Kontaktit

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ensiö
Lepakko

Kontaktit

Post by Ensiö »

Niin. Kertokaapa omista kontakteistanne/diilereistä/huumekavereista. Soittelevatko aamusta iltaan ja pahimmat koputtelee oven takana varastettujen stereoiden kanssa? Toivottavasti ei

Itse en halua vakituisia diilereitä kun ne vaan tuppaa menemään sellaiseksi ahdisteluksi. Varsinkaan puhelinnumeroa en anna missään nimessä. Onhan niitä reilujakin herrasmiesdiilereitä mutta aika olemattoman vähän ja nekin tuntuvat vain esittävän aluksi. Kannabista saan kavereilta mutta muut aineet ostan satunnaisilta huumeilijoiden näköisiltä notkujilta mistä milloinkin, useimmiten sörkästä. Ei kyllä ikinä tunnu hyvältä asioida heidän kanssaan mutta toisaalta taas se usein antaa aihetta pohtia omaa käyttöä, mikä on hyvä asia.

Kaverini käyttävät vain kannabista enkä heille ole kovempia ikinä tarjonnut enkä tarjoa. En ole kertonutkaan käytöstäni ettei heille tule himoa kokeilla. En pidä huumeiden käyttämistä kovinkaan hyvänä asiana vaikka käyttäisikin järkevästi, lipsuminen on niin helppoa. Muutama puolituttu käyttää kovempiakin aineita mutta yritän pysyä heistä erossa kun usein alan lipsumaan liialliseen käyttöön heidän seurassa.

Mitenkä teilläpäin?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Infectedmushroom
Karvakuono

Re: Kontaktit

Post by Infectedmushroom »

Itse päinvastoin yritän aina kerätä mahdollisimman paljon puhelinnumeroita.. Onhan sitä pari jamppaa ruvennu enemmänkin ongelmalliseksi kuin ahdistellut (esim kiristystä "jos et tuo rahaa niin....) Mutta on sellasista aina selvitty tavalla tai toisella ja nyt ei oo vähään aikaan kukaan pissiny silmään.
Uke
LD50

Post by Uke »

Joo kyllä mäkin koitan numeroita joskus kahlia, mut oon alkanu vähän kattomaan millanen tyyppi kyseessä. Ostan sen verran harvoin humehia, että aina löydän kaverilta / kaverin kaverilta jne. jotain mukavaa. No en aina...
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

en tunne diilereitä. oli se aika koomista kun itse diilas aikoinaan, niin kerran kerrostalo kämpän ovella oli 3 nistiä ja vittu 3 :shock: maastopyörää.. anna piriä? PAINUKAA VITTUUN!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

3 nistiä ja vittu 3 :shock: maastopyörää..
Se kuuluu pirinistin kehitykseen.

5 vuotta vetänyt pirinistii kulkee reppu selässä ja pöllii maastöpyöriä.

10 vuotta vetäneellä pirinistillä on piriverkkarit & putkikassi ja pöllii autoja.

15 vuotta vetäneellä pirinistillä on piriverkkarit & 2 putkikassia. jne...

En aio enempiä löpistä kontakteistani tälle foorumille. Siinähän arvailette :foil:

tai sanotaan vaikka näin, että joskus tunsin paljonkin porukkaa (diilereitä), aika suuri osa niistä on kuolleita nykyään ja loppuihin en halua pitää yhteyttä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

No siis. Kun kaveripiiristä osa on semmoisia että tulevat varastettujen pleikkareiden kanssa ovelle sekiksissä ja alkavat selittämään kuinka heidät meinattiin saada kiinni Prismassa... Osa on semmoisia jotka tulevat pirisäkin kanssa, lyövät sen pöytään ja ruvetaankin sitten yhdessä purkamaan jotain polkupyöriä kasaan. Osa on kunnollisia kansalaisia, useimmiten kouluajoilta lähtien ollaan tunnettu, jotka ovat suorittaneet lukion/amiksen, ehkä polttavat joskus pilveä. Osa on vain vanhoja narkkareita (yleensä myös alkoholisteja) joihin on vain tutustunut douppaamisen kautta jotenkin. Osa on vaulttilaisia.

Ja kun kontakteista puhutaan niin osa yllämainituista myöskin diilereitä, joo. Liian kuumottavaa tehdä yksinkertaisempaa ja suorempaa postausta.. :foil:
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Nistejä kaikki.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
Thoxium

Post by Thoxium »

Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
Aika pitkälti sama. On sitä muutakin elämää kuin päihteet.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
Hassua olla samaa mieltä, mutta tuntuu, että itselleni on käynyt jotenkin noin...
Uke
LD50

Post by Uke »

Thoxium wrote:
Näin. Tiedän, että moni saattaa jopa naurahtaa täällä, mutta imo selvinpäin on välillä perkeleen mukava olla, enkä todellakaan tykkää olla koko aika kuosissa. Pari kertaa viikossa max. ja yleensä ~muutaman kerran kuussa.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

En mäkään diggaa olla tollanen tyyppi. Harvempi tykkää.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

En tunne yhtään diileriä, 7 vuotta sitten tunsin yhden, mutta heti kun hän aiheutti ensimmäiset ongelmat minulle katkaisin kaikki kontaktit kyseiseen nistiin. Nuoruuden tyhmyyksiä oli alunperinkään häneen tutustuminen.

Päihteitä sattuu eteen tuttujen/ystävien kautta jos sattuu, ei ole tullut mieleenkään pahimmissakaan nitkuissa käydä ns. ostaa kadulta. En edes viitsinyt eestissä ostaa xanaxeja taksikuskilta kun hän niitä tarjosi :roll: tämä ehkä kaduttaa.

Kirjoittamattomat säännöt ovat selvillä molemminpuolin kun edes hieman tuntee henkilön kenen kanssa kauppaa tekee, mikä auttaa ehkäisemään ikävien jälkipuintien syntymistä.
Assumption is the mother of all fuckups.
dredi
LD50

Post by dredi »

En edes viitsinyt eestissä ostaa xanaxeja taksikuskilta kun hän niitä tarjosi
Ihan hyvä ettet ostanut. Noi viron taksikuskit on kieroa porukkaa ja kusettaa minkä ehtii. Jos siellä lääkkeitä haluaa parempi mennä lekurille joka velottaa pari sataa kroonia ja kirjottaa sitten mitä haluat...
sublime
Rotta

Post by sublime »

Eihän mulla ole kontakteja. En muista ostaneeni ikinä mitään (!), mutta jos toisin todistetaan, muistan kuitenkin, että sen täytyy olla steissen random negroilta.

:foil: ;)
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
dredi
LD50

Post by dredi »

Kaikki mun doupit on ostettu punapukuiselta lenkkeilijältä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:Kaikki mun doupit on ostettu punapukuiselta lenkkeilijältä.
joo. mää tiedän sen tyypin. mää en osta/käytäpidä hallussa koskaan mitään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:

Mää oon punapukuinen mies.
dredi
LD50

Post by dredi »

Sä oot punapukunen hörhö.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
mauser1911 wrote:

Mää oon punapukuinen mies.
et puhunut lenkkeilemisestä mitään? taitaa olla taas jotain huuhaa juttuu..
palekastro

Post by palekastro »

yritän kotikylässäni edistämään säätömeininkien verkostoitumista,,, vähemmän kilpailua, enemmän kaikille kaikkea! :)
itte harvemmin ostan (ja en ikinä myy) kuin kaverien kautta, puhtaasti epäluottamuksesta :!
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Saiskohan apteekis maksettua mtb:llä ?
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
tRip
Moderator

Post by tRip »

sxoxyvg wrote:
En mäkään diggaa olla tollanen tyyppi. Harvempi tykkää.
harva ylipäätään ymmärtää sitä maailmaa.. :/

Mä oon vittu laillinen nisti.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..