Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?
-
Sand
- Karvakuono
Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?
Jokainen paikka tuntuu uudelta deksmeissä...
Tulee myös mieleen tapaus, jossa kävin sisätautilääkärin vastaanotolla melko ankaran ympärivuorokautisen tsopikloniviikonlopun jälkeen. Olo oli ehkäpä karmein ikinä ja kylmä hiki virtasi. Näytti menevän flunssana läpi.
Tulee myös mieleen tapaus, jossa kävin sisätautilääkärin vastaanotolla melko ankaran ympärivuorokautisen tsopikloniviikonlopun jälkeen. Olo oli ehkäpä karmein ikinä ja kylmä hiki virtasi. Näytti menevän flunssana läpi.
-
Siva
- Kameleontti
Tää ei nyt kovin erikoinen ole, mutta frendillä oli hieno kännykkä (joku kommunikaattori) mihin sai peilin, ja vedeltiin aina junassa istuessa siitä nokkia.
Suomenlinnan laiturilta on myös kiva älytellä.
Suomenlinnan laiturilta on myös kiva älytellä.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
palekastro
poltin ekat paukut bajamajassa
koulun pihallaki uskaltaa jo kärytellä.. kärpässieniä autiotalossa oli aika vinha reissu.. ja deksmii bussissa/juna-asemalla, kiljua, tutkareita ja pöhköö leikkipuistossa (yöllä sentään
) LSD:tä Olarin ostarilla..... mutta hapot uimarannalla..germaa.
ja LSD:tä myöskin Ozoran maissilabyrintissa <3 apua ei pysty muistaa kaikkee..
-
Dexma
- Moderator
Säätänyt puhelimessa paukuissa hasista keskellä koulutuntia.
Ollut överipaukuissa keskellä koulutuntia...
Pugettanut kouluissa överipaukkujen takia...
1800 mg dexmin jälkeisenä päivänä englannin kokeessa...
-
Uke
- LD50
Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oliDexma wrote:Säätänyt puhelimessa paukuissa hasista keskellä koulutuntia.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Spadukka
dexma syntys dexmeis peace 
-
Dexma
- Moderator
Joo määhän se oli ja ysiluokalla... Annos taisi olla 300 mg sen aikuiseen 50 kg keho aika kevyisiin eli OLIN KUOSIT koulussa, ja tämän päivän jäin ensi kerran kiinni koulussa huumeista... Ei oikein tykännyt...Gandalffi wrote: Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oli![]()
![]()
-
Uke
- LD50
Ai että mä hajosin sillon ku luin joskus sen tarinas. HahaDexma wrote:Joo määhän se oli ja ysiluokalla... Annos taisi olla 300 mg sen aikuiseen 50 kg keho aika kevyisiin eli OLIN KUOSIT koulussa, ja tämän päivän jäin ensi kerran kiinni koulussa huumeista... Ei oikein tykännyt...Gandalffi wrote: Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oli![]()
![]()

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Dexma
- Moderator
Gandalffi wrote: Ai että mä hajosin sillon ku luin joskus sen tarinas. Haha
Vittu oisit nähnyt mun kuoseja ysiluokalla.... En pitänyt juurikaan esitelmiä selvinpäin ysiluokalta eteenpäin amiksen vikalle saakka.
Hienoin oli, kun menin pitään pevekki xanori päissäni lopputyön esitelmän...
"Joo eli esitelmäni on öööööööö KIINA ILMIÖSTÄ ja täää ooon höööööööö" *juo pullon vettä nopeast* Sitten taas unohti mitä piti sanoa... anyway pääsin läpi tällä kuosilla koulusta läpi COOL.
Joskus viimeisillä päivillä koulussa tulin kovassa bentso pöhnässä kouluun ja rupesin kaverilleni selittään valitettavan kovaan ääneen, että hei mun terska koskettelee sun terskaa... Koko luokka, muistaa tämän mää en.
-
Jeshu
- OD
JooSpadukka wrote:dexma syntys dexmeis peace
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Thoxium
Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa. 
-
mauseri
- LD50
joo, putkassa on tullu kuosattuu paljon. kerran laitoin kellon soimaan 5min ennen aamupalaa ja kaivoin perseestä pirit ja vedin nokat.Thoxium wrote:Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Uke
- LD50
Siis ai vittu... Sä oot MIESmauser1911 wrote:joo, putkassa on tullu kuosattuu paljon. kerran laitoin kellon soimaan 5min ennen aamupalaa ja kaivoin perseestä pirit ja vedin nokat.Thoxium wrote:Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa.

-
Boilder
- Lepakko
samaa mieltäGandalffi wrote:Siis ai vittu... Sä oot MIESmauser1911 wrote:joo, putkassa on tullu kuosattuu paljon. kerran laitoin kellon soimaan 5min ennen aamupalaa ja kaivoin perseestä pirit ja vedin nokat.Thoxium wrote:Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa.![]()
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
xxx-men
- Kameleontti
Tehny fiksit junassa siinä pöydällä ja käyny lyömässä junanvessassa. Konemetsässä tuli rännäiltyä ihan kuskin paikalla. Nokkia on tullut otettua melkein ihan missä vain. Snifferi on muuten aika kätsy laite ottaa vaikka nokat kassajonossa 
-
mauseri
- LD50
kerro heti mistä niitä löytää? yhdestä oon pirii vetänyt vuosia sitten. pakko saada.xxx-men wrote:Snifferi on muuten aika kätsy laite ottaa vaikka nokat kassajonossa
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
xxx-men
- Kameleontti
Ostin ton damista. Mut ootas ku kaivan sulle sen yhen smartshopin osotteen esille mist voi tilata myös tollasia. Aika levottomia versioitakin noista on saatavilla. Jopa 30g:n säiliöillämauser1911 wrote:kerro heti mistä niitä löytää? yhdestä oon pirii vetänyt vuosia sitten. pakko saada.xxx-men wrote:Snifferi on muuten aika kätsy laite ottaa vaikka nokat kassajonossa
-
Hz0
- Apteekki
Hei mäkin haluan lukea ton tarinanGandalffi wrote:Ai että mä hajosin sillon ku luin joskus sen tarinas. HahaDexma wrote:Joo määhän se oli ja ysiluokalla... Annos taisi olla 300 mg sen aikuiseen 50 kg keho aika kevyisiin eli OLIN KUOSIT koulussa, ja tämän päivän jäin ensi kerran kiinni koulussa huumeista... Ei oikein tykännyt...Gandalffi wrote: Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oli![]()
![]()
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Uke
- LD50
Hmm.. En muista oliko se jossain randomtopikissa vai oliko se ihan oma trippistoori. Helkutin vaikee varmaan lähtee ettimään 

-
karstainen
- Karvakuono
Tänään museon vessassa tuli polteltua läpyä bongista.
Ei edes kuumottanu.
-
Dexma
- Moderator
Vaan jossain random topikissa...Gandalffi wrote:Hmm.. En muista oliko se jossain randomtopikissa vai oliko se ihan oma trippistoori. Helkutin vaikee varmaan lähtee ettimään
Homma meni jotenkin niin, että päätin vain kiskaista dexmiä 300 mg himassa ennen kouluun menoa. Mulla oli tapana aina torstai aamuisin mennä kuosissa kouluun, kun se oli 10 aamu ja aikaa oli aamu herätyksellä ja yleensä kouluun lähtö vitutti suunnattomasti...
Sitten kouluun hörhöileen. Sen aikaiset tarkkailuluokkalaiset pääsivät muistaakseni heti piikittään, KATO DEXMA ON TAAS IHAN KAMOISSA... Sen aikaiseni pajan säätäjä otti mut sitten turvakseen ja pyöritti ympyrää koulussa ja oli tripsitterinä... Muistaakseni 3 juttua jotka nyt on naurettavan arvoisia, en muista oliko tämä yksi juuri tolla päivällä.
- Kirjoittelin jokaisen kirjoituksen atk tunneilla ihan vituiksi, tiedätte kaikki dexmi päät sen tapahtuman. Dexma, kirjoitetaan dexmeissä aina frc,a.
- Matikan tunneilla, jossa sitten opettajat vihdoinkin tajusi jutun, kun opettaja kysyi YHTÄLÖN RATKAISUSSA tehtavän ratkaisua. Vastasin kysymykseen joka oli jotain tälläinen:
x+2x=?
Että vastaus on x, eikun 2x, eikun siis öööö 3x...
Siinä kohtaa koko luokka, joka tietenkin tiesi mitä oli taas tapahtunut repeää nauruun. Ja itse punastelen takapulpetilla, kun mun tripsitteri hakkaa päätä pulpettiin ja on ihan PAJOISSA...
Sitten yksi, tämä saattoi olla kyllä joku toinenkin kerta. Olimme taas tripsitterin kanssa kuuntelemassa musaa koulunruokalassa, ja kaverini pisti minulle mp3 soittimen korviin ja laittoi sieltä musaa. Päätin kumminkin huuhdahtaa hänelle erittäin erittäin kovaa kaikkien kuullen, että VITTU PISTÄ JOTAIN PSYKEÄ SOIMAAN. Ja taas koko opettaja pöytä käänsi katseensa + muut oppilaat...
Hmm. Meidän luokka oli omituista porukkaa, paja koulu olisi hävinnyt meille aivan täysin. Jännää oli myös, että meidän luokka oli arvosanoiltaan yksi parhaimpia, suurin osa meidän luokalta meni yliopistoon. Ja suurin osa kiskoi pilveä, alkoholia, bentsoja sun muuta. Niin joo tunnilla. Itsekkin monesti säädettiin pajaa välitunneilla. Muistan kun yksi kaveri toi mulle 3 gemmiä ennen tunnin alkua vain sillein, "tossa on nyt toi minkä halusit maksakko 30 niin on velat sovittu."
-
D.E.S
- Kameleontti
Emt onko niin erikoinen. Mutta bongia laivalle lähtiessä terminaalin vessassa. :?:
"Taste
-
miymau
- Lepakko
Näitä on hauska lukee 
Mulla ei nyt mitää kovin erikoisia, ei oikee muista. Normaalisti neljän seinän sisällä kiskoo kaiken, mut pyöräilles on hyvä jointtii polttaa vaik keskustas ku kukaa ei ehi ees haistaa, eikä kukaa oo viel kahta kertaa vilkassu vaikka oonki poltellu iha julkisel paikal.Koulus usein vessas käyny ottaa vedot pöhinää tai subuu tai millo mitäki. Avoimesti oon iha joka paikasssa bentsoi nappaillu ("ai nyt pitääki ottaa lääkkeet").
Busseis ja junis joskus jotai jointtii väsänny, nokittanu suoraa pussista jotai viuhuu tai väsänny jotain vetoja..
Kerran keskellä päivää vilkkaassa puistossa en keksiny paikkaa missä vetää jotain, ei muista enää mitä, päätin vää kyykistyy puistonpenkin taakse vetää. Kaveri ei kehannu olla vieres koska kaikki ohikulkijat tuijotti aika pahasti.
Dexmeissä joskus tehny kaikkee tyhmää. Dexmiä oon aina ottanu yksikseni (paitsi erään kohtalokkaan kerran
), joten kukaan ei oo ollu mua estämässä. En haluu ees tietää miltä näytin kun olin dexmii ottanu 1200mg ja olin iha ulalla, välillä vaa "heräsin" ja tajusin tekeväni jotain aivan idioottia. Sitten päätin lähteä kaupungille kävelee. Ja kävelin siin vaihees ku robotti, tuotti todellisii vaikeuksia kävellä normaalisti, ja samaa aikaan leijailin jossain kolmannessa maailmassa enkä tajunnu kuka oon mikä oon elänkö vai en, mitä on elämä...
Enkä todellakaa pystyny puhumaan kunnolla ja musta tuntu että olisin keskellä jotain areenaa ja koko universumi pystyy näkee mut.
Mulla ei nyt mitää kovin erikoisia, ei oikee muista. Normaalisti neljän seinän sisällä kiskoo kaiken, mut pyöräilles on hyvä jointtii polttaa vaik keskustas ku kukaa ei ehi ees haistaa, eikä kukaa oo viel kahta kertaa vilkassu vaikka oonki poltellu iha julkisel paikal.Koulus usein vessas käyny ottaa vedot pöhinää tai subuu tai millo mitäki. Avoimesti oon iha joka paikasssa bentsoi nappaillu ("ai nyt pitääki ottaa lääkkeet").
Busseis ja junis joskus jotai jointtii väsänny, nokittanu suoraa pussista jotai viuhuu tai väsänny jotain vetoja..
Kerran keskellä päivää vilkkaassa puistossa en keksiny paikkaa missä vetää jotain, ei muista enää mitä, päätin vää kyykistyy puistonpenkin taakse vetää. Kaveri ei kehannu olla vieres koska kaikki ohikulkijat tuijotti aika pahasti.
Dexmeissä joskus tehny kaikkee tyhmää. Dexmiä oon aina ottanu yksikseni (paitsi erään kohtalokkaan kerran
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
m
- Lepakko
tk:ssa lääkäriä odotellessa join siideriä ja popsin opamoxseja, muut jonottajat katseli ihmeissään, mut oli kiva kuosi niin ei ees hävettäny. Eipä sen kummempaa. Kirjaston vessa on perus paikka subu-tööteille.
Minkä ikästä muuten on porukka ku niin monet kertoo koulu-juttuja? Itsehän olen jo 30v
Minkä ikästä muuten on porukka ku niin monet kertoo koulu-juttuja? Itsehän olen jo 30v
-
frapathea
Mun mutsi on suunnillee viiskybänen ja käy kouluu. On muitaki kouluja ku peruskoulu. :Em wrote:Minkä ikästä muuten on porukka ku niin monet kertoo koulu-juttuja? Itsehän olen jo 30v
-
Hz0
- Apteekki
Tässä jonkin aikaa sitten tuli vähän sählättyä junassa... Tuli konnarin kanssa kiistaa sitten lipun hinnasta, koska opiskelijakorttini ei kuulemma kelvannut. Jouduin maksamaan sitten täyden hinnan ja alkoi vituttaa. Konduktööri poistui osastosta, jolloin vieressä istunut vanhempi pariskunta alkoi sättiä meikäläistä (risaiset farkut, parta ajamatta ja huppari päällä ja kuulokkeet korvissa), että eikö mulla ole mitään kunnioitusta lakia kohtaan tms paskaa.
No sain sitten pienessä pierussa idean että näytetään mistä kana pissii ja otin hyvin hitaasti laukusta puolikkaan levyllisen 1mg xanttuja irroittelin ne kämmenelle, sitten pari seroquelia ja pari random bentsoa, ja sitten kourallinen valkoisia tabletteja ja kapseleita kädessä tuijotin pariskuntaa ja totesin että "Vain otettu lääke auttaa" ja kiskaisin vesipullon avustuksella kaikki ykkösellä alas mahdollisimman näyttävästi. Tämän jälkeen päästiin jonkinlaisen hörähdyksen ja jatkoin musan kuuntelua. Jostain syystä ko. pariskunta häipyi osastosta
En kyllä selvinpäin olisi moiseen ryhtynyt mutta vitutti aivan armottomasti.
No sain sitten pienessä pierussa idean että näytetään mistä kana pissii ja otin hyvin hitaasti laukusta puolikkaan levyllisen 1mg xanttuja irroittelin ne kämmenelle, sitten pari seroquelia ja pari random bentsoa, ja sitten kourallinen valkoisia tabletteja ja kapseleita kädessä tuijotin pariskuntaa ja totesin että "Vain otettu lääke auttaa" ja kiskaisin vesipullon avustuksella kaikki ykkösellä alas mahdollisimman näyttävästi. Tämän jälkeen päästiin jonkinlaisen hörähdyksen ja jatkoin musan kuuntelua. Jostain syystä ko. pariskunta häipyi osastosta
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
King Ink
- LD50
Haha, AsenneHz0 wrote:Tässä jonkin aikaa sitten tuli vähän sählättyä junassa... Tuli konnarin kanssa kiistaa sitten lipun hinnasta, koska opiskelijakorttini ei kuulemma kelvannut. Jouduin maksamaan sitten täyden hinnan ja alkoi vituttaa. Konduktööri poistui osastosta, jolloin vieressä istunut vanhempi pariskunta alkoi sättiä meikäläistä (risaiset farkut, parta ajamatta ja huppari päällä ja kuulokkeet korvissa), että eikö mulla ole mitään kunnioitusta lakia kohtaan tms paskaa.
-
Poliklinikka
- OD
Melkein aina kuoseissa menen käymään kaupassa. Monesti nauran siellä itsekseni/itselleni.
Sitten kerran yksi "kuntoutus-ohjaaja" tuli prisman karkkiosastolla vastaan ja jäi juttelemaan mun kanssa. Olin kodeiinipajareissa ja aivan helvetin punanen naamasta ja silmistä.
Sitten kerran yksi "kuntoutus-ohjaaja" tuli prisman karkkiosastolla vastaan ja jäi juttelemaan mun kanssa. Olin kodeiinipajareissa ja aivan helvetin punanen naamasta ja silmistä.
-
dopE
- Lepakko
pirivedot särkänniemen tornadossa, bongihitit lahden poliisiaseman vessassa taitaa olla "erikoisin" ,
-
Gartargor
- Psykonautti
Miten toi onnistuu?dopE wrote:pirivedot särkänniemen tornadossa
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness