Salvia 15x - omituinen kokemus

Salvia Divinorum
User avatar
MissPsychedelic
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
Location: Haiti

Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by MissPsychedelic »

Olen polttanut salviaa aiemminkin, mutta tällä kerralla kokemus oli rankempi, jopa pelottava. Seurana on kaksi ystävääni, joista toinen polttaa myös, toinen lähinnä vahtii meitä. Ystäväni aloittaa, ja antaa tämän jälkeen bongin minulle, ensimmäisen hitin jälkeen olen täysin poissa tästä todellisuudesta.

Lähden putoamaan, näen etäisesti ystävieni kasvot jossakin ylhäällä, ja yritän huutaa heille että ojentaisivat kätensä eivätkä päästäisi minua putoamaan. Putoan ahtaassa kuilussa, ympärilläni pyörivät kaikki mahdolliset värit ja kuilu tuntuu loputtoman pitkältä. Huomaan vanhenevani silmissä, ihoni muuttuu harmahtavaksi ja ryppyiseksi, kuilun seinillä on onkaloita/luolia/vastaavia joiden suilla minua kutsuvat "eri-ikäiset minät", he huutavat etten voi mennä vielä alas, en ole "elänyt näitä tasoja vielä" :o Värien kieputus kuilussa käy yhä nopeammaksi ja nopeammaksi, kunnes kaikki on äkisti poissa - ei ole kuilua, ei värejä, ei materiaa, ei minua. Käsitän olevani kuollut, minulla on jonkinasteinen tietoisuus, ympärilläni on vain tyhjyyttä "enkä minäkään ole olemassa enää", on vain käsitys siitä että olen kuollut, ja minua pelottaa valtavasti. Yritän huutaa, toivon näkeväni unta ja koetan herättää itseäni, en muista polttaneeni salviaa, enkä käsitä miksi olen kuollut ja mitä nyt tapahtuu, ymmärrykseni ei myöskään riitä käsittämään sitä tyhjyyttä ja olemattomuutta jossa leijailen. Tunnen olevani tässä tilassa vähintään vuoden, ennenkuin päätä hyväksyä tilanteeni ja kuolemani, sekä sen ettei mitään enää ole ja samantien tämän jälkeen alan kuulla pätkittäistä puhetta, puhe kuulostaa konemusiikilta ja se voimistuu kokajan, kuulen ystävieni äänet ja pikkuhiljaa näen myös välähdyksiä todellisuudesta. Muistan jälleen polttaneeni salviaa, ja n. minuutin päästä olen hereillä taas.

Tämä kokemus oli omituinen, pelottava, mutta samaanaikaan opettavainen. Osaan todella huonosti kuvailla tapahtumia, mutta yritin parhaani :) Ystäväni muuten kertoivat, että olin tipahtanut maahan makaamaan ja tuijottanut kattoon koko matkani ajan + matkani alussa olin mutissut hiljaa "auttakaa" :D
45/44/43/42
User avatar
slack1
Psykonautti
Posts: 119
Joined: Thu 16 Oct 2008, 17:05
Location: Tampere

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by slack1 »

Meikä yleensä huutaa todellisuudessa... oon nauhotellu niit, ne on iha mielenkiintoista kuunneltavaa :)
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
User avatar
RoboPoski
Lepakko
Posts: 161
Joined: Thu 25 Oct 2007, 03:03

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by RoboPoski »

Toi on musta aika normaalia. En tiedä mitä itse oon huudellu trippien aikana. Ainoo on että "älkää ny mua viekö" ku pidän itseäni niin puhtaana pulmusena. Mut silti ne vei, mutta kyl se toi takasinki. Kivahan tällä on olla kun sen oivaltaa, mutta jossain on silti vielä paaaaaljon parempi olla. On se hassua että me ollaan täällä kasvatuksen ja lakien vankina mutta kaikki vaan haluaa olla tarjotuissa puitteissa. No se on jo sairasta. Siis se että ei anneta yksilön itse kokea mikä on väärin ja mikä ei.

Tää on valmis paikka ja sua kyylätään ja sun olo halutaan tehdä huonoks. Tee stoppi sille äläkä välitä enää mistään. Mä olen puhunut mun maman ja papan pussiin, ja monen kaverin. Jotkut meistä on vain kärsimässä täällä, sen takia että muilla ois hauskaa, mut mä oon ymmärtäny sen. Ja nyt tulee takas päin pikku hiljaa niille. Mulla on meinaan todisteet. 8)
User avatar
_FOOL_
Apteekki
Posts: 375
Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by _FOOL_ »

Kuullostaa aivan matkalta aliseen, kuolleiden maailmaan.
Image
User avatar
MissPsychedelic
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
Location: Haiti

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by MissPsychedelic »

Eipä ole Salvia enää tehnyt yhtä epämukavia oloja kuin tuolloin. :)
45/44/43/42
User avatar
Hampputukka
Lepakko
Posts: 255
Joined: Thu 21 Dec 2006, 15:16

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by Hampputukka »

Hahhhaa, tääkin oli hyvä stoori kyl, eikös toi nyt ollu sit hetkellinen egokuolema tai jotain? Eli aika perus :roll:

EDIT: Egokuolema, liian suuri määrä uutta informaatiota kerralla, käsittelykyky ei riitä, joten "kuolema" yrittää siirtyä muille tasoille? hmm, egokuolema on aika huono sana kyllä...
back to basics rootbwoy
bUkkA

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by bUkkA »

EGO=SINÄ ITSE
EGOKUOLEMA=KÄSITYS SIITÄ MITÄ OLET TUHOUTUU
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by dredi »

Ego = minäkuva. (Harha)käsitys omasta itsestä, kuvitelma, itse rakennettu itsensä "määritelmä", raamit joiden sisälle mieli yrittää survoa itsensä.

Egokuolema on hetki jolloin individualismin harha väistyy, mielen harharakennelma, pilvilinna hajoaa, tajunta/mieli päästää irti yrityksistä määritellä itsensä ulkoisten seikkojen kautta ja siirtyy puhtaan aistimisen ja kokemisen vaiheeseen, jossa kokee maailmankaikkeuden singulaarisena, kaikki on yhtä, on vain kaikki joka on yhtä ja samaa, rajoja "minän" ja "toisten" välillä ei loppujen lopuksi ole, ne ovat vain harhaa joka kuitenkin on on tarpeellinen harha jokapäiväisen elämän sujumisen kannalta. Egokuolema on silti hyväksi, sillä sen avulla sisäistää että kyseessä on harha, ja pääsee irti minäkeskeisestä ajattelumallista.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
Hampputukka
Lepakko
Posts: 255
Joined: Thu 21 Dec 2006, 15:16

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by Hampputukka »

dredi wrote:Ego = minäkuva. (Harha)käsitys omasta itsestä, kuvitelma, itse rakennettu itsensä "määritelmä", raamit joiden sisälle mieli yrittää survoa itsensä.

Egokuolema on hetki jolloin individualismin harha väistyy, mielen harharakennelma, pilvilinna hajoaa, tajunta/mieli päästää irti yrityksistä määritellä itsensä ulkoisten seikkojen kautta ja siirtyy puhtaan aistimisen ja kokemisen vaiheeseen, jossa kokee maailmankaikkeuden singulaarisena, kaikki on yhtä, on vain kaikki joka on yhtä ja samaa, rajoja "minän" ja "toisten" välillä ei loppujen lopuksi ole, ne ovat vain harhaa joka kuitenkin on on tarpeellinen harha jokapäiväisen elämän sujumisen kannalta. Egokuolema on silti hyväksi, sillä sen avulla sisäistää että kyseessä on harha, ja pääsee irti minäkeskeisestä ajattelumallista.
Joo, mulla ei oo nää peruskäsitteet oikein hanskassa viel. Mut nyt kun hajoitit tämän käsitteen, niin oon kyllä hajoittanut egoa kavereiden kanssa aika rankasti, selvinpäin, kuten äsken ilmeni mun postauksesta. Ehkä tähän pitää juurikin pyrkiä selvinpäin, se on osa tsygeleelistä vallankumousta. Minäkeskeinen ajattelumalli, assosiaatio, yhdistetynä dissosisaatioon. BooooOOOOOMMM.

Assosaation kontrollointi ylhäältä päin dissosaation avulla -> nopea kehitys, jota on tapahtunut lähiaikoina. hmm, meitsi on kyl jo korkeammilla taajuuksilla. Suosittelen NLP tekniikkaa edelleen kaikille.
back to basics rootbwoy
User avatar
MissPsychedelic
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Wed 27 May 2009, 19:32
Location: Haiti

Re: Salvia 15x - omituinen kokemus

Post by MissPsychedelic »

Ei ollut perus egokuolemaa. Mielestäni. Esin 2C-E:llä tämä egokuolema näyttäytyy paljon selkeämmin ja intensiivisemmin, tässä tunsin paljon enemmän olevani kiinni "todellisuudessa" sekä minuudessani. Kokemani todellisuus muuntui, ei kuitenkaan samalla tavalla kuin tuotantokemikaalien tai kasvien yhteydessä, tämä oli mielenkiintoinen mutta erikoinen kokemus jota en ole uudestaan saavuttanut Salvialla.
Kiitollinen kuitenkin kokemuksesta näin jälkeen päin. :)
45/44/43/42