosin ei samalla tavalla yskitäkään kuin kukka, mutta kuitenkin suosittelisin jointtia (jos kääriminen luonnistuu) tai mahdollisesti piippua alkuun. Tosin, joidenkin mielestä bongi ottaa kurkusta piippua vähemmän. Tämä on varmasti niin bongista, piipusta kuin henkilöstäkin kiinni. Kokeilemallahan se selviää.
Mikseriksi ei tosiaan ole pakko heittää mitään budin/lehden kanssa (PL onkin sitten eri juttu), mutta saattaa se sinänsä auttaa, että lieventää myöskin sitä yskimistä, joten pystyy ottaa muitakin kuin minihittejä täytymättä yskiä keuhkoja pihalle. Toinen juttu on myös, että ainakin QQ (aka kukka) voi raakana yllättää ensikertalaisen aika pahasti. Vaikutuksia ei välttämättä heti huomaa (ellei sitten ala huimata, mitä itse koin ekoilla kerroillani), mutta viiden minuutin päästä makaakin sitten sängyllä/sohvalla/lattialla/nurtsilla silmät kiinni, lihakset nykien ja ajatukset jossain ihan muualla. Tätäkään ei tietenkään voi ennustaa, koska joillakin taas ei ensimmäisillä polttokerroilla tahdo edes toimia, kuten täällä sanottiinkin, mutta ainahan on paras aloitella rauhallisesti.
[/väsynyt romaani]
Mikseriksi ei tosiaan ole pakko heittää mitään budin/lehden kanssa (PL onkin sitten eri juttu), mutta saattaa se sinänsä auttaa, että lieventää myöskin sitä yskimistä, joten pystyy ottaa muitakin kuin minihittejä täytymättä yskiä keuhkoja pihalle. Toinen juttu on myös, että ainakin QQ (aka kukka) voi raakana yllättää ensikertalaisen aika pahasti. Vaikutuksia ei välttämättä heti huomaa (ellei sitten ala huimata, mitä itse koin ekoilla kerroillani), mutta viiden minuutin päästä makaakin sitten sängyllä/sohvalla/lattialla/nurtsilla silmät kiinni, lihakset nykien ja ajatukset jossain ihan muualla. Tätäkään ei tietenkään voi ennustaa, koska joillakin taas ei ensimmäisillä polttokerroilla tahdo edes toimia, kuten täällä sanottiinkin, mutta ainahan on paras aloitella rauhallisesti.
[/väsynyt romaani]
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Omegano
- Psykonautti
Näin ei röökinpolttajana olen itse aina pitänyt bongista enemmän, koska se savu tulee paljon viileämpänä. Piipusta ei pysty oikeen ottamaan samalla tapaa sitä savua sisäänsä kun se kuumempana kiusaa kurkkua pahemmin, joten itsellä menee aikalailla hukkaan. Kunhan vaan ei vedä bongista liikaa kerralla, niin uskoisin sen olevan huomattavasti mukavampaa henkilölle joka ei aikaisemmin ole mitään polttanut. Jos vielä on joku kaveri mukana, joka voi näyttää miten bongia käytetään ja vaikka sytyttää niin ettei kokeilijalta lopu kädet kesken, niin kallistuisin sen puoleen.
-
sublime
- Rotta
No joo, tosiaan kokeilemalla se selviää, mikä poltteluväline on itselle sopivin. Jointti nyt varmasti on automaattisesti "kevyin" tapa aloittelevalle ganjanistille, mutta se kääriminen ei ainakaan itseltäni ole koskaan tahtonut kunnolla onnistua
Liian löysiksi tuppaavat jäämään.
Piipussa on ainakin se hyvää, että filsun saa laitettua, ja toisekseen voi helposti ottaa juuri niin isoja tai pieniä hittejä kuin haluaa. Tarkoitus ei myöskään ole raivottaa samalla tavalla kuin bongista, vaan imee savut ensin suuhun ja sitten lopetettuaan vetäisee ne keuhkoihin. Näin ainakin meilläpäin.
Piipussa on ainakin se hyvää, että filsun saa laitettua, ja toisekseen voi helposti ottaa juuri niin isoja tai pieniä hittejä kuin haluaa. Tarkoitus ei myöskään ole raivottaa samalla tavalla kuin bongista, vaan imee savut ensin suuhun ja sitten lopetettuaan vetäisee ne keuhkoihin. Näin ainakin meilläpäin.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Ununnilium
- Lepakko
Jos löytyy 80% viinaa niin suosittelen ehdottomasti että valmistat kukasta Green Dragonia. Teho säilyy yllättävän hyvin ja koko pilvi on huomattavasti rennompi, pehmeämpi ja pidempikestoisempi kuin poltettaessa.
Esim. 1cl sopivasti valmistettua green dragonia sekoitettuna esim. omenamehuun on varsin maukas drinkki. Grammasta kukkaa riittää n. viidet hyvät pilvet jos tuolla tapaa valmistaa. Samalla ehkäisee kaikki hajuhaitat yms.
Esim. 1cl sopivasti valmistettua green dragonia sekoitettuna esim. omenamehuun on varsin maukas drinkki. Grammasta kukkaa riittää n. viidet hyvät pilvet jos tuolla tapaa valmistaa. Samalla ehkäisee kaikki hajuhaitat yms.
-
Aukikco
- OD
mielikuvani on että jengi on saanu teestä päänsärkyä.Tarraneekeri wrote:Kuulin jostain jos ei halua tupakkaan sekoitella niin kannattaisi kokeilla teetä? Onko tää nyt ihan paskapuhetta vai peräti ihan toimiva ratkasu? Koska toi tupakka ei todellakaan tule kysymykseen jos joutuu sekottamaan.
jos terveyspuolta ajattelee, ni mitä vähemmän joutuu polttamaan halutun vaikutuksen saamiseen ni sitä parempi. siksi ehkä paras polttaa mahdollisimman pieni määrä mahdollisimman vahvaa kukkaa. itestäni on tuntunu hyvältä käyttää pientä piippua, passaan yleensä kokonaan jos muut polttaa esim. tupakkaan kyhättyä joopelia. pikkupiipussa on sekin hyvä puoli että se rajottaa toleranssin nousua ku ei tosiaan voi ottaa mitään "yhellä hatsilla gramma kukkaa 70cm bongista"-hittejä.
kuka nyt sit tietysti tykkää mistäkin. vaihtelukin joskus virkistää.
-
Tarraneekeri
- Karvakuono
Mä kävin ostamassa tommosen pikkupiipun (metallista kylläkin, mutta halpa oli niin ostin) pitääkö tähän vielä ostaa jotain? Kun luulis että tohon kun iskee ruohoa niin se menee tonne putken sisään, niin pitäskö tässä joku verkko olla? Ilmeisesti pitäis. : D
-
frapathea
Verkko... Tai sit pistät kiven/foliopallon siihe, riippuen aukon ja pesän koosta ja sillai... Vaikia sanoa ku ei näe piippuas. Itelläni on niin surkeen pieni että reikäkin on nii tiukka että siitä ei me mitää läpi, paitsi tietty se olennainen, elikkäs savu B--)Tarraneekeri wrote:Mä kävin ostamassa tommosen pikkupiipun (metallista kylläkin, mutta halpa oli niin ostin) pitääkö tähän vielä ostaa jotain? Kun luulis että tohon kun iskee ruohoa niin se menee tonne putken sisään, niin pitäskö tässä joku verkko olla? Ilmeisesti pitäis. : D