Kokemusta on kokemusta on...
Vaikka minkälaista.
Aloitan mimosa+harmala kokemuksista.
Elikkä lähes aina, kun olen nauttinut tuota maagista shamaani juomaa niin olen kokenut hengen joka puhuu minulle kuin itsestään selviä asioita. Tämän takia olen aina kokenut, että mimosa harmala juoma on ollut minulle "absoluuttinen" ehkä liiankin. Nämä kokemukset ovat vain niin helppoja saavuttaa ja yksinkertaisia luettavina. Itse ulkopuolisesta älystä hyvä esimerkki on tämä:
Ensimmäinen ayahuasca kokeilu. Kysyn ayahuascan hengeltä kuka sinä oikein olet? Oletko vain minun mieleni rakentama vai oletko jotain muuta?
Vastaukseksi saan kasan selviä visioita:
Ensimmäisessä visiossa näen kuinka minun päähäni aloitetaan tunkea johtoja, oikeastaan näen hyvin samanlaisia alieneita kuin Fantastic Planetissa on. He alkavat sörkkimään päätäni ja ohjelmoivat minua uudestaan telepaattisesti.
Yhtäkkiä putoan kreikkalaiseen temppeliin, huomaan kuin olen alasti valkoisen pyyhkeen alla kehosta irtautuneena ja näen kuinka kreikkalaiset jumalat ympäröivät minua ja käsillään antavat minuun uusia energioita.
Sitten palaan takaisin omaan huoneeseeni keskustelemaan mimosahuascan kanssa.
Datura kokemuksilla olen nähnyt kuinka toinen henki jotenkin pahan, mutta viettelevän hyvä henki ottaa minut haltuunsa ja aloittaa työskennellä minun pelkoja käyttäen hyväksi viedäkseen minua eteenpäin.
Näihin kokemuksiin siis on liittynyt erittäin vahva tunne ulkopuolisesta älystä, tai ulkopuolisesta hengestä joka on ottanut minua valtaan.
Dexmipeikon päiväkirjasta löytyy joisssa on jo jos minkälaisia egon täydellisiä muutoksia esim.
¨Annoksen oton jälkeen, pistin jotain musiikkia ja menin nopeasti valmistumaan makoilemaan sohvalle... Vähän ajan päästä huomaan kuinka maahinen ympärilläni rupeaa kokoamaan hämähäkin seitistä tehtyä koteloa ympärilleni, tunsin olevani toukka koteiloitumis vaiheessa... Tunsin kuinka koteloni ympärilläni rakentui, valmiina ollessaan tunsin sen reunat ja kuulin kuinka se eli... Samallalailla kuin kuvittelisit olevasi muovi pakkauksen sisällä...
Vähän ajanpäästä tapahtui räksähdys, ja kaikki muuttui... Sitten tapahtui jotain mistä minulla ei ole yhtään muistikuvaa... Seuraavat tapahtumat ovat tapahtuneet jossakin paikassa johonkin aikaan, mutta en muista niistä tarkasti mitään...
Muistan olleeni apteekin edessä jossa oli kasoittain ihmisiä odottamassa apteekin avaamista, koska kaikki halusivat päästä aamulla nauttimaan kuuluisasta taikajuomasta jota apteekki valmisti... Luultavasti olin tällöin sohvalla makaamassa, mutta en erottanut tätä tilaa todellisuudesta... Tietenkin VOI olla, että suomen pummit ovat löytäneet uuden huvin ja odotimme apteekin avaamista jo kello 2 yöllä...
Muistan olleeni kodinkoneliikkeessä joka sijaitsi taivaassa... Paikassa oli erittäin laajalla alueella vain valkoista muotoa ja väriä, paikassa oli vain muutama pesukone ja valkohampainen ekspert myyjä... Joka muistutti jollain oudolla tavalla Alexander Stubbia... En taas, tiedä missä tämä tapahtui... Ehkä pääsimme yön aikana taivaaseen Aksun kanssa myimme toisilemme uusia vempaimia....
Jossain kohtaa yötä alkoi tulemaan jo vähän tarkempia tilanteesta tajuamista ja kehon hallitsiminen onnistui jotenkin... Muista tällöin liikkuneeni ympäri huoneistoani...
- Joku herra käveli talooni ja alkoi juttelemaan minun kanssani... Rupesimme yhtäkkiä tekemään muuttolaatikoita ja pakkasimme itseämme ulospäin...
- Kävelin ympäri huoneistoani ja ihmettelin minkä takia minun sohvani oli pienentynyt sitten viime näkemäni ja tämä oli muodostunut pieniksi paloiksi vain... Jossain kohtaa ihmettelin kuinka olin kadottanut huoneistosta sohvan ja pelkäsin, että olin hukannut sen johonkin... Sohvani oli isosiskoni ja minua alkoi pelottamaan se kuinka selittäisin siskolleni... "Ihan oikeasti, mää en tiedä siitä mitään, mää huk huk hukkasin sen..."
- Jossain kohtaa vessassa käydessäni vessanpönttö jutteli minulle ja minä hänelle... Ihana kaveri työ pönttö meinaan... Sitten se suurensi omaa aukkoaansa jotta onnistuin paremmin kusemisessa sinne... (seuraavana aamuna ihmettelin kusta ympäri vessaa

)
- Taas vessassa käytyäni aloin, ihmettelemään mitenkä minulle oli sattunut kotiini tulemaan uusi vessanpönttö jonka päätin ottaa irti maasta ja palauttaa sen naapurille... En kyllä oikeasti muista mitä tapahtui, mutta näin ajattelin tekeväni...
Herään, aamulla kello 05.00. Huomaan väsymykseni. Nousen, lähden pihalle. Kävelen sillan päälle. Katselen sillalta alaspäin. Näen allani puutarhan, puutarhan kuolleiden. Kuolleet nousevat tuolta ja valuvat vierelleni. Kosketan heitä, mutta he eivät vastaa. Lentävät ohitseni, kuin kirkkaat ajatukset. Kävelen takaisin kotiini. Menen nukkumaan.
Olin sängyssäni makuuhuoneessa ja heräilen, näen vieressä tytön, ja muistan! Täällähän kävi jos minkälaista sakkia bailailemassa minun kanssa (oikeasti olin koko yön yksin...) Aloin kumminkin ajatteleen, että eihän se nyt niin voinut mennä... Huomasin välillä vain kuinka ihmisiä ilmestyi johonkin paikkaan ihan saattumanvaraisesti... Ne vain ilmestyivät... Pari kertomusta näistä henkilöistä jotka kävivät luonani.
Niinkuin sanoin, olin makuhuoneessa yksin ja heräilen, näen vieressä tytön, joka on ehkä jotain 14 vuotta. Yritän sanoa hänelle jotain, mutta en pysty, mietin kuka hän on, mutta en pysty kysymään, mistä hän tulee? etc etc etc... Yhtäkkiä huomasin kuin tyttö häipyi. Se oli lyhyt hetki ja silloin tyttö vain hävisi pois. Tämän jälkeen tajusin, että nämä eivät ole ainakaan ihmisiä? Mutta mitä nämä ovat?????? Siihen voisi olla monia selityksiä...
Toinen kummallinen ilmeentymä, kun pienelle parvekkeen pöydälle tupsahti kaksi, noin käsivarren kokoista henkilöä. Toinen oli mies toinen nainen. Yritin kommunikoida hedän kanssa, mutta he vain pelkäsivät minua. Kysyin heidän nimeä, mistä ovat tulleet, mutta he vain mutisivat ja kuiskuttelivat jotain josta en saanut mitään irti...
Yleensä nämä "olennot" joita kohtasin, tuli jostain seinän sisältä, jotkut tuli jopa ovesta,(eivät avanneet ovea vain tulivat sen läpi)Hassuinta oli kuintenkin, se että olennot otti itselleen hahmon jostain esineestä, esim, sukasta tuli silloin housut taikka jotain muuta...
DPT ja 4-ho-met kokemuksien aikana taas on tuntunut erittäin selvältä, että sama henki on ollut kyseessä kuin mimosahuascan ja daturan kanssa, mutta olen kokenut tämän enemmän sellaisena, että minun oma persoonani peilautuisi. Tämä persoonan peilautuminen on pakottanut, minua viimeaikoina kyseenalaistaan paljon henki kokemuksia ja miettiin, että olisiko vain kyse siitä, että ego vähän niinkuin heilahtaisi paikaltaan tehden uuden fiiliksen egosta siten, että voin esim nähdä osan itseäni minun edessä, mutta aistini kuvailevat sen minulle avaruusoliona tai jonain muuna?
Rupee olemaan asiasta mulla sellainen kuva, että me emme taida mitenkään pystyä todistamaan yleisesti mistä oikein on kyse? Emme ainakaan 100 % varmuudella ja tämän takia olen lähtenyt etsimään enemmän konkreettista hyötyä ufoista sun muista. Tähän saakka tämä tehtävä on erittäin harjoittelun alla, ja joskus tulee mieleen lause:
"Sää oot vain ihan VITUN sekaisin. "