Vähän sanoja (DMT)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Aukikco
OD

Vähän sanoja (DMT)

Post by Aukikco »

Kiinnostuin; keräsin rohkeutta lähemmäs kymmenen vuotta.
Kuulosti pelottavalta etenkin savuna.

Välissä tutustuin psykedeelin voimaan ja join DMT-teetä.
Luottauduin. Ymmärsin opettajan rakastavaksi.

Jännitti yhä,

mutta sitten tunsin ajan nyt.

Hengitin pienen savun.

Odottamatta uskomattoman oikealta tuntui se virrata sisääni.
Kiherrys.

Tila peilikirkkautta
(haihtuvat jäljet pelosta sisällä vain heijastusta).
Sama tyyppi kokemassa. Toisenlainen tekstuuri.
Siellä kaikki tunne,
ja tyhjyys, suloinen tyhjyys,
ja mä kaikki siinä ympärillä.

Koti ja äimistys.

Ääriviivat väreissä.

Ihana sopu kehossa.
Valtava autuus huolenpidosta.

Kauneus.
Kasvava kiitollisuus.

Hengitys kulkee nätisti.
Selkä pystyy.

Uumoilin rajuksi, tuli lempeä.
Energi soiva säteilee kaikkeeni.

Jokainen tarkoitukseni vahvistuu tästä.
dredi
LD50

Re: Vähän sanoja (DMT)

Post by dredi »

Tervetuloa kerhoon

...nyt tiedät.

;)
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

No joo-o, on kyllä ollut melkoisen hyvä olla tän jälkeen. Kaikin puolin.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ekaa kertaa kun mä poltin nousi naamalle ihan väkisin hymy, ilman että itse liikutin kasvolihaksia. Tuli sellainen olo että nyt olen tullut kotiin pitkän matkan jälkeen.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Kuulostaa: tutulta.
dredi
LD50

Post by dredi »

Niin minustakin.

DMT:lle pitäisi olla ihan oma alueensa täällä.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

dredi wrote:Niin minustakin.

DMT:lle pitäisi olla ihan oma alueensa täällä.
Niin pitäis. DMT hyperavaruudessa riittää tutkittavaa. DMT nexusta lukiessa herää kuva että ihmiset ovat alkaneet löytää DMT:n todellisuudesta paljonkin yhteneväisyyttä, joista voivat kommunikoida jo omin yhteisin käsittein. En ole koskaan kohdannut minkään psykedeelin kohdalla samaa. Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila, että lukuisten käyttöertojen jälkeen se alkaa hahmottua yhteneväksi ja kollektiiviseksi. DMT on myös niin outo, että tuntuu että siihen ei hirveästi edes voi projisoida omia pelkojaan ja maailmankuviaan kuten muihin psykedeeleihin.
Image
dredi
LD50

Post by dredi »

_FOOL_ wrote:Niin pitäis. DMT hyperavaruudessa riittää tutkittavaa. DMT nexusta lukiessa herää kuva että ihmiset ovat alkaneet löytää DMT:n todellisuudesta paljonkin yhteneväisyyttä, joista voivat kommunikoida jo omin yhteisin käsittein. En ole koskaan kohdannut minkään psykedeelin kohdalla samaa. Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila, että lukuisten käyttöertojen jälkeen se alkaa hahmottua yhteneväksi ja kollektiiviseksi. DMT on myös niin outo, että tuntuu että siihen ei hirveästi edes voi projisoida omia pelkojaan ja maailmankuviaan kuten muihin psykedeeleihin.
Totta. Entiteettejäkin on alettu tunnistaa. Pari kertaa käynyt jo sillein että olen kuvaillut jotain DMT-kokemustani jossain foorumilla ja sitten on tullut joku toinen sanomaan "ai sä tapasit sen ja sen, joo mäki oon nähny sen ja kaverin sisko kans..."

Aika jännä.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

DMT... Ai jai jai. Todella tekisi mieli kokeilla. Huascaan olis ollu mahollisuus mut se meni sivu suun.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

_FOOL_ wrote:Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila
Tältä kyllä todella paljon täälläkin tuntuu. Käsittämättömän raikasta. Ja siis tilat sen jälkeenkin. Taas joku on mennyt räpläämään mun kompassia.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Aukikco wrote:
_FOOL_ wrote:Ehkäpä DMT on vaan niin puhdas ja selkeä tila
Tältä kyllä todella paljon täälläkin tuntuu. Käsittämättömän raikasta. Ja siis tilat sen jälkeenkin. Taas joku on mennyt räpläämään mun kompassia.
Jollakin tasolla on alkanut tuntua että freebase DMT on psykedeeleistä kaikki mitä tarvitsen nyt. Ainakin tällä hetkellä se tuntuu olevan kokemus, jonka rikkaus piilee sen arkitodellisuutta ja -käsitteitä läpäisevästä olemuksesta. Koko ajan joutuu muokkaamaan omaa suhdettaan psykedeeleihin, kun niillä on niin lukuisia käyttötarkoituksia, mutta tietynlainen kategorisointi tai taksonomia on alkanut syntyä eritoten kasvien pitkäaikaisen parantavan vaikutuksen, tutkareiden ja LSD:n monikäyttöisyyden(tai ns. vapaan virtauksen) ja sitten erillisenä DMT:n toistodellisuudellisen, valheettomuuden ja seikkailuksellisuuden muodossa. Toki kaikki kategoriat sisältävät aineksia kaikista kategorioista, mutta tällä hetkelllä leikittely tämän suuntaisella ajatuksella tuntuu luontevalta projisiolta, josta ammentaa psykekokemusta.

Freebase DMT:n avulla kasveista saa changaa, joka on avannut täysin uudenlaisen kentän tutkia kasveja. Suosittelen kokeilemaan.
Image
dredi
LD50

Post by dredi »

Jollakin tasolla on alkanut tuntua että freebase DMT on psykedeeleistä kaikki mitä tarvitsen nyt.
komppaan.

Aito changa muuten tehdään nimenomaan caapista ja DMT:stä. Kuivattu caapi jauhetaan hienoksi, sekoitetaan n. puolet spaissia ja kuumennetaan hellästi, jotta DMT sulaa & imeytyy caapi-pulveriin. Tätä voi sitten vapottaa ihan samalla tavalla kuin DMT:täkin, tai polttaa piipusta. En ole vielä testannut kun ei ole caapia.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Itselläkin kyllä ollut sellainen kutkuna, että jos tarvitsisi valita, niin valitsisin DMT:n.

Onneksi ei tarvitse valita.
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

dredi wrote:Aito changa muuten tehdään nimenomaan caapista ja DMT:stä. Kuivattu caapi jauhetaan hienoksi, sekoitetaan n. puolet spaissia ja kuumennetaan hellästi, jotta DMT sulaa & imeytyy caapi-pulveriin. Tätä voi sitten vapottaa ihan samalla tavalla kuin DMT:täkin, tai polttaa piipusta. En ole vielä testannut kun ei ole caapia.
Menee heti testaukseen! Kaapin pohjassa lojuu tusinan vuotta vanhaa caapia. :)
Mao-inhibitio on ilmeisesti välitön poltettaessa?
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aukikco wrote:Itselläkin kyllä ollut sellainen kutkuna, että jos tarvitsisi valita, niin valitsisin DMT:n.

Onneksi ei tarvitse valita.
Dmt poltettuna itselläni tuntuu olevan liian hetkellinen psykedelisoituminen, itse suosisin 4-6 tunnin "kaaottista" vaikutusta, sen sijaan siitä pidempi vaikutteiset psykedeelit taas tuntuvat haittaavan yleistä tekemisen kykyä...

Ayahuasca on mun ehkä se "juttu".

Loppupeleissä kaikki tuntuu olevan niin, että se oma suhtautuminen vaikuttaa koko hommaan.

Pitäisi ehkä enemmän tutkia dmteetä poltettuna. Hyvin "puhdas" vaikutus.