Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Sand
Karvakuono

Re: Erikoisia paikkoja missä olet douppannu ja/tai kuositellu?

Post by Sand »

Jokainen paikka tuntuu uudelta deksmeissä...

Tulee myös mieleen tapaus, jossa kävin sisätautilääkärin vastaanotolla melko ankaran ympärivuorokautisen tsopikloniviikonlopun jälkeen. Olo oli ehkäpä karmein ikinä ja kylmä hiki virtasi. Näytti menevän flunssana läpi.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Tää ei nyt kovin erikoinen ole, mutta frendillä oli hieno kännykkä (joku kommunikaattori) mihin sai peilin, ja vedeltiin aina junassa istuessa siitä nokkia.

Suomenlinnan laiturilta on myös kiva älytellä.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
palekastro

Post by palekastro »

poltin ekat paukut bajamajassa 8) koulun pihallaki uskaltaa jo kärytellä.. kärpässieniä autiotalossa oli aika vinha reissu.. ja deksmii bussissa/juna-asemalla, kiljua, tutkareita ja pöhköö leikkipuistossa (yöllä sentään :roll: ) LSD:tä Olarin ostarilla..... mutta hapot uimarannalla..germaa. :D ja LSD:tä myöskin Ozoran maissilabyrintissa <3 apua ei pysty muistaa kaikkee..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Säätänyt puhelimessa paukuissa hasista keskellä koulutuntia.

Ollut överipaukuissa keskellä koulutuntia...
Pugettanut kouluissa överipaukkujen takia...

1800 mg dexmin jälkeisenä päivänä englannin kokeessa...
Uke
LD50

Post by Uke »

Dexma wrote:Säätänyt puhelimessa paukuissa hasista keskellä koulutuntia.

Ollut överipaukuissa keskellä koulutuntia...
Pugettanut kouluissa överipaukkujen takia...

1800 mg dexmin jälkeisenä päivänä englannin kokeessa...
Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oli :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Spadukka

Post by Spadukka »

dexma syntys dexmeis peace :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gandalffi wrote: Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oli :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Joo määhän se oli ja ysiluokalla... Annos taisi olla 300 mg sen aikuiseen 50 kg keho aika kevyisiin eli OLIN KUOSIT koulussa, ja tämän päivän jäin ensi kerran kiinni koulussa huumeista... Ei oikein tykännyt...
Uke
LD50

Post by Uke »

Dexma wrote:
Gandalffi wrote: Etkö sä oo ollu dexmeissä koulussakin ja typonnu todella pahasti ATK-tunnilla, ku piti kirjottaa omaa nimeä? Vai kukahan se oli :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Joo määhän se oli ja ysiluokalla... Annos taisi olla 300 mg sen aikuiseen 50 kg keho aika kevyisiin eli OLIN KUOSIT koulussa, ja tämän päivän jäin ensi kerran kiinni koulussa huumeista... Ei oikein tykännyt...
Ai että mä hajosin sillon ku luin joskus sen tarinas. Haha :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gandalffi wrote: Ai että mä hajosin sillon ku luin joskus sen tarinas. Haha :mrgreen:

Vittu oisit nähnyt mun kuoseja ysiluokalla.... En pitänyt juurikaan esitelmiä selvinpäin ysiluokalta eteenpäin amiksen vikalle saakka. :lol: :lol: :lol: 8) 8)

Hienoin oli, kun menin pitään pevekki xanori päissäni lopputyön esitelmän...

"Joo eli esitelmäni on öööööööö KIINA ILMIÖSTÄ ja täää ooon höööööööö" *juo pullon vettä nopeast* Sitten taas unohti mitä piti sanoa... anyway pääsin läpi tällä kuosilla koulusta läpi COOL.

Joskus viimeisillä päivillä koulussa tulin kovassa bentso pöhnässä kouluun ja rupesin kaverilleni selittään valitettavan kovaan ääneen, että hei mun terska koskettelee sun terskaa... Koko luokka, muistaa tämän mää en.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Spadukka wrote:dexma syntys dexmeis peace :D
Joo :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Thoxium

Post by Thoxium »

Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa. :mrgreen:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Thoxium wrote:Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa. :mrgreen:
joo, putkassa on tullu kuosattuu paljon. kerran laitoin kellon soimaan 5min ennen aamupalaa ja kaivoin perseestä pirit ja vedin nokat.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Uke
LD50

Post by Uke »

mauser1911 wrote:
Thoxium wrote:Sain säädettyä Pasilan putkassa aika mukavia annoksia diazepaamia ja temazepaamia. Leppoisia hetkiä kirjaa lukiessa. :mrgreen:
joo, putkassa on tullu kuosattuu paljon. kerran laitoin kellon soimaan 5min ennen aamupalaa ja kaivoin perseestä pirit ja vedin nokat.
Siis ai vittu... Sä oot MIES :lol: :lol:
Image

Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Gandalffi wrote:
mauser1911 wrote:
Siis ai vittu... Sä oot MIES :lol: :lol:
samaa mieltä :D
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Tehny fiksit junassa siinä pöydällä ja käyny lyömässä junanvessassa. Konemetsässä tuli rännäiltyä ihan kuskin paikalla. Nokkia on tullut otettua melkein ihan missä vain. Snifferi on muuten aika kätsy laite ottaa vaikka nokat kassajonossa :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

xxx-men wrote:Snifferi on muuten aika kätsy laite ottaa vaikka nokat kassajonossa :D
kerro heti mistä niitä löytää? yhdestä oon pirii vetänyt vuosia sitten. pakko saada. :lol:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

mauser1911 wrote:
xxx-men wrote:Snifferi on muuten aika kätsy laite ottaa vaikka nokat kassajonossa :D
kerro heti mistä niitä löytää? yhdestä oon pirii vetänyt vuosia sitten. pakko saada. :lol:
Ostin ton damista. Mut ootas ku kaivan sulle sen yhen smartshopin osotteen esille mist voi tilata myös tollasia. Aika levottomia versioitakin noista on saatavilla. Jopa 30g:n säiliöillä :D Itel vaatimaton gramman putki.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Gandalffi wrote:
Dexma wrote:
Ai että mä hajosin sillon ku luin joskus sen tarinas. Haha :mrgreen:
Hei mäkin haluan lukea ton tarinan :)
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Uke
LD50

Post by Uke »

Hmm.. En muista oliko se jossain randomtopikissa vai oliko se ihan oma trippistoori. Helkutin vaikee varmaan lähtee ettimään :(
Image

karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

Tänään museon vessassa tuli polteltua läpyä bongista. :razz: Ei edes kuumottanu.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gandalffi wrote:Hmm.. En muista oliko se jossain randomtopikissa vai oliko se ihan oma trippistoori. Helkutin vaikee varmaan lähtee ettimään :(
Vaan jossain random topikissa...

Homma meni jotenkin niin, että päätin vain kiskaista dexmiä 300 mg himassa ennen kouluun menoa. Mulla oli tapana aina torstai aamuisin mennä kuosissa kouluun, kun se oli 10 aamu ja aikaa oli aamu herätyksellä ja yleensä kouluun lähtö vitutti suunnattomasti...

Sitten kouluun hörhöileen. Sen aikaiset tarkkailuluokkalaiset pääsivät muistaakseni heti piikittään, KATO DEXMA ON TAAS IHAN KAMOISSA... Sen aikaiseni pajan säätäjä otti mut sitten turvakseen ja pyöritti ympyrää koulussa ja oli tripsitterinä... Muistaakseni 3 juttua jotka nyt on naurettavan arvoisia, en muista oliko tämä yksi juuri tolla päivällä.

- Kirjoittelin jokaisen kirjoituksen atk tunneilla ihan vituiksi, tiedätte kaikki dexmi päät sen tapahtuman. Dexma, kirjoitetaan dexmeissä aina frc,a.
- Matikan tunneilla, jossa sitten opettajat vihdoinkin tajusi jutun, kun opettaja kysyi YHTÄLÖN RATKAISUSSA tehtavän ratkaisua. Vastasin kysymykseen joka oli jotain tälläinen:
x+2x=?
Että vastaus on x, eikun 2x, eikun siis öööö 3x...

Siinä kohtaa koko luokka, joka tietenkin tiesi mitä oli taas tapahtunut repeää nauruun. Ja itse punastelen takapulpetilla, kun mun tripsitteri hakkaa päätä pulpettiin ja on ihan PAJOISSA...

Sitten yksi, tämä saattoi olla kyllä joku toinenkin kerta. Olimme taas tripsitterin kanssa kuuntelemassa musaa koulunruokalassa, ja kaverini pisti minulle mp3 soittimen korviin ja laittoi sieltä musaa. Päätin kumminkin huuhdahtaa hänelle erittäin erittäin kovaa kaikkien kuullen, että VITTU PISTÄ JOTAIN PSYKEÄ SOIMAAN. Ja taas koko opettaja pöytä käänsi katseensa + muut oppilaat...

Hmm. Meidän luokka oli omituista porukkaa, paja koulu olisi hävinnyt meille aivan täysin. Jännää oli myös, että meidän luokka oli arvosanoiltaan yksi parhaimpia, suurin osa meidän luokalta meni yliopistoon. Ja suurin osa kiskoi pilveä, alkoholia, bentsoja sun muuta. Niin joo tunnilla. Itsekkin monesti säädettiin pajaa välitunneilla. Muistan kun yksi kaveri toi mulle 3 gemmiä ennen tunnin alkua vain sillein, "tossa on nyt toi minkä halusit maksakko 30 niin on velat sovittu."
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Emt onko niin erikoinen. Mutta bongia laivalle lähtiessä terminaalin vessassa. :?:
"Taste
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Näitä on hauska lukee :D

Mulla ei nyt mitää kovin erikoisia, ei oikee muista. Normaalisti neljän seinän sisällä kiskoo kaiken, mut pyöräilles on hyvä jointtii polttaa vaik keskustas ku kukaa ei ehi ees haistaa, eikä kukaa oo viel kahta kertaa vilkassu vaikka oonki poltellu iha julkisel paikal.Koulus usein vessas käyny ottaa vedot pöhinää tai subuu tai millo mitäki. Avoimesti oon iha joka paikasssa bentsoi nappaillu ("ai nyt pitääki ottaa lääkkeet").
Busseis ja junis joskus jotai jointtii väsänny, nokittanu suoraa pussista jotai viuhuu tai väsänny jotain vetoja..
Kerran keskellä päivää vilkkaassa puistossa en keksiny paikkaa missä vetää jotain, ei muista enää mitä, päätin vää kyykistyy puistonpenkin taakse vetää. Kaveri ei kehannu olla vieres koska kaikki ohikulkijat tuijotti aika pahasti.
Dexmeissä joskus tehny kaikkee tyhmää. Dexmiä oon aina ottanu yksikseni (paitsi erään kohtalokkaan kerran :D), joten kukaan ei oo ollu mua estämässä. En haluu ees tietää miltä näytin kun olin dexmii ottanu 1200mg ja olin iha ulalla, välillä vaa "heräsin" ja tajusin tekeväni jotain aivan idioottia. Sitten päätin lähteä kaupungille kävelee. Ja kävelin siin vaihees ku robotti, tuotti todellisii vaikeuksia kävellä normaalisti, ja samaa aikaan leijailin jossain kolmannessa maailmassa enkä tajunnu kuka oon mikä oon elänkö vai en, mitä on elämä... :D Enkä todellakaa pystyny puhumaan kunnolla ja musta tuntu että olisin keskellä jotain areenaa ja koko universumi pystyy näkee mut.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
m
Lepakko

Post by m »

tk:ssa lääkäriä odotellessa join siideriä ja popsin opamoxseja, muut jonottajat katseli ihmeissään, mut oli kiva kuosi niin ei ees hävettäny. Eipä sen kummempaa. Kirjaston vessa on perus paikka subu-tööteille.

Minkä ikästä muuten on porukka ku niin monet kertoo koulu-juttuja? Itsehän olen jo 30v
frapathea

Post by frapathea »

m wrote:Minkä ikästä muuten on porukka ku niin monet kertoo koulu-juttuja? Itsehän olen jo 30v
Mun mutsi on suunnillee viiskybänen ja käy kouluu. On muitaki kouluja ku peruskoulu. :E
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Tässä jonkin aikaa sitten tuli vähän sählättyä junassa... Tuli konnarin kanssa kiistaa sitten lipun hinnasta, koska opiskelijakorttini ei kuulemma kelvannut. Jouduin maksamaan sitten täyden hinnan ja alkoi vituttaa. Konduktööri poistui osastosta, jolloin vieressä istunut vanhempi pariskunta alkoi sättiä meikäläistä (risaiset farkut, parta ajamatta ja huppari päällä ja kuulokkeet korvissa), että eikö mulla ole mitään kunnioitusta lakia kohtaan tms paskaa.

No sain sitten pienessä pierussa idean että näytetään mistä kana pissii ja otin hyvin hitaasti laukusta puolikkaan levyllisen 1mg xanttuja irroittelin ne kämmenelle, sitten pari seroquelia ja pari random bentsoa, ja sitten kourallinen valkoisia tabletteja ja kapseleita kädessä tuijotin pariskuntaa ja totesin että "Vain otettu lääke auttaa" ja kiskaisin vesipullon avustuksella kaikki ykkösellä alas mahdollisimman näyttävästi. Tämän jälkeen päästiin jonkinlaisen hörähdyksen ja jatkoin musan kuuntelua. Jostain syystä ko. pariskunta häipyi osastosta :D

En kyllä selvinpäin olisi moiseen ryhtynyt mutta vitutti aivan armottomasti.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hz0 wrote:Tässä jonkin aikaa sitten tuli vähän sählättyä junassa... Tuli konnarin kanssa kiistaa sitten lipun hinnasta, koska opiskelijakorttini ei kuulemma kelvannut. Jouduin maksamaan sitten täyden hinnan ja alkoi vituttaa. Konduktööri poistui osastosta, jolloin vieressä istunut vanhempi pariskunta alkoi sättiä meikäläistä (risaiset farkut, parta ajamatta ja huppari päällä ja kuulokkeet korvissa), että eikö mulla ole mitään kunnioitusta lakia kohtaan tms paskaa.

No sain sitten pienessä pierussa idean että näytetään mistä kana pissii ja otin hyvin hitaasti laukusta puolikkaan levyllisen 1mg xanttuja irroittelin ne kämmenelle, sitten pari seroquelia ja pari random bentsoa, ja sitten kourallinen valkoisia tabletteja ja kapseleita kädessä tuijotin pariskuntaa ja totesin että "Vain otettu lääke auttaa" ja kiskaisin vesipullon avustuksella kaikki ykkösellä alas mahdollisimman näyttävästi. Tämän jälkeen päästiin jonkinlaisen hörähdyksen ja jatkoin musan kuuntelua. Jostain syystä ko. pariskunta häipyi osastosta :D

En kyllä selvinpäin olisi moiseen ryhtynyt mutta vitutti aivan armottomasti.
Haha, Asenne
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Melkein aina kuoseissa menen käymään kaupassa. Monesti nauran siellä itsekseni/itselleni.

Sitten kerran yksi "kuntoutus-ohjaaja" tuli prisman karkkiosastolla vastaan ja jäi juttelemaan mun kanssa. Olin kodeiinipajareissa ja aivan helvetin punanen naamasta ja silmistä.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

pirivedot särkänniemen tornadossa, bongihitit lahden poliisiaseman vessassa taitaa olla "erikoisin" ,
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

dopE wrote:pirivedot särkänniemen tornadossa
Miten toi onnistuu? :D
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness