Pilvessä hassuja uusia tajuamisia
-
Thoxium
Pilvessä hassuja uusia tajuamisia
Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimii
En oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin
Siis en ole käyttänyt koskaan aiemmin potkua kuin tänään ja kylläpä potkahti savut, eli poltin vasta nyt oikeaoppisesti bongia vaikka poltellut sillä varmaan yli sata kertaa. 
-
bom
- Lepakko
Re: Pilvessä hassuja uusia tajuamisia
Eiksne savut tuu aika heikosti jos ei potkuu käytä?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Zeke
- Lepakko
Ei vittu Thoxium.
Nohmut.. ei kyllä sais nauraa...
Nohmut.. ei kyllä sais nauraa...
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! 
-
Thoxium
Heh, aika yksinkertanen tajuaminen, mut hei ei jotkut tajua miks hissien kans on ylös- ja alasnapit erikseen.
Oli aika wtf-fiilis kun tajus, vaikka noin itsestäänselvä asia olis pitäny tietää jo aikoja sit. 
-
Dexma
- Moderator
Jotenkin tuntuu, että poltellessa monimutkaisetkin asiat ovat yksinkertaisia... Yleensä delisoituneessa tilassa kaikki ajattelu helpottuu... Kyllähän sitä kaikkea jännää ideoi...
Joskus totesin tripillä, että täytyy olla aika paja pää jos osaa kehitellä soittimia...
Joskus totesin tripillä, että täytyy olla aika paja pää jos osaa kehitellä soittimia...
-
bol
- Kameleontti
Pilvessä sitä ja tätä. No jaa..... Tuskin uuttaa thriidia olisi tarvinnut tehdä ?
-
Hz0
- Apteekki
Viime polttelu/juomasessiosta hienoja ajatuksia.
Kolme miestä istuu sohvalla ja mässyttää karkkia ja polttelee, ja sitten toisella on kokispullo kädessä. Rivin ensimmäinen sanoo "Pass the joint to the nigga on the left and the coke to the right" ja kaikki nauravat 20 minuuttia. Oli hauskaa
Kolme miestä istuu sohvalla ja mässyttää karkkia ja polttelee, ja sitten toisella on kokispullo kädessä. Rivin ensimmäinen sanoo "Pass the joint to the nigga on the left and the coke to the right" ja kaikki nauravat 20 minuuttia. Oli hauskaa
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
freakmatic
- Psykonautti
häh, mä en tajuu, eiks niis oo vaa nappula siin ulkopuolella aka. varaus nappi?Thoxium wrote:mut hei ei jotkut tajua miks hissien kans on ylös- ja alasnapit erikseen.Oli aika wtf-fiilis kun tajus, vaikka noin itsestäänselvä asia olis pitäny tietää jo aikoja sit.
Mut siltiki, miks siin on ylös ja alas?
kertokkeee
-
Jeshu
- OD
On niissä joissain tosiaan erikseen ylös ja alas napit ja nyt enempää asiaa miettimättä voin tunnustautua myös joukkoon joka ei tajuu miksfreakmatic wrote:häh, mä en tajuu, eiks niis oo vaa nappula siin ulkopuolella aka. varaus nappi?Thoxium wrote:mut hei ei jotkut tajua miks hissien kans on ylös- ja alasnapit erikseen.Oli aika wtf-fiilis kun tajus, vaikka noin itsestäänselvä asia olis pitäny tietää jo aikoja sit.
Mut siltiki, miks siin on ylös ja alas?
kertokkeee
edit: no heti tajusinkin sit miks. Ei ainakaan tuu niitä tilanteita kun hissistä kuitataan "tää menee ylös" kun oot menossa alas.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Aukikco
- OD
Hatsista voi saada tai olla saamatta hassuja ja jänniä näkökulmia jotka saattavat olla tai olla olematta käytännöllisiä, usein vähintäänkin viihdyttäviä.
Mitä enemmän tällasia viihdyttäviä näkökulmia löytää hatseissa ollessaan, sitä enemmän niitä alkaa löytää ilmankin.
Mitä enemmän tällasia viihdyttäviä näkökulmia löytää hatseissa ollessaan, sitä enemmän niitä alkaa löytää ilmankin.
-
Uke
- LD50
Se on kyllä tottaAukikco wrote:Hatsista voi saada tai olla saamatta hassuja ja jänniä näkökulmia jotka saattavat olla tai olla olematta käytännöllisiä, usein vähintäänkin viihdyttäviä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Aukikco
- OD
Tosta sit vaan laajentamaan - kaikki maholliset oivallusta laajentavat keinot käyttöön. Erilaisia tapoja ajatella ja kokea on rajaton määrä, ja niiden löytäminen on oma nautinnollinen taiteenlajinsa.Gandalffi wrote:Se on kyllä totta :D. Itselläni on alkanut tulla oikeita ahaa!-elämyksiä selvänäkin.
Uteliaisuus on mahtava ajava voima. Elämä haltioittaa.
Vau!
-
freakmatic
- Psykonautti
Joulun jälkeisii kaikille
Tää nyt ei varsinaisesti oo oikee topicci, mut en jaksa tehä vaan tätä juttuu varte uutta topiccii, toisaalta tän lauseen edetessä tajusin että sopii tää sittenkin tähän, ku väsäsin vähä oman värkin ja olen pilvessä ollut kolmepäivää.. eli pilvessä hassuja uusia tajuumisia
tarvikkeet:
- Piipun pesäosa ilman suu osaa
- Tommosen pesäsysteemin putki
- Puinen holkki
- Vähän jeesusteippii
Lopputulos:

(piän sitä putken päätä samassa käessä ku piippu)
Pointti: ei tarvii nostaa tota suulle ollenkaa ku on toi letku
eli laiskalle pullaa 
Tää nyt ei varsinaisesti oo oikee topicci, mut en jaksa tehä vaan tätä juttuu varte uutta topiccii, toisaalta tän lauseen edetessä tajusin että sopii tää sittenkin tähän, ku väsäsin vähä oman värkin ja olen pilvessä ollut kolmepäivää.. eli pilvessä hassuja uusia tajuumisia
tarvikkeet:
- Piipun pesäosa ilman suu osaa
- Tommosen pesäsysteemin putki
- Puinen holkki
- Vähän jeesusteippii
Lopputulos:

(piän sitä putken päätä samassa käessä ku piippu)
Pointti: ei tarvii nostaa tota suulle ollenkaa ku on toi letku
-
Jeshu
- OD
Pilvi opettaa jos ottaa vastaan sen mikä tulee... sieltä. Se nopeuttaa, jos on nopeuttaakseen, ihmisenä kehittymisen prosessia. Turn on, tune in, drop out. Mahtavaa nähdä lapsuuden mielikuvitusmaisemia ja myös se että on ihan eri tyyppi tällä hetkellä. Kun ottaa nykyhetken vastaan, niin se painaa helvetin kovalla voimalla vastaan

edit: ja mä oon vaan pilvessä, vieläkin vähän...
edit: ja mä oon vaan pilvessä, vieläkin vähän...
-
mauseri
- LD50
totaalinen repeäminenThoxium wrote:Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimiiEn oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin
Siis en ole käyttänyt koskaan aiemmin potkua kuin tänään ja kylläpä potkahti savut, eli poltin vasta nyt oikeaoppisesti bongia vaikka poltellut sillä varmaan yli sata kertaa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
ihmislaji
- Psykonautti
Minä tajusin sen toiminnan ihan hyvin ekalla kerralla kun bongia käytin. Imen ja imen, ja se vaan näyttää täyttyvän savusta mutta keuhkoihin ei tule mitään. Sitten joku käskee ottaa sormen pois siitä reiältä. Sitten onkin keuhkot täynnä savua ja ihan titityy-olo seuraavat pari tuntia.Thoxium wrote:Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimiiEn oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
-
bom
- Lepakko
Mut sulla oli joku kokenut hiisaaja opastamassa tätä vesipiipun hienoisyistä mekaniikkaa. 
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Thoxium
Itse taas käytin minibongia lähes koko pilvenpolttelun alkuaikana, siinä savut tulee hyvin vaikkei hitholea vapautakaan. Vasta isomman bongin kanssa huomasin et nyt jotain puuttuu.ihmislaji wrote:Minä tajusin sen toiminnan ihan hyvin ekalla kerralla kun bongia käytin. Imen ja imen, ja se vaan näyttää täyttyvän savusta mutta keuhkoihin ei tule mitään. Sitten joku käskee ottaa sormen pois siitä reiältä. Sitten onkin keuhkot täynnä savua ja ihan titityy-olo seuraavat pari tuntia.Thoxium wrote:Tuleeko muilla pilvessä hassuja "viisastumisia" mitä ei ole edes selvinpäin tajunnut. Itse just polttelin unisavut (just tulin töistä eikä nukuta) niin tajusin just mitä potku bongis meinaa ja miten se toimiiEn oo itseasias aiemmin älynny käyttää potkua, kun olen luullut hitholea tai nostettavaa pesää vain sen vuoks jos haluu lopettaa polttamisen, vaik oikeesti tarkotus on potkasta savut keuhkoihin
-
dredi
- LD50
Omassa bongissani on nostopotku. Tykkään tästä mekanismistä kaikkein eniten. Pesä nostetaan siis pois ja se toimii potkun tavoin, paitsi että reikähän siinä on isompi kuin yleensä potkurei'issä joten se potkaisee vielä paremmin. Tai sitten sitä voi polttaa ihan ilman potkua jos haluaa.
Mitä eroa on bongilla ja vesipiipulla? Itse olen käsittänyt että bongi on nimenomaan sellainen putkimainen vesipiippu jota imetään ylhäällä olevasta reiästä ja pesä on sivussa. Vesipiippu on taas toisin päin, että pesä on päällimmäisenä ja sivusta imetään.
Mitä eroa on bongilla ja vesipiipulla? Itse olen käsittänyt että bongi on nimenomaan sellainen putkimainen vesipiippu jota imetään ylhäällä olevasta reiästä ja pesä on sivussa. Vesipiippu on taas toisin päin, että pesä on päällimmäisenä ja sivusta imetään.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
bom
- Lepakko
Mä oon ite ajatellu et ne on ihan synonyymejä.
-
h.s.t.
Noita en oo koskaan ymmärtäny, siis miks sellasii pitää olla? Paljon kätevämpi nostaa vaan se peukalo siit hitholelt, ku rueta aina sählää pesä ylös et saa savut. Jos o kovis savuis, sekiksis, tai miten ny vaa kovas kuosis, ni vois kuvitella ettei kauaa pesä säily ehjänä ku rupee sekavuustilois sen pesän kans pelleilemään...dredi wrote:Omassa bongissani on nostopotku.
-
Thoxium
Nostopesä on kätevä jo ihan senkin takia, että voi pestä ja täyttää bongil erillään basesta.h.s.t. wrote:Noita en oo koskaan ymmärtäny, siis miks sellasii pitää olla? Paljon kätevämpi nostaa vaan se peukalo siit hitholelt, ku rueta aina sählää pesä ylös et saa savut. Jos o kovis savuis, sekiksis, tai miten ny vaa kovas kuosis, ni vois kuvitella ettei kauaa pesä säily ehjänä ku rupee sekavuustilois sen pesän kans pelleilemään...dredi wrote:Omassa bongissani on nostopotku.
-
Jeshu
- OD
Eiköhän se näin ole. Jos näin on, niin vesipiipussa on usein myös imuletku ja silloin sitä voi kutsua ainakin myös hookahiksi.dredi wrote:Mitä eroa on bongilla ja vesipiipulla? Itse olen käsittänyt että bongi on nimenomaan sellainen putkimainen vesipiippu jota imetään ylhäällä olevasta reiästä ja pesä on sivussa. Vesipiippu on taas toisin päin, että pesä on päällimmäisenä ja sivusta imetään.
-
h.s.t.
Miks niin ei voi tehä bongilla jossa on vaan hithole? Tai ainaki kaikista bongeista hitholella mitä ite oon nähny, saa pesän irti...Thoxium wrote:Nostopesä on kätevä jo ihan senkin takia, että voi pestä ja täyttää bongil erillään basesta.
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
Sinä näet sen mitä peili näkee sinussa. Peili on muutenkin ihmellinen asia. Olen yrittänyt löytää tieteellistä selitystä mikä selittää miten peili itseasiassa toimii atomi/gvantti tasolla niin että selityksen ymmärtäisi.
EDIT: Etsimisen jälkeen löysin Richard Feynman luentoja aiheesta. http://www.vega.org.uk/video/subseries/8
EDIT: Etsimisen jälkeen löysin Richard Feynman luentoja aiheesta. http://www.vega.org.uk/video/subseries/8
-
dredi
- LD50
a) bongin kanssa ei pelleillä, siitä poltetaan. Jos joku mun kämpässä pelleilee bongin kanssa saa korville niin että soi.Noita en oo koskaan ymmärtäny, siis miks sellasii pitää olla? Paljon kätevämpi nostaa vaan se peukalo siit hitholelt, ku rueta aina sählää pesä ylös et saa savut. Jos o kovis savuis, sekiksis, tai miten ny vaa kovas kuosis, ni vois kuvitella ettei kauaa pesä säily ehjänä ku rupee sekavuustilois sen pesän kans pelleilemään...
b) pesä on puuta ja itse bongi on laadukasta paksua lasia, ei hajoa vaikka pudottaisi metrin korkeudelta lattialle. (Tosi! Testattu on!)
c) kätevämpää ja kätevämpää. Nostopotku potkaisee paremmin kuin pienenpieni potkureikä joka pitää sormella saada peitettyä. Sen saa nostettua samalla kädellä kuin bongista pitää kiinni.
-
h.s.t.
a) bongin kans voi tehä mitä lystää. Jos joku bongin kans tekee mun kämpäs mitä lystää, ei mua haittaa kuhan se ei mee rikki. Ja jos menee, tuo samanlaisen tilalle.dredi wrote:a) bongin kanssa ei pelleillä, siitä poltetaan. Jos joku mun kämpässä pelleilee bongin kanssa saa korville niin että soi.
b) pesä on puuta ja itse bongi on laadukasta paksua lasia, ei hajoa vaikka pudottaisi metrin korkeudelta lattialle. (Tosi! Testattu on!)
c) kätevämpää ja kätevämpää. Nostopotku potkaisee paremmin kuin pienenpieni potkureikä joka pitää sormella saada peitettyä. Sen saa nostettua samalla kädellä kuin bongista pitää kiinni.
b) mun pesä on lasista ja se varmasti menee rikki, kuin myös loputki bongista. mutta vaikka olen sen kanssa pelleillyt kuinka paljon, en ole saanut sitä rikki koska sitä ei tarvii koko ajan olla liikuttelemassa. ja miks sen pesän pitäis olla puuta ja bongin megakestävää lasia, jos sen kanssa ei tuu pelleiltyä...
c)kätevämpää ja kätevämpää. mul o bongis kyl sen kokonen hithole, ettei tarvii ihmetellä et tuleeks ne savut sieltä keuhkoihin. saa olla aika pirun pieni reikä, jos meinaat et sen takii tulee ne savut sieltä huonommin...
-
dredi
- LD50
Et sä voi käyttää a:ta b:tä ja c:tä, mä käytin ne jo. Sun ois pitäny käyttää d:tä e:tä ja f:fää.
Haluutko ostaa vokaalin??
Haluutko ostaa vokaalin??
-
h.s.t.
Ne ei ollu lisäperusteluja, vaan vaihtoehdot sun perusteille....
Whatever, love
Whatever, love