Kontaktit
-
Ensiö
- Lepakko
Kontaktit
Niin. Kertokaapa omista kontakteistanne/diilereistä/huumekavereista. Soittelevatko aamusta iltaan ja pahimmat koputtelee oven takana varastettujen stereoiden kanssa? Toivottavasti ei
Itse en halua vakituisia diilereitä kun ne vaan tuppaa menemään sellaiseksi ahdisteluksi. Varsinkaan puhelinnumeroa en anna missään nimessä. Onhan niitä reilujakin herrasmiesdiilereitä mutta aika olemattoman vähän ja nekin tuntuvat vain esittävän aluksi. Kannabista saan kavereilta mutta muut aineet ostan satunnaisilta huumeilijoiden näköisiltä notkujilta mistä milloinkin, useimmiten sörkästä. Ei kyllä ikinä tunnu hyvältä asioida heidän kanssaan mutta toisaalta taas se usein antaa aihetta pohtia omaa käyttöä, mikä on hyvä asia.
Kaverini käyttävät vain kannabista enkä heille ole kovempia ikinä tarjonnut enkä tarjoa. En ole kertonutkaan käytöstäni ettei heille tule himoa kokeilla. En pidä huumeiden käyttämistä kovinkaan hyvänä asiana vaikka käyttäisikin järkevästi, lipsuminen on niin helppoa. Muutama puolituttu käyttää kovempiakin aineita mutta yritän pysyä heistä erossa kun usein alan lipsumaan liialliseen käyttöön heidän seurassa.
Mitenkä teilläpäin?
Itse en halua vakituisia diilereitä kun ne vaan tuppaa menemään sellaiseksi ahdisteluksi. Varsinkaan puhelinnumeroa en anna missään nimessä. Onhan niitä reilujakin herrasmiesdiilereitä mutta aika olemattoman vähän ja nekin tuntuvat vain esittävän aluksi. Kannabista saan kavereilta mutta muut aineet ostan satunnaisilta huumeilijoiden näköisiltä notkujilta mistä milloinkin, useimmiten sörkästä. Ei kyllä ikinä tunnu hyvältä asioida heidän kanssaan mutta toisaalta taas se usein antaa aihetta pohtia omaa käyttöä, mikä on hyvä asia.
Kaverini käyttävät vain kannabista enkä heille ole kovempia ikinä tarjonnut enkä tarjoa. En ole kertonutkaan käytöstäni ettei heille tule himoa kokeilla. En pidä huumeiden käyttämistä kovinkaan hyvänä asiana vaikka käyttäisikin järkevästi, lipsuminen on niin helppoa. Muutama puolituttu käyttää kovempiakin aineita mutta yritän pysyä heistä erossa kun usein alan lipsumaan liialliseen käyttöön heidän seurassa.
Mitenkä teilläpäin?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
Infectedmushroom
- Karvakuono
Re: Kontaktit
Itse päinvastoin yritän aina kerätä mahdollisimman paljon puhelinnumeroita.. Onhan sitä pari jamppaa ruvennu enemmänkin ongelmalliseksi kuin ahdistellut (esim kiristystä "jos et tuo rahaa niin....) Mutta on sellasista aina selvitty tavalla tai toisella ja nyt ei oo vähään aikaan kukaan pissiny silmään.
-
Uke
- LD50
Joo kyllä mäkin koitan numeroita joskus kahlia, mut oon alkanu vähän kattomaan millanen tyyppi kyseessä. Ostan sen verran harvoin humehia, että aina löydän kaverilta / kaverin kaverilta jne. jotain mukavaa. No en aina...

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
mauseri
- LD50
en tunne diilereitä. oli se aika koomista kun itse diilas aikoinaan, niin kerran kerrostalo kämpän ovella oli 3 nistiä ja vittu 3
maastopyörää.. anna piriä? PAINUKAA VITTUUN!
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
Se kuuluu pirinistin kehitykseen.3 nistiä ja vittu 3maastopyörää..
5 vuotta vetänyt pirinistii kulkee reppu selässä ja pöllii maastöpyöriä.
10 vuotta vetäneellä pirinistillä on piriverkkarit & putkikassi ja pöllii autoja.
15 vuotta vetäneellä pirinistillä on piriverkkarit & 2 putkikassia. jne...
En aio enempiä löpistä kontakteistani tälle foorumille. Siinähän arvailette
tai sanotaan vaikka näin, että joskus tunsin paljonkin porukkaa (diilereitä), aika suuri osa niistä on kuolleita nykyään ja loppuihin en halua pitää yhteyttä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Siva
- Kameleontti
No siis. Kun kaveripiiristä osa on semmoisia että tulevat varastettujen pleikkareiden kanssa ovelle sekiksissä ja alkavat selittämään kuinka heidät meinattiin saada kiinni Prismassa... Osa on semmoisia jotka tulevat pirisäkin kanssa, lyövät sen pöytään ja ruvetaankin sitten yhdessä purkamaan jotain polkupyöriä kasaan. Osa on kunnollisia kansalaisia, useimmiten kouluajoilta lähtien ollaan tunnettu, jotka ovat suorittaneet lukion/amiksen, ehkä polttavat joskus pilveä. Osa on vain vanhoja narkkareita (yleensä myös alkoholisteja) joihin on vain tutustunut douppaamisen kautta jotenkin. Osa on vaulttilaisia.
Ja kun kontakteista puhutaan niin osa yllämainituista myöskin diilereitä, joo. Liian kuumottavaa tehdä yksinkertaisempaa ja suorempaa postausta..
Ja kun kontakteista puhutaan niin osa yllämainituista myöskin diilereitä, joo. Liian kuumottavaa tehdä yksinkertaisempaa ja suorempaa postausta..
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
sxoxyvg
- OD
Nistejä kaikki.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Aukikco
- OD
En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
-
Thoxium
Aika pitkälti sama. On sitä muutakin elämää kuin päihteet.Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
-
Dexma
- Moderator
Hassua olla samaa mieltä, mutta tuntuu, että itselleni on käynyt jotenkin noin...Thoxium wrote:Aika pitkälti sama. On sitä muutakin elämää kuin päihteet.Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
-
Uke
- LD50
Näin. Tiedän, että moni saattaa jopa naurahtaa täällä, mutta imo selvinpäin on välillä perkeleen mukava olla, enkä todellakaan tykkää olla koko aika kuosissa. Pari kertaa viikossa max. ja yleensä ~muutaman kerran kuussa.Thoxium wrote:Aika pitkälti sama. On sitä muutakin elämää kuin päihteet.Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
sxoxyvg
- OD
En mäkään diggaa olla tollanen tyyppi. Harvempi tykkää.Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
powergrower
- Kameleontti
En tunne yhtään diileriä, 7 vuotta sitten tunsin yhden, mutta heti kun hän aiheutti ensimmäiset ongelmat minulle katkaisin kaikki kontaktit kyseiseen nistiin. Nuoruuden tyhmyyksiä oli alunperinkään häneen tutustuminen.
Päihteitä sattuu eteen tuttujen/ystävien kautta jos sattuu, ei ole tullut mieleenkään pahimmissakaan nitkuissa käydä ns. ostaa kadulta. En edes viitsinyt eestissä ostaa xanaxeja taksikuskilta kun hän niitä tarjosi
tämä ehkä kaduttaa.
Kirjoittamattomat säännöt ovat selvillä molemminpuolin kun edes hieman tuntee henkilön kenen kanssa kauppaa tekee, mikä auttaa ehkäisemään ikävien jälkipuintien syntymistä.
Päihteitä sattuu eteen tuttujen/ystävien kautta jos sattuu, ei ole tullut mieleenkään pahimmissakaan nitkuissa käydä ns. ostaa kadulta. En edes viitsinyt eestissä ostaa xanaxeja taksikuskilta kun hän niitä tarjosi
Kirjoittamattomat säännöt ovat selvillä molemminpuolin kun edes hieman tuntee henkilön kenen kanssa kauppaa tekee, mikä auttaa ehkäisemään ikävien jälkipuintien syntymistä.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
dredi
- LD50
Ihan hyvä ettet ostanut. Noi viron taksikuskit on kieroa porukkaa ja kusettaa minkä ehtii. Jos siellä lääkkeitä haluaa parempi mennä lekurille joka velottaa pari sataa kroonia ja kirjottaa sitten mitä haluat...En edes viitsinyt eestissä ostaa xanaxeja taksikuskilta kun hän niitä tarjosi
-
sublime
- Rotta
Eihän mulla ole kontakteja. En muista ostaneeni ikinä mitään (!), mutta jos toisin todistetaan, muistan kuitenkin, että sen täytyy olla steissen random negroilta.

And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
dredi
- LD50
Kaikki mun doupit on ostettu punapukuiselta lenkkeilijältä.
-
mauseri
- LD50
joo. mää tiedän sen tyypin. mää en osta/käytäpidä hallussa koskaan mitään.dredi wrote:Kaikki mun doupit on ostettu punapukuiselta lenkkeilijältä.
-
Dexma
- Moderator
mauser1911 wrote:joo. mää tiedän sen tyypin. mää en osta/käytäpidä hallussa koskaan mitään.dredi wrote:Kaikki mun doupit on ostettu punapukuiselta lenkkeilijältä.
Mää oon punapukuinen mies.
-
dredi
- LD50
-
mauseri
- LD50
et puhunut lenkkeilemisestä mitään? taitaa olla taas jotain huuhaa juttuu..Dexma wrote:mauser1911 wrote:joo. mää tiedän sen tyypin. mää en osta/käytäpidä hallussa koskaan mitään.dredi wrote:Kaikki mun doupit on ostettu punapukuiselta lenkkeilijältä.
Mää oon punapukuinen mies.
-
palekastro
yritän kotikylässäni edistämään säätömeininkien verkostoitumista,,, vähemmän kilpailua, enemmän kaikille kaikkea! 
itte harvemmin ostan (ja en ikinä myy) kuin kaverien kautta, puhtaasti epäluottamuksesta
itte harvemmin ostan (ja en ikinä myy) kuin kaverien kautta, puhtaasti epäluottamuksesta
-
LD50
- Apteekki
Saiskohan apteekis maksettua mtb:llä ?
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
tRip
- Moderator
harva ylipäätään ymmärtää sitä maailmaa..sxoxyvg wrote:En mäkään diggaa olla tollanen tyyppi. Harvempi tykkää.Aukikco wrote:En diggaa hengailla tyyppien kanssa joille kaman säätäminen/vetäminen tuntuu liian keskeiseltä osalta elämää.
Mä oon vittu laillinen nisti.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..