Klo 22:35
Terve!
Tässä ensin hieman taustatietoa koehenkilöstä:
23-vuotias, 70kg/180cm, ekat röökit 6-vuotiaana, ekat kännit 9-vuotiaana, yläasteella rajua bensan/butaanin imuttamista, varsinaiset psykedeelit aloitin 13-vuotiaana kannabiksen ja "lääkkeiden" muodossa. Seuraavaksi sitten essoja, piriä, subuja, LSA, ... eli varsinaisesti psykonautiksi ryhdyin ehkäpä siinä 16-17 vanhana.
No nyt olen syönyt yhden avautuneen siemenkodan, missä silmäämääräisesti oli n. 30-40 siementä. Söin eilen yhden tuoreen lehden, mitään sen suurempia vaikutuksia ei siitä tullut; vähän enemmän iloinen olo kuin yleensä. Aikasemmin olen polttanut daturaa, mistä tuli mukava olo yhdistettynä pilveen ja johonkin tutkimuskemikaaliin, jonka nimeä en muista.
Kummallista, mutta se maistui hieman sieneltä, tuo siemenkota.. Nyt odottelen vaikutuksia, vatsa on aika tyhjä, joten niiiden pitäisi tulla pian.
Klo 0:39
Ei mitään ihmeellisiä vaikutuksia, syön toisen siemenkodan ja 3 tuoretta lehteä.
Klo 2:03
Olo on mukava ja tasapainoinen. Aluksi mahassa oli kummallinen tunne, mutta se katosi. Myös rintaa ahdisti, aivan kuin olisi hengitys tukossa. Söin 4 lehteä lisää, kohta poltan hieman kannabiksen lehteä ja daturan lehteä bongista.
Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Nyt sitten varovaisesti meet eteenpäin! OIKEASTI. Saatat olla niin sekaisin kohta ettet itsekkään tiedosta...
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Tai henki pois... daturan kanssa ei kannata leikkiä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Poppy
- Lepakko
- Posts: 172
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 10:35
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Huh-huh! Aikamoinen lataus on kyllä mennyt kurkusta alas. Toivottavasti ei oo käyny mitenkään.
-
whenuntillthen
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Loppuyhteenveto:
Poltin lisää lehteä bongistä kannabiksen kanssa. Sen jälkeen heitin loput lehdet (arviolta 6kpl) naamariin, ja join yhteensä 4 kaljaa, jonka höystin n. 30 grammalla muskottipähkinää. Olo oli tosi kiva, ja vielä nyttenkin mukavan rauhallinen olo.
Odotin kyllä jotain ihan muuta Daturalta, mutta kyllä tämä on oiva kasvi!
Oli kyllä sitten aivan ihmeellisiä unia kun meni nukkumaan. :O
Poltin lisää lehteä bongistä kannabiksen kanssa. Sen jälkeen heitin loput lehdet (arviolta 6kpl) naamariin, ja join yhteensä 4 kaljaa, jonka höystin n. 30 grammalla muskottipähkinää. Olo oli tosi kiva, ja vielä nyttenkin mukavan rauhallinen olo.
Odotin kyllä jotain ihan muuta Daturalta, mutta kyllä tämä on oiva kasvi!
Oli kyllä sitten aivan ihmeellisiä unia kun meni nukkumaan. :O
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Ongelmana on se, että et tiedä ootko nukkunut vai et...whenuntillthen wrote:
Oli kyllä sitten aivan ihmeellisiä unia kun meni nukkumaan. :O
-
MissPsychedelic
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
- Location: Haiti
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Aloittajalla on oikea meininki, niin tässä tarinassa kuin DXM-stoorissaankin. 
45/44/43/42
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Joo mun mielestä vähän ei niin oikea meininki... kaikin puolin...
-
Aesma
- OD
- Posts: 1063
- Joined: Thu 09 Oct 2008, 15:53
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Uskon Neiti Psykedelian vastauksen olleen sarkasmia,
ja onko tää nyt ihan trolli tää kaveri kun eikös tää postannut sen 100g muskottipähkinä viestinkin?
Tai siis ajattelin nyt vain kirjoittaa lyhyen päätelmän teoriastani jos joku ei nyt ole halunnut itse ajatella asiaa näin.
ja onko tää nyt ihan trolli tää kaveri kun eikös tää postannut sen 100g muskottipähkinä viestinkin?
Tai siis ajattelin nyt vain kirjoittaa lyhyen päätelmän teoriastani jos joku ei nyt ole halunnut itse ajatella asiaa näin.
-
Poppy
- Lepakko
- Posts: 172
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 10:35
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Trollipa hyvinkin luulen ma. Ihmettelen vain miksi nähdä vaivaa. 
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
jos ei oo trolli niin sitten on täys urpoPoppy wrote:Trollipa hyvinkin luulen ma. Ihmettelen vain miksi nähdä vaivaa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)
Joka tapauksessa tän voi kai laittaa lukkoon, tähän ketjuun tuskin tulee enää mitään järkevää.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!