DMT ja ulkopuolinen äly..

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
aphos
Kameleontti

DMT ja ulkopuolinen äly..

Post by aphos »

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia näistä kuuluisista kontakitapauksista? Olisi mukava kuulla mitä ihmiset miettii näistä ja mistä ne johtuvat tai mitä ne todella ovat.

Mielenkiintoinen teksti tuolta Ayahuasca-forumeilta:
"..When I was a child, I had an irrational fear of aliens. I would not sleep anywhere in a room where I could see the window, I had to sleep flat against the windowed wall so the aliens could not look in through the window at me. Off and on through my life, I've had "alien surgery" dreams. The past two years, since I began my spiritual awakening, I had several abduction dreams.

One night, as I seemed to be operated on, I became lucid in my dream. There was a small mushroom-shaped creature with an incredibly elaborate gold headdress/bodywrap ornamentation, who was bopping all around the room. As I became lucid, I reached over, grabbed the being, held it up over my head, and asked it, "Is what you're doing in my best and highest good?"

And I heard a BOOMING voice in my head say, "NO". Without hesitation, I threw it on the ground and smashed it under my heel. A man in a white lab coat came running in and was showing me something that I understood to be one of my internal organs. It seemed to be wrapped in a gold silk and the man was telling me, "Can you believe how sophisticated this work is? You just don't get 200 stitches to an inch like this....". For a second, I hesitated...I thought, maybe they are trying to help...maybe I made a mistake...and then thought, "screw that, the thing TOLD ME ITSELF what it was doing was not in my best and highest good! And that's my freaking INTERNAL ORGAN! I didn't give permission for this shit!"
"
Dexma
Moderator

Re: DMT ja ulkopuolinen äly..

Post by Dexma »

Kokemusta on kokemusta on...

Vaikka minkälaista.

Aloitan mimosa+harmala kokemuksista.

Elikkä lähes aina, kun olen nauttinut tuota maagista shamaani juomaa niin olen kokenut hengen joka puhuu minulle kuin itsestään selviä asioita. Tämän takia olen aina kokenut, että mimosa harmala juoma on ollut minulle "absoluuttinen" ehkä liiankin. Nämä kokemukset ovat vain niin helppoja saavuttaa ja yksinkertaisia luettavina. Itse ulkopuolisesta älystä hyvä esimerkki on tämä:

Ensimmäinen ayahuasca kokeilu. Kysyn ayahuascan hengeltä kuka sinä oikein olet? Oletko vain minun mieleni rakentama vai oletko jotain muuta?

Vastaukseksi saan kasan selviä visioita:
Ensimmäisessä visiossa näen kuinka minun päähäni aloitetaan tunkea johtoja, oikeastaan näen hyvin samanlaisia alieneita kuin Fantastic Planetissa on. He alkavat sörkkimään päätäni ja ohjelmoivat minua uudestaan telepaattisesti.

Yhtäkkiä putoan kreikkalaiseen temppeliin, huomaan kuin olen alasti valkoisen pyyhkeen alla kehosta irtautuneena ja näen kuinka kreikkalaiset jumalat ympäröivät minua ja käsillään antavat minuun uusia energioita.

Sitten palaan takaisin omaan huoneeseeni keskustelemaan mimosahuascan kanssa.

Datura kokemuksilla olen nähnyt kuinka toinen henki jotenkin pahan, mutta viettelevän hyvä henki ottaa minut haltuunsa ja aloittaa työskennellä minun pelkoja käyttäen hyväksi viedäkseen minua eteenpäin.

Näihin kokemuksiin siis on liittynyt erittäin vahva tunne ulkopuolisesta älystä, tai ulkopuolisesta hengestä joka on ottanut minua valtaan.

Dexmipeikon päiväkirjasta löytyy joisssa on jo jos minkälaisia egon täydellisiä muutoksia esim.
¨Annoksen oton jälkeen, pistin jotain musiikkia ja menin nopeasti valmistumaan makoilemaan sohvalle... Vähän ajan päästä huomaan kuinka maahinen ympärilläni rupeaa kokoamaan hämähäkin seitistä tehtyä koteloa ympärilleni, tunsin olevani toukka koteiloitumis vaiheessa... Tunsin kuinka koteloni ympärilläni rakentui, valmiina ollessaan tunsin sen reunat ja kuulin kuinka se eli... Samallalailla kuin kuvittelisit olevasi muovi pakkauksen sisällä...
Vähän ajanpäästä tapahtui räksähdys, ja kaikki muuttui... Sitten tapahtui jotain mistä minulla ei ole yhtään muistikuvaa... Seuraavat tapahtumat ovat tapahtuneet jossakin paikassa johonkin aikaan, mutta en muista niistä tarkasti mitään...

Muistan olleeni apteekin edessä jossa oli kasoittain ihmisiä odottamassa apteekin avaamista, koska kaikki halusivat päästä aamulla nauttimaan kuuluisasta taikajuomasta jota apteekki valmisti... Luultavasti olin tällöin sohvalla makaamassa, mutta en erottanut tätä tilaa todellisuudesta... Tietenkin VOI olla, että suomen pummit ovat löytäneet uuden huvin ja odotimme apteekin avaamista jo kello 2 yöllä... :mrgreen: :mrgreen:

Muistan olleeni kodinkoneliikkeessä joka sijaitsi taivaassa... Paikassa oli erittäin laajalla alueella vain valkoista muotoa ja väriä, paikassa oli vain muutama pesukone ja valkohampainen ekspert myyjä... Joka muistutti jollain oudolla tavalla Alexander Stubbia... En taas, tiedä missä tämä tapahtui... Ehkä pääsimme yön aikana taivaaseen Aksun kanssa myimme toisilemme uusia vempaimia....

Jossain kohtaa yötä alkoi tulemaan jo vähän tarkempia tilanteesta tajuamista ja kehon hallitsiminen onnistui jotenkin... Muista tällöin liikkuneeni ympäri huoneistoani...

- Joku herra käveli talooni ja alkoi juttelemaan minun kanssani... Rupesimme yhtäkkiä tekemään muuttolaatikoita ja pakkasimme itseämme ulospäin...

- Kävelin ympäri huoneistoani ja ihmettelin minkä takia minun sohvani oli pienentynyt sitten viime näkemäni ja tämä oli muodostunut pieniksi paloiksi vain... Jossain kohtaa ihmettelin kuinka olin kadottanut huoneistosta sohvan ja pelkäsin, että olin hukannut sen johonkin... Sohvani oli isosiskoni ja minua alkoi pelottamaan se kuinka selittäisin siskolleni... "Ihan oikeasti, mää en tiedä siitä mitään, mää huk huk hukkasin sen..."
:foil: :foil: :mrgreen:

- Jossain kohtaa vessassa käydessäni vessanpönttö jutteli minulle ja minä hänelle... Ihana kaveri työ pönttö meinaan... Sitten se suurensi omaa aukkoaansa jotta onnistuin paremmin kusemisessa sinne... (seuraavana aamuna ihmettelin kusta ympäri vessaa :lol: :lol: )

- Taas vessassa käytyäni aloin, ihmettelemään mitenkä minulle oli sattunut kotiini tulemaan uusi vessanpönttö jonka päätin ottaa irti maasta ja palauttaa sen naapurille... En kyllä oikeasti muista mitä tapahtui, mutta näin ajattelin tekeväni...

Herään, aamulla kello 05.00. Huomaan väsymykseni. Nousen, lähden pihalle. Kävelen sillan päälle. Katselen sillalta alaspäin. Näen allani puutarhan, puutarhan kuolleiden. Kuolleet nousevat tuolta ja valuvat vierelleni. Kosketan heitä, mutta he eivät vastaa. Lentävät ohitseni, kuin kirkkaat ajatukset. Kävelen takaisin kotiini. Menen nukkumaan.
Olin sängyssäni makuuhuoneessa ja heräilen, näen vieressä tytön, ja muistan! Täällähän kävi jos minkälaista sakkia bailailemassa minun kanssa (oikeasti olin koko yön yksin...) Aloin kumminkin ajatteleen, että eihän se nyt niin voinut mennä... Huomasin välillä vain kuinka ihmisiä ilmestyi johonkin paikkaan ihan saattumanvaraisesti... Ne vain ilmestyivät... Pari kertomusta näistä henkilöistä jotka kävivät luonani.

Niinkuin sanoin, olin makuhuoneessa yksin ja heräilen, näen vieressä tytön, joka on ehkä jotain 14 vuotta. Yritän sanoa hänelle jotain, mutta en pysty, mietin kuka hän on, mutta en pysty kysymään, mistä hän tulee? etc etc etc... Yhtäkkiä huomasin kuin tyttö häipyi. Se oli lyhyt hetki ja silloin tyttö vain hävisi pois. Tämän jälkeen tajusin, että nämä eivät ole ainakaan ihmisiä? Mutta mitä nämä ovat?????? Siihen voisi olla monia selityksiä...

Toinen kummallinen ilmeentymä, kun pienelle parvekkeen pöydälle tupsahti kaksi, noin käsivarren kokoista henkilöä. Toinen oli mies toinen nainen. Yritin kommunikoida hedän kanssa, mutta he vain pelkäsivät minua. Kysyin heidän nimeä, mistä ovat tulleet, mutta he vain mutisivat ja kuiskuttelivat jotain josta en saanut mitään irti...

Yleensä nämä "olennot" joita kohtasin, tuli jostain seinän sisältä, jotkut tuli jopa ovesta,(eivät avanneet ovea vain tulivat sen läpi)Hassuinta oli kuintenkin, se että olennot otti itselleen hahmon jostain esineestä, esim, sukasta tuli silloin housut taikka jotain muuta...
DPT ja 4-ho-met kokemuksien aikana taas on tuntunut erittäin selvältä, että sama henki on ollut kyseessä kuin mimosahuascan ja daturan kanssa, mutta olen kokenut tämän enemmän sellaisena, että minun oma persoonani peilautuisi. Tämä persoonan peilautuminen on pakottanut, minua viimeaikoina kyseenalaistaan paljon henki kokemuksia ja miettiin, että olisiko vain kyse siitä, että ego vähän niinkuin heilahtaisi paikaltaan tehden uuden fiiliksen egosta siten, että voin esim nähdä osan itseäni minun edessä, mutta aistini kuvailevat sen minulle avaruusoliona tai jonain muuna?

Rupee olemaan asiasta mulla sellainen kuva, että me emme taida mitenkään pystyä todistamaan yleisesti mistä oikein on kyse? Emme ainakaan 100 % varmuudella ja tämän takia olen lähtenyt etsimään enemmän konkreettista hyötyä ufoista sun muista. Tähän saakka tämä tehtävä on erittäin harjoittelun alla, ja joskus tulee mieleen lause:

"Sää oot vain ihan VITUN sekaisin. "
bUkkA

Post by bUkkA »

Itelläkin on huascan kanssa samantapaisia kokemuksia, kuin myös daturan... Välillä tuntui olevansa ulkopuolisen älyn vallassa huascoissa, mutta, että se koitti opettaa jotain... Katsoin peiliin enkä ollut itseni.
Ahab

Post by Ahab »

Kun joku kertoo näistä kohtaamisista ja vannoo että tämän täytyi olla ulkopuolinen äly koska en ole mistään voinut tietää niitä juttuja joita se kertoi niin välillä tulee fiilis että aliarvioidaan ihmisen potentiaali. Ehkä se on vain kollektiivisen tajunnan antropomorfismi. Antropomorfisointi saattaa olla vain helpompi tapa käsitellä sellaisia juttuja joita näissä kokemuksissa välittyy. Mutta vähän niinkuin raamatussakin niin toivoisin että ihmiset keskittyisivät enemmänkin puhumaan siitä sanomasta kuin siitä sanoman tuojasta.
Toisaalta en ole itse kokenut näitä kohtaamisia.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wrote: Vaikutelmani mukaan se/hän ei ollut "vain" pääni tuotetta, mutta en näe syytä uskoa dogmaattisesti mihinkään selitykseen.
Näin jälkeenpäin tuntuu, että tuo on kaikista tervein tapa suhtautua tälläisiin kohtaamisiin... Ottaen huomioon, myös tuon lauseen ensipuolen hyvin usein juurikin tuntuu, että TÄMÄ ei ainakaan ole pääni tuotetta.

Pitää keskittyä niihin asioihin jotka pystyy hyödyntään ehkä...

Onko muuten kuinka monella tullut heti ensimmäisenä ja lähes aina tälläisen kokemuksen sattuessa kysymys, keitä te oikeasti olette, ja oletteko te sittenkin pääni tuotetta?

Muistan aikoinani oudon sattumuksen spiritistisissä istunnoissa, pistimme pelikortin pöydälle väärinpäin, ja minulta kysyttiin mikä kortti oli kyseessä, sanoin kummallisesti 5/10 oikein... Ei sitten tiedä mistä johtui...
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Tyypin itsenäisyydestä en osaa sanoa mitään. Vaikutelmani mukaan se/hän ei ollut "vain" pääni tuotetta, mutta en näe syytä uskoa dogmaattisesti mihinkään selitykseen.
Meikäläisellä tuo kokemus oli kyllä äärimmäisen todentuntuinen. Aikaisemmista kokemuksista tiesin vähän miten kannattaa asennoitua ja suhtautua. Olen kirjoittanut tännekkin saman jutun varmaan sadasti. Kokemus oli tosiaan äärimmäisen konkreettinen. "Se" viestitti suunnilleen: "Ota rennosti, nyt suoritetaan pieni kirurginen operaatio". :D

Pitää kokeilla jälleen kun on tarpeeksi aikaa ja sopiva paikka. Minkäänlaisia avaruusolioita ei ole kyllä näkynyt, ja muutenkin nuo kokemukset ovat varsin erillaisia kuin mitä suurin osa on kuvaillut. Ehkäpä tuo "entiteetti" on siis korkeampi minä, se luonnollinen itse, joka viestittää ja parantaa siinä mielessä, että tulee enemmän omaksi itsekseen. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että joillain ihmisillä tietynlainen ennaltaopittu skeptismi estää parantumista, koska henkilö ei luota omaan tulkintaansa.

Olen aika obsessoitunut näistä kokemuksista ja niiden jälkipyykistä. Ihan käsittämättömän siistiä.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

wrote:
Olen aika obsessoitunut näistä kokemuksista ja niiden jälkipyykistä. Ihan käsittämättömän siistiä.
Mahtavaa. Musta tuntuu että sun viesteistä henkii nyt muutenki jotenki vähän erilaisia tunnelmia ku aiemmin.
Olin just sanomassa samaa. Hyvää lukua... ehkäpä jaksaisin kirjoittaa tähän jotain, mutten halua toistaa itseäni.
Image
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Mahtavaa. Musta tuntuu että sun viesteistä henkii nyt muutenki jotenki vähän erilaisia tunnelmia ku aiemmin.
Ehkä, mutta olin kyrpiintynyt maailman menoon yleisesti. Kyllä ihmistä saa ottaa päähän ajoittain :lol:
Välillä pitää purnata. Anyway, kyse oli alunperin DMT-kokemuksista, eikä meikäläisestä.. jatkakaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wrote:
aphos wrote:Ehkäpä tuo "entiteetti" on siis korkeampi minä, se luonnollinen itse, joka viestittää ja parantaa siinä mielessä, että tulee enemmän omaksi itsekseen.
Joo, toi kyl tuntuu itestäkin todelliselta - hyvin varmaksi koen ainakin sen että toi on merkittävässä osassa sisäistä prosessia. Siis, että jokin syvä, puhdas itseni tietää mikä on mulle hyväks ja opastaa siihen suuntaan.
En tiedä, mutta jotain tuo entiteetti ainakin pystyisi viestittään, ehkä kyse on enemmänkin siitä miten lukea... Esim jos tarkastelet uniasi varmasti löydät sieltä myös viestejä. Mää näin erittäin pervon viestin joka esitti mulle kysymyksen johonka en oikein tiiä vastausta... :( Mutta anyway.

Kokeilkaa hei ihan piruuttaan ouja lautaa, en tiedä oletteko? Pistäkää oikein kunnon fiilis ja antakaa sen kaiken tekstin tulla siihen mitä ikinä tulee... voi olla mielenkiintoinen kokemus joka tuntuu aika "eri persoonalta", mut ei silti oteta absoluuttisesti, annetaan kumminkin absoluuttinen sääntömaailma tulla kokeiluun (tai jotenkin noin ).
wrote: Mielenkiintoiselta tuntuu myös tutkia sitä mahista, että tuo "puhdas itse" olisi jonkinlainen tulevaisuuden täydellistynyt minä joka opettuu ajassa taaksepäin.

Vähän niinkuin far out, mutta sun juttuja kun ajattelee niin ehkä osaat kertoa sen paremmin ja saat siihen järkee? Toisaalta sun viboista tulee kyllä mieleen ihan omat "far out" fiilikset... Eli ei ehkä tartte....
majesteetti
Psykonautti

Post by majesteetti »

Huascaa nauttineena juttelin "jumala-naisen" kanssa. Silmät kiinni pystyin ihastelemaan ikäänkuin toista ulottuvuutta, katsoessani vasemmalle näin ensin kolmion muotoisen vektorilinnun lentävän ohitseni vieras"planeettalaisten" rakennusten ohi, sen jälkeen eteeni ilmestyi tosiaan ilmeiseti naishenkilö, ei kyllä ihan täysin ihminen ollut jonka kanssa keskustelin muutamia lauseita. Ko. henkilö kylläkin suuttui minulle jostain syystä joten koin parhaaksi avata silmät hetkeksi... sen jälkeen en häntä olekkaan tavannut. Haluaisin kyllä ;)
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mielenkiintoiselta tuntuu myös tutkia sitä mahista, että tuo "puhdas itse" olisi jonkinlainen tulevaisuuden täydellistynyt minä joka opettuu ajassa taaksepäin. Vaikuttaa paradoksaalilta, just sen verran kuin kaikkeus tuntuu paradoksaalinen olevankin.
Usko pois mutta olen yhdistänyt tätä ajatusta mun ajatuksiin :foil:

Mielen singulariteettina kuvaaminen. Pystyiskö ihmisen oleen niin kiero tietoisuudelta ja tietoisuudettomalta puolelta, että se osais yhdistää asiat siten, että tuntuu jonkun meidän persoona kuvistaan tulevan tulevaisuudesta.

VAI osaako meidän yli kehittynt minämme, tulla tulevaisuudesta?

VAI onko kaikki vain ufojen tekosia? Tai henkien?

Vai ollaanko me vitun sekaisin...

Tää toimii mulla on sellainen fiilis. Tai tosi hyvä ainakin, ja uskon jo nyt parantuvien kokemuksien olevan hyödyllistä...
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Mielenkiintoiselta tuntuu myös tutkia sitä mahista, että tuo "puhdas itse" olisi jonkinlainen tulevaisuuden täydellistynyt minä joka opettuu ajassa taaksepäin. Vaikuttaa paradoksaalilta, just sen verran kuin kaikkeus tuntuu paradoksaalinen olevankin.
Enpä lähtisi noin hämärälle linjalle, mutta ajattelisin, että kyse on vain siitä aidommasta itsestä, ilman opittuja toimintamalleja ja ajattelutapoja. Vähän kuten herätessä, olo on stabiilimpi, rauhallisempi, ilman ympäristön ärsykkeitä. Joku heitti, että DMT saattaa mahdollisesti parantaa esim. skitsofreniaa ym. mielenhäiriöitä, ehkä juuri siitä syystä, että se hajottaa sisäisiä ristiriitoja, ja henkilö siirtyy ajattelemaan tavallaan paljon yksinkertaisemmin.

Tätä ihmeyrttiä ei voi yliarvioida.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Samoja keloja...
Kuolleen itsen tai siis jo syntyneen itsen kohtaaminen on aika villi kokemus. Se mitä nyt tiedostan olevani on ymmärrykseni mukaan syntymätön itse, joka vasta kuolemassa syntyy ja alkaa kokemaan täydellä potentiaalilla, kun se tätä nykyä turvaa vahvasti minään, joka tuntuu ainoalta kasassa pitävältä järjestelmältä, egolta. Jollakin tapaa kaikki entiteetit joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat osasia tuosta täydellisestä ja valmiista kokonaisuudesta, tulevasta minästä. Tuo oman älykkyyteni, intuitioni ja emootioni täydellisyys, jossa yhdistyy samassa aenimani(femiini puoleni) ja maskuliininen itseni, on minulle todellakin taaksepäin opettuva ja sitä kautta jo nyt elävä ja olemassa oleva. Elämän kausaalisuus hämärtyy ja jopa moraalin merkitys muuttuu epäselväksi mikäli tuota yrittää tavoittaa ajatustasolla.

Näin tässä eräänä yönä oudon unen, jossa rakastuin palavasti kauniiseen vaaleatukkaiseen naiseen, jolla oli kaikinpuolin minun ihanteisiini täydellinen figuuri ja joka oli samalla äärimmäisen hauska, älykäs ja lisäksi kaikkein seksikkäin olento, jota olen koskaan kokenut(ja pannut). Unen loppuvaiheilla ihmettelin suuresti tämän naisellisen olennon täydellisyyttä ja loppujen lopuksi kysyin tältä kuka tämä on? Vastaus oli sitäkin enemmän järisyttävä ja herätessäni tuosta unesta jouduin oikeasti miettimään omaa järjenjuoksuani useammankin tovin. Tuo täydellinen kumppanini kertoi olevansa minä itse! Katsoin tätä silmiin ja tajusin, että hänellä todellakin oli minun kasvon piirteeni, ilman elämän tuomia kolhuja ja toki, tämän kasvot olivat sirompirakenteiset ja ihokin pehemeä kuin vauvan pylly, toisin kuin omani tuhansien tupakoiden ja tuoppien jälkeen. Tämä henkilö oli myös hyvin paljon Ayhauascan kaltainen lempeydessään, sienten kaltainen rehellisyydessään, kaktuksien kaltainen älykkyydessään, hapon kaltainen empatiassaan...jne... Samalla muistin vanhan viisauden jonka mukaan unessa (tai matkalla) omien kasvojen kohtaaminen silmästä silmään, tarkoittaa oman kuolemansa kohtaamista(esim. Don Juan on muistaakseni sanonut näin). Ajatella, että rakastuin niin syvästi itseeni, että harjoitin jopa maailman villeintä ja täydellisintä seksiä tuon olennon kanssa. Rakastuin kuolemaani, ja kummallista kyllä, muutama päivä tästä eteenpäin ajoin motarilla kaikessa rauhassa, kun yhtäkkiä minut valtasi aivan järjettömän suuri kaipuu ja sydäntä raastava ikävä tuota olentoa kohtaan. Melkein tippa tuli linssiiin, kun tiesin, etten välttämättä tapaisi tätä enää ikinä. Mutta sitten ymmräsin, että näinhän sen tulee ollakkin ja me todlelakin tavataan kuolemassa ja olemme jo yhtä ajattomassa tilassa jossakin. Elämään tuli totisesti lisämakua näiden tapahtumien jälkeen, olipa tuo olento DMT tonttu tai todellinen kuolemani. Entiteetit ovat siis yhtä minun kanssani. Voisinpa jopa kärjistäen sanoa että SOMA on yhtä kuin kuollut eli syntynyt/täydellinen minä, mutta toki vain minulle. Tosin tämä lausuma vaatii vielä paljon tutkimista...

Saattoi mennä hieman ohi aiheen, en vaan löytänyt tälle tarinalle parempaakaaan paikkaa.
Image
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mitäs muuten ootte mieltä.

Tunnetteko dmt scifi tyylisenä vai jotenkin vanhalta shamanismilta?

Siis noin ihan pinnallisella tasolla. Kuinka tämä vaikuttaa teidän kokemukseen?

Itse alussa tunsin huascan jotenkin shamanistiselta, mutta eilen unen aikana (tajusin vihdoin, että huasca ei ehkä ole trippi vaan uni... tai jotain) koin kokemuksen hyvin scifinä...
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Dexma wrote: Tunnetteko dmt scifi tyylisenä vai jotenkin vanhalta shamanismilta?
Riippuu ihan projisoinnista ja pinnalla olleista asioista, mutta yleensä DMT:tä lähestyttäessä se on shamanistinen, tribaalinen, traditionaalinen, orgaaninen, kun taas itse visio ja tunne voi olla paikka paikoin futuristinen, nykyaikainen, tekninen, teknogloginen... (voi johtua toki myös Ayahuascan ohjaavasta ja äiti maa -tyylisestä suhtautumisesta, koska olen kokenut DMT:n ainoastaan caapin ja/tai harmalan kanssa. Kokonaisuus on kuitenkin sekä että. Oma projisio odotuksineen, tarkoituksineen ja lähtökohtinen on joka tapauksessa aina täysin vastakkainen kuin se tapa jolla entiteetti ilmaisee itseään. Tämä on ehkäpä välttämätöntä jotta voisi ymmärtää maailman ympäripyöreyden -ja sen "vastauksen", jota hakee- täysin puhtaalta pöydältä, tai sanottakoon nyt; tuoreelta, ja uuden oppimisen -kannalta tärkeällä tyylillä.
Image
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

_FOOL_ wrote:Riippuu ihan projisoinnista ja pinnalla olleista asioista, mutta yleensä DMT:tä lähestyttäessä se on shamanistinen, tribaalinen, traditionaalinen, orgaaninen, kun taas itse visio ja tunne voi olla paikka paikoin futuristinen, nykyaikainen, tekninen, teknogloginen... (voi johtua toki myös Ayahuascan ohjaavasta ja äiti maa -tyylisestä suhtautumisesta, koska olen kokenut DMT:n ainoastaan caapin ja/tai harmalan kanssa. Kokonaisuus on kuitenkin sekä että. Oma projisio odotuksineen, tarkoituksineen ja lähtökohtinen on joka tapauksessa aina täysin vastakkainen kuin se tapa jolla entiteetti ilmaisee itseään. Tämä on ehkäpä välttämätöntä jotta voisi ymmärtää maailman ympäripyöreyden -ja sen "vastauksen", jota hakee- täysin puhtaalta pöydältä, tai sanottakoon nyt; tuoreelta, ja uuden oppimisen -kannalta tärkeällä tyylillä.
Näinpä juuri. Ensimmäisillä kerroilla yllätyksenä tuli todella vahvat tunneryöpyt, välillä kokemus on niin yliampuva. DMT-visiot ovat lähinnä sellaisia todella tarkkoja mielikuvia, ei edes niin paljon visuaalisia, vaan käsitteitä ja maailmoja jotka piirtyy todella tarkasti mieleen. Scifin ja muinaisuuden ohella DMT on myös in-your-face-tyyliin fantasiamainen; LSD on todella realistinen, DMT pamauttaa täysillä sinne mikä-mikä-maahan.

Ei näistä kokemuksista ole jäänyt kuin hyvää sanottavaa, mitä nyt pientä turhautumista tulla takaisin :D
Ahab

Post by Ahab »

aphos wrote:Joku heitti, että DMT saattaa mahdollisesti parantaa esim. skitsofreniaa ym. mielenhäiriöitä, ehkä juuri siitä syystä, että se hajottaa sisäisiä ristiriitoja, ja henkilö siirtyy ajattelemaan tavallaan paljon yksinkertaisemmin.
Joo PERUSASIOITA. Mutta kiinnostaa kuulla lisää. Kuka heitti ja missä heitti?
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Ahab wrote:Joo PERUSASIOITA. Mutta kiinnostaa kuulla lisää. Kuka heitti ja missä heitti?
Täällä Vaultissa joku, ja antoi vielä linkin johonkin tutkimukseen, ei voi muistaa. Epäilen Touchettia.
Mielenkiintoista, jos ottaa huomioon edellämainitut kokemukset.

Mutta joo, näistä kokemuksista puhuminen on tosiaan sama kuin yrittäisi selittää sokealle mitä valo on. :D
dredi
LD50

Post by dredi »

DMT:tä polttaessani olen törmännyt monenlaisiin entiteetteihin.

En nyt tahdo lähteä tässä tuohon ikuiseen väittelyyn siitä, ovatko nuo entiteetit ynnä muut konehaltiat mielikuvituksen tuotetta vaiko toisella olemassaolon tasolla eläviä energiaolentoja, vai jotain siltä väliltä. Uskokoon kukin mitä parhaiten heidän maailmankuvaansa sopii.

Pointti on että DMT kokemuksen aikana ei ole väliä uskotko heidän olevan todellisia vai et. Kokemus on sen verran intensiivinen ettei siinä vaiheessa sillä ole merkitystä, koet vain niin voimakkaasti interaktion jonkin oudon elämänmuodon/mielikuvitusolennon/yms kanssa. Se on todellista, ainakin sillä hetkellä. Subjektiivinen totuus, venyvä käsite on hän...

Suurin osa entiteeteistä on ollut todella hyväntahtoisia ja rakastettavia olentoja, jotka ovat selvästi halunneet vain auttaa. Sitten on tullut tavatuksi näitä ilkeämpiä kavereita, joista ei oikein tiedä, että onko niillä hyvät mielessä vai mitä. Esim. kun päädyt avaruusasemalle jossa hilpeät avaruuskoppakuoriaiset alkavat porata hopeisella sähköporalla reikää aivoihisi, ja tämä poraaminen tuntuu tosi hassulta ja kutittaa päätä, ja hihittelet siinä yksinäsi kuinka hauskaa on kun päähäsi porataan reikää... wtf? Mitä ne oikein haluavat loppupeleissä?

Tai silloin kun päädyt jonnekkin avaruusnoitien palatsiin jossa kaikki tanssivat ja suorittavat mystistä rituaalia ja langettavat outoja loitsuja päällesi. Sitten valkopartainen guru tulee pyytämään sinua tanssimaan muiden mukana. Lopuksi tunnet kuinka trippi alkaa päättyä, ja tajuat että on pakko palata maan pinnalle. Silloin kaikki tulevat hyvästelemään ja pyytävät käymään pian uudestaan.

Kerran on ollut myös paha kokemus: törmäsin kaveriin joka kutsui itseään nimellä DMT-kuningas. Olin päätynyt DMT-kuninkaan hoviin, ja ilmeisesti keskeytin jotain tai en ollut tervetullut sinne, sillä DMT-kuningas rankaisi minua ja määräsi palvelijansa mätkimään astraalikehoani pitkin korvia. Outo tunne ottaa turpaansa hyperavaruudessa ilman konkreettista fyysistä kehoa. Aivan kuin mieltäsi hakattaisiin. Aivot vain hölskyvät. Toisaalta, ehkäpä tämäkin entiteetti toisaalta koulutti minua vain koska olin sen tarpeessa? Ehkä he löysivät päästäni asioita joita minun olisi tarkoitus selvittää, ja rankaisivat kun en ollut selvittänyt niitä ennenkuin lähdin uudelle DMT-matkalle. Bitchslap, bitchslap...

Kaiken kaikkiaan voin sanoa vain että DMT on hyvin voimakas psykedeeli. Sillä on aivan tajuton potentiaali. Jos astraalimatkailu on mahdollista, DMT on aivan varmasti oikea keino siihen. Eikä siihen todellakaan pidä suhtautua kevyesti. Syvä kunnioitus DMT:tä kohtaan, ehdoton vaatimus on tämä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Hyvin samankailtasisia kokemuksia löytyy mun päästä. Tosin eri kemikaaleilla ja eetterilläkin, oikeestaan pääasiassa eetterillä. Mutta jännä onkin se miten salvia, dxm ja eetteri tuottaa hyvin dmt:n kaltaisia juttuja näköjään. Dmt-kokemus on periaatteessa vielä kokematta. Se tekeekin tästä tosi mielenkiintoista, koska noi aineet joilla oon näitä kokemuksia saanu vie muistin usein ja tätä ei dmt:n kanssa tiettävästi niin paljoa tapahdu. Muistinmenetyksiä siis.

Elämästä maassa on tullut hyvin tragikoomista. Kaikki on vuorovaikutusta kuusta tunteiden ilmaisuun, kuinka sotaan vastataan sodalla, vihaan vastataan vihalla, hymyyn hymyllä ja kuinka kun annat tai autat, tulee sekin pyytämättä joskus takaisin. Kuinka mahdollinen avaruuden lapsi haluaisi näyttäytyä meille jos olemme ennakkoluuloisia ja tavoite on vain vangita "SE" ja tutkia tällaista avaruuden tuotetta, peläten sotaa ja kuolemaa. Tai luulisin että asia on tänäpänä hyvin pitkälle näin. Riittäähän nykyään että on ulkomaalainen niin jo otetaan tarkkaan syyniin.

Olen tutkinut omia kokemuksia ja alkanut muistaa niitä. Olen löytänyt syitä siihen miksi tripit ovat joko huonoja tai hyviä. Juttu on aika suoraan verrannolinen kuinka ajattelee ja toimii. Lainkuuliaisuudella ei tämän asian kanssa ole tekemistä. Olen aina kuunellut jollain tasolla sisäistä ääntäni siitä mikä on oikein ja mikä väärin. Nämä asiat pitää itse oppia. Valmiit mallit tuottaa vain valmiita malleja joita ihmiset hyvinpitkälle on. Ne ei kuuntele, näe, tunne tai ainakaan välitä mitä kokee. On ollut pitkä tie löytää jotain sisältäni, mutta se on kannattanut ja alkaa tuomaan kaikelle suuren merkityksen ja syvän kunnioituksen koko universumia kohtaan.

Uskon että on mahdollista kommunikoida ulkopuolelle avaamalla kanava sisäpuolelta. Tämä on malleihin kasvaneelle täyttä potaskaa ja shittiä. Minulle mielenkiintoista tutkimusta.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

RoboPoski wrote:Hyvin samankailtasisia kokemuksia löytyy mun päästä. Tosin eri kemikaaleilla ja eetterilläkin, oikeestaan pääasiassa eetterillä. Mutta jännä onkin se miten salvia, dxm ja eetteri tuottaa hyvin dmt:n kaltaisia juttuja näköjään. Dmt-kokemus on periaatteessa vielä kokematta. Se tekeekin tästä tosi mielenkiintoista, koska noi aineet joilla oon näitä kokemuksia saanu vie muistin usein ja tätä ei dmt:n kanssa tiettävästi niin paljoa tapahdu. Muistinmenetyksiä siis.
Kyllä tapahtuu, uniakin on vaikea muistaa.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
RCLeonard
Karvakuono

Post by RCLeonard »

Lainaan tähän lankaan pätkän omasta trippikertomuksestani. Vaikka tapauksesta on jo noin puoli vuotta, olen edelleen hyvin vaikuttunut siitä. Se oli niiiiiin todentuntuista :mrgreen:
DMT:tä siis poltetussa/vaporisoidussa muodossa:
RCLeonard wrote:Kropassani tuntui hurjaa pistelyä ja kohta en enää ollut kehossani lainkaan. Olin matkustanut maailman laidalle ja näin elämäni ensimmäistä kertaa ENTITEETIN! Kutsuttiinpa sitä sitten DMT-kuninkaaksi, tontuksi, enkeliksi tai jumalaksi, se oli siinä! Ja se oli olemassa! Ja se oli minusta irrallinen ja riippumaton olento, keskellä fraktaaleista muodostuvaa kuutiota, tanssien ja iloiten! Se oli väreistä muodostuva silhuetti, jolla oli pää ja kädet sekä jalat. Se kertoi luovansa maailmaa ja tunsin itseni etuoikeutetuksi tavatessani tämän entiteetin. Hän rohkaisi minua ja kehoitti olemaan pelkäämästä. Taisin kysyä siltä, että olenko kuollut. Se vastasi kieltävästi ja sanoi, ettei aikani ole vielä tullut. Tämän jälkeen poistuin kuutiosta ja - muistikuvani ovat kylläkin hatarat - aloin todennäköisesti tulemaan maan pinnalle.