----
Eli tämä tapahtui tässä viime kouluvuotena joskus kevään alussa... Mulla oli 3 pussia muskottipähkinöitä (kokonaisia, 6kpl per pussi joista olin 5 kpl jokaiselle murskannut) ja otettiin se rouhe / pienet isot palat (:D) koulun liikuntasalin edessä aamulla varttia ennen kuin eka tunti alkoi. Maku oli siedettävä kahteen ekaan pähkinään asti (minulla ainakin, eivätkä kaverit yhtään enempää tykänneet mausta
Kaikki sanoivat, että muskotti nousee vasta about 7 tunnin päästä, jonka takia ihmettelin ja epäilin kovasti seuraavaa -->
Kun puoli tuntia oli kulunut ekaa tuntia (puoli tuntia pähkinöitten syönnistä siis) minulle tuli lievä humalainen olo. Tunsin selvästi kuinka minulle tuli vähä iloisempi tunne ja sitten uskalsin kysyä Y:ltä että oliko hänelläkin tämmöinen olo. Kyllä
No sitten seuraavasta tunnista vähän nopeampi listaus:
Ruotsin tunnilla minua väsytti hirveästi! Ja olin jo suht "humalassa". Opettaja valitti leikkisällä tyyllillään että sinä olet ruvennut höntsäämään, mutta naurahdin takaisinpäin vain.
Seuraava tunti olikin jo sitten... Liikuntaa. Mutta kaikista hauskinta oli että meillä oli 3000 metrin juoksu testi sillä tunnilla
Minulla juoksu sujui hyvin, kipua ei missään kohtaa ja luulen että pähkinä vähän auttoi euforisoimalla
Tämän jälkeen olimme jo X:n kanssa tosi "pähkinöissä" eikä sitä voinut enää humalaan verrata. Menimme syömään hänen kanssaan tyhjään ruokalaa (jossa oli kuitenkin keittiöhenkilökunta syömässä) kun Y meni puuhaamaan jotain muuta. X sai meistä ainoana kunnon hallusinaatioita (tai no, lieviä oikeastaan..) ja juuri tuolla ruokalassa. Hän sanoi että kun sulki silmänsä, hän näki keittiöön menevän kulku välikön ISONA tunnelina mikä ei lopu koskaan O.o. ja sitten hän näki erilaisia värejä ympärillään (visuaaleja varmaankin :?: ?
No loppupäivä meni niinkuin meni, ilman mitään suuria erikoisuuksia, ja tässä vielä muutama efekti mitä meille tuli:
X:
Meni mopollaan kotiin ja sanoi että maailma oli muuttunut vanhaksi supermario peliksi (eli hitaasti liikkuvia 2d palikoita :O)
X ja Minä:
Jalat loppuivat polviin ja pelkät jalkaterät tulivat polvista o.O. Sääriä ei siis ollut :OO.
---
Sitten kun kaikki olimme omissa kodeissamme, muskotin suurin vaikutus taisi alkaa ja silloin kaikkia (kysyin seuraavana päivänä) rupesi huimaamaan hirveästi ja minulla ainakin pää ja maailma varsinkin pyöri ympyrää 200 kilometriä tunnissa. Vähän epämiellyttävää mutta menin nukkumaan melkein heti kun tulin kotiin (about klo 15-16 aikaa) ja nukuin iltaan asti ja sitten uudestaan nukkumaan
Aamulla:
EI MITÄÄN, ei siis mitään krapulaa tai mitään. Pelkkä hyvä raikas olo. Luultavasti nukuin krapula vaiheen yli mutta eipä se minua hirveästi haitannut
----
Että tämmöinen, suht tiivistetty lopusta stoori tällä kertaa. Toivottavasti oli yhtään luettavaa tekstiä
Hyviä kesänjatkoja!