eli viime perjantaina otin 8 siidua. matka oli hienoin psykedeeli kokemus mitä on tullut vastaan. paras "muisto" matkasta on se kun olin aurinkoisella ilmalla koiran kanssa ulkona ja katselin ympärilleni ja mietin, et mihin mä tarviin kaljaa/opiaatteja, kun mailma on ilman niitä näin uskomattoman kaunis ja hyvä paikka. tein muutenkin havaintoja elämäni solmuista (päällimmäisenä päideongelma) todella paljon.
sen matkan jälkeen olen siivoillut, tiskannut, ulkoillut jne. tulee vähän väliä mieleen kaikkia elämän perus asioita, siis yksinkertaisia juttuja, joita ei ole tullut ajateltua varmaan 15 vuoteen.(monia ei koskaan) ei oikein oo malttanut edes nukkua, kun kaikki on selvinpäin niin vitun hauskaa. tulee helvetin kovia nautinnon tunteita esim: pelaamisesta ja lukemisesta. pelkästään se että vien jonkun roskan roskikseen enkä heitä sitä lähimpään mahdolliseen paikkaan, tuntuu todella hyvältä. oon valvonut suunnilleen kaikki yöt ja tajunnut et miten onnekas olen, kun mulla on hyviä ystäviä joiden kanssa voin pelata ja jauhaa paskaa illasta aamuun tai aamusta iltaan.
tätä kokemusta vois verrata ihmisten kertomuksiin uskoon tulosta. nyt uskon oikeasti, että pääsen elämässä vielä tavoitteeseeni: max. päivä viikossa (mieluummin vielä harvemmin) kaljaa, opiaatteja tai muita riippuvuutta ja todellisuuden pakoa aiheuttavia aineita. jatkoissa aion keskittyä tajuntani laajentamiseen. ja pidän täällä mainittua asiaa elämän ohjeenani: "sitten kun huomaat nauttivasi elämästä selvänä, voit taas ottaa päihteitä"
toissapäivänä tein "ultimate testin" ostin mäyräkoiran, siksi että halusin katsoa pystynkö juomaan sen ja jättämään juomisen siihen. läpäisin testini. tästä on hyvä jatkaa. tiedän että mulla on helvetisti töitä edessä ja vaikeita aikoja. mutta eikös se niin mee et mikä ei tapa, vahvistaa?
suuri kiitos teille kaikille, luulen että ilman teitä, en olisi tätä "heräämistä" kokenut.
p.s. otsikko on Dexman käsialaa, selitin hänellä näitä juttuja niin mies sanoi heti: sä oot psykedelisoitunut