Salvia 10x - Todellisuuden nollaamista tosiaan

Salvia Divinorum
Hyvis
Karvakuono

Salvia 10x - Todellisuuden nollaamista tosiaan

Post by Hyvis »

Heissan vaan kaikille, lisää idiootteja tutustumassa yrttien maailmaan...

Reilu tunti sit poltin elämäni ensimmäiset salviat. Enkä oikein osaa sanoa tahdonko kokea tuota uudestaan. Sen verran hölmö olen että varmaankin kyllä.

Kävin sängylle istumaan, latasin bongiin silmämääräisen satsin ja otin hitit. Kelailin tuntemuksiani että "tää on nyt se selästätyöntö, tää tuntuu joo". Tässä ehkä pikku vika, liikaa kokemuksia luettuna että luulee tietävänsä mitä tulee. No, työnnöt meni ohi. Kiroilin hetken että se oli sit liian pieni hitti kymppiäksää. Eli mitä tekee Hyvis? Survoo tietty lissää roinaa pesään. Ja sytyttää. Ja hiisaa niin perkeleesti.
Meinasin yskiä mut en sitä tehnytkään. Hämärä muistikuva on vielä siitä että puhalsin savut pihalle ja istuin sänkyni laidalla. Seuraavaksi miuta aletaanki nostaa jostain täysin toisaalta ylös, toisessa olomuodossa, "entiteetissä", samalla ilmoittaen että "Joo kato tässä vaiheessa ikää teidät aina siirretään, tää on ihan normaalia ja se mitä oli aiemmin oli vaan sellasta" Tai jotain... Kun vaan osaisi pukea sitä sanoiksi. Muistan joka tapauksessa melko ankaran paniikin siitä että kaikki onkin ollut pelkkää harhaa.
Tuhannen paniikissa nousen ylös, minulle avataan ovi (niinku jossain sarjoissa et kaksi kättä molemmin puolin työntää isot ovet auki) jonka takana on öö... Lattia? Maa? Joka tapauksessa siellä seisoo tuhansia ihmisiä kädet eteenpäin suoristettuina. Katselen niitä ja mietin että tuossa minä olen... En olekaan tuossa, missä minä olen vai olenko minä jokainen noista? Vai mitä minä mietin? Missäs vitussa MINÄ olen?! Täällä on satamäärin muita hemmoja mut itseäni en kyllä löydä mistään perkele! Vai löysinkö? Olinko sittenkin se keskimmäinen vai kaikki niistä? Tämän jälkeen jäin jotenkin luuppaamaan siihen oveen, tuohon itseni nostamiseen ja kaikkiin niihin ihmisten käsiin... Hetkinen, taisin itse asiassa kokea olevani ne kädet? Vai olinko? Huijausta kaikki vanha oli kuitenkin, sen muistan... Vai muistanko?
Hetken päästä joka tapauksessa tajusin, että hetkinen, minähän olen itse asiassa sängyssä enkä pikku suorakätisinä ukkoina päässäni. Tämän jälkeen hiljalleen aloin tuntemaan kroppaani ja avasin silmäni. Vai oliko ne auki koko ajan? Heräsin maaten mahallani sängyssä, mutten muista käyneeni siihen. Muistan matkalla miettineeni että "mitä vittua" ja ehkä huutaneenikin pääni sisässä, mutta teinkö ehkä tämänkin ääneen? Harmittelin kovasti etten lämännyt kameraa johonki nurkkaan että saisin edes pienen käsityksen siihen mitä ulkona tapahtuu kun sisällä rullaa ja lujaa. Selvittyäni hiihdin suihkuun miettien että oliko nää nyt täyttä hönkää vai "jäikö se ehkä vajaaksi" vai mitä se teki? Nyt kuitenkin kirjoittaessani tätä tajuan että ehkä tää oli kuitenki ihan sitä itseään... Helvetin kieroa ainakin. Ystävälle lupasin illalla viedä savut ja vahtia reissun... Vahingonilo on paras ilo... :P
"Tällä matkalla kannattaa olla kavereita"
scoff
Psykonautti

Re: Salvia 10x - Todellisuuden nollaamista tosiaan

Post by scoff »

"Kun vaan osaisi pukea sitä sanoiksi. Muistan joka tapauksessa melko ankaran paniikin siitä että kaikki onkin ollut pelkkää harhaa."

Oikeasti! Joku kertokaa minulle tästä! Jokaisella kerralla, kun olen polttanut salviaa, olen kokenut saman tunteen. Sen, ettei oikea maailma olekaan oikea vaan täysin lumetta. Salvia on vienyt minut joka tripillä "rajan yli" ja olen pelännyt sitä niin rajusti. Minun ominaispiirteeni on myös ollut se, että salvian polttaminen on "rikkonut todellisuuden" ja sitä kautta päädyn pimeyteen, pois täältä, missä nyt kirjoittelen tätä viestiä.

Huh, ja se helpotus, kun tajuaa, että olikin tripillä. Hikikarpaloita otsalla ja paita ihan märkänä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

scoff wrote:"Kun vaan osaisi pukea sitä sanoiksi. Muistan joka tapauksessa melko ankaran paniikin siitä että kaikki onkin ollut pelkkää harhaa."

Oikeasti! Joku kertokaa minulle tästä! Jokaisella kerralla, kun olen polttanut salviaa, olen kokenut saman tunteen. Sen, ettei oikea maailma olekaan oikea vaan täysin lumetta.
Salvia pakottaa sut kyseenalaistamaan mielettömällä jytinällä, että on olemassa kaksi erimaailmaa. Ehkä niin onkin ehkä ei... Mää en tykkää salviasta, koska tuntuu, että kaikki salviassa oleva on todellista ihan samoin kuin kaikki muut, paitsi, että salvia näyttää kaiken "tavallisen todellisuuden" täysin surrealistisen tuntuisena... Eli se ei teleporttaa eikä mitään sellasta, vaan tuntuu kuin yhtäkkiä sisäinen Dalini ottaisi mussa täysin hallinan...

Sinänsä mielenkiintoinen substanssi, mutta mää en oikein inspannut tähän.... Ehkä vois taas joku päivä vähän... sillein... :D 8) ;) :foil:
Hyvis
Karvakuono

Post by Hyvis »

scoff wrote:Sen, ettei oikea maailma olekaan oikea vaan täysin lumetta.
Huh, ja se helpotus, kun tajuaa, että olikin tripillä. Hikikarpaloita otsalla ja paita ihan märkänä.
Rasittava Matrix-heinä, mutta kuitenkin niin kutsuva. Nyt oon jo miettiny et pitäiskö polttaa toiset :D
.
Edit: Taitaa olla outo 'jokaiselle ansionsa mukaan'- kasvi, kaveri totesi äsken muuttuneensa veneeksi, ja nauroi kymmenen minuuttia hysteerisesti. Epistä. :-D
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kiitoksia hyvikselle pääsin kokeilemaan tätä ihanaa :roll: substanssia..kirjottelen stooria myöhemmin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi
OD

Post by peltsi »

peltsi wrote:Kiitoksia hyvikselle pääsin kokeilemaan tätä ihanaa :roll: substanssia..kirjottelen stooria myöhemmin.
Eli otan valtuuden lainata tätä topicia.

Kaverin kanssa päätettiin eilen kokeilla salviaa meikäläinen ensi kertaa ja kaveri toista.
Kaveri poltti ensin ja näytti saavan aika kivat matkat kun naureskeli ja piti kädestä kiinni että voi olla varma onko vielä "tässä".
Itse tän jälkeen latasin älyyn(ei ollut bongia) aika snadisti ja imasin..no vajarit jäi eli ainoot vibat oli fyysinen "vääntö" josta joku muukin on täällä puhunut.
Tän jälkeen poltin hieman lisää ja vieläkään en päässyt "sinne", mutta nyt alkoi vääntyä niin kovaa että oli pakko ottaa patterista kiinni :lol:
Päätin ottaa vielä yhdet hieman reilummat savut...sitten alkoikin menemään ns. syvemmälle sinne jonnekkin :?: kaveri istui tässä vaiheessa vieressä ja oli ikään kuin ylempänä siellä reunalla ja minä syvemmällä menossa toiseen "johonkin". Otin kaveria kädestä kiinni koska halusin kokeilla yletänkö koskea sinne toiseen puoleen, myöhemmin kaveri kertoi että ei oltu kätelty oikeasti missään vaiheessa.
Kaverini lähti kyseisestä vessasta pois ja jäin yksin istumaan lattialle. Huusin että älä mee pois mutta sitten sanoin kuitenkin että parempi kun meet pois. Jäin yksin trippailemaan vessan lattialle ja yhtäkkiä olinkin istumassa lapsuudenkotini parkkipaikalla. Talo jossa asuin oli jossain tuolla mutta kuitenkin ihan vieressä ylempänä..mahdoton selittää. Trippailin myös muissa paikoissa ja ajatusmatkailin ties missä, kun vaan muistaisi.
Jossain vaiheessa poltin ihan pienet hitit hamppua ja menin ulos istumaan. Ulkona oli sanoinkuvailemattoman kaunista, kuin jossain kiinalaisessa puutarhassa. Näin myös jotain näköharhoja jotka olivat aika kivoja kun niihin keskittyi hieman.
En päässyt ihan varsinaisesti ihan sinne salvian mailmaan mutta kokemus oli positiivinen ja ensi kerralla aion kyllä ottaa kerralla sen verran reilusti että mennään tosissaan...
Tossa sallyssä on kai jokin käänteistoleranssi että voi myös tuo miedohko kokemus johtua ekasta kerrasta..kai. Jokatapauksessa potentiaalinen ja mielenkiintoinen substanssi.

Jälkiolooja kesti varmaan ainakin 1-2tuntia sellasta kunnon ajatusmatkailua ja välillä havahtui että tässähän sitä ollaankin kun hetki sitten oltiin vielä ihan muissa mailmoissa :lol: vaikea selittää myös tota mutta hyvä budi tekee samanlaisia oloja mutta noin 500X miedompana. Hurjaa dissosiaatiota..kai. :lol:
Pystyin siis skarppaamaan ja tajuamaan todellisen maailman kokoajan pieneksi hetkeksi mutta sitten se dissosiaatio :?: taas alkoi...
*Johnny Cash - hurt*
Hyvis
Karvakuono

Post by Hyvis »

peltsi wrote:Kiitoksia hyvikselle pääsin kokeilemaan tätä ihanaa :roll: substanssia..kirjottelen stooria myöhemmin.
Kiitos vaan itelles! Nimim. ERITTÄIN leppoisa aamu oli kyllä ;) Menikö kaikki sallit? :P
peltsi
OD

Post by peltsi »

Hyvis wrote:
Kiitos vaan itelles! Nimim. ERITTÄIN leppoisa aamu oli kyllä ;) Menikö kaikki sallit? :P
Joo kyllähän noi meni kaikki..saatava kyllä revanssi sally D:n kera :razz:
*Johnny Cash - hurt*
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Hyvis wrote:
scoff wrote:oikea maailma olekaan oikea vaan täysin lumetta.
Rasittava Matrix-heinä, mutta kuitenkin niin kutsuva.
Toi on kyllä jännä miten lähes jokainen, joka on kokeillut, kertoo tosta. Myös itse allekirjoitan täysin, uskomattoman selvä tunne että koko aiempi maailma ollut vain harhaa. Ehkä tämä onkin? Omalla kohdalla Salvia ei todellakaan kutsu vaan juuri päinvastoin se tuntuu työntävän poispäin. Jokaisella kerralla oon joutunut pakottamaan itseni sen ääreen.

Tuttuja piirteitä trippikertomuksessa muutenkin.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

Tuota todellisuuden kyseenalaistamista kun monet kertovat kokeneensa, niin onko tämä myös yleistä että tuntee jakautuvansa
todella moneen eri persoonaan, joista jokainen on tunteva, ajatteleva, ns. erillinen persoona? Itseäni kiusaa tämä Salviamatkoillani. On epämukavaa olla "useita henkilöitä useassa eri todellisuudessa".

Mutta on Salvia silti ihan mahtava.
45/44/43/42
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

MissPsychedelic wrote:onko tämä myös yleistä että tuntee jakautuvansa
todella moneen eri persoonaan, joista jokainen on tunteva, ajatteleva, ns. erillinen persoona?
Olen kyllä tavannut monta itseäni eri ulottuvuuksista. Varmaan jotain kymmenen niitä, tai minua, oli. En kuitenkaan tuntenut niiden ajatuksia ja tunteita vaan niistä jokainen oli tavallaan oma persoonansa omassa ulottuvuudessaan vaikka olivatkin minä itse. Voisinpa muuten kirjoittaa trippiraportin tuosta, oli jännä kokemus.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

MissPsychedelic wrote:Tuota todellisuuden kyseenalaistamista kun monet kertovat kokeneensa, niin onko tämä myös yleistä että tuntee jakautuvansa
todella moneen eri persoonaan, joista jokainen on tunteva, ajatteleva, ns. erillinen persoona? Itseäni kiusaa tämä Salviamatkoillani. On epämukavaa olla "useita henkilöitä useassa eri todellisuudessa".
Kuulostaa kovasti tutulta, myös siinä mielessä että olen kokenut ihmisen persoonallisuuden yleensäkin jakautuneeksi, erilaisia keskenänä "taistelevia" osia omaavaksi, ja ettei mielessä varsinaisesti ole mitään "yksittäistä", "yhteistä" minää. Noiden osien takana toisaalta tuntuu olevan jonkinlainen yhtenäinen, kokoava, tarkkaileva "henki", jonka esim. deelit tai meditaatio voivat paljastaa, mutta se onkin jo eri juttu.

Jotenkin ounastelen skitsofrenian ja monien muidenkin "mielenterveysongelmien" liittyvän siihen, ettei saa noita persoonallisuuden osia pelaamaan "yhteen hiileen" - ettei niiden välillä ole yhteisymmärrystä, tai etteivät ne anna toisilleen tilaa olla olemassa. Tämän vuoksi tuntuu vaaralliselta tukahduttaa mitään puolta kokonaan.

Tän ajatuksen mukaan kaikki ihmiset ovat tavallaan pirstaloituneita, joillakin pirstaleet vaan viihtyvät paremmin samassa tilassa.

Hermann Hesse on kirjottanut tästä niin hienosti, esimerkiksi Arosudessa ja Demianissa, käsittääkseni myös Narkissos ja Kultasuu käsittelee samoja teemoja.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Mä murskasin täysin mun psyyken 40x-horsekillerillä. Mä näin sienillä evil-filminauhat kelailemassa ja tajusin kuinka meitä tarkkaillaan. Mut painettiin maahan, mun kaksiulotteinen sielu imettiin jollekin liukuhihnalle, sitten mua riepoteltiin ja pyöriteltiin, mun muistia luettiin ja käsiteltiin ja mut puskettiin takaisin tähän maailmaan.

Ei ole yhtään ihme että ihmiset tulee hulluiksi kemikaalien kanssa. Kokemukset kun on tosi voimakkaita. Hulluinta tässä oli vielä se että sama 40x ei toiminu lainkaan kahdella muulla, mutta niinhän se ei kaikilla toimi.
Runio
Tuppisuu

Post by Runio »

RoboPoski wrote:Mä murskasin täysin mun psyyken 40x-horsekillerillä. Mä näin sienillä evil-filminauhat kelailemassa ja tajusin kuinka meitä tarkkaillaan. Mut painettiin maahan, mun kaksiulotteinen sielu imettiin jollekin liukuhihnalle, sitten mua riepoteltiin ja pyöriteltiin, mun muistia luettiin ja käsiteltiin ja mut puskettiin takaisin tähän maailmaan.
Ilmeisen tiukkaa ainesta :shock: ite meinasin tilata tota, mut taidanpa tyytyä tohon perus Sallyyn, ja jos kokeilis 15x, mut näin aloittelijana vois tota 10x näin alussa ;)
-Professional name, Runío Daraz Sephirá
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

scoff wrote:ettei oikea maailma olekaan oikea vaan täysin lumetta.

Itse polttanut vaan salvian lehtee ja 30x:ää, joten puhun vain näillä kokemuksilla.
Mä taas koin, että tää on vain yks ulottuvuus, rinnakkaismaailma. Yhtä todellinen kuin kaikki muutkin.
Ulottuvuudesta toiseen "tipuin", ja kun aloin palailla tripiltä ees sen verran että pystyin olla (tosi rajoittuneesti kylläkin) kontaktissa muissa huoneessa olijoihin,
tipahdin tähän ulottuvuuteen. Silloin kyllä piti varmistaa että onko tää nyt oikee vai oonko viel jossain muual. :)
scoff wrote:Salvia on vienyt minut joka tripillä "rajan yli" ja olen pelännyt sitä niin rajusti. Minun ominaispiirteeni on myös ollut se, että salvian polttaminen on "rikkonut todellisuuden" ja sitä kautta päädyn pimeyteen, pois täältä, missä nyt kirjoittelen tätä viestiä.

Mut vei 30x bopeasti täysin tripille, en ole kerennyt tajuamaan mitään siinä on niin tripillä ja todellisuuteen palaillessa vaan hekottanut 10min hysteerisesti, hauskaa on ollut. :mrgreen:
Kannattaa kokeilla monenlaisii ekstrakteja ite suosittelen 30x.

Ps. Mulla on ainakin sellanen pää, et sieniäki jos oon syönyt, niin liian miedolla dosella vielä tajuaa ikään kuin liikaa, jolloin peloille toiseen todellisuuteen siirtymisessä jää aikaa.
Plus sitten, silloin kun mulla tuli tollasia pelkoja, just se jonkinlainen "rajan yli meno", niin pidin tauon ja söin sieniä vasta kun tuntui että todella haluun ja oon valmis rohkeesti menee sinne toiseen todellisuuteen.. :)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

Ensimmäinen salviakokemus tapahtui n. 2kk sitten. määränä oli n 0.1g 10x salvia extract. Oltiin frendien kaa yhen kaverin parvekkeella ja oltiin siinä mukavasti nojatuoleissa. Minä aloitin. Muut paikallaolijat (2) olivat aiemmin päivällä kokeilleet, mutta vaikutus oli heillä jäänyt suht miedoksi.
Sytytän pesän ja vedän keuhkoihin täyden savullisen salviaa. Puhallettuani savut ulos alkoi tulemaan jonkinlainen painovoima joka vetää minua taaksepäin. Maailma sumeni ja tuntu kuin koko maailma olisi yhtäkkiä hävinnyt ja tilalla on pelkkä tyhjiö kaikkine esineineen ja ihmisineen. Trippi kesti kokonaisuudessaan n. 10 min, mutta oli mielestäni kaikesta tuosta huolimatta suht mieto. Ens kerral sitten vähän enemmän ja silleen ;)
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa