Mirrorland33 wrote:Eikö kukaan oo maininnut Biosphereä?
Eipä ole tainnut mainita, mutta tämäpä sattui, kun lähipäivinä mulla on ollut Biosphere:n koko tuotanto soitossa =)
Mirrorland33 wrote:Sitten Ishq:n Orchid: mystistä, luonnonläheistä, paikoitellen erittäin diippiä ambientia.
Yhdyn. Tiukkaa.
Mirrorland33 wrote:Psychillin puolelta Carbon Based Lifeforms kannattaa tsekata (erityisesti levy World of Sleepers)
Mulle ei oikein koskaan Carbon Based Lifeforms ole iskenyt, mutta toimiihan sekin vaihteluna.
Hazmat wrote:Jostain syystä venäjän kieli + konemusiikki -yhdistelmä kuulostaa aivan mahtavalta omiin korviini. Harmillisen vaikeaa vaan sikäläisten artistien löytäminen.
PPK - Resurection
Venäjänkielinen konemusiikki kuulostaa mustakin aika päräyttävältä. Harmi, että ei tule juuri nyt yhtään mieleen artisteja, siitä taitaa olla vuosia kun tuli fiilailtua venäläistä konemusiikkia, mut mitään ei oikein oo jääny mieleen..
PPK - Resurection on mulle aikalailla muistoja herättävä kipale ja ihan tajuttoman hyvä muutes, sekä tosta on hyviä remixejäkin. Ei sillä etteikö PPK:ta voi trippaillessa kuunnella, mutta jos multa kysytään niin ei välttämättä ihan sovellu, toki yleisestikin pitämänsä soundi voi olla toimivaa trippaillessakin. Paha vähän mitään tiettyä sääntöä laittaa "trippailumusalle".