Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
whenuntillthen

Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by whenuntillthen »

Klo 22:35

Terve!

Tässä ensin hieman taustatietoa koehenkilöstä:

23-vuotias, 70kg/180cm, ekat röökit 6-vuotiaana, ekat kännit 9-vuotiaana, yläasteella rajua bensan/butaanin imuttamista, varsinaiset psykedeelit aloitin 13-vuotiaana kannabiksen ja "lääkkeiden" muodossa. Seuraavaksi sitten essoja, piriä, subuja, LSA, ... eli varsinaisesti psykonautiksi ryhdyin ehkäpä siinä 16-17 vanhana.

No nyt olen syönyt yhden avautuneen siemenkodan, missä silmäämääräisesti oli n. 30-40 siementä. Söin eilen yhden tuoreen lehden, mitään sen suurempia vaikutuksia ei siitä tullut; vähän enemmän iloinen olo kuin yleensä. Aikasemmin olen polttanut daturaa, mistä tuli mukava olo yhdistettynä pilveen ja johonkin tutkimuskemikaaliin, jonka nimeä en muista.

Kummallista, mutta se maistui hieman sieneltä, tuo siemenkota.. Nyt odottelen vaikutuksia, vatsa on aika tyhjä, joten niiiden pitäisi tulla pian.


Klo 0:39

Ei mitään ihmeellisiä vaikutuksia, syön toisen siemenkodan ja 3 tuoretta lehteä.

Klo 2:03

Olo on mukava ja tasapainoinen. Aluksi mahassa oli kummallinen tunne, mutta se katosi. Myös rintaa ahdisti, aivan kuin olisi hengitys tukossa. Söin 4 lehteä lisää, kohta poltan hieman kannabiksen lehteä ja daturan lehteä bongista.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8765
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by Dexma »

Nyt sitten varovaisesti meet eteenpäin! OIKEASTI. Saatat olla niin sekaisin kohta ettet itsekkään tiedosta...
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by dredi »

Tai henki pois... daturan kanssa ei kannata leikkiä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
Poppy
Lepakko
Posts: 172
Joined: Fri 10 Jul 2009, 10:35

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by Poppy »

Huh-huh! Aikamoinen lataus on kyllä mennyt kurkusta alas. Toivottavasti ei oo käyny mitenkään.
whenuntillthen

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by whenuntillthen »

Loppuyhteenveto:

Poltin lisää lehteä bongistä kannabiksen kanssa. Sen jälkeen heitin loput lehdet (arviolta 6kpl) naamariin, ja join yhteensä 4 kaljaa, jonka höystin n. 30 grammalla muskottipähkinää. Olo oli tosi kiva, ja vielä nyttenkin mukavan rauhallinen olo.

Odotin kyllä jotain ihan muuta Daturalta, mutta kyllä tämä on oiva kasvi!

Oli kyllä sitten aivan ihmeellisiä unia kun meni nukkumaan. :O
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8765
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by Dexma »

whenuntillthen wrote:
Oli kyllä sitten aivan ihmeellisiä unia kun meni nukkumaan. :O
Ongelmana on se, että et tiedä ootko nukkunut vai et... :lol: :lol: :lol:
User avatar
MissPsychedelic
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
Location: Haiti

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by MissPsychedelic »

Aloittajalla on oikea meininki, niin tässä tarinassa kuin DXM-stoorissaankin. :)
45/44/43/42
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by dredi »

Kuin ni?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8765
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by Dexma »

Joo mun mielestä vähän ei niin oikea meininki... kaikin puolin...
Aesma
OD
Posts: 1063
Joined: Thu 09 Oct 2008, 15:53

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by Aesma »

Uskon Neiti Psykedelian vastauksen olleen sarkasmia,
ja onko tää nyt ihan trolli tää kaveri kun eikös tää postannut sen 100g muskottipähkinä viestinkin?
Tai siis ajattelin nyt vain kirjoittaa lyhyen päätelmän teoriastani jos joku ei nyt ole halunnut itse ajatella asiaa näin.
User avatar
Poppy
Lepakko
Posts: 172
Joined: Fri 10 Jul 2009, 10:35

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by Poppy »

Trollipa hyvinkin luulen ma. Ihmettelen vain miksi nähdä vaivaa. :roll:
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by mauseri »

Poppy wrote:Trollipa hyvinkin luulen ma. Ihmettelen vain miksi nähdä vaivaa. :roll:
jos ei oo trolli niin sitten on täys urpo
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Kohtaaminen oraalisesti (Datura)

Post by dredi »

Joka tapauksessa tän voi kai laittaa lukkoon, tähän ketjuun tuskin tulee enää mitään järkevää.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!