Aivojen nollaus DXM:llä.

Dekstrometorfaani
Thoxium

Aivojen nollaus DXM:llä.

Post by Thoxium »

Onko muuten kellekään käynyt jo pienistä annoksista sellaista et häviää kaikki tieto päästä?

Vedin siis kerran 600mg dxmiä, semmonen normi 2p olo tuli siitä, eli euforinen, energinen ja hieman psykedeelinen. Psykedeelinen sen verran, että välillä koko maailma muuttui sarjakuvaksi, vähän kuin yksi kuva johon kaikki on piirretty, mikään ei näyttänyt todelliselta tai elävältä, vaan kuin kaikki olisi piirretty ja "kuollutta". Jos musiikki ei soinnut, niin tuli kolkko olo, tuntui kuin olisin vankina jossain piirretyssä, missä olen ainut elävä olento.

Peruseuforia ja energinen olo siis kesti n. 4h, jonka jälkeen alkoivat noi psykedeeliset olot.

Kuitenkin olin dxmeissä ollut jo 5-6h joten lähdin nukkumaan. Jätin musiikin soimaan, koska silloin silmät kiinni näkyi rauhoittavia visuaaleja ja kuin olisi lillunut mukavasti pilvien päällä. Nukahdin pariksi tunniksi, jonka jälkeen heräsin siihen etten tiennyt kuka ja missä olen, vähän niinkuin tietoisuuteni oli resetoitunut. Olo oli muuten täysin selvä, mut periaatteessa kaikki tieto itestään oli hävinnyt ja kaikki tuntui vieraalta. Keskittymällä itseensä ja miettimällä kuka olen, tieto alkoi palautumaan pikkuhiljaa. Lopulta kun kaikki tieto oli suurinpiirtein palautunut tajuntaani, pälkähti päähäni tupakointi jostakin alitajunnasta. Lähin siitä sitten parvekkeelle tupakalle ja katselin maisemia. Parin vedon jälkeen tumppasin tupakan, kun maistui hirveän pahalle. Ja tää hirvee maku itseasiassa jatkui kuukauden ja se maku oli myös kahvissa, eli noita ei tullutkaan sitten kätettyä siihen kuukauteen.

Oli kyllä sen verran outo tapaus, kun olen ennen nauttinut 900mg, mikä ei ole todellakaan vienyt tietoisuuttani. Olen useita kertoja aikasemminkin nauttinut 600mg, eikä yksikään ole toiminut noin poikkeavasti.

Lisäystä: Tulikin juuri mieleen että nautin tuon 600mg vähän paukkumaisella tavalla. Aina kymmenen minuutin välein otin pienen määrän siitä. Eli en nauttinut koko annosta kerrallaan, vaan pikkuhiljaa. Tällä saattoi olla isokin merkitys. :mrgreen:
Last edited by Thoxium on Sun 20 Apr 2008, 19:39, edited 1 time in total.
gaia
Kameleontti

Re: Aivojen nollaus DXM:illä.

Post by gaia »

Aa tarkoitit siis tälläistä tietojen häviämistä. No tällä tavalla minulle on käynyt kun olen nauttinut HBWR siduja ja mennyt nukkumaan kun luulin etteivät ne toimineet. Noh kun heräsin n. 2 tunnin kuluttua, olin about 10. min ihan pihalla kaikista normeista asioista. Siitä sitten pikkuhiljaa (siis noin 10 min) kaikki alkoi selkiintyä jälleen.
Vai toimiiko?
tajunalle
Lepakko

Re: Aivojen nollaus DXM:illä.

Post by tajunalle »

Ei hävinnyt tieto, mutta
"koko maailma muuttui sarjakuvaksi, vähän kuin yksi kuva johon kaikki on piirretty, mikään ei näyttänyt todelliselta tai elävältä, vaan kuin kaikki olisi piirretty ja "kuollutta". Jos musiikki ei soinnut, niin tuli kolkko olo, tuntui kuin olisin vankina jossain piirretyssä, missä olen ainut elävä olento. "
kuvastaa aika hyvin kokeiluani.
Raz
Psykonautti

Re: Aivojen nollaus DXM:llä.

Post by Raz »

Thoxium wrote:Onko muuten kellekään käynyt jo pienistä annoksista sellaista et häviää kaikki tieto päästä?
heräsin siihen etten tiennyt kuka ja missä olen, vähän niinkuin tietoisuuteni oli resetoitunut. Olo oli muuten täysin selvä, mut periaatteessa kaikki tieto itestään oli hävinnyt ja kaikki tuntui vieraalta. Keskittymällä itseensä ja miettimällä kuka olen, tieto alkoi palautumaan pikkuhiljaa.
Ei dedxmin kanssa, mutta oli vissii viides kerta ku otin happoa. vauhtia, naksuja, pajaria ja tuntematon määrä tippoja (liikaa meni). Noh olin stadissa ihan tuntemattomassa mestassa ja paha trippi pärähti käyntiin. kotona muistan jossain vaiheessa nähneeni kuinka oksensin aivoni pönttöön :shock: . seuraavana päivänä olin ihan vitun vihannes, enkä älynnyt mistään mitään, kaikki oli ihan vierasta jne. makoilin sitten sängyllä ja koitin saada ees yhtä ajatusta päähän, ei natsannu. tunsin kuinka miljoonia ajatuksia lenteli mielessä, mutta yhestäkään ei saanut kiinni. parin tunnin päästä sain ekan kiinni, sitten toisen ja kolmannen jne. sekään ei riittänyt vaan ne piti järjestää oikein, ja 8h jälkeen aloin olemaan taas normaali. olin jo varma et nyt lahottiin :foil: , mutta ennemmin valaistuin tjsp. Löysin kadonneen omantuntoni, masennus hävis jne. (omantunnon löytämisen jälkeen 2h morkkislaattausta)
että semmonen tarina.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo tuota aivojen nollaamista olen huomannut nykyään, tuntuu että joku häviää päästä afterglown aikana... Pää on kuin 3 tunnin meditaation jälkeen...
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Kyllä sitä aina huomaa seuraavana päivänä, kun on ottanut dexmiä. Eikä pieni resetti ole kovin pahaksi edes, ainakaan itselleni. :)
Eilen maistoin dexmilitkua noin vuoden tauon jälkeen ja kyllä hyvää trippiä pukkas.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Muistan kun vedin ton 1,8g niin parikolme siitä seurannutta päivää olin kans iha vihannes. Meinas jo iskee pieni paniikki siinä toisen päivän kohdalla, kun ajattelin et koko loppuelämän aivot menee sit tällä kellotaajuudella, mutta kyl se meni onneks ohi ihan täysin.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

slack1 wrote:Muistan kun vedin ton 1,8g niin parikolme siitä seurannutta päivää olin kans iha vihannes. Meinas jo iskee pieni paniikki siinä toisen päivän kohdalla, kun ajattelin et koko loppuelämän aivot menee sit tällä kellotaajuudella, mutta kyl se meni onneks ohi ihan täysin.
yleensä oon ottanut aina 600mg, mut viimeks otin 900mg ja matkan jälkeen tuntui että nää vitun visuaalit sais joskus loppua, et pääsis nukkumaan.. aina kun laitto silmät kiinni niin oli kun ois katsonut jotain tulevaisuuden telkkua.. ne kesti mutu 12 tuntii matkan jälkeen. ens kerralla 1200mg :D oon vaan vetänyt sitä, ehkä tyyliin : pää sekasin, mutta nyt tajuan että sillä on niiiiiiin paljon annettavaa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tänään pohdikselin juurikin tuota, että dxm on vähän kuin psykedeelinen meditaatio. Se pudottaa sut värimaailmaan jossa sun mieles ja kehos saa levätä...

Yksi lausahdus viime tripilläni oli tämä:
"Okei, mitäs tässä nyt rupeis etsiin tripiltä. haah. Kivoja värejä. Vois vaan olla ja katsella näitä... aaaah."

Tuntuu edelleen nykyään oudolla tavalla, että dxm tekee jotain tiedostomattomalle mielen alueelle ja sen jälkeen se pikkuhiljaa lähtee sieltä liikkuun tiedostamiseen?

En tiiä olinko yhtään hakoteilla vai flippailenko vaan? Joka tapauksessa jatkan tutkimuksia...

Noista "dxm krapuluoista" niin muistakaa, että se on osa trippiä. Kun lähdette kiskoon sanotaan vaikka 1800 mg niin varautukaa siihen, että trippaatte sen kolme päivää. Nopea tripin poistaminen onnistuu muuten alkoholilla ja bentsoilla... Mutta se vie osan kokemuksesta. Mun mielestä nykyään paras dexmi efekti on juurikin tuo tripin jälkeinen erittäin tasapainoinen ja hyvä olo.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Tuli noista väreistä mieleen, kun toissakerralla otin DXM. Päräytin vähä vihreetä dexun kyytipojaksi, niin pääsin semmosta puroa pitkin katsomaan taulua, jossa oli kaikki maailmankaikkeuden värit... oli se niin kova näky, että en kyennyt muutakuin huutamaan...
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.