Pilvessä hassuja uusia tajuamisia

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Thoxium

Pilvessä hassuja uusia tajuamisia

Post by Thoxium »

Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimii :D En oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin :D Siis en ole käyttänyt koskaan aiemmin potkua kuin tänään ja kylläpä potkahti savut, eli poltin vasta nyt oikeaoppisesti bongia vaikka poltellut sillä varmaan yli sata kertaa. :D
bom
Lepakko

Re: Pilvessä hassuja uusia tajuamisia

Post by bom »

Eiksne savut tuu aika heikosti jos ei potkuu käytä?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Ei vittu Thoxium. :lol:

Nohmut.. ei kyllä sais nauraa...
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

:mrgreen: Kysymällä oppii ja näköjään myös kantapään kautta! :lol:
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Thoxium

Post by Thoxium »

Heh, aika yksinkertanen tajuaminen, mut hei ei jotkut tajua miks hissien kans on ylös- ja alasnapit erikseen. :D Oli aika wtf-fiilis kun tajus, vaikka noin itsestäänselvä asia olis pitäny tietää jo aikoja sit. :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Jotenkin tuntuu, että poltellessa monimutkaisetkin asiat ovat yksinkertaisia... Yleensä delisoituneessa tilassa kaikki ajattelu helpottuu... Kyllähän sitä kaikkea jännää ideoi...

Joskus totesin tripillä, että täytyy olla aika paja pää jos osaa kehitellä soittimia... :D
bol
Kameleontti

Post by bol »

Pilvessä sitä ja tätä. No jaa..... Tuskin uuttaa thriidia olisi tarvinnut tehdä ?
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Viime polttelu/juomasessiosta hienoja ajatuksia.

Kolme miestä istuu sohvalla ja mässyttää karkkia ja polttelee, ja sitten toisella on kokispullo kädessä. Rivin ensimmäinen sanoo "Pass the joint to the nigga on the left and the coke to the right" ja kaikki nauravat 20 minuuttia. Oli hauskaa :D
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Thoxium wrote:mut hei ei jotkut tajua miks hissien kans on ylös- ja alasnapit erikseen. :D Oli aika wtf-fiilis kun tajus, vaikka noin itsestäänselvä asia olis pitäny tietää jo aikoja sit. :lol:
häh, mä en tajuu, eiks niis oo vaa nappula siin ulkopuolella aka. varaus nappi?
Mut siltiki, miks siin on ylös ja alas?

kertokkeee :shock:
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

freakmatic wrote:
Thoxium wrote:mut hei ei jotkut tajua miks hissien kans on ylös- ja alasnapit erikseen. :D Oli aika wtf-fiilis kun tajus, vaikka noin itsestäänselvä asia olis pitäny tietää jo aikoja sit. :lol:
häh, mä en tajuu, eiks niis oo vaa nappula siin ulkopuolella aka. varaus nappi?
Mut siltiki, miks siin on ylös ja alas?

kertokkeee :shock:
On niissä joissain tosiaan erikseen ylös ja alas napit ja nyt enempää asiaa miettimättä voin tunnustautua myös joukkoon joka ei tajuu miks :mrgreen: Niin ja, klara vappen!

edit: no heti tajusinkin sit miks. Ei ainakaan tuu niitä tilanteita kun hissistä kuitataan "tää menee ylös" kun oot menossa alas.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Hatsista voi saada tai olla saamatta hassuja ja jänniä näkökulmia jotka saattavat olla tai olla olematta käytännöllisiä, usein vähintäänkin viihdyttäviä.

Mitä enemmän tällasia viihdyttäviä näkökulmia löytää hatseissa ollessaan, sitä enemmän niitä alkaa löytää ilmankin.
Uke
LD50

Post by Uke »

Aukikco wrote:Hatsista voi saada tai olla saamatta hassuja ja jänniä näkökulmia jotka saattavat olla tai olla olematta käytännöllisiä, usein vähintäänkin viihdyttäviä.

Mitä enemmän tällasia viihdyttäviä näkökulmia löytää hatseissa ollessaan, sitä enemmän niitä alkaa löytää ilmankin.
Se on kyllä totta :D. Itselläni on alkanut tulla oikeita ahaa!-elämyksiä selvänäkin.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Gandalffi wrote:Se on kyllä totta :D. Itselläni on alkanut tulla oikeita ahaa!-elämyksiä selvänäkin.
Tosta sit vaan laajentamaan - kaikki maholliset oivallusta laajentavat keinot käyttöön. Erilaisia tapoja ajatella ja kokea on rajaton määrä, ja niiden löytäminen on oma nautinnollinen taiteenlajinsa.

Uteliaisuus on mahtava ajava voima. Elämä haltioittaa.

Vau!
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Joulun jälkeisii kaikille :D

Tää nyt ei varsinaisesti oo oikee topicci, mut en jaksa tehä vaan tätä juttuu varte uutta topiccii, toisaalta tän lauseen edetessä tajusin että sopii tää sittenkin tähän, ku väsäsin vähä oman värkin ja olen pilvessä ollut kolmepäivää.. eli pilvessä hassuja uusia tajuumisia :roll:

tarvikkeet:
- Piipun pesäosa ilman suu osaa
- Tommosen pesäsysteemin putki
- Puinen holkki
- Vähän jeesusteippii

Lopputulos:

Image
(piän sitä putken päätä samassa käessä ku piippu)

Pointti: ei tarvii nostaa tota suulle ollenkaa ku on toi letku :D eli laiskalle pullaa 8)
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Pilvi opettaa jos ottaa vastaan sen mikä tulee... sieltä. Se nopeuttaa, jos on nopeuttaakseen, ihmisenä kehittymisen prosessia. Turn on, tune in, drop out. Mahtavaa nähdä lapsuuden mielikuvitusmaisemia ja myös se että on ihan eri tyyppi tällä hetkellä. Kun ottaa nykyhetken vastaan, niin se painaa helvetin kovalla voimalla vastaan :mrgreen: :mrgreen:

edit: ja mä oon vaan pilvessä, vieläkin vähän...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Thoxium wrote:Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimii :D En oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin :D Siis en ole käyttänyt koskaan aiemmin potkua kuin tänään ja kylläpä potkahti savut, eli poltin vasta nyt oikeaoppisesti bongia vaikka poltellut sillä varmaan yli sata kertaa. :D
totaalinen repeäminen :D mut, joo, oon kans kelaillu noita hissinappuloita.. kiitos jesuiitta! tämä on pieni askel ihmiselle, mutta suuri vaultille
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
ihmislaji
Psykonautti

Post by ihmislaji »

Thoxium wrote:Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimii :D En oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin :D Siis en ole käyttänyt koskaan aiemmin potkua kuin tänään ja kylläpä potkahti savut, eli poltin vasta nyt oikeaoppisesti bongia vaikka poltellut sillä varmaan yli sata kertaa. :D
Minä tajusin sen toiminnan ihan hyvin ekalla kerralla kun bongia käytin. Imen ja imen, ja se vaan näyttää täyttyvän savusta mutta keuhkoihin ei tule mitään. Sitten joku käskee ottaa sormen pois siitä reiältä. Sitten onkin keuhkot täynnä savua ja ihan titityy-olo seuraavat pari tuntia.
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
bom
Lepakko

Post by bom »

Mut sulla oli joku kokenut hiisaaja opastamassa tätä vesipiipun hienoisyistä mekaniikkaa. :mrgreen:
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Thoxium

Post by Thoxium »

ihmislaji wrote:
Minä tajusin sen toiminnan ihan hyvin ekalla kerralla kun bongia käytin. Imen ja imen, ja se vaan näyttää täyttyvän savusta mutta keuhkoihin ei tule mitään. Sitten joku käskee ottaa sormen pois siitä reiältä. Sitten onkin keuhkot täynnä savua ja ihan titityy-olo seuraavat pari tuntia.
Itse taas käytin minibongia lähes koko pilvenpolttelun alkuaikana, siinä savut tulee hyvin vaikkei hitholea vapautakaan. Vasta isomman bongin kanssa huomasin et nyt jotain puuttuu. :D
dredi
LD50

Post by dredi »

Omassa bongissani on nostopotku. Tykkään tästä mekanismistä kaikkein eniten. Pesä nostetaan siis pois ja se toimii potkun tavoin, paitsi että reikähän siinä on isompi kuin yleensä potkurei'issä joten se potkaisee vielä paremmin. Tai sitten sitä voi polttaa ihan ilman potkua jos haluaa.

Mitä eroa on bongilla ja vesipiipulla? Itse olen käsittänyt että bongi on nimenomaan sellainen putkimainen vesipiippu jota imetään ylhäällä olevasta reiästä ja pesä on sivussa. Vesipiippu on taas toisin päin, että pesä on päällimmäisenä ja sivusta imetään.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
bom
Lepakko

Post by bom »

Mä oon ite ajatellu et ne on ihan synonyymejä.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

dredi wrote:Omassa bongissani on nostopotku.
Noita en oo koskaan ymmärtäny, siis miks sellasii pitää olla? Paljon kätevämpi nostaa vaan se peukalo siit hitholelt, ku rueta aina sählää pesä ylös et saa savut. Jos o kovis savuis, sekiksis, tai miten ny vaa kovas kuosis, ni vois kuvitella ettei kauaa pesä säily ehjänä ku rupee sekavuustilois sen pesän kans pelleilemään...
Thoxium

Post by Thoxium »

h.s.t. wrote:
dredi wrote:Omassa bongissani on nostopotku.
Noita en oo koskaan ymmärtäny, siis miks sellasii pitää olla? Paljon kätevämpi nostaa vaan se peukalo siit hitholelt, ku rueta aina sählää pesä ylös et saa savut. Jos o kovis savuis, sekiksis, tai miten ny vaa kovas kuosis, ni vois kuvitella ettei kauaa pesä säily ehjänä ku rupee sekavuustilois sen pesän kans pelleilemään...
Nostopesä on kätevä jo ihan senkin takia, että voi pestä ja täyttää bongil erillään basesta.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

dredi wrote:Mitä eroa on bongilla ja vesipiipulla? Itse olen käsittänyt että bongi on nimenomaan sellainen putkimainen vesipiippu jota imetään ylhäällä olevasta reiästä ja pesä on sivussa. Vesipiippu on taas toisin päin, että pesä on päällimmäisenä ja sivusta imetään.
Eiköhän se näin ole. Jos näin on, niin vesipiipussa on usein myös imuletku ja silloin sitä voi kutsua ainakin myös hookahiksi.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Thoxium wrote:Nostopesä on kätevä jo ihan senkin takia, että voi pestä ja täyttää bongil erillään basesta.
Miks niin ei voi tehä bongilla jossa on vaan hithole? Tai ainaki kaikista bongeista hitholella mitä ite oon nähny, saa pesän irti...
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Sinä näet sen mitä peili näkee sinussa. Peili on muutenkin ihmellinen asia. Olen yrittänyt löytää tieteellistä selitystä mikä selittää miten peili itseasiassa toimii atomi/gvantti tasolla niin että selityksen ymmärtäisi.

EDIT: Etsimisen jälkeen löysin Richard Feynman luentoja aiheesta. http://www.vega.org.uk/video/subseries/8
dredi
LD50

Post by dredi »

a) bongin kanssa ei pelleillä, siitä poltetaan. Jos joku mun kämpässä pelleilee bongin kanssa saa korville niin että soi.
b) pesä on puuta ja itse bongi on laadukasta paksua lasia, ei hajoa vaikka pudottaisi metrin korkeudelta lattialle. (Tosi! Testattu on!)
c) kätevämpää ja kätevämpää. Nostopotku potkaisee paremmin kuin pienenpieni potkureikä joka pitää sormella saada peitettyä. Sen saa nostettua samalla kädellä kuin bongista pitää kiinni.

Image
h.s.t.

Post by h.s.t. »

dredi wrote:a) bongin kanssa ei pelleillä, siitä poltetaan. Jos joku mun kämpässä pelleilee bongin kanssa saa korville niin että soi.
b) pesä on puuta ja itse bongi on laadukasta paksua lasia, ei hajoa vaikka pudottaisi metrin korkeudelta lattialle. (Tosi! Testattu on!)
c) kätevämpää ja kätevämpää. Nostopotku potkaisee paremmin kuin pienenpieni potkureikä joka pitää sormella saada peitettyä. Sen saa nostettua samalla kädellä kuin bongista pitää kiinni.
a) bongin kans voi tehä mitä lystää. Jos joku bongin kans tekee mun kämpäs mitä lystää, ei mua haittaa kuhan se ei mee rikki. Ja jos menee, tuo samanlaisen tilalle.
b) mun pesä on lasista ja se varmasti menee rikki, kuin myös loputki bongista. mutta vaikka olen sen kanssa pelleillyt kuinka paljon, en ole saanut sitä rikki koska sitä ei tarvii koko ajan olla liikuttelemassa. ja miks sen pesän pitäis olla puuta ja bongin megakestävää lasia, jos sen kanssa ei tuu pelleiltyä...
c)kätevämpää ja kätevämpää. mul o bongis kyl sen kokonen hithole, ettei tarvii ihmetellä et tuleeks ne savut sieltä keuhkoihin. saa olla aika pirun pieni reikä, jos meinaat et sen takii tulee ne savut sieltä huonommin...
dredi
LD50

Post by dredi »

Et sä voi käyttää a:ta b:tä ja c:tä, mä käytin ne jo. Sun ois pitäny käyttää d:tä e:tä ja f:fää.

Haluutko ostaa vokaalin??
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Ne ei ollu lisäperusteluja, vaan vaihtoehdot sun perusteille....

Whatever, love