Vähän sanoja (DMT)
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Vähän sanoja (DMT)
Kiinnostuin; keräsin rohkeutta lähemmäs kymmenen vuotta.
Kuulosti pelottavalta etenkin savuna.
Välissä tutustuin psykedeelin voimaan ja join DMT-teetä.
Luottauduin. Ymmärsin opettajan rakastavaksi.
Jännitti yhä,
mutta sitten tunsin ajan nyt.
Hengitin pienen savun.
Odottamatta uskomattoman oikealta tuntui se virrata sisääni.
Kiherrys.
Tila peilikirkkautta
(haihtuvat jäljet pelosta sisällä vain heijastusta).
Sama tyyppi kokemassa. Toisenlainen tekstuuri.
Siellä kaikki tunne,
ja tyhjyys, suloinen tyhjyys,
ja mä kaikki siinä ympärillä.
Koti ja äimistys.
Ääriviivat väreissä.
Ihana sopu kehossa.
Valtava autuus huolenpidosta.
Kauneus.
Kasvava kiitollisuus.
Hengitys kulkee nätisti.
Selkä pystyy.
Uumoilin rajuksi, tuli lempeä.
Energi soiva säteilee kaikkeeni.
Jokainen tarkoitukseni vahvistuu tästä.
Kuulosti pelottavalta etenkin savuna.
Välissä tutustuin psykedeelin voimaan ja join DMT-teetä.
Luottauduin. Ymmärsin opettajan rakastavaksi.
Jännitti yhä,
mutta sitten tunsin ajan nyt.
Hengitin pienen savun.
Odottamatta uskomattoman oikealta tuntui se virrata sisääni.
Kiherrys.
Tila peilikirkkautta
(haihtuvat jäljet pelosta sisällä vain heijastusta).
Sama tyyppi kokemassa. Toisenlainen tekstuuri.
Siellä kaikki tunne,
ja tyhjyys, suloinen tyhjyys,
ja mä kaikki siinä ympärillä.
Koti ja äimistys.
Ääriviivat väreissä.
Ihana sopu kehossa.
Valtava autuus huolenpidosta.
Kauneus.
Kasvava kiitollisuus.
Hengitys kulkee nätisti.
Selkä pystyy.
Uumoilin rajuksi, tuli lempeä.
Energi soiva säteilee kaikkeeni.
Jokainen tarkoitukseni vahvistuu tästä.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Re: Vähän sanoja (DMT)
No joo-o, on kyllä ollut melkoisen hyvä olla tän jälkeen. Kaikin puolin.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Vähän sanoja (DMT)
Ekaa kertaa kun mä poltin nousi naamalle ihan väkisin hymy, ilman että itse liikutin kasvolihaksia. Tuli sellainen olo että nyt olen tullut kotiin pitkän matkan jälkeen.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Re: Vähän sanoja (DMT)
Kuulostaa: tutulta.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Vähän sanoja (DMT)
Niin minustakin.
DMT:lle pitäisi olla ihan oma alueensa täällä.
DMT:lle pitäisi olla ihan oma alueensa täällä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Vähän sanoja (DMT)
Niin pitäis. DMT hyperavaruudessa riittää tutkittavaa. DMT nexusta lukiessa herää kuva että ihmiset ovat alkaneet löytää DMT:n todellisuudesta paljonkin yhteneväisyyttä, joista voivat kommunikoida jo omin yhteisin käsittein. En ole koskaan kohdannut minkään psykedeelin kohdalla samaa. Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila, että lukuisten käyttöertojen jälkeen se alkaa hahmottua yhteneväksi ja kollektiiviseksi. DMT on myös niin outo, että tuntuu että siihen ei hirveästi edes voi projisoida omia pelkojaan ja maailmankuviaan kuten muihin psykedeeleihin.dredi wrote:Niin minustakin.
DMT:lle pitäisi olla ihan oma alueensa täällä.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Vähän sanoja (DMT)
Totta. Entiteettejäkin on alettu tunnistaa. Pari kertaa käynyt jo sillein että olen kuvaillut jotain DMT-kokemustani jossain foorumilla ja sitten on tullut joku toinen sanomaan "ai sä tapasit sen ja sen, joo mäki oon nähny sen ja kaverin sisko kans..."_FOOL_ wrote:Niin pitäis. DMT hyperavaruudessa riittää tutkittavaa. DMT nexusta lukiessa herää kuva että ihmiset ovat alkaneet löytää DMT:n todellisuudesta paljonkin yhteneväisyyttä, joista voivat kommunikoida jo omin yhteisin käsittein. En ole koskaan kohdannut minkään psykedeelin kohdalla samaa. Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila, että lukuisten käyttöertojen jälkeen se alkaa hahmottua yhteneväksi ja kollektiiviseksi. DMT on myös niin outo, että tuntuu että siihen ei hirveästi edes voi projisoida omia pelkojaan ja maailmankuviaan kuten muihin psykedeeleihin.
Aika jännä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Psychonautilus
Re: Vähän sanoja (DMT)
DMT... Ai jai jai. Todella tekisi mieli kokeilla. Huascaan olis ollu mahollisuus mut se meni sivu suun.
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Re: Vähän sanoja (DMT)
Tältä kyllä todella paljon täälläkin tuntuu. Käsittämättömän raikasta. Ja siis tilat sen jälkeenkin. Taas joku on mennyt räpläämään mun kompassia._FOOL_ wrote:Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila
-
_FOOL_
- Apteekki
- Posts: 375
- Joined: Mon 03 Sep 2007, 01:58
Re: Vähän sanoja (DMT)
Jollakin tasolla on alkanut tuntua että freebase DMT on psykedeeleistä kaikki mitä tarvitsen nyt. Ainakin tällä hetkellä se tuntuu olevan kokemus, jonka rikkaus piilee sen arkitodellisuutta ja -käsitteitä läpäisevästä olemuksesta. Koko ajan joutuu muokkaamaan omaa suhdettaan psykedeeleihin, kun niillä on niin lukuisia käyttötarkoituksia, mutta tietynlainen kategorisointi tai taksonomia on alkanut syntyä eritoten kasvien pitkäaikaisen parantavan vaikutuksen, tutkareiden ja LSD:n monikäyttöisyyden(tai ns. vapaan virtauksen) ja sitten erillisenä DMT:n toistodellisuudellisen, valheettomuuden ja seikkailuksellisuuden muodossa. Toki kaikki kategoriat sisältävät aineksia kaikista kategorioista, mutta tällä hetkelllä leikittely tämän suuntaisella ajatuksella tuntuu luontevalta projisiolta, josta ammentaa psykekokemusta.Aukikco wrote:Tältä kyllä todella paljon täälläkin tuntuu. Käsittämättömän raikasta. Ja siis tilat sen jälkeenkin. Taas joku on mennyt räpläämään mun kompassia._FOOL_ wrote:Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila
Freebase DMT:n avulla kasveista saa changaa, joka on avannut täysin uudenlaisen kentän tutkia kasveja. Suosittelen kokeilemaan.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Vähän sanoja (DMT)
komppaan.Jollakin tasolla on alkanut tuntua että freebase DMT on psykedeeleistä kaikki mitä tarvitsen nyt.
Aito changa muuten tehdään nimenomaan caapista ja DMT:stä. Kuivattu caapi jauhetaan hienoksi, sekoitetaan n. puolet spaissia ja kuumennetaan hellästi, jotta DMT sulaa & imeytyy caapi-pulveriin. Tätä voi sitten vapottaa ihan samalla tavalla kuin DMT:täkin, tai polttaa piipusta. En ole vielä testannut kun ei ole caapia.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Aukikco
- OD
- Posts: 1492
- Joined: Wed 29 Aug 2007, 01:42
Re: Vähän sanoja (DMT)
Itselläkin kyllä ollut sellainen kutkuna, että jos tarvitsisi valita, niin valitsisin DMT:n.
Onneksi ei tarvitse valita.
Onneksi ei tarvitse valita.
-
Zeke
- Lepakko
- Posts: 233
- Joined: Thu 09 Oct 2008, 22:33
- Location: 02
Re: Vähän sanoja (DMT)
Menee heti testaukseen! Kaapin pohjassa lojuu tusinan vuotta vanhaa caapia.dredi wrote:Aito changa muuten tehdään nimenomaan caapista ja DMT:stä. Kuivattu caapi jauhetaan hienoksi, sekoitetaan n. puolet spaissia ja kuumennetaan hellästi, jotta DMT sulaa & imeytyy caapi-pulveriin. Tätä voi sitten vapottaa ihan samalla tavalla kuin DMT:täkin, tai polttaa piipusta. En ole vielä testannut kun ei ole caapia.
Mao-inhibitio on ilmeisesti välitön poltettaessa?
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8765
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Vähän sanoja (DMT)
Dmt poltettuna itselläni tuntuu olevan liian hetkellinen psykedelisoituminen, itse suosisin 4-6 tunnin "kaaottista" vaikutusta, sen sijaan siitä pidempi vaikutteiset psykedeelit taas tuntuvat haittaavan yleistä tekemisen kykyä...Aukikco wrote:Itselläkin kyllä ollut sellainen kutkuna, että jos tarvitsisi valita, niin valitsisin DMT:n.
Onneksi ei tarvitse valita.
Ayahuasca on mun ehkä se "juttu".
Loppupeleissä kaikki tuntuu olevan niin, että se oma suhtautuminen vaikuttaa koko hommaan.
Pitäisi ehkä enemmän tutkia dmteetä poltettuna. Hyvin "puhdas" vaikutus.
